Redresor Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Care e efectul unui shiber uzat? Ce se intampla daca shiberul are joc ? Cum poti sa verifici daca are sau nu joc? Al meu are semne de pilire intr-o parte .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Care e efectul unui shiber uzat? Ce se intampla daca shiberul are joc ? Cum poti sa verifici daca are sau nu joc? Al meu are semne de pilire intr-o parte .... efectul cel mai important e ca nu poti sa ii reglezi un ralanti rotund[chiar daca il inchizi de tot avand uzura el trage aer pe langa].alt inconvenient ar fi zgomotul metalic generat de vibratiile pistonasului.semnele alea reprezinta practic uzura in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 efectul cel mai important e ca nu poti sa ii reglezi un ralanti rotund[chiar daca il inchizi de tot avand uzura el trage aer pe langa].alt inconvenient ar fi zgomotul metalic generat de vibratiile pistonasului.semnele alea reprezinta practic uzura in timp. Da, la mine are zgomot, tacane ritmat cand e la relanti (motorul vibreaza la relanti pt ca e mic relanti-ul)...Credeam ca auzisem ca are implicatii asupra consumului ca nu mi-as fi explicat...nu vad ce legatura ar avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) eu am unul dus de ETZ 251(cu acesta lam cumparat), acuma lam montat pt proba, motorul merge dar nu pot regla relantinul...pot invarti de surub pana imi ies ochii si nu are nici un efect.are un joc de catva mm si nu uniform.zgomot nu aud!de consumat consuma ca naiba. dar la celalalt carb de etz250 care are un joc mult mai mic(insesizabil) cand 1pic accelerez se aude tacaitul din carburator(gen supape la masina )....la inceput credeam ca este din motor dar nu.....este din carb. Editat Mai 12, 2008 de christensen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 eu am unul dus de ETZ 251(cu acesta lam cumparat), acuma lam montat pt proba, motorul merge dar nu pot regla relantinul...pot invarti de surub pana imi ies ochii si nu are nici un efect.are un joc de catva mm si nu uniform.zgomot nu aud!de consumat consuma ca naiba. dar la celalalt carb de etz250 care are un joc mult mai mic(insesizabil) cand 1pic accelerez se aude tacaitul din carburator(gen supape la masina )....la inceput credeam ca este din motor dar nu.....este din carb. Asa se aude si la mine ca tacanitul supapelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 poi determina si consumul.daca are joc trece benzina cacalau pe langa sibar!eu am avut aceeasi problema la mobra.si tot asa imi facea si mie, roteam de surubul de la benzina tot degeaba ca nu avea nici o apasara,am schimbat sibarul si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 problema ca la mine nu numai shibarul este obosit ci si 'cilindrul' in care umbla si nu este centrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Solutia cea mai sigura este inlocuirea carbului cu altul nou. Pe vremuri carburile se reparau, se demonta, se bucsaza cu alama, strunjire, alezare. Astazi nu prea mai sunt meseriasi, batranii au disparut, iar cei tineri sunt majoritatea pe afara facand alte meserii. Cei de la loctite au o pulbere metalica care se amesteca cu un intaritor si se intareste in citeva minute, putind fii prelucrata dupa citeva ore. Problema ramane totusi strungarul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 poi determina si consumul.daca are joc trece benzina cacalau pe langa sibar!eu am avut aceeasi problema la mobra.si tot asa imi facea si mie, roteam de surubul de la benzina tot degeaba ca nu avea nici o apasara,am schimbat sibarul si gata Bine, eu pot sa reglez relantiul si amestecul foarte bine. Poate tu vrei sa spui ca eu cand merg, benzina nu se duce numai in galeria de admisie si din cauza ca siberul are joc, benzina se duce si pe langa el, urcand spre cablu....asa vrei sa spui ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 daca urca spre cablu nui problema.....numai ca merge si pe la filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Domnilor, o precizare pentru noi astia mai incepatori ce e concret shiberul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 13, 2008 Autor Share Postat Mai 13, 2008 Shiberul e pistonasul in care e acul de dozaj. Shiberul e legat de cablul de acceleratie . In poza e notat cu nr.9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.