Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 http://olegkapkaevs.livejournal.com/116135.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian1975 Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Ipoteză: Simson sport solo, înmatriculat, ITP expirat. Reînnoiesc ITP-ul la un service autorizat (nu la RAR). Fac programare și mă duc la RAR pentru identificare în vederea transcrierii, totodată pun un ataș lângă motocicletă și depun o cerere pentru omologare cu ataș. Cei de la RAR mai fac odată ITP-ul ”ansamblului” sau se uită doar la montarea corectă a atașului? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Nu fac ITP fac omologare care include si ITP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 31, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2014 se face ITP-ul la RAR cu modificare in cartea tehnica unde se trece seria atasului, AWO Simson Touren sau Sport au fost proiectate cu atas, cand au intrat in RPR au fost omologate de tip- moto cu atas, orice solo poate fi atasat prin stupid numita "omologare individuala", sa aiba lumini, nu e obligatorie semnalizarea, tabla intreaga si sa fie bine prins, geometria nu o cunosc si nici nu stiu sa o verifice.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 (editat) Mulțumesc pentru răspunsuri! Editat Ianuarie 31, 2014 de Vitos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Tare bine se mai simte Ivan pe frigul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Crezi că numai motorul tău se simte bine în frig? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 (editat) Bravo ! Iaca si un filmulet de sambata : Editat Februarie 5, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 6, 2014 Autor Share Postat Februarie 6, 2014 Niprul dupa ce m-a dus la intreprindere si o scula interesanta ce era in vizita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amendatu` Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 o scula interesanta ce era in vizita Daca nu ma insel, e posibil sa fie un auto-atelier militar scos din uz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Bai asta senzatie! Sa stai cu geana lipita de asfalt la viteza aia, tre' sa ai sange nu gluma... si AICI o stire despre un atasist cunoscut. si uite AICI ceva interesant pentru atase in general (desi e un Ural) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Bai asta senzatie! Sa stai cu geana lipita de asfalt la viteza aia, tre' sa ai sange nu gluma... Clar! Tocmai pentru asta mi-a captat si mie atentia aceasta fotografie spectaculoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 7, 2014 Autor Share Postat Februarie 7, 2014 Bai asta senzatie! Sa stai cu geana lipita de asfalt la viteza aia, tre' sa ai sange nu gluma... si AICI o stire despre un atasist cunoscut. si uite AICI ceva interesant pentru atase in general (desi e un Ural) deci in SUA daca ai doar "B"-ul si te prinde pe moto iti da o amenda insemnand a 20a parte dintr-un salariu modest. http://www.dnepr.at/d/ga_sjackson_sst2.htm cred ca trebuie pregatit un Cossack Speed Team sa dovedeasca Uralul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) ....ceva salutari din Polonia ..."prietenii stiu de ce"... Editat Februarie 10, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 ....ceva salutari din Polonia cum se numeste atasul asta asa de misto? nu am mai vazut niciodata unul ca el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Atas de uzina Ijevsk. Atas original de IJ 49. Iaca si p'al meu : Editat Februarie 10, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 ....ceva salutari din Polonia ..."prietenii stiu de ce"... Superb. Ij-ul asta e din Romanica? Sau din Polonia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Atas original de IJ 49. E superb! Cum de sunt asa putine in RO ? Au fost importate fara atasul original, oare? De aceasta abunda atasele "de cooperativa" sau Stoye la modelele acestea de moto? Te rog, povesteste-ne... E f misto si al tau, aranjeaza-l si pe mobra ta cu el, ca sa fie treaba treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 IJ 49 K au fost importate in Romania in numar foarte mic. Singurul atas de IJ 49 K, din Romania, de care stiu este cel ce l-am cumparat in 2011, dupa vreo 6-7 ani de cautari. Cel de-al doilea ( ma rog, e doar barca atasului ) este la danyoldmoto dar este cumparat din Ucraina. Din 472000 de exemplare de IJ 49 doar 20% au fost prevazute cu atas. IJ 49 K a fost comercializat , in proportie de 70% in tarile baltice si Polonia. Cam astea-s motivele pentru care sunt "scumpe la vedere". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Iar cel de al treilea l-am avut eu cu multi ani in urma ...... si nici nu stiam de la ce model provine tot asa datorita faptului ca nu mai vazusem nici unul pana atunci . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 500 de Km.cu atas, fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Iar cel de al treilea l-am avut eu cu multi ani in urma ...... si nici nu stiam de la ce model provine tot asa datorita faptului ca nu mai vazusem nici unul pana atunci . Cel ce l-ai avut tu nu era de IJ 49. Priveste diferentele ( in prima poza e cel ce l-ai avut tu ) Editat Februarie 11, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.