Sari la conținut

schimbul de ulei


Postări Recomandate

salutare

e vb de schimbul de ulei la o yamaha xt600z tenere

in primul rand nici nu stiu cat intra ca nu am gasitt un manual decat am vazut undeva ca intra 2 litri am pus 2 litri si nu a ajuns la nivel uleiul

faza e ca acest model are racire prin radiator la ulei si mai are un rezervor de ulei separat sub sea....pe el scrie ca se da drumul la ulei din carter si din rezervor...am golit ca prostu fara sa masor cat a curs

daca aveti ceva informatii concrete le astept

cat ulei intra si unde tre sa-l pun....in carter sau in rezervor???? sau jum jum

sau poat eare cineva un manual

P.S. nu are racire prin cadru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ştiu exact cum este la XTZ 660, dar la XTZ 750 schimbul se face....pornit motor, încălzit ulei, oprit, deschis buşon în cel mai decliv loc (carter) apoi există un şurub separat, acolo unde pătrunde furtunul de la rezervorul de ulei în zona filtru-pompă ulei...fabricantul recunoaşte că rămân aprox 300-400 ml de ulei ce nu pot fi drenaţi...

 

Nivelul de ulei se măsoară la oprirea motorului, la câtva timp după există riscul să indice mai puţin, prin scurgerea uleiului în carter...Sistemul de ungere este mai deosebit decât la cele cu ulei doar în baie, este adoptat la acest tip de motor deoarece are o poziţie înclinată în plan sagital, motiv pentru care pompa de ulei are o componentă de presiune şi una de recirculare, cu trimiterea excesului de ulei aspirat din carter în rezervorul de ulei... :banana:

post-7-1119128931_thumb.jpg

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham...am sa pun ulei mai mult sa vad pana la 3,5 l

nu inteleg de ce au mai pus un rezervor de ulei separat .....circuitul e cam asa

din rezervor pleaca un furtun in motor(posibil pompa) din motor iesa spre radiator iar din radiator in rezervor....la capacul de la filtrul de ulei am un surub pt verificarea presiunii si este

tre sa stiu cam cat intra si procedura d la un xt600z tenere cu radiator de ulei si rezervorul de ulei separat :banana:

sau tre sa bag 3-4 litri in el :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul de ulei se măsoară la oprirea motorului, la câtva timp după există riscul să indice mai puţin, prin scurgerea uleiului în carter...Sistemul de ungere este mai deosebit decât la cele cu ulei doar în baie, este adoptat la acest tip de motor deoarece are o poziţie înclinată în plan sagital, motiv pentru care pompa de ulei are o componentă de presiune şi una de recirculare, cu trimiterea excesului de ulei aspirat din carter în rezervorul de ulei...

pai...eu unde bag uleiul prima data in rezervor sau in carter si cat...joja am doar in rezervor in crater(blok motor) nu am indicator :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca romanu nu se naste poet se naste mekanik :banana:

se toarna ulei dupa cvare se porneste motorul pana ajunge la 60 grade si apoi se masoara nivelul in tot acest timp motorul trebui tinut drept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune ulei doar in rezervor, pana la semn. Porneste motorul 3-5 min, dupa care completezi. Nu te lua decat dupa semne, lasa drac. 2 sau 3,14 litri. Apropos in carter nici nu ai cum sa pui ulei. Surubul de pe filtrul de ulei este pentru aerisire, dupa ce il schimbi. SI NU UITA SA MASORI NIVELUL DECAT DUPA CE MATORUL A MERS MACAR 3-4 MIN.

 

BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:banana: Care va sa zica la mine la NX650 ( tot asa cu uleiul in cadru) , daca japonezul a zis 1,95 litri la schimb de ulei+filtru si eu i-am pus 2 litri de ajunge pe joja la cald la jumate, inseamna ca japonezul e tampit si ca trebuie sa-i mai bag macar juma de kil sa stau linistit ca e destul, nu ? :finger: :lol: :what:

 

 

 

Dupa cum se vede, treaba asta cu uleiul racit in cadru si carter cu ungere fortata da pe spate oarece mecanici pana prind spilul :finger:

...mi-a mai zis cineva sa pun ulei cat incape dar eu am presupus ca orezarul stie mai bine cat trebuie,doar el a nascut motorul.... :cheers:

 

 

 

 

P.S. La Guzzi era simplu : zicea italianul 1,8 litri si astia jungeau pana la maxim pe joja,masurat normal la rece, ura si la gara :blbl:

Mi-a trebuit mie complicatie ... :blbl: :finger:

:blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e aici sta treaba cam asa nivelul e verifica exact cam greu

se porneste motorul in pozitie dreapta (sa nu fie lasat pe piciorul lateral) se incalzeste cica pana la 60 grade asta insemna 5 min si mai mult dupa care se poate masura nivelul...eu pana mi-am dat seama am psu si in carter ulei si dimineatza cand o porneam inmi scotea fum alb acu problema era ca stiam de ce dar nu stiam cum sa-i fac nivelul...totusi ma gandeam eu ca atunci cand e cald de ce e plin vasul....si dupa ce am gasit si un manual m-am dumerit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:banana: Care va sa zica la mine la NX650 ( tot asa cu uleiul in cadru) , daca japonezul a zis 1,95 litri la schimb de ulei+filtru si

Nu stiu prea multa germana, dar uite ce zic nemtii de Dominator.

 

Technische Daten

 

HONDA NX 650/500 Dominator

 

Motor

 

ĂlfĂźllmenge 2,3 Liter nach Zerlegen

1,9 Liter bei Wechsel

 

 

Daca te intereseaza si restul datelor ti le trimit pe email.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...