Xaiffer Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 (editat) Se intampla ceva ciudat , daca este rece motorul (rece insemnand dupa 4-5 minute de functionat pe cric si 10 mers turat la max), asa... nu trage frate...nu trage deloc ! cu orice treapta de viteza nu se duce mai mult de 30km/h :| dupa ce merg vreo 20-30 min cu ea forjat , isi revine si merge nromal :| nu inteleg ce poate sa fie ... Am acceleratie dar n-am cuplu , ca si cum ai fi la 30 la ora , ai calca ambreiajul si ai accelera de pomana wtf... In faza asta si bicicleta are demaraj mai mare , e real... Editat Mai 18, 2008 de Xaiffer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Benzina proasta - carburator infundat? Filtru de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Schimba-i filtrul de benzina si curata carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 (editat) Ambreiajul e dus.Nu strica sa verifici si cablul de ambreiaj. Poate ai noroc. Cred ca daca ar fi filtrul ori carburatorul pur si simplu ti s-ar opri. Editat Mai 18, 2008 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xaiffer Postat Mai 18, 2008 Autor Share Postat Mai 18, 2008 (editat) Ideea este ca e ceva adevar n ceea ce priveste ambreiajul pentru ca dupa reglaj a inceput sa faca figurile astea, de ex sta intr-a I-a pe loc fara sa fie ambreiajul tras in punctul mort intra cu figuri.... dar ma gandesc..daca e asa atuni dece duap 10-15 minute de mers se comporta normal ? se incalzeste ambreiajul ? benzina proasta ? de 3-4 luni bag benzina din 2 locuri (Luckoil...Rompetrol) nush ce sa zic... P.S: Nu da semne de oprire si nu se opreste in mers si pur si simplu e vaca lenesa Editat Mai 18, 2008 de Xaiffer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 de 3-4 luni bag benzina din 2 locuri (Luckoil...Rompetrol) nush ce sa zic... Nu stiu cum ai reusit dar cred ca ai reusit sa gasesti cea mai proasta benzina de pe piata. Mai proasta de atat nu gasesti decat probabil la benzinariile alea noname de familie care o "indoaie" cu apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Ideea este ca e ceva adevar n ceea ce priveste ambreiajul pentru ca dupa reglaj a inceput sa faca figurile astea, de ex sta intr-a I-a pe loc fara sa fie ambreiajul tras in punctul mort intra cu figuri.... Nu are voie. Chiar daca nu de asta se intampla ce zici tu, pune mana si rezolva ca e problema serioasa. Ce cred eu: daca sta intr-a I a fara ambreiaj tras => cablul este prea strans (sau scurt) si atunci e ca si cum ai merge cu ambreiajul (aproape) tras tot timpul; eventual mai agata, si de aia nu poti sa mergi cu mai mult de 30 in orice viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xaiffer Postat Mai 18, 2008 Autor Share Postat Mai 18, 2008 (editat) da dar cum iti expici ca (,) chestia asta dureaza doar 15 minute ? ca aici este dubiul .... , daca ar merge asa continuu imediat ne-am da seama ce este Sper sa fie benzina proasta... Editat Mai 18, 2008 de Xaiffer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 bujiile le ai schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xaiffer Postat Mai 18, 2008 Autor Share Postat Mai 18, 2008 Nu ! am 7.800km cu ea ,ar trebii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 -curatat si sincronizat carburatoare -schimbat filtru aer/benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xaiffer Postat Mai 18, 2008 Autor Share Postat Mai 18, 2008 (editat) dar nu are treaba de parindere... e de ambreiaj 100% LE: ma duc maine la service si vad ce rezolv.. Editat Mai 18, 2008 de Xaiffer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s1r1nx Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 e sigur de la ambreias foarte posibil reglat intins...sfatul e sa dai drumu la cablu si sa il reglezi iarasi (nu il lasa sa cupleze total este parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 depinde. cati km iti arata pe bord. alta prob , nu stii daca sunt reali. daca nu cunosti istoricul service, si de cand esti prop ai facut 7800, da fuga si cumpara noi CR 9 EH, daca e fabricata 96-99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s1r1nx Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 depinde. cati km iti arata pe bord. alta prob , nu stii daca sunt reali. daca nu cunosti istoricul service, si de cand esti prop ai facut 7800, da fuga si cumpara noi CR 9 EH, daca e fabricata 96-99. wei oameni intelegeti...omu spune clar ca motoreta se tureaza da nu trage...daca era de la bujii carburatoare & stuff nu se tura motoru...e chestiune de transmis puterea mai departe aka ambreiaj bulit sau cablu reglat prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 wei oameni intelegeti...omu spune clar ca motoreta se tureaza da nu trage...daca era de la bujii carburatoare & stuff nu se tura motoru...e chestiune de transmis puterea mai departe aka ambreiaj bulit sau cablu reglat prost n-am fost atent. de fapt am citit ca nu se tureaza, scuze atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xaiffer Postat Mai 18, 2008 Autor Share Postat Mai 18, 2008 Nu e nimic. 1.Motorul este nou (0km) din reprezentanta 2.Am vorbit pentru service si se pare ca ar fi ambreiajul ... ma duc si voi vedea. Multumesc mult si revin cu informatii sa vedem care a fost surpriza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 cum s-a spus mai sus, cel mai probabil e de la ambreiaj. Iar explicatia pentru revenirea dupa ce se incalzeste (desi cam trasa de par) poate fi ca ai o problema cu discurile de la ambreiaj (nu stiu ce tip ambreiaj ai), eventual se lipesc intre ele cand uleiul e rece si nu cupleaza/decupleaza cum trebe. Daca ai ungerea la ambreiaj in comun cu ungerea de motor e si mai probabil ca atunci cand uleiul ajunge la temperaturi inalte sa deslipeasca discurile. ...just a wild guess oricum nu e normal sa se intample asa ceva daca e noua. Sunt chiar curios care a fost problema. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 (editat) :oCe ambreiaj si reglat carburatoare. ..unii au aceleasi explicatii pentru toate problemele.. .ce cacao are legatura ambreiajul cu puterea motorului. .numai ineptii de sfaturi scrise la plezneala. . .curata naibii filtrul de aer. .sau ia-ti altul, sau ia-ti un KN> sau schimba bujiile. . . Daca ai problema asta, clar motorul nu e nou. . . Editat Mai 19, 2008 de AK_Raptor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 :oCe ambreiaj si reglat carburatoare. ..unii au aceleasi explicatii pentru toate problemele.. .ce cacao are legatura ambreiajul cu puterea motorului. .numai ineptii de sfaturi scrise la plezneala. . .curata naibii filtrul de aer. .sau ia-ti altul, sau ia-ti un KN> sau schimba bujiile. . . Daca ai problema asta, clar motorul nu e nou. . . si tu te dai "stie-tot" aiurea, ce face filtru ala de aer, se curata singur dupa 15 minute de fiecare data? problemele de filtru nu apar asa brusc, doar n-a scuturat sacul de aspirator peste el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 wei oameni intelegeti...omu spune clar ca motoreta se tureaza da nu trage...daca era de la bujii carburatoare & stuff nu se tura motoru...e chestiune de transmis puterea mai departe aka ambreiaj bulit sau cablu reglat prost [/quote Corect! Cu mentiunea ,(pentru ca nu mi-am dat seama despre ce motor este vorba) poate fi si cu ambreiaj cu comanda hidraulica. In fiecare din cazuri este o problema de ambreiaj daca se tureaza si viteza de deplasare nu creste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xaiffer Postat Mai 24, 2008 Autor Share Postat Mai 24, 2008 Fratilor sunt foarte suparat... Am dus motocicleta la service si la prima vedere mecanicul mi-a zis ca sunt facute praf placile de ambreiaj. -> Motivul concluziei: Acea tija cu cauciuc de jos , de la motor , care se strange cand cuplezi ambreiajul era dusa pana in capatul carcasei motorului. (pnm..greu de explicat) Problema este ca nu sunt piese si trebuie sa astept cel putin doua luni Saptamana viitoare urmeaza sa fie desfacut motorul , poate totusi nu este asta cauza si se poate rezolva rapid. P.S: Cine stie..poate trebuie sa fiu fericit.Daca faceam vreun accident in perioada asta ? (ma mai incurajez si eu putin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Caat? Doua luni? Groaznic de mult!!! Cam e bataie de joc. Presupun ca e in garantie Hyosung-ul tau. Ce model e, GT 250 R? sau cel de 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xaiffer Postat Mai 25, 2008 Autor Share Postat Mai 25, 2008 (editat) Un 125cc ! Da este in garantie dar vin pe jos piesele din Germania Sa vedem... Cred ca aleg sa o dau cu bani putini pentru ca asa as tine-o degeaba... trece vara si anul viitor vreau alta motocicleta oricum...deci ? Pnm.. Editat Mai 25, 2008 de Xaiffer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 -> Motivul concluziei: Acea tija cu cauciuc de jos , de la motor , care se strange cand cuplezi ambreiajul era dusa pana in capatul carcasei motorului. (pnm..greu de explicat) Poti sa detaliezi te rog, pentru ca si pe mine ma intereseaza problema. De tija mentionata e legat celalalt capat al cablului de ambreiaj? Daca ai putea pune o poza ar fi ideal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.