Sari la conținut

Ducati Monster Sau Suzuki Bandit


kinder
 Share

Postări Recomandate

Va salut pe toata lumea

Sunt un incepator shi vreau sa intru shi in randul vostru...problema este ca nu ma pot hotara intre Ducati Monster shi Suzuki Bandit, recunosc ca sunt un incepator shi din punct de vedere al mecanicii shi intretinerii unei moto, asha ca aveti mila shi indrumati-ma spre ce sa ma orientez. Amandoua imi plac, iar ca bani nu imi permit decat modele 1997-2000. Daca shi cunoasteti pe cineva care are de vanzare.... care e mai fiabila...pisese se gasesc usor pentru ambele???multumesc

Asfalt uscat va doresc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar un suzuki SV nu vrei? E cam la fel de usor ca monsterul (poate un pic mai greu), tot V2, mai ieftin si il gasesti in varianta S, mai sport. Pentru mine, ca incepator, greutatea mi s-a parut cel mai important aspect. Banditul (banuiesc ca e musai sa fie de 600) stiu ca e mai greu, iar monsterul e mai scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Iti pot spune despre Ducati, pt. ca am avut un Monster 620ie aproape 2 ani, pana acum 2 saptamani, cand l-am vandut. Si ghici ce vroiam sa-mi iau in schimb: un Bandit GSF600S de prin 2004-2005.

 

Am un mare respect pt. Ducati in continuare, pt. ca motocicletele lor sunt extraordinare. Problema mea a fost ca sunt prea specializate pe sport, si asta se simte si la Monster. Motor agresiv, plin de personalitate, dar care nu se simte bine decat de pe la 4000 ture, sub, vibreaza si smuceste puternic. Deci in oras nu e foarte usor de trait cu el. In schimb daca bagi gaz in el, pe drumuri virajate, e sublim. Toata fortza motorului, zgomotul, stabilitatea, manevrabilitatea, creaza o experienta unica (m-am dat si cu R6 si un CBF600 si nu e la fel).

 

Suspensiile sunt prea dure pt. soselele noastre. Partea buna e ca dau un feedback bun in ghidon.

 

Problema ce mai mare insa (pt. mine) a fost confortul. Dupa 1h de mers pe el, ma dureau shalele si incheieturile mainilor de numai. Asta a fost si motivul pt. care l-am vandut. Eu l-am folosit zi de zi, plus weekenduri, 12 luni pe an. Deci aveam nevoie de confort.

 

Altfel, e fiabil daca ai grija de el si-i faci service-ul ca la carte. Din pacate intervalele de service sunt mai dese decat la japoneze, deci costuri ceva mai mari.

 

Oricum, cred ca pt. inceput e mai bine sa mergi pe mana japonezelor cu 4 cilindrii, pt. ca sunt mai usor de condus, mai docile, au costuri ceva mai mici. Pe masura ce capeti experienta iti mai rafinezi "gusturile" si o sa stii ce vrei.

 

Eu acu tocmai mi-am luat o Honda Hornet de 600 din 2005. Nu am probat-o inca (vine din Italia), dar sper sa ma "inteleg" bine ;) Din pacate nu am gasit Bandit in zona in care am cautat, asa ca am luat ce am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut aceasta dilema dar mai aveam si hornetul si GS-ul pe lista...si am ales banditul(e cel mai comfortabil..dar si cel mai greu),si nu-mi pare rau de alegere ca intre timp am avut ocazia sa mai merg cu una cu alta si zic ca am ales bine...singura problema care am avut-o in primele saptamani il scapam de pe loc(datorita greutati si staturii mele de model ;) ) In trafic e mai manevrabil decat hornetul datorita unghiului de bracaj mai mare...

piese se gasesc pt bandit si pt gs ...de ducati nu stiu cum e cu piesele(numai de la reprezentanta din ce am auzit eu)

Ducati e cam prea mic de statura dar in schimb sta cel mai bine(parerea mea) pe virajele de viteze mici si pe acele de par...la viteza mare te zboara vantul de pe strada...si pozitia pe el e naspha.

Bafta ... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Eu merg pe mana Ducatiului dintre cele 2 motociclete. Motivul....Principalul motiv ar fi furca fata upside down si urmatorul principal motiv ar fi fanele mult peste franele de bandit. Dintre cele 2 pot zice ca ducati este mult mai manevrabil si mai stabil pe viraje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer si eu am oscilat mult intre monster care e superb ,bandit si hornet si la un monent dat chiar cbr 600! am ales hornetul pt greutatea mai mica si inaltimea la sa si nu in ultimul rand pt usurinta in conducere! eu zic ca amandoua sunt destul de usor de condus pt inceput dar vezi si tu orienteaza-te dupa statura pt ca probelem mari nu prea sunt din cate stiu la cele doua modele!

ar fi de preferat macar sa te urci odata pe ambele sa vezi cum te simti,pt ca sunt motoare pe care imti ca le poti conduce de prima data si motoare care pur si simplu nu ti se potrivesc!

de confortabil cred ca banditu castiga dar ca frumusete ....monsteru e primu pe lista mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut dupa GS 500 o mare dilema. ;) Dilema mea era ceva de genu, ce culoare sa fie Banditul 600 care mi-l voi lua. :laugh: Este in afara discutiei ca motoretele astea doua au un caracter cu totul si cu totul diferit. Trecand insa peste convingerile personale si gusturile fiecaruia (degeaba incerc sa-i explic unui posesor de Monster sau SV ca se da cu tractoru ca nu ma intelege si i se si rupe de ce ii spun eu, la fel cum si io ma uit :hug: la el cand imi zice ca io ma dau cu polizoru'), eu cred ca in acest caz aparte am putea sa luam in considerare si datele pur obiective ale "problemei". Eu o sa ma refer la Monster 620 si 620 i.e.

 

Monsterul are un rezervor de 15L, B6le are 19-20 (in functie de generatie... 20L din 2000+). Din cate stiu Monster papa benzina super pe cand Banditu merge cu 95 lejerianu. Suzuki recomanda minim 91 de octane parca. Pozitia e mai relaxata si mai touring pe Bandit. Din cele spuse mai sus cred ca destul de clar ce motoreta se preteaza mai bine la touring.

La greutate nu mi se pare enorma diferenta. Cam 205 kile la plin pt Monster si 216 pt B6.

La putere stam cam asa: Monster are intre 60-64 de cai la 9500 rpm, in fuctie de varianta. B6le are 78 declarati la 10500 (care sunt mai tot timpul depasiti pe stand, obtinandu-se in teste chiar si 83 CP). Sa zicem ca e normal, avand in vedere ca Monsterul este V2 si B6le e 4L. Insa ma surpinde cuplul. :laugh: Monster 620 i.e. are in ciuda fapului ca e V2 si are 21 cc in plus 53-56 NM la 6750 pe cand B6le are 54 NM declarati (58 NM in test Motorrad) pe la 9500 rpm.

Diferentele astea se traduc si in viata reala printr-o dinamica mai buna a B6-ului (daca stii cum sa mergi cu el :hug: ), in ciuda masei proprii mai mari. 0-100 in 4,2 sec pt Monster, si 4,0-4,1 pt B6. 175 viteza max REALA pt Monster si 200 pentru Bandit.

Acuma nu stiu cum e cu franele si ciclistica la Monster insa eu ma iau la tranta oricand cu Monster de 600-620 pe orice drum. ;)

 

Nu contest ca Banditul (de 600) stock are suspensii slabute, adica este subamortizat. Insa avand in vedere pretul de achizitie atat de nou cat si SH mi se pare o chestie de bun simt sa nu fac pwla mare la tot. Adica si cu pwla in coor si cu sufletu in rai sau si sarac si cu pretentii. :hug: Cu max 200 de euro i-ai facut supensii beton. Arcuri progrsive + ulei mai gros cu 100 de euro si ai rezolvat furca. NU se compara ca cea stock. Pe spate iei un amortizor de Bandit 1200 cu 50-100 de euro, in fuctie de an si km rulati. Plug & play si nu-i mai ajungi la limita nici cu pasager. Franele nu sunt de minune insa sunt aceasi etrieri flotanti cu doua pistonase ca pe Hornet 600, prima generatie sau de pe CBR 600 F3 sau RF 600. Nu poti spune ca nu ai frane. Daca vrei mai mult si aici obtii rezultate multumitoare cu niste placute sinterizate mai cumsecade + eventual niste conducte cu manta otelita 'reising'.

 

Avand in vedere ca esti incepator nu stiu cat de relevante sunt datele de mai sus referitoare la performantele dinamice insa merita si ele luate in considerare, in perspectiva. La urmei nu vei fi incepator pt totdeauna. :P

 

Baftalau la toti si asfalte astupate.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca niste precizari: omu' a zis ca vrea ceva din 1997-2000, deci cade din start varianta Monster 620ie (pe injectie). Ramane numai 600-le pe carburator contra Banditului 600.

 

Banditul este bulet-proof la mecanica. Monsterul mai curge uleiul pe la incheieturi, mai papa ulei, mai crapa blocul motor (daca nu strangi periodic suruburile), se mai strica electrica (senzorul de presiune ulei, bordul intra apa, releul de starter se mai blocheaza si invarte incontinu motorul).

 

Banditul rugineste mai repede, iar vopseaua e mai slaba. Monsterele au vopsea buna si finisaje foarte bune care rezista in timp.

 

Suspensii: cineva spunea ca furca inversata are un avantaj net fatza de cele normale. Asa este, numai ca beneficiul se simte la forja maxima in regim sportiv (omul este incepator asa ca nu va folosi la maxim). Eu favorizez oricand confortul fatza de sportivitate. Apoi, motoarele fiind destul de vechiutze, suspensiile vor fi obosite oricum, asa ca nu prea mai conteaza ca e inversata sau nu. Un schimb de ulei de furca si eventual niste arcuri noi aftermarket (care nu costa mai mult de 100 EUR perechea), vor imbunatatzi tzinuta de drum extraordinar.

 

Franele: Monsterul are frane superioare ca si feeling sau putere. Chiar si cel cu un disc pe fatza. Dar si la Bandit se poate imbunatatzi situatia prin niste placutze mai agresive (sinterizate), si/sau prin inlocuirea furtunelor de frana cu unele metalice. Bineinteles un schimb de lichid de frana este obligatoriu ca si verificarea discurilor (avand in vedere vechimea motoarelor).

 

Pana la urma este alegerea ta... si criteriile tale... Orice ai lua acum, il vei schimba in 2-3 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unu iti pot recomanda sv-ul s sau n..are 78 cp,cuplu 67nm,165 kg la gol pt n si 169kg pt s

autonomie de peste 300 km,consum de 4-5-5,5%

 

despre motor pot sati spun ca e unul excelent trage pe toata banda de turatii,pe curbe e super... daca te uiti la niste review-uri pe net o sa vezi ec spun specialistii despre el:FUN BIKE ;)

 

minusuri:

-furca fata e subamortizata dar la modelul 03+ se poate regla

-greutatea mica o face destul de vulnerabila in camp deschis la rafalele de vant

 

 

pretul de achizitie e super ok iar cu toba aftermarket se aude ;) ....

 

 

pt alte detalii adresati-va detinatorului sau specialistului:d numai bine

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@utzelu: Monsterele vin toate cu raportu final de transmisie (pinion/foaie) prea lung, pentru a obtine specificatiile de zgomot, consum etc. Pana la urma e un motor de aproape 20 ani re-re-re-coafat pentru mileniul 3.

 

Se remediaza cu pinion -1 si foaie +1 sau +2 ;) instant mersul in oras devine o placere. Creste acceleratia, creste consumul (merita), viteza maxima ramane aproximativ aceeasi (pentru ca duce mai multe ture intr-a 6-a). Simti practic motorul cum se elibereaza, folosesti cum trebuie plaja de turatie, schimbi vitezele etc.

 

Pozitia de asemenea se ajusteaza, ca si inaltimea, din tirantul seii, din jugul furcii si din ghidon. Pentru oras Monsterul e perfect. Singurul lucru pe care Monsterul il face cu adevarat prost este touringul.

 

 

@kinder: daca te hotarasti la Monster fa un efort si ia-ti 620-ul din 2002, nu dark, cel pe injectie cu discuri de 320mm pe fata si frane brembo-gold. Gasesti ieftine in Italia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc foarte mult pentru sfaturi,

Din ceea ce mi-ati sugerat pana acum, tind sa imi iau un Bandit. Eu recunosc ca in sufletul meu ash vrea o vitezana, dar avand in vedere ca sunt incepator shi voi merge destul de mult in orash, vreo 2-3 ani o sa merg cu un touring. Cine stie poate o sa imi iasa din cap cele super sport. Azi mi-am achizitionat geaca, marca Tshul, mai am de cautat casca...shi in maxim 2-3 saptamani vreau sa gasesc shi motocicleta preferata. Va multumesc tuturor pentru sugestii shi pareri, sunt foarte bine venite, mai ales ca la mecanica sunt praf...dar, incetul cu incetul...voi invata.

Va multumesc inca o data tuturor celor care ati avut bunavointa sa va dati cu parerea, asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@utzelu: Monsterele vin toate cu raportu final de transmisie (pinion/foaie) prea lung, pentru a obtine specificatiile de zgomot, consum etc. Pana la urma e un motor de aproape 20 ani re-re-re-coafat pentru mileniul 3.

 

Se remediaza cu pinion -1 si foaie +1 sau +2 ;) instant mersul in oras devine o placere. Creste acceleratia, creste consumul (merita), viteza maxima ramane aproximativ aceeasi (pentru ca duce mai multe ture intr-a 6-a). Simti practic motorul cum se elibereaza, folosesti cum trebuie plaja de turatie, schimbi vitezele etc.

 

Pozitia de asemenea se ajusteaza, ca si inaltimea, din tirantul seii, din jugul furcii si din ghidon. Pentru oras Monsterul e perfect. Singurul lucru pe care Monsterul il face cu adevarat prost este touringul.

 

Corect in privintza pinionului. Eu insa nu am stiut in momentul cand am schimbat lantul. Abia dupa aia am mai citit pe forumuri.

 

Pozitia e mai greu de ajustat. Spatele nu se ridica/coboara la 620ie meu. Are un distantier fix. La jugul furcii, daca ridici/cobori suspensiile se schimba unghiul furcii, deci si manevrabilitatea. Ghidonul l-am schimbat de mult cu unul de la Monster City (mai inalt). Chiar daca era mai confortabil la incheieturile mainii, la spate nu s-a schimbat nimic. Problema e de la forma rezervorului, care este alungit si nu ofera sustzinere (nu te poti sprijini pe el). In plus, distantza de la sha la ghidon e prea mare si te intinzi prea mult in fatza, deci spatele preia greutatea bustului (greutate care la mine e peste normal ;) ).

 

In orice caz, chiar si pt. oras, un 4 cilindri e mult mai usor de condus. Si asta o spun eu, care sunt fan V2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toata lumea

Sunt un incepator shi vreau sa intru shi in randul vostru...problema este ca nu ma pot hotara intre Ducati Monster shi Suzuki Bandit, recunosc ca sunt un incepator shi din punct de vedere al mecanicii shi intretinerii unei moto, asha ca aveti mila shi indrumati-ma spre ce sa ma orientez. Amandoua imi plac, iar ca bani nu imi permit decat modele 1997-2000. Daca shi cunoasteti pe cineva care are de vanzare.... care e mai fiabila...pisese se gasesc usor pentru ambele???multumesc

Asfalt uscat va doresc...

ducati,motor destul de scump,pentru ce poate,intretinere costisitoare,piese din parti,greu le gasesti,eu unul nu m-as baga la el.in schimb,banditul este destul de fiabil,cu mare usurinta la intretinere,piese le gasesti la cam orice pas,pret redus,asta ar fii buna de tine,dar tu decizi!mult succes! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc foarte mult pentru sfaturi,

Din ceea ce mi-ati sugerat pana acum, tind sa imi iau un Bandit. Eu recunosc ca in sufletul meu ash vrea o vitezana, dar avand in vedere ca sunt incepator shi voi merge destul de mult in orash, vreo 2-3 ani o sa merg cu un touring. Cine stie poate o sa imi iasa din cap cele super sport. Azi mi-am achizitionat geaca, marca Tshul, mai am de cautat casca...shi in maxim 2-3 saptamani vreau sa gasesc shi motocicleta preferata. Va multumesc tuturor pentru sugestii shi pareri, sunt foarte bine venite, mai ales ca la mecanica sunt praf...dar, incetul cu incetul...voi invata.

Va multumesc inca o data tuturor celor care ati avut bunavointa sa va dati cu parerea, asfalt uscat.

 

Te asteptam pe banditmania si te vor invata cei din gasca cate una alta despre bandit...

+de asta distributia la ducati e pe curele(din ce stiu eu) si nu-ti poti da seama daca a fost schimbata ca nu zornaie ca cea de la bandit(pe lant) asa ca poti sa iti iei teapa mai greu cu banditul...cat despre faza cu vitezana...eu zic sa te compari cu un amic tovaras care a inceput pe vitezana in acelas timp cu tine si o sa vezi diferenta pe viraje(inveti mult mai repede ...eu vb din experienta ;) o sa-i lasi in urma pe serpentine ;) ) Bafta in alegerea mobrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te asteptam pe banditmania si te vor invata cei din gasca cate una alta despre bandit...

+de asta distributia la ducati e pe curele(din ce stiu eu) si nu-ti poti da seama daca a fost schimbata ca nu zornaie ca cea de la bandit(pe lant) asa ca poti sa iti iei teapa mai greu cu banditul...cat despre faza cu vitezana...eu zic sa te compari cu un amic tovaras care a inceput pe vitezana in acelas timp cu tine si o sa vezi diferenta pe viraje(inveti mult mai repede ...eu vb din experienta ;) o sa-i lasi in urma pe serpentine ;) ) Bafta in alegerea mobrei

 

Stiti pe cineva care aduce motoare din Germania? In sensul ca, daca gasesti un motor de vanzare, dai adresa se duce shi il aduce cu tot ce inseamna acte in regula...

Multumesc pentru indicii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar, piesele de ducati se gasesc foarte greu, eu nici benzina nu imi gasesc in romania, ma duc si imi iau cu cisterna din ungaria, pentru ca acolo exista reprezentanta ducati. e o marca atat de rara si pe cale de disparitie, incat au reusit, prin unicitatea lor, sa castige si premiul de campion mondial la motogp in 2007, doamne ce prosti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana o sa ajunga tehnologia din GP pe monster o sa astepti vro 2 vieti... ;) ...si cred ca asta a fost pt ducati ca anul asta nu-l va mai pupa...nici la SBK unde au ceva cm3 in plus si tot degeaba... Nu mai comparati varza cu capra....si monsterul si bandiul sunt la vieti distanta ca si tehnologie fata de cele din GP.

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

important e ca ducati a luat compionatul anul trecut...

adevarat ca anul asta nu stau f bine dar nu s-a terminat compionatul.

 

Legat de bandit sau monster, eu am ales monsterul, (il am de o luna) de ce:

- e o motocicleta cu un sunet aparte

- e un motor sexy, cu un design care te face sa intorci capul

- in bucuresti (inca nu am iesit cu ea afara) se simte f bine, cuplu bun, pozitie buna si foarte manevrabila

 

pana acum nu am fost nevoit sa trec pe la service, dar nu cred ca e asa de scump, sau ca nu se gasesc piesele...

te sfatuiesc sa le incerci ep ambele inainte sa faci achizitia.

 

eu iti recomanda monsterul

Editat de blondu_mm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

important e ca ducati a luat compionatul anul trecut...

adevarat ca anul asta nu stau f bine dar nu s-a terminat compionatul.

 

Legat de bandit sau monster, eu am ales monsterul, (il am de o luna) de ce:

- e o motocicleta cu un sunet aparte

- e un motor sexy, cu un design care te face sa intorci capul

- in bucuresti (inca nu am iesit cu ea afara) se simte f bine, cuplu bun, pozitie buna si foarte manevrabila

 

pana acum nu am fost nevoit sa trec pe la service, dar nu cred ca e asa de scump, sau ca nu se gasesc piesele...

te sfatuiesc sa le incerci ep ambele inainte sa faci achizitia.

 

eu iti recomanda monsterul

 

Mai vb dupa ce faci si tu cateva drumuri lungi...daca o sa ai curaj sa recunosti pana atunci ...asfalt uscat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ducati,motor destul de scump,pentru ce poate,intretinere costisitoare,piese din parti,greu le gasesti,eu unul nu m-as baga la el ... bla bla bla bla

Am avut si Suzuki si Ducati si am comandat o gramada de piese si de la B&S si de la Motomotion, inclusiv componente de motor. La Ducati gasesti absolut orice piesa, ai pe ducati.com cataloage de piese pentru toate modelele, si in plus un catalog gigantic de upgradeuri si accesorii. O piesa de origine la Ducati iti ajunge mai repede ca la Suzuki, iar ca pret va fi probabil mai ieftina. Ti-ai comandat vreo piesa de origine la srad-ul ala? Tu la ce preturi te uiti? La cat costa abtipildurile cu Suzuki la Louis?

Editat de dani31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

mare dreptate ai dani , astia vorbesc din auzite fara sa aiba vreun habar . ducatiu meu are 20 000 km si nu are nicio problema . acum depinde de fiecare cum isi ingrijeste motorul

 

nenea lordgrec- am facut eu drumuri lungi. ultimu a fost la bacau si inapoi si nu sunt probleme de niciun fel-numai vorbiti din auzite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare dreptate ai dani , astia vorbesc din auzite fara sa aiba vreun habar . ducatiu meu are 20 000 km si nu are nicio problema . acum depinde de fiecare cum isi ingrijeste motorul

 

nenea lordgrec- am facut eu drumuri lungi. ultimu a fost la bacau si inapoi si nu sunt probleme de niciun fel-numai vorbiti din auzite

 

mosule ...sti tu mai bine decat mine pe ce mobre am mers...? sau vrei sa faci si tu pe interesantul...? ai facut drumul pana la bacau cu monsterul....ca din cate vad ca ai alt model si sunt total diferite...si daca nu ai monster te-ai bagat ca musca in...

fa acelas drum pe ambele si anume BANDIT si MONSTER ca de astea era vorba...am si prieteni cu monster si credema ca sunt de aceeasi impresie...si impresiile sunt facute din drumuri mai scurte si anume bucuresti- cheia...asa ca ai te-ai bagat in zeama degeaba...cauta posturi in alte parti ca deja omu cred ca a ales...si a ales bine :D ...chiar daca ducatiul are furca aia super, inversata...ca incepator nu te ajuta ca-i mai sport si la gropane iti zgaltaie creeri si ai mai multe sanse sa te trezesti pe jos....

Cu piesele nu stiu care-i treaba...nu m-am confruntat cu probleme dacat la suzuki si alea au fost numai din cazaturi...si au venit in maxim 2 sapt alte dati au venit in 7 zile...si preturile nu pot sa le compar ca nu sunt in tema de reprezentanta ducati(unde puteam sa ma angajez chiar)...asa ca... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati este o marca aparte.Ducati are priza la anumiti oameni, punct.E un motor pe care stii ca il vrei.In alte cuvinte, in momentul in care te gandesti "hmmm bandit sau ducati?" raspunsul e clar:BANDIT.

In ceea ce priveste fiabilitatea lor, sunt motociclete bune.Si ca orice motocicleta buna,daca te porti bine cu ea si o intretii ,nu ai probleme cu ea.Scurt.Simplu.

 

In final citez un american dintr-o oarecare emisiune,in care se facea un road test la monster: "The monster makes you have fun even if you're not in the mood"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati este o marca aparte.Ducati are priza la anumiti oameni, punct.E un motor pe care stii ca il vrei.In alte cuvinte, in momentul in care te gandesti "hmmm bandit sau ducati?" raspunsul e clar:BANDIT.

In ceea ce priveste fiabilitatea lor, sunt motociclete bune.Si ca orice motocicleta buna,daca te porti bine cu ea si o intretii ,nu ai probleme cu ea.Scurt.Simplu.

 

In final citez un american dintr-o oarecare emisiune,in care se facea un road test la monster: "The monster makes you have fun even if you're not in the mood"

 

In alte cuvinte, in momentul in care te gandesti "hmmm bandit sau ducati?" man daca se pune intrebarea asa...si eu vreau ducati...si anume 1098 s ...dar intre monster si bandit clar asa alege de fiecare data banditul. fiecare cu ale lui :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...