Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Bă dă-o dracului, a început să-mi placă cu ataÂş.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 stai sa iti mai placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 ce sa mai spun... sunt foarte incantat, ca un copil. si imi rade toata mutra acum, cand scriu... nici nu stiu ce sa scriu... jos palaria in fata ta! de-abia astept sa te cunosc si sa udam (mai exact sa scaldam) motocicleta, asa cum se cuvine si cum merita asa o rusoaica tzeapana! si ai scris extraordinar de frumos! mult, mult respect si toate in viata sa le ai pe masura inimii tale mari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 ÂŞi bbrrr în ogradă cu ea. Tata, semi-beat... deja pusese mîna pe par, sticlă Âşi brichetă: "Alt cîcat ni-ai adus în ogradă ghiavole???" "STAI BRE CĂ NU-I A MEA!!!!" =)) .... .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Incepand cu pretul motocicletei poate reusesti sa ne tii la curent si cu cheltuielile pregatitoare, asa poate ne dam si noi seama cam cat ar costa toata aventura. Sa stapanesti sanatos IJ-ul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) poate reusesti sa ne tii la curent si cu cheltuielile pregatitoare, asa poate ne dam si noi seama cam cat ar costa toata aventura. bineinteles! o idee f buna. am sa fac asta, sper sa fie de folos si altora. multumesc pt urarile de bine si sustinere! offtopic: nu vreau motocicletă peste 400 cmc. Le consider ca pe autoturismele de peste 2000 cmc: prea mari pentru ce ai nevoie. si eu sunt cam "taliban" in ce priveste automobilele mari... si semi-offtopic, ia uite, si asta tot in 2 timpi: Editat Noiembrie 21, 2011 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DORTMUND Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Nu ma provoca cu Trabi!!!! :makeout: Off-topic dar e legat tot de 2 timpi... Intra pe www.traby.ro si nu au cum sa nu te convinga colegii mei de acolo!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) Am comandat azi de undeva o aprindere (mai bine că nu trebuie să le descopletez pe ale mele), a costat o groază de bani - vreo 20 de lei , senzor este, să confecționez Âşi-o bucÂşă, Âşi-apoi ai plici-plici electronic... Ieri am fost de serviciu, azi am dormit cam toată ziua, n-am apucat să mă trag. Dar sîmbătă-duminică dacă vremea permite, recuperez eu Editat Noiembrie 23, 2011 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 ai plici-plici electronic... suuper! si de-abia astept sa ai vreme buna si timp si chef sa dai o tura mai consistenta cu ea intre timp, io tocesc youtubele, vizionand ij-uri planeta 5 in actiune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) ToceÂşte youtubele Âşi tot internetul după animații: url=" funcționează o aprindere[/url]animație generală Editat Noiembrie 23, 2011 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 nu-l mai speria paule sa invete cutiile de viteza, ca la ij sunt foarte rezistente, nu se strica ele asa usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Hopa henț! Schumi, din schema ta nu înțeleg 2 lucruri: 1: pistonul ar trebui să închidă fanta de admisie 2: de ce circulă gazele după evacuare Âşi înapoi o parte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 1. in animatia mea motorasul are admisie pe carter si nu clasic pe cilindru, 2. orice motor in 2t aspira o parte din gaze sa le rearda, de ce crezi ca este asa importanta toba la motoarele in 2t, de aceea motoarele de cross in 2t au asa numitul cimpoi, pentru a tine gazele cat mai calde pentru performante mai bune sper ca te-am lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) nu-l mai speria paule sa invete cutiile de viteza, ca la ij sunt foarte rezistente, nu se strica ele asa usor nu ma sperie si dealtfel cred ca va trebui sa invat si despre ele cate ceva; chiar mai mult; ca la nivel de principiu, stiu cum functioneaza insa practic... nu. cat despre motorul in 2T: am avut onoarea si deosebita bucurie sa am o Mini-Mobra si o Vespa, cunosc principiul 2T (dar ele au ambreiaj centrifugal) si am mai si surubarit putin dar superficial... deci orice info, de-acum, nu ma mai sperie: am pornit la drum si decizia e luata. cu Planeta, spre Nord! Multumesc mult si nici nu stii cat de mult conteaza pt. mine participarea voastra! Respect! Editat Noiembrie 23, 2011 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) Am văzut Âşi m-am lămurit. "Cimpoiul" credeam că e toba de detentă... ambreiaj centrifugal ...Âşi zici că nu Âştii nimica, eh? la Planeta ai ambreiaj "multidisc umed", adica o intercalare de x plăci (maistor Pedros să ne spună valoarea lu' x) care jumătate din ele, pe exterior sunt antrenate de ambielaj prin lanțul primar iar cealaltă jumătate pe interior antrenează arborele primar al cutiei. Sunt presate să stea lipite de o placă cu arcuri. Cel puțin aÂşa e la Jawa, dacă diferă la Ij, tot maistor Pedros să ne spună. adică |abababab<-arc a- antrenate de ambielaj b- antrenează arborele Editat Noiembrie 23, 2011 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) @schumydan a exemplificat , relativ, corect modul de functionare al motoarelor 2T, al comunistelor. In functie de grosimea placutelor de textolit, IJ Planeta 5 poate avea 5 sau 6 buc. Cantitatea de ulei din cutie este de 1 litru la fel ca la IJ Jupiter. Editat Noiembrie 24, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Mai avem putin si descoperim roata! (cu sau fara spite,lolo stie) Felicitari lui Festina pentru achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) Felicitari lui Festina pentru achizitie! Multumesc frumos! Si bine v-am gasit, domnilor! Editat Noiembrie 24, 2011 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Multumesc frumos! Si bine v-am gasit, domnilor! No amu cind il aduci acasa sa incepi antrenamentul de acomodare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) No amu cind il aduci acasa sa incepi antrenamentul de acomodare Pai planul A e ca in aprox 15 dec sa-l aduc acasa (daca vremea o sa ma lase). Intre timp, daca vremea si timpul ii permite, Vulpoiu o sa-i mestereasca noua aprindere. Oricum, indiferent de vreme pe cca 15 voi merge la Husi, pentru finalizarea tranzactiei cu omu`, cu proprietarul. Ocazie cu care macar putin ma dau si io cu IJ-ul si apoi impreuna cu Vulpoiul ne dam si noi la ceva beri... Sa udam jivina cum se cuvine! Planul B e ca daca vremea se strica dramatic, motocicleta va ramane la Vulpoiul pan` la primavara. Dupa aducerea acasa, mi-ar face placere sa turnam impreuna ceva beri, am sa va invit la momentul potrivit, pe toti bineinteles, spre celebrarea intrarii mele in randurile "comunistilor"... Editat Noiembrie 24, 2011 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) Da... M-am înghețat de bună voie azi. La tură lungă Am alimentat cu vreo 6 litri, pe lîngă ceilalți cam trei Âşi ceva cîți erau. ÂŞi nu mise pare să fi consumat foarte mult, deÂşi am tras la maxim de accelerație Lăsăm la o parte faptul că... să mă balig în casca mea, e bună, dar intră curentul la ochi de .... Culmea, m-am acomodat repede cu ataÂşul. Am reuÂşit să nu agăț nimic Observații sincere: înafară de faptele recunoscute că ataÂşul trage dreapta Âşi tot trebuie să te înclini chiar dacă, vorbind la obiect, observăm că trebuie mutată janta față. OBLIGATORIU! Oscilează de rupe. O să încerc să pun janta de la ataÂş, să vedem ce diferență face. Însă, chiar Âşi aÂşa pe platină, are aprindere la sfert, cum am spus. Merge de rupe, nu țăcăne nu detonează. Îi trebuie musai schimbat cablul de ambreiaj, apoi văzut dacă asta era cauza sau trebuie schimbate Âşi plăcile. DeÂşi nu cred. Ambreiajul semi-automat nu schimbă impecabil... însă la schimbarea cu maneta, se comportă bine. Ceva imperfecțiuni cu a treia, probabil sincron necesar de schimbat. La schimbare gentilă, toate treptele răspund bine. La ambielaj din cîte cunosc eu, nu am sesizat bătăi. La drum întins, nu trece de 70 nici la vale. ÂŞi la urcare, neapărat a treia, nu reuÂşeÂşte cu brio cu a patra. Trage, dar mai bună a treia (sper că Âştii că are doar patru trepte?) Suspensia de sub dos, e în stare foarte bună. Suspensia față trebuie revizuită, cred completare cu ulei. AtaÂşul, contrar primelor aparențe, e bun aÂşa. Mai ales cînd îl încarci. Frînele sunt impecabile. Poate cea față puțin-puțin strînsă. Luminile, cum am spus, impecabile. Nu am măsurat încărcarea că aparatul meu de măsură face figuri, trebuie să-l desfac. În rest... recomand s-o mai supui testelor băieților din BucureÂşti, însă garantez eu că ajungi la BucuureÂşti. Atît doar că nu foarte repede, Âşi mai ales pe vremea asta..... nu Âştiu ce curaj ai. Sau echipament. Hai primăvară hai... A, Âşi era să uit, am schimbat uleiul în cutie. I-am pus asta, eu zic că e bun Editat Noiembrie 24, 2011 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) mai vulpoiule planeta nu are ambreiaj semi-automat ca la jupiter Editat Noiembrie 24, 2011 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Acu îmi spui ? Păi io cu jupiteru... cunoscînd sistemul... de-aia mergea aproape impecabil cu ambreiajul de manetă... Bun măcar că nu i-am spart cutia omului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 da' are sincron??? Ca din cate stiu si vad, cutiile de motoare sunt cu arbori cuplati permanent, nu ai ce sa sincronizezi ca sunt sincronizate nonstop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Oricum, sper să se uite nenea Pedros la motor Âşi cutie la primăvară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.