premiumfaraplumb Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Salut Tocmai mi-am cumparat un scuter retro negru. TOMINA Aqua. 40.080.000 LEI. Inainte am avut un scuter normal un peugeot din 99 cu toba Gianelli dar ... mi-a fost furat. Acum sa va spun lucrurile marfa si lucrurile putintel dezamagitoare la acest scuter. Ca aspect... Nota 10. Negru asa si cu crom...sa speram ca e crom... Suspensiile .... Nota 10 - cel vechi era f rigid simteam orice, la acesta, cand trec peste sinele de tramvai parca trecu cu un septar. Foarte confortabile suspensiile. Franele ... Nu stiu ce sa zic.. are un butoias la frana dreapta pe ghidon cu lichid de frana in el. Dar in momentul de fata nu reusesc sa pun frana si sa ma opreasca in nas sau sa se blocheze roata pe spate. -nu or fi stranse destul... sau poate asa e cu lichid de frana, nu blocheaza dar nici super tare nu tine.(pe fata e disc) Acceleratia... Nota 4.50 Hai 5 Da, cam dezamagitor fata ce cel vechi in 2t cu toba smechera, cand invarteam de acceleratie parca ma tragea ceva in fata. -la acesta in 4 timpi... pleaca de pe loc cam lenes, prinde viteza si o creste dupa 20km/h pana la 50-60km/h De viteza de croaziera sunt multumit si ajunge relativ ok la ea. Dar sincer... TRE SA ii fac ceva sa porneasca putintel mai nervos de pe loc ca mi-e putintel jena ) Securitate a venit cu alarma. Pot sa-l pornesc din buton si sa-l opresc din buton. nu stiu cum sa privesc acest lucru pentru ca punand alarma au umblat si la cheie la butuc. Nu-l pot opri daca rasucesc cheia si o scot, decat din butonul de pe telecomanda. Daca vreau sa il pornesc doar din cheie merge, si se opreste si din cheie. ... Interesant.. totusi putin riscant mi se pare nu stiu de ce. Mi-am cumparat un cablu atat de gros incat nu-mi incape printre roti vad eu cum fac. CONSUM Cu toate ca am fost avertizat sa ma opresc la prima benzinarie m-au furat senzatiile si am uitat am mers pe jos 1km noroc ca doar atat. La benzinarie am constatat ca mi-au intrat doar 3.98L de benzina, ma asteptam la 5L ca asa scria. E.. sa vedem sper sa consume 2% cat scrie.. dar va comunic imediat Avea 0000.7km cand l-am luat. Sper sa fie nou si nu construit cu combinatii. Ceva dubios insa care ma face sa ma indoiesc de originea lui si modul de construre. Sub sa, nu am loc de casca. De ce? Pentru ca 30% din spatiu este ocupat de bateria acoperita cu un plastic. Ciudat totusi. Ma asteptam sa am unde sa bag casca, ma refer la o casca mica din aia retro, nu una completa de motocicleta. Cam dezamagit aici. Bordul de bord ce sa zic, imi arata bateria viteza kilometrajul si benzina. La benzina, i-am facut plinul... si imi sta acul la jumate, ciudat nu? Inca nu am avut timp sa merg seara. Are si faza lunga, dar sper din tot sufletul sa se aprinda si cifrele de pe vitezometru tare imi e ca nu are bec sub el acolo. In rest handlingul este total diferit fata de un scuter normal. Raza de intoarcere a ghidonului este mai mica, adica daca vrei sa te intorci in loc si sa pleci tre sa dai de 3 ori inainte si inapoi ca sa iesi. Balansul este altfel, mai balena asa. Nu poti trece de pe o parte pe alta la fel de repede, probabil decat daca esti vreun pro si cunosti handlingul scuterului de ceva timp. Eu azi nu m-am avantat chiar daca am experienta zilnica de 1 an cu cel vechi. REVIN CU POZE ASAP (as soon as possible) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Felicitari pentru achizitia facuta! Daca ai fi studiat un pic piatza si ti-ai fi luat un scuter cu frana cu disc pe spate te-as fi felicitat de doua ori! Sa-l stapanesti sanatos si sa nu ai incidente in trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 13, 2008 Autor Share Postat Mai 13, 2008 Nu stiu daca exista la modelele retro cu disc pe spate. Am uitat sa scriu despre: Acte si legalitati Am 1 an garantie dar inca nu mi-a dat nicio foaie care sa ateste pentru ca imi va da saptamana asta dupa ce ma va programa la RAR. O sa trebuiasca sa ma duc si la RAR. Va voi tine la curent sa vedem ce o sa se intample, pentru ca trebuie sa imi dea cartea scuterului sa ma pot duce cu ea la primarie ca sa imi dea numerele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super B Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Felicitari pentru achizitia facuta!Daca ai fi studiat un pic piatza si ti-ai fi luat un scuter cu frana cu disc pe spate te-as fi felicitat de doua ori! Sa-l stapanesti sanatos si sa nu ai incidente in trafic! Imi place ( sau NU ) ca nu te poti abtine...de fiecare data trebuie tu sa-ti faci reclama la scuterele pe care le vinzi de zici ca frana pe disc pe spate e tot ce trebuie la un scuter ( daca era ceva de capul lor crede-ma ca nu mai aveai nevoie sa fi atat de activ pe acest forum si in plus omul a vrut sa-si ia ceva Classic..)..asta a fost offtopic.. Iar ontopic...felicitari pt achizitia facuta...si oricum imi place abordarea ta...din toate punctele de vedere....te asteptam in continuare cu impresii ca sa stim si noi despre ce este vorba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 18, 2008 Autor Share Postat Mai 18, 2008 UPDATE dupa 170KM Numa de naspa dupa cum urmeaza: -alarma ... la revedere nu mai merge de niciun fel. -nici pornire, nici oprire, nici senzor. - cazand alarma... mi-a luat si semnalizarea si pornirea electrica din butonul de pe ghidon. - si dupa toate acestea scoate un bazait electric continuu ca si cand s-ar arde un bec in partea din fata a carenei sub far, poate e un releu acolo ceva care s-o fi ars habar nu am - dupa toate acestea indicatorul de baterie sta spre + in loc sa stea pe mijloc, nu cu mult dar a sarit cu 20% de jumatate Astea pe plan electric. Habar nu am de la ce sunt. Cu uleiul aveti dreptate, trebuie schimbat neaparat, am verificat si juja, are una mica fix langa motor cu iesire pe langa filtru de aer din partea dreapta, si nivelul era la 20%. In rest... am mers 100km dupa care i-am facut din nou plinul. Au intrat 2.82L. Luni sper sa ma programeze la service ca daca nu ma jur ca ma duc la protectia consumatorului. Nu d alta dar am facut p dracu in 4 ca sa strang 40milioane si nu imi place sa fiu luat de prost, mai ales pe banii munciti de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 mai bine ramaneai la peugeot, frate. era firma, nu chinezarie facuta pe salupa si cu stickere tomina pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliabiker2004 Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 (editat) @premiumfaraplumb Inainte sa cumperi scuter tomina, sa iei tzeapa si sa mergi la protectia consumatorului, trebuia sa dai un search pe site cu cuvintele "scuter, tomina, tzeapa, ****, OPC" si sa iti faci singur o parere. Io nu zic nimic ca iar zice lumea ca sunt partinitor, diabolic, circotas, etc... Da si tu search. PS. datorita obiceiului de a porni scutere si motoare cu pornitoarea si cu bateria scoasa, obicei existent in anumite parti ale tarii noastre, mai ales in zona Calarasi- Matei Basarab, se arde releul de incarcare. Dupa aia, ori incarca prea mult si omoara bacteria, ori nu mai incarca si ramai cu ea pe sosea. Vezi sa nu fi patit asta. Releul e in partea din fata, acolo unde iti bazaie tie. Bafta la OPC. -------------------------------- friendship never dies! Editat Mai 18, 2008 de apriliabiker2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 E posibil sa ti se fi ars siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super B Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Deci mai bine ar trebui sa schimbi titlul topicului in " Nefericitul posesor al......." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 (editat) la baterie cred k iti arata mai mult pt k s-a incarcat dupa atata mers cu el (fiind luat de nou). si releu de incarcare baga mai mult de 12V la orice scuter (la blana in jur de 12,8) la mine baga in blana 14,5 da asa e gandit el din fabrica si face la fel cu orice releu original ..deci io zic k nu ar fi o problema Editat Mai 19, 2008 de kidmeister Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 20, 2008 Autor Share Postat Mai 20, 2008 (editat) Am fost azi dimineata la service si mi l-au facut baietii in 2 minute. Totul tinea de o siguranta de pe firele de la baterie. Cica ar fi incercat cineva sa mi-l fure si in acest mod se arde siguranta ca sa nu mai bazaie alarma. Acel cineva e un tovaras de-al meu care nestiind l-a pornit din pedala din tot ce a gasit si s-a ars. Acum se explica. -mai ramane problema plutitorului, m-a pasat pe maine cand ma duc sa schimb uleiul dupa primii 300km. Dar oare ce ulei? Motul am inteles ca e bun bun. Nu? Pt 4 timpi. Nush d unde sa procur. Full sintetic dar nu stiu ce inseamna 15w cu 40 ? 15w e vascozitatea parca nu? Editat Mai 20, 2008 de premiumfaraplumb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 bagati semi sintetic 5100 e foarte bun pt scutere si nu sare de 35 lei 10w 40 sau 15w 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 21, 2008 Autor Share Postat Mai 21, 2008 Pai eram in dubii acum, motul 5100 la 31RON sau motul 7100 la 51RON diferenta este ca primul este semi-sintetic si 7100 este full sintetic. In carte scrie ca sa incerc cu full sintetic dar probabil din cauza ca e chinezism ei stiu ca va cadea, dar vor sa nu cada atat de devreme, indemnand lumea sa bage numai bunataturi in motor. + ca la Peugeotul din 2000 pe care l-am avut inainte ii bagam ulei de 70 mii de la petrom si fugea de rupea pamantul. Cred ca voi lua 5100. mai da-i in cacao. ...poze, astea le am deocamdata. Am cautat pe-aici despre bujii despre aprindere dar nu am reusit sa deslusesc de ce nu imi porneste la "sfert" cum o facea Peugeotul ala vechi. Abia apasam butonul si pornea instant. Explicatia care mi-a dat-o cel de la service a fost ca trebuie sa ii dau 2-3 sprituri inainte. Sa-l accelerez. Trebuie sa existe pe lumea asta si oameni care isi aprind scuterul fara probleme din astea nu? Stiu sigur dar nu stiu cum sa rezolv. Sau ce bujie sa-i cumpar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 (editat) Pai eram in dubii acum, motul 5100 la 31RON sau motul 7100 la 51RON diferenta este ca primul este semi-sintetic si 7100 este full sintetic. In carte scrie ca sa incerc cu full sintetic dar probabil din cauza ca e chinezism ei stiu ca va cadea, dar vor sa nu cada atat de devreme, indemnand lumea sa bage numai bunataturi in motor. + ca la Peugeotul din 2000 pe care l-am avut inainte ii bagam ulei de 70 mii de la petrom si fugea de rupea pamantul. Cred ca voi lua 5100. mai da-i in cacao. ...poze, astea le am deocamdata. Am cautat pe-aici despre bujii despre aprindere dar nu am reusit sa deslusesc de ce nu imi porneste la "sfert" cum o facea Peugeotul ala vechi. Abia apasam butonul si pornea instant. Explicatia care mi-a dat-o cel de la service a fost ca trebuie sa ii dau 2-3 sprituri inainte. Sa-l accelerez. Trebuie sa existe pe lumea asta si oameni care isi aprind scuterul fara probleme din astea nu? Stiu sigur dar nu stiu cum sa rezolv. Sau ce bujie sa-i cumpar... In legatura cu pornirea...incearca sa ti acceleratia(cam la un sfert sau mai tare...)si sa ii dai la automat.Mai poti incerca si cum au spus cei de la service,sa ii dai 2-3 sprituri inainte.Din cate stiu,scuterul porneste mai bine daca este pus pe cricul central.Bujia si aprinderea nu ar trebui sa aiba probleme ca doar e nou scuterul!Sper ca te-am ajutat putin! Bafta si salutari cu farul! Editat Mai 21, 2008 de ssergiu_tuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 21, 2008 Autor Share Postat Mai 21, 2008 Exact, cand este sus pe cricul central si roata din spate nu atinge pamantul porneste. Dar eu sunt foarte pretentios daca am dat banii vreau sa porneasca si cand stau pe el. Ca daca opresc motorul la stop, nu ma apuc intre masini sa il ridic pe cricul central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 21, 2008 Autor Share Postat Mai 21, 2008 Am cautat acum am gasit bujia la cineva cere 30RON dar cica e Japoneza, mai buna decat de pe Louis.... Uleiul trebuia sa il schimb pentru ca asa scrie si in carte la primii 300km si plus d asta e foarte putin, joja e la minim. A inceput deja un zumzet metalic sau sunt eu paranoia. Am luat uleiul acum juma de ora motul 5100 35ron si niste ulei de transmisie ca cica si acesta trebuie schimbat acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Am cautat acum am gasit bujia la cineva cere 30RON dar cica e Japoneza, mai buna decat de pe Louis.... hmmmm...nemtii nu cred ca se incurca cu marfa proasta...eu am luat bujie NGK Iridium de pe Louis si scrie mare pe ea Made in Japan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motorino Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Si eu am un scuter ca al tau, doar ca scrie Turtle pe el, e facut de firma Huatian si e portocaliu. Si al meu pornea cam greu, dar in prima zi i-am reglat jiclorul de aer de la carb. si acum merge foarte bine. Dupa primii 600 km si-a dat drumul, are demaraj, viteza de 52-53 fara probleme. Am avut mici probleme electrice, dar le-am rezolvat singur. La 3oo km mi-au schimbat "ei" uleiul cu un Texaco 10W30 care a mers cam zgomotos, asa ca la 8oo am pus eu Aral 20W50 si niste aditiv cu teflon, ca sa n-am probleme daca merg la vit. maxima pe timp de vara. Acum merge super bine, a scazut zgomotul de motor, mai ales la 75% (40 kmh) si chiar imi placa cum merge ! A! L-am luat de la Nico-Simo de langa targ, cu 33 mil, si are 2 ani garantie. Salut Tocmai mi-am cumparat un scuter retro negru. TOMINA Aqua. 40.080.000 LEI.Inainte am avut un scuter normal un peugeot din 99 cu toba Gianelli dar ... mi-a fost furat. Acum sa va spun lucrurile marfa si lucrurile putintel dezamagitoare la acest scuter. Ca aspect... Nota 10. Negru asa si cu crom...sa speram ca e crom... Crom doar pe ghidon, portbagaj si ceasuri, in rest plastic cromat Suspensiile .... Nota 10 - cel vechi era f rigid simteam orice, la acesta, cand trec peste sinele de tramvai parca trecu cu un septar. Foarte confortabile suspensiile. Franele ... Nu stiu ce sa zic.. are un butoias la frana dreapta pe ghidon cu lichid de frana in el. Dar in momentul de fata nu reusesc sa pun frana si sa ma opreasca in nas sau sa se blocheze roata pe spate. -nu or fi stranse destul... sau poate asa e cu lichid de frana, nu blocheaza dar nici super tare nu tine.(pe fata e disc) Franele o sa tina mai mult dupa primii 300-500 km. Si al meu a facut la fel ! Acceleratia... Nota 4.50 Hai 5 Da, cam dezamagitor fata ce cel vechi in 2t cu toba smechera, cand invarteam de acceleratie parca ma tragea ceva in fata. -la acesta in 4 timpi... pleaca de pe loc cam lenes, prinde viteza si o creste dupa 20km/h pana la 50-60km/h De viteza de croaziera sunt multumit si ajunge relativ ok la ea. Dar sincer... TRE SA ii fac ceva sa porneasca putintel mai nervos de pe loc ca mi-e putintel jena ) Regleaza-i carburatorul de la jiclorul de aer, probabil merge inecat. Securitate a venit cu alarma. Pot sa-l pornesc din buton si sa-l opresc din buton. nu stiu cum sa privesc acest lucru pentru ca punand alarma au umblat si la cheie la butuc. Nu-l pot opri daca rasucesc cheia si o scot, decat din butonul de pe telecomanda. Daca vreau sa il pornesc doar din cheie merge, si se opreste si din cheie. ... Interesant.. totusi putin riscant mi se pare nu stiu de ce. Mi-am cumparat un cablu atat de gros incat nu-mi incape printre roti vad eu cum fac. CONSUM Cu toate ca am fost avertizat sa ma opresc la prima benzinarie m-au furat senzatiile si am uitat am mers pe jos 1km noroc ca doar atat. La benzinarie am constatat ca mi-au intrat doar 3.98L de benzina, ma asteptam la 5L ca asa scria. E.. sa vedem sper sa consume 2% cat scrie.. dar va comunic imediat Avea 0000.7km cand l-am luat. Sper sa fie nou si nu construit cu combinatii. consum 2,4 la suta Ceva dubios insa care ma face sa ma indoiesc de originea lui si modul de construre. Sub sa, nu am loc de casca. De ce? Pentru ca 30% din spatiu este ocupat de bateria acoperita cu un plastic. Ciudat totusi. Ma asteptam sa am unde sa bag casca, ma refer la o casca mica din aia retro, nu una completa de motocicleta. Cam dezamagit aici. Bordul de bord ce sa zic, imi arata bateria viteza kilometrajul si benzina. La benzina, i-am facut plinul... si imi sta acul la jumate, ciudat nu? Inca nu am avut timp sa merg seara. Are si faza lunga, dar sper din tot sufletul sa se aprinda si cifrele de pe vitezometru tare imi e ca nu are bec sub el acolo. In rest handlingul este total diferit fata de un scuter normal. Raza de intoarcere a ghidonului este mai mica, adica daca vrei sa te intorci in loc si sa pleci tre sa dai de 3 ori inainte si inapoi ca sa iesi. Balansul este altfel, mai balena asa. Nu poti trece de pe o parte pe alta la fel de repede, probabil decat daca esti vreun pro si cunosti handlingul scuterului de ceva timp. Eu azi nu m-am avantat chiar daca am experienta zilnica de 1 an cu cel vechi. Vrei sa spui raza de intoarcere e mai MARE. Dar asa, si cu ghidonul lui mare, e mai sigur in mers si nu te predispune la prostii ! REVIN CU POZE ASAP (as soon as possible) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 22, 2008 Autor Share Postat Mai 22, 2008 Cel de la service mi-a spus ca asa pornesc toate in 4 timpi, greu si doar daca le dau sprituri. Tind sa cred ca era prosteala pe fata. I-am zis ca am mai avut un scuter, nu e primul pe care il am si alalalt pornea din prima imediat, "normal era in 2 timpi". Totusi imi vine greu sa cred ca nu se poate face nimic ca sa il pornesc din prima instant. a fost greu sa reglezi jiclerul? tre sa dai ceva jos? vreo carena? sa reglez jiclerul? sau sa dau 300mii p bujie nush c sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 nu trebuie sa reglezi nimic, tine gazul deschis putin si porneste la sfert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motorino Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 (editat) Cel de la service mi-a spus ca asa pornesc toate in 4 timpi, greu si doar daca le dau sprituri. Tind sa cred ca era prosteala pe fata. I-am zis ca am mai avut un scuter, nu e primul pe care il am si alalalt pornea din prima imediat, "normal era in 2 timpi". Totusi imi vine greu sa cred ca nu se poate face nimic ca sa il pornesc din prima instant. a fost greu sa reglezi jiclerul? tre sa dai ceva jos? vreo carena? sa reglez jiclerul? sau sa dau 300mii p bujie nush c sa fac Salut ! Deloc ! Am scos saua (4 suruburi, cheie tubulara de 10) si bateria (de fapt bateria prima). Jiclorul e pe stanga carb. pe lateral. Invartesti de el cu surubelnita din trusa scuterului putin cate putin si lasi cateva sec sa vezi cum merge motorul (mot. il pornesti la pedala, evtl. tinand acceleratia un pic trasa) . Cand merge cel mai turat la ralanti (asa cum il avusesesi inainte) il lasi asa. La mine reglajul e cu fanta surubului de aer la orizontala. Aprinzi farul si reglezi ralantiul din surubul lui pana maerge incet si constant, cu becul abia aprins, si motorul toarce incet, ca un ceas. Asta o sa-ti dea o frana de motor a-ntaia ! Eu am avut probleme cu pornirile la rece pana sa reglez aerul, dar de-atunci merge f. bine. La oprire, seara, poti sa-l turezi un pic inainte sa scoti cheia, cum faceau camionagii pe vremuri si ramane un pic de benzina in carb si porneste si mai usor a doua zi. Sau , da, ine acceleratia un pic rotita cand ii dai la automat. Dar eu in general il pornesc cu pedala si de la a aoua sau a tria pedala porneste f. frumos (nu-mi place scartaitul electromotorlui !!!) Uite un link bun (intra intot foruumul) http://chinesescoots.forumwise.com/chinese...thread4683.html http://chinesescoots.forumwise.com/chinese...thread5958.html A ! Neaparat verifica=ti TOATE suruburile de la furca fata, care pot fi slabite (pericol mare de tot !) si in general suruburile de la carene etc, care pot cadea pe strada.... Multa bafta, e un scuter f. frumos si comod ! Cred ca ne-am intalnit ieri pe Kisseleff ! Editat Mai 23, 2008 de Motorino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 23, 2008 Autor Share Postat Mai 23, 2008 Mersi mult de tot pentru informatii. O sa ma incumet de sapt viitoare de luni dupa ce vin de la RAR sa il desfac. Sper sa nu dau carburatorul peste cap Sunt convins ca este simplu am citit si ce mi-ai dat tu si am inteles ideea. Sa vedem Se prea poate sa ne fi intalnit nu mai tin minte bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pino_nrg Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 salut ! felicitari pentru scuter ! seamana cu aprilia habana si aprilia mojito . eu stiam ca s-a dat o lege si orice produs in romania are garantie 2 ani ,daca ma insel va rog sa ma corectati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 Asa e, dar m-au rezolvat baietii pana acum... nu mi-au luat niciun ban pe schimbat ulei.. nu stiu daca asta intra in garantie.. Azi ma duc sa-mi rezolve ultima problema... plutitorul, ca nu imi indica deloc nivelul la benzina. si la rar ma duc azi... sa vdm ce-o sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Asa e, dar m-au rezolvat baietii pana acum... nu mi-au luat niciun ban pe schimbat ulei.. nu stiu daca asta intra in garantie.. Azi ma duc sa-mi rezolve ultima problema... plutitorul, ca nu imi indica deloc nivelul la benzina. si la rar ma duc azi... sa vdm ce-o sa fie. pt ce treb sa te duci la rar?? nu e omologat ??? al meu este si tine 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.