john_moto Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Waw!Asa v-a arata si a mea intr-o buna zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 off, cata munca s-a depus la ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 http://www.baggersmag.com/bagger-motorcycles/king-sidehack-2012-harley-davidson-road-king?image=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 off, cata munca s-a depus la ea... Cu siguranta...Chiar am in proiect o customizare de calitate.Momentan am seaua,aripile,rezervorul si ghidonul,toate de Harley.Pana la sfarsitul anului sper sa am toate accesoriile si in iarna viitoare sa gasesc un atelier unde sa fac toate adaptarile.Sper sa gasesc meseriasi ca de tiganeli sunt satul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Wow. De unde gasesti pozele astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Wow. De unde gasesti pozele astea? pai de exemplu, asta e de-aici https://www.facebook.com/UhlStudios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Pare a fi un Indian cu atas Princess. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Pare a fi un Indian cu atas Princess. In tot cazul, arata super si motocicleta si fotografia in sine. imi place farul cu acetilena... Si inca unul, din zilele noastre : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 frumoasa piesa... uite inca una....imaginatia si-a spus cuvantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Pana si la uralul nou trebe sai mai schimbi bujiile ca se mai strica ......dar tot ajungi la intalnirea de mototociclete . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 23, 2014 Autor Share Postat Februarie 23, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Deci,ai motocicleta cu atas,trag fetele la tine...este clar,s-au plictisit de cocalarii cu mertane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 ''clapson''... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 lumea iese cu ele, oare nu de-aia sunt motocicletele cu atas facute ? https://www.facebook.com/sidecar.sidecar/media_set?set=a.270962076397536.1073741919.100004512365758&type=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 (editat) Oameni cu bani Festina! Cauta un pret pt. echipament incalzit si pe urma mai vorbim. Eu iau banii, platesc facturile, mancarea si raman cu datorii, asa ca... Si nu cred ca tu, acolo la pescuit, castigi sume care sa ti permita extravagante moto. Oamenii astia ies cu ele pentru ca au pe altii care muncesc pentru ei. Editat Martie 8, 2014 de Ursu Gunoier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 8, 2014 Autor Share Postat Martie 8, 2014 (editat) sunt tari in lumea asta unde poti sa nu ai subordonati, sa prestezi cinstit si eficient si sa-ti permiti luxul de a te distra cu asa o jucarie. Acele tari nu au clase sociale puternic polarizate si ofera tuturor aceiasi umbrela de protectie sociala, nu incurajeaza subcultura si consumismul, organiatia sociala adica statul protejeaza initiativele cetatenilor, reprezinta cetatenii in fata coorporatiilor, pastreaza o scara ierarhica stabilita de intelect si gradul de profesionalism, tin cu dintii de resurse strategice, protejeaza si promoveaza mediul intr-un cuvant indeplinesc in mare masura sarcinile de stat national.Una peste alta sigur te distrezi mai bine cu Uralul tau versiune revizuita decat cu bombele astea. Trebuie sa facem o iesire in teren cat e noroi. Editat Martie 8, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 motociclete cu atas la zapada. e vremea lor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Pentru cei care viseaza la ''marea captura'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) O scurta plimbare intr-o sambata ploioasa, de primavara. Editat Aprilie 14, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Cumpar atas pt simson sport sau doar cadrul de atas(structura), astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 salutare domnilor..! vin si eu cu urmatoarea problema , mz es 175 si am gasit un atas de jawa-ra . welorex , si vreau sa le inperechez... nu stiu de unde sa pornesc cu prinderile, cum il pozitionez,..? ce modific ,prinderile de pe cadru atasului sau sunt conditionat de anumite puncte de prindere de pe cadrul de mz...? sau pot folosi orice punct solid de pe cadru..? decalarea axelor e valabila la toate sau difera ...? sunt in ceata ....va pun si 2-3 poze. e greu cand ai copii mici vor si astia cu motoru....! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 daca vrei sa faci o treaba ca lumea, trebuie sa te folosesti de punctele de prindere ale motocicletei. Trebuie de asemenea sa schimbi cel putin foaia (daca nu si pinionul) ca sa poti trage atasul. Trebuie sa schimbi de asemenea arcurile de la roata fata cu unele de spate, si ar trebui sa schimbi si arcurile de spate cu unele mai tari. Punctele de prindere la Mz sunt pe axul basculei spate (tu nu ai axul cu bila , tu ai un gresor acolo), tirantul are punct de prindere intre rezervor si sea. Prinderea de jos din spate era pe bascula (bascula pentru atas are o ureche in plus) dar asta e valabil doar pentru Stoye care avea prinderea aia mobila. In concluzie nuca din fata o prinzi pe cadul mobrei jos sub prinderea motorului (vezi cum te lasa teava de esapament), tirantul din fata il prinzi cat mai sus pe cadru in fata, tirantul din spate il prinzi la punctul deja indicat intre rezervor si sea, iar nuca din spate o prinzi pe axul basculei (faci la strungar o bila cu filet pe care sa o infiletezi pe ax) . In afara de reglarea geometriei asa cum ai vazut in primele pagini, trebuie sa tii cont ca axul rotii atasului sa fie intre 15 si 20 cm in fata axului rotii spate iar cadrul atasului trebuie sa fie pe cat posibil paralel cu solul (tu ai roti pe 16 atasul pe 18?- reglezi din prinderi ca atasul sa stea drept). Bafta Totusi ma gandesc ca 175 e cam mic ca sa traga de atas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 (editat) Din moment ce atasul ala nu se pupa asa cum e cu MZ-ul, ideal e sa faci niste prinderi reglabile pe toate directiile. http://berni.fmode.de/www/mz/gespann500/2009/0705/index.html Asa arata prinderile universale pe Velorex 562. La tine e un pic diferit, in sensul in care teava e patrata, dar principiul e la fel. Bascula motocicletei nu intra in ecuatie, din cate zicea si cios. Editat Mai 12, 2014 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Salut..! sa le luam pe rand; motorul are cilindru de 250 . iar in prima faza. nu schimb,modific nimic .(arcuri , foaie,pinion)..pentru ca nu am mers cu atas si nu o fac decat pentru plimbari ocazionale. dar ..am luat la cunostinta cele spuse..! axul basculei e cu gresor si bascula spate nu e cu ureche pr atas....(pot evita prinderea de pe bascula.... are roti pe ;16..: ca si atasul.) ok..am inteles cate ceva...o schita cu dimensiunea pentru nuca unde gasesc...?? va multumesc..!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.