florinmotoare Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 azi dimineata am pornit niprul,a plecat la prima peda,doar am tras socurile si am inundat-o,am lasat-o sa se incalzeasca la relanti cam 2 minute si am plecat......viteza1......viteza 2.....ajung la stop incetinesc...se opreste motorul?!? dau sa pornesc....nimik...inund carburatoarele,pleaca din nou,mers rotund ,frumos,.....accelerez se opreste..... sa fie nivelul in camera de nivel constant de vina? sau ce? carburatoare k68,noi,asta sa stiti cu ce ma confrunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 de care carburatoare K68 ai de-alea ucrainiene? alea sunt niste jeguri...am laut eu de la gaspar 2 perechi si niste cacaturi sunt...i-ati carburatoare PEKAR k68i de la Dani oldmoto...eu am luat si viin in cutii cu stamplia de originalitate pe ele si cu manual de montare...pana si aliajul din care sunt facute si cum sunt turnate e diferit... nu cred ca vrei sa-ti zic cum imi merge Uralul cu carburatoarele alea ca nu m-ai crede...dar Aleko si Zidu au vazut cum merge si ...iti zic ca am fost la mare de 1 Mai cu Uralul si am avut consum de 5% cu o viteza medie de 70km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 (editat) mda... vechea problema... CUM ai inundat carburatoarele? vreau sa zic , CUM ai apasat pe "titilator"? ai apasat incet si ai tinut apasat continuu sau ai apasta haotic si tare? acuma , eu n-am vazut niciodata un K68 fie el PEKAR sau ucrainean , DAR iti spun ce am patit eu , cand aveam nipru ... daca apesi repede , haotic si TARE pe titilator vei sparge mai mult ca sigur plutitorul... de pornit motorul va porni ...dar nu va sta mult asa , pentru ca intra prea multa benzina in cilindru si il ineci!(sau are un gunoi in jigler...) sau poate fi alta cauza , si deja ma depaseste si HABAR N-AM CE ARE! sper sa-ti fi fost de ajutor parerea mea! CIAO! http://myural.com/pekar_k68_disassembly.htm Editat Mai 19, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 19, 2008 Autor Share Postat Mai 19, 2008 sunt de la dany carburile,dar cred ca au nevoie de ceva reglaje ca eu nu prea am avut cum sa le testez pe drum,ca deabia am facut motorul dar presupun ca dupa ce le reglez vor merge cum trebuie avand in vedere ca porneste bine ,adik la prima pedala ar trebui sa mearga reglate si inca ceva am vazut ca se inunda destul de greu fata de cele pe care le aveam inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 vezi robinetul sa nu fie infundat,daca ai filtre de benzina suplimentare vezi sa nu fie infundate. debitul e ok?(de benzina...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 regleaza nivelul si aerul si cuiul dozator pozitioneaza-l pt. inceput la mijloc. nici un carb nou, venit separat, ca si piesa de schimb, indiferent ca e de japoneza sau de rusoaica nu vine reglat. exceptie sunt cele cu suruburile de amestec sigilate dar la care tot trebuie sa verifici nivelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Am patit si eu ceva asemanator cand am pus o garnitura de cauciuc la capacul de la rezervor. Nu mai avea pe unde intra aerul in rezervor si nu mai curgea benzina la carburatoare. Ca rezolvare am facut un canal radial pe garnitura, astfel nu se mai creaza depresiune in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 repet.....este o diferenta de la cer la pamant intre k68 UCRAINIENE si k68i PEKAR RUSESTI..... e acelasi (cuvant urat) daca ai k68 urcainiene...indiferent de la cine le-ai laut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 verifica robinetul sa vezi daca nu a ramas mizerie in el,scoatel si suflal bine daca e de asta original cu doua iesiri ca poate e infundata sita din decantorul robinetului si nu vine benzina cum tre. si pune furtun transparent cu ala vezi daca vine ori ba benzina, e 5 lei /m cauta daca gasesti mai moale mai cauciucat, eu am gasit din intimpalre la un magazin de piese de raba, e mai gros in carne si nu se intareste de la caldura sau benzina. Sigur e de la alimentare, da atita timp cit nu vezi daca iti vine sau nu benzina nu ai de unde sti. eu is invatat cu a mea la Nipru atita timp cit sunt multe la "vedere" cu atit mai bine repet.....este o diferenta de la cer la pamant intre k68 UCRAINIENE si k68i PEKAR RUSESTI.....e acelasi (cuvant urat) daca ai k68 urcainiene...indiferent de la cine le-ai laut! cit au costat? cum faci diferenta intre K68 SI K68i PEKAR? cu ale mele, (JAPONEZe) am facut o iesire scurta zilele astea am mers cu 50 in localitati cu 70-80 in afara da au fost zone de drum bun unde am mers si cu 90-95 chiar 100 si a papat 5.9 - 6 la %., uite ca mi-am adus aminte cu acazia asta, nu am verificat bujia sa vad daca consumul e reglat corespunzator sa nu fie prea mare! http://www.curtperedina.com/files/K68Adjustment.pdf poate tie de folos! http://www.dnepr-guide.com/fuel_system-5.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 (editat) sangre nu e asa. Ce ai luat tu sunt K68 no name, nu ucrainiene adica Kartex, care-s foarte bune, mai bune decat Pekar. Apoi nici alea no name nu sunt toate proaste. Foarte incompleta descrierea florine, din ce spui tu poate sa fie foarte bine problema de aprindere. Defapt mai degraba. Editat Mai 19, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 19, 2008 Autor Share Postat Mai 19, 2008 aprinderea e cea electronica luata de la dany,carburatoarele mai trebuiesc reglate intradevar dar am verificat debitul de benzina si nu am fost tocmai bucuros de ce am descoperit,benzina doar picura nu curgea,dar nu pot spune ca problema e rezolvata pana nu reglez si carburatoarele am umblat putin la nivel,la acul de dozaj nu am umblat si am mai umblat putin la amestec ,mentionez ca se schimba mersul la orice schimbare de reglaj am auzit de la altii ca facaturile alea de carburatoare care se mai vindeau pe la unii(nu dau nume)nu isi modificau in nici un fel,bine sau rau reglajul daca umblai la amestec deci am tras concluzia ca ale mele sunt destul de bune daca pot fi reglate maine o sa incerc sa fac un reglaj dupa carte dar dupa ce curat alimentarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 DA-I CU LANTUL PRIN REZERVOR traiasca rugina "prietenul motociclistilor"... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 (editat) Florine, am citit si ce ai scris tu si ce au scris ceilalti... pe scurt: ce ai dat aia ai primit! Da si tu mai multe detalii, eu am aceleasi carburi si sunt foarte multumit de ele, doar ai vazut ce bine merge motorul meu. La tine sunt si alte probleme in afara faptului ca nu sunt reglate carburatoarele. Inainte de a te apuca de carburatoare uite-te in primul rand la scanteie, cand verifici scanteia sa nu stai la soare, pt a vedea mai bine sa fie mai putina lumina iar scanteia trebe sa fie plina, culoarea rosu catre violet este cea buna(scanteie calda), daca este alba albastra si subtire nu este buna(scanteie rece). Aprinderea de la dani este foarte buna dar diferenta dintre ea si cea clasica se simte la turatie mare a motorului si in sarcina, in aceste conditii aprinderea clasica scade calitatea scinteii odata cu cresterea turatiei. Mai are si avantajul ca te scapa de centrifugal, care fiind mecanic nu-l poti controla sa sti cat de corect lucreaza, insa la turatie mica si medie scanteia este mai buna la aprinderea calasica deoarece este mai lunga ca timp. Deasemeni ma intereseaza si culoarea bujiei, n-ai scris nimic despre asta. La iesirea din rezervor pune un singur filtru de hartie, care cu o bifurcatie alimenteaza cele doua carburatoare(alimentarea ese egala). Verifica ca acele plutitoarelor inchid bine, acest lucru il aflii tinand capacele verticale usor inclinate in asa fel ca lamela plutitorului sa se sprijine pe capatul acului si sugi cu gura pe stutul de alimentare dupa care pui limba, lare trebuie sa ramina lipita acolo. Daca totul este bine, pui capacele carburatoarelor la loc si fixezi suruburile lor. Apoi pui acele de la sibere la misloc(au 5 crestaturi) si le asamblezi si pe ele(reglajul lor definiv nu-l poti face decit la drum, in sarcina cu motorul cald o sa revin cu explicatii). La ambele carburatoare strangi suruburile de amestec pana la capat apoi le desfaci 2,5 ture. Pornesti motorul si dupa ce s-a incalzit bine te apuci de reglatul carburatiei procedand in felul urmator: deschizi/inchizi suruburile de aer(cele care ridica siberele) pana obti o turatie constanta cat mai mica cu mers rotund al motorului. Apoi scoti o fisa de bujie(daca motorul se opreste incerci cu cealalta fisa), rotesti surubul de amestec usor(carburatorul care n-are fisa scoasa) pana obti maximul de turatie, reduci iar din surubul de aer pana cobori catre 400 rotatii(cat sa nu se opreasca motorul) apoi iar din surubul de amestec incerci sa ridici turatia, repeti operatia pana obtii reglajul optim. Apoi pui fisa si o scoti pe cealalta reglind similar si celalalt carburator. Daca reglajul este facut corect opresti motorul si atepti 2-5 minute. Pui contactul si dai pedala, motorul trebe sa porneasca frumos cu mers regulat, fara ca turatia lui sa fie mai mare sau mai mica, atunci vei sti ca reglajul este bun. A doua zi la pornire, nu mai ineci carburile, tragi doar socurile, motorul trebe sa porneasca la prima pedala, dupa 10-15 secunde inchizi socurile. Accelerarea se face usor, o accelerare brusca opreste motorul si este normal(carburile tale nu au pompa de sprit pt accelerari bruste si nici canale de progresiune ca la auto). Succes! ...si dupa ce faci chestia asta i-ti scriu si cum se regleaza acele de la siebere. Si hai sa ne vedem pe sosea!! ================================== Inca ceva: nu inchide robinetul de la rezervor, carburile fiind calde, benzina din camerele de nivel constant se v-a evapora! Te v-a chinui la pornire cu inecatul lor. Inecatul carburilor i-ti de toate reglajele peste cap. Asta o faci iarna sau la o perioada foarte lunga de stationare(luni/ani) Editat Mai 19, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Aleko--- da-mi voie sa te contrazic...ce am laut de la dani inainte sa plec la mare sunt Pekar rusesti de la mama lor...uite cand ajung acasa weekendu asta pote trec pe la tine si ai sa te convingi. ce luasem inainte de la gaspar erau no name... sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 asta e tractorasul meu,mai necesita ceva reglaje pe la carburatie dar in rest e ok p.s.:alte bari de protectie stie cineva unde pot face dupa un proiect gasit pe net,de fapt niste cote de indoire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 misto motor asta e forma ideala la nipru....sau cea cu rezervor tip "M" sa te folosesti sanatos de el.....si la mai putine interventii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Salut. Florine, cind te hotarasti sa reglezi carburatoarele sa ai o bucatica de furtun la indemina si un subler. Poata stii procedura, oricum vin cu sfatul peste tine, asa sint eu, intru ca buldozerul. Demontezi carburatorul de pe motor. Bucatica de furtun o montezi in stutul pe unde intra benzina in carburator. Demontezi camera de nivel constant. Ai grija sa nu agati garnitura de etansare ca se rupe foarte usor. Intorci carburatorul cu subarul in jos,cu plutitoarele in sus. Tot ansamblul care tine de plutitoare trebuie sa fie la locul lui. Misti usor de plutitoare in sus-jos sa vezi daca nu sint gripate. Trebuie sa miste usor cuiul pontou in locas. Apoi iei furtunul in gura si tragi aerul din el. Faci dop cu virful limbii pe furtun. Vei simti daca vine aer. Daca vine aer, misca de citeva ori de plutitor sus-jos poate-i vine mintea la cap. Daca nu se aseaza si nu etanseaza trebuie schimbata garnitura de la cuiul pontou. Daca stai citeva secunde si ramine in continuare depresiune este OK. Inseamna ca etanseaza cuiul pontou. Tot in pozitia asta, cu plutitoarele in sus, masori cu sublerul distanta dintre clema in care se "agata" cuiul pontou si marginea camerei de nivel( unde vine garnitura). Pe mediana plutitorului se observa o linie. Aia este din turnare. O folosesti ca o referinta. Masori in partea opusa cuiului pontou. De la linia aia de referinta la baza camerei de nivel constant. Distanta trebuie sa fie egala cu cea de la cuiul pontou. Adica , in jur de cca 15mm. Restul, suruburi, cabluri, aere, gaze, fumuri si alte cele le reglezi la si dupa pornire. Problema delicata este nivelul. Daca am uitat ceva sa completeze cineva in continuare. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 28, 2008 Autor Share Postat Mai 28, 2008 MULTUMESC!am rezolvat-o,era din canaua de benzina,am zapacit reglajele aiurea la carburi,acum le-am refacut si merge super,va recomand si voua flansele egalizoare de la dany,schimba total mersul motorului RESPECTATI REGULILE DE CIRCULATIE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 si cand il scoti la plimbare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 MULTUMESC!am rezolvat-o,era din canaua de benzina,am zapacit reglajele aiurea la carburi,acum le-am refacut si merge super,va recomand si voua flansele egalizoare de la dany,schimba total mersul motoruluiRESPECTATI REGULILE DE CIRCULATIE! mai intai fa-l sa mearga foarte bine fara flanse, dupa aia pune-le! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 (editat) ..."va recomand si voua flansele egalizoare de la dany,schimba total mersul motorului"... !!! adica ce era inainte si ce s-a intamplat dupa?? …ca nu inteleg!! …din ce-ai scris pana acum reiese ca reglai de zor carburile (fara rezultat) dar problema era la robinet (normal) Acuma sa inteleg ca fara aceste flanse motorul merge prost? Pai in acest caz ai inca probleme de reglaj incorect. Flansele de care vorbesti au alt rol si se folosesc atunci cand ai carburi care nu au din constructie stuturile vacumatice (dar K 68 are)(la intrarea in gura de apiratie a chiulasei) si care au rol de verificare vacumatica pentru sincronizarea carburatoarelor la motoare alimentate cu carburator pe fiecare cilindru, utilizind 2 vacumetre sau doua furtune puse intr-o sticla cu ulei (vezi cat se ridica pe fiecare in parte). Dupa efectuarea acestei sincronizari stuturile se stupa cu doua dopuri. …ma rog, tu le unesti intre ele… si ne recomanzi si noua sa facem la fel?????????????? De ce?? Aceste flanse le utilizezi la adaptari de carburatoare concepute din start pt monocilindrice. Editat Mai 28, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 (editat) aceasta canalizatie rudimentara si generatoare in perspectiva de gauri in piston se regaseste intr-o forma mult mai sigura si la motoarele boxer de aviatie, cum ar fi Rotaxurile. Schimba mersul motorului se pare, s-a spus chiar ca daca bagi mana in gaz ai parte de un mic boost fiindca e vorba de o cantitate suplimentara de amestec carburant. plm. K68-urile nu au stuturi vacumatice. In orice caz sunt de acord cu ideea ca doar cu K301,K37,62,63,64,65,68 motorul oricum trebuie sa mearga bine si daca nu, trebuie reglat cum trebuie. Editat Mai 28, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 (editat) Ale mele au! sau poate sunt altceva si eu n-am stiut! Eu le-am luat k68... Editat Mai 28, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 28, 2008 Autor Share Postat Mai 28, 2008 Cristi,intai am reglat carburatoarele,asa cum mi-ai spus tu intr-un alt topic,si de altfel ,cum scrie si in manual,am dat o tura de vreo 5 km sa vad cum merge,si abia apoi am montat flansele alea si am facut comparatia inca nu am reusit sa fac modificarea la carcasa grupului pentru pinioanele alea 10/35 sa pot sa dau mai multe amanuntede consum cu grup solo dar motorul merge foarte bine,curand o sa pun si un filmulet sa-l auziti si sa-l vedeti asa cum tu ai spus niprul e o motocicleta buna daca o exploatezi cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 (editat) ok, m-ai linistit cu "mea culpa"... luam foc daca spuneai altceva, totusi daca ai anumumite nedumeriri intreaba-ma si ce stiu i-ti spun cu mare placere... ai vazut ca si eu intreb si nu-i o rusine ai tel. meu si eu la fel, dar... de regula i-ti raspud pe forum in intentia de a beneficia si altii de informatie. SI HAI TERMINA ODATA! CA PESTE 2 SAPTAMANI PLECAM ori unde aiurea, ia-ti cortul si n-o sa-ti para rau... inca ceva: un arc de supapa la mine s-a rupt(cel din interior), am comandat la dany tot setul complet de supape, giduri, acuri si ce mai trebe... n-am timp in 2 saptamani sa fac chiulasele(financiar vorbind)! Am dat bucatile rupte afara(trei) si merg asa!!!!!!!!!!!!!!!(fara piese schimb la mine)!!!!!!!!!!!!!!!! (am nevoie de benzina). Vei avea ocazia sa vezi cu "ochii tai" ce poate nepra, si nu numai a mea(vine si nea' Victor de la c-ta)!!! ...ce mai zi ci acum???????? ================ ehe... ne'a Victore pregateste-te ca venim si noi.... ehehe... cine zicea de-un berbec? Editat Mai 28, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.