orestte Postat Iunie 18, 2005 Share Postat Iunie 18, 2005 salutare e vb de schimbul de ulei la o yamaha xt600z tenere in primul rand nici nu stiu cat intra ca nu am gasitt un manual decat am vazut undeva ca intra 2 litri am pus 2 litri si nu a ajuns la nivel uleiul faza e ca acest model are racire prin radiator la ulei si mai are un rezervor de ulei separat sub sea....pe el scrie ca se da drumul la ulei din carter si din rezervor...am golit ca prostu fara sa masor cat a curs daca aveti ceva informatii concrete le astept cat ulei intra si unde tre sa-l pun....in carter sau in rezervor???? sau jum jum sau poat eare cineva un manual P.S. nu are racire prin cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ferox Postat Iunie 18, 2005 Share Postat Iunie 18, 2005 ar trebui sa ai o fereastra de control sau macar o joja sa poti controla din cind in cind nivelul de ulei parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 18, 2005 Autor Share Postat Iunie 18, 2005 joja am la vas in rest nika Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 18, 2005 Share Postat Iunie 18, 2005 Deci la Xt-ul meu pot sa-ti spun ca intra in jur de 3,5 L desi in carte zice 3 L. Tre sa pui pana la semn chiar daca intra chiar si 4 L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iunie 18, 2005 Share Postat Iunie 18, 2005 (editat) Nu ştiu exact cum este la XTZ 660, dar la XTZ 750 schimbul se face....pornit motor, încălzit ulei, oprit, deschis buşon în cel mai decliv loc (carter) apoi există un şurub separat, acolo unde pătrunde furtunul de la rezervorul de ulei în zona filtru-pompă ulei...fabricantul recunoaşte că rămân aprox 300-400 ml de ulei ce nu pot fi drenaţi... Nivelul de ulei se măsoară la oprirea motorului, la câtva timp după există riscul să indice mai puţin, prin scurgerea uleiului în carter...Sistemul de ungere este mai deosebit decât la cele cu ulei doar în baie, este adoptat la acest tip de motor deoarece are o poziţie înclinată în plan sagital, motiv pentru care pompa de ulei are o componentă de presiune şi una de recirculare, cu trimiterea excesului de ulei aspirat din carter în rezervorul de ulei... Editat Iunie 18, 2005 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 18, 2005 Autor Share Postat Iunie 18, 2005 aham...am sa pun ulei mai mult sa vad pana la 3,5 l nu inteleg de ce au mai pus un rezervor de ulei separat .....circuitul e cam asa din rezervor pleaca un furtun in motor(posibil pompa) din motor iesa spre radiator iar din radiator in rezervor....la capacul de la filtrul de ulei am un surub pt verificarea presiunii si este tre sa stiu cam cat intra si procedura d la un xt600z tenere cu radiator de ulei si rezervorul de ulei separat sau tre sa bag 3-4 litri in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 18, 2005 Autor Share Postat Iunie 18, 2005 Nivelul de ulei se măsoară la oprirea motorului, la câtva timp după există riscul să indice mai puţin, prin scurgerea uleiului în carter...Sistemul de ungere este mai deosebit decât la cele cu ulei doar în baie, este adoptat la acest tip de motor deoarece are o poziţie înclinată în plan sagital, motiv pentru care pompa de ulei are o componentă de presiune şi una de recirculare, cu trimiterea excesului de ulei aspirat din carter în rezervorul de ulei... pai...eu unde bag uleiul prima data in rezervor sau in carter si cat...joja am doar in rezervor in crater(blok motor) nu am indicator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 20, 2005 Autor Share Postat Iunie 20, 2005 daca romanu nu se naste poet se naste mekanik se toarna ulei dupa cvare se porneste motorul pana ajunge la 60 grade si apoi se masoara nivelul in tot acest timp motorul trebui tinut drept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serviceumi Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 Pune ulei doar in rezervor, pana la semn. Porneste motorul 3-5 min, dupa care completezi. Nu te lua decat dupa semne, lasa drac. 2 sau 3,14 litri. Apropos in carter nici nu ai cum sa pui ulei. Surubul de pe filtrul de ulei este pentru aerisire, dupa ce il schimbi. SI NU UITA SA MASORI NIVELUL DECAT DUPA CE MATORUL A MERS MACAR 3-4 MIN. BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Care va sa zica la mine la NX650 ( tot asa cu uleiul in cadru) , daca japonezul a zis 1,95 litri la schimb de ulei+filtru si eu i-am pus 2 litri de ajunge pe joja la cald la jumate, inseamna ca japonezul e tampit si ca trebuie sa-i mai bag macar juma de kil sa stau linistit ca e destul, nu ? Dupa cum se vede, treaba asta cu uleiul racit in cadru si carter cu ungere fortata da pe spate oarece mecanici pana prind spilul ...mi-a mai zis cineva sa pun ulei cat incape dar eu am presupus ca orezarul stie mai bine cat trebuie,doar el a nascut motorul.... P.S. La Guzzi era simplu : zicea italianul 1,8 litri si astia jungeau pana la maxim pe joja,masurat normal la rece, ura si la gara Mi-a trebuit mie complicatie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 21, 2005 Autor Share Postat Iunie 21, 2005 e aici sta treaba cam asa nivelul e verifica exact cam greu se porneste motorul in pozitie dreapta (sa nu fie lasat pe piciorul lateral) se incalzeste cica pana la 60 grade asta insemna 5 min si mai mult dupa care se poate masura nivelul...eu pana mi-am dat seama am psu si in carter ulei si dimineatza cand o porneam inmi scotea fum alb acu problema era ca stiam de ce dar nu stiam cum sa-i fac nivelul...totusi ma gandeam eu ca atunci cand e cald de ce e plin vasul....si dupa ce am gasit si un manual m-am dumerit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SVR Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Care va sa zica la mine la NX650 ( tot asa cu uleiul in cadru) , daca japonezul a zis 1,95 litri la schimb de ulei+filtru si Nu stiu prea multa germana, dar uite ce zic nemtii de Dominator. Technische Daten HONDA NX 650/500 Dominator Motor ĂlfĂźllmenge 2,3 Liter nach Zerlegen 1,9 Liter bei Wechsel Daca te intereseaza si restul datelor ti le trimit pe email. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.