heres Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) 1,25 mm intre cine si cine?l-am tot strans si destrans si nu apare nicaieri vre-o distanta,mai exact asa pe babeste daca il strang de tot oare cate ture sa il destrang,la voi care aveti de 400 sau 450 cate ture ii desfacut? @CazyRO iti multumesc pentru postare dar nu imi pot da seama unde trebuie lasati aia 1,25 mm,pilot screw ii desfacut 2 ture jumate Editat Iunie 6, 2014 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 1,25 mm intre cine si cine?l-am tot strans si destrans si nu apare nicaieri vre-o distanta,mai exact asa pe babeste daca il strang de tot oare cate ture sa il destrang,la voi care aveti de 400 sau 450 cate ture ii desfacut? @CazyRO iti multumesc pentru postare dar nu imi pot da seama unde trebuie lasati aia 1,25 mm,pilot screw ii desfacut 2 ture jumate Ca sa-l setezi corect trebuie sa dai carbul jos si sa masori ca in imaginea de mai jos: intre piesa 1 (in engleza se numeste throttle valve, este piesa care culiseaza in corpul cabului, cea care deschide gura sa intre aer din filtru) si corpul carbului trebuie sa ai 1.25mm. Bagi o o sarma sau un cui de exact 1.25mm, o lasi acolo si apoi ajustezi surubul 3. in imaginea de mai jos distanta 1.25mm e notata cu "a". Daca nu te pricepi mai bine mergi al un mecanic moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 acuma am inteles mai bine,maine o sa fac procedura asta cu carbu dat jos si dupa ce bag cuiu strang sorubu exact pana ce atinge in in plasticu ala?adica nr 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Salut! Stiu ca poate unora nu le place sa vada pe aici anunturi "comerciale", insa ma gandesc ca poate ajut pe cineva. Am un filtru de ulei nou pentru WR 400 F 99-01 si WR 426 F 01-02, il dau pe un 6-pack de bere. Mai multe detalii in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 salut! aveti idee unde pot gasi o furca de wr 450 SH! cineva care dezmembreaza? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Citind discutiile si eu intampin o problema la un WR 400 cu raspunsul la acceleratie. Daca accelerezi gradual intre in ture fara probleme, are putere merge bine. Cand accelerezi brusc da sa moara chiar se si opreste daca nu eliberezi maneta. La fel se intampla si crf 250 ul meu. La crf am curatat carburatorul, am verificat jicloarele (care nu sunt stock) in schimb nu am umblat la pompa de accelerare. A mai facut cineva sa monteze O ring sau sarma pentru a face pompa mai rapida si sa dispara acest fenomen nedorit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 (editat) Salut. As dori sa-mi achizitionez un WR 450 F, ca a dua mobra. Evident ma gandesc sa o iau SH, cum nu cunosc modelul as avea rugamintea sa-mi spuneti care sunt problemele stiute sau la ce anume sa ma uit cand ma duc sa vad o mobra. Si daca stiti o mobra de vanzare care sa fie in mintile ei sunt deschis la sugestii. Prefer sa fie pana in 1005~2006 ca an [cadru de otel] si de asemenea as dori sa aiba semnale si oglinzi, sau macar instalatia electrica pt ca doresc sa o inmatriculez. Multumesc. Editat Decembrie 14, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 @ERU felicitari, raspunsul este da, bine ai venit printre noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Salut.Are cineva capacul de la ambreaj pt Yamaha wr 426 f.Urgent 0766062060. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_zav Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Salutare! Dragi colegi am nevoie de ajutorul vostru cu niste sfaturi. Am un wr450f din 2004 care imi porneste destul de greu la pedala (abia dupa vreo 40/50 de pedale la rece. Iar din cand in cand se comporta ca si cum ar fi in viteza in momentul in care dau la pedala adica se invarte motorul foarte greu. Ce imi recomandati sa ii fac/verific... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusradovici Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Salut, oare se poate rectifica cilindrul de wr450 din 2005, prezinta niste zgarieturi si vreau sa fie totul ok!!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draguska Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Salutare,ma ajuta si pe mine cineva cu setarea telescopului spate,as vrea sa coboare mai repede in jos si sa fie mai lenta ridicarea,este vorba de un wr450f anul 2004,mersi aniticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Pai, fata de standars, reglezi spre minus compression si spre plus rebound. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaby Ganea Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 Salut cine ma poate ajuta și pe mine cu o problema la yamaha wr 400 an 2002.imi strică bujia am schimbat 4 bujia pana acum.din ce cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 E uda? Adica verificata pana se strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaby Ganea Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Deci merge mai dau 2 3 ore cu ea și apoi de oprește și numai pornește și când o scot e uda...Și am probato și la alt motor și nu mi merge dar scânteie da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Ar trebui sa arunci un ochi la bujie si cand e buna. Adica dupa o ora. Cand deja a murit bujia, normal ca e uda cand o scoti. Trebuie sa te uiti special la ea. Opresti motorul si scoti bujia. Nu astepti sa moara bujia. Capisci? Eu, la 4T, nu am avut probleme cu bujiile, dar la 2T asta era motivul pt care mureau bujiile: mergeau prea ude din cauza amestecului bogat. Daca asta e motivul si la tine, atunci ridica siguranta pe acul carburatorului (jet needle). Si mai inchide surubelul de aer (care, de fapt, nu e de aer - pilot screw). Daca tot nu vrea, atunci schimbi jicloarele cu unele mai mici. In primul rand jiclorul de aer (pilot jet in engleza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaby Ganea Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 Ok așa o sa fac...Mi-a mai zis cineva sa schimb cdi sau bobina că da scânteie prea puternica » Post actualizat in 01 Feb 2017 20:45 E posibil și asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 (editat) Ok așa o sa fac...Mi-a mai zis cineva sa schimb cdi sau bobina că da scânteie prea puternica » Post actualizat in 01 Feb 2017 20:45 E posibil și asta? E posibil pt bobina. CDI nu da scanteie. El doar comanda bobina sa dea scanteia mai devreme sau mai tarziu. Inainte sa schimbi bobina, mai bine masoar-o. Daca e in parametrii, nu are rost sa o schimbi. Dar intai vezi aspectul bujiei in mers. Opresti motorul din mers tragand si ambreiajul, fara sa lasi motorul la relanti. Editat Februarie 2, 2017 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gaby Ganea Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 Ok mersi frumos...Așa o sa fac » Post actualizat in 05 Feb 2017 19:57 Andrei am verificat cum ai spus tu și bujia e neagră și uda .In cazul asta ce trebuie sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Maior Postat Februarie 10, 2018 Share Postat Februarie 10, 2018 Care aveti un WR450 de dezmembrat? Ma intereseaza un pinion de a-4a din cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Si pe mine ma intereseaza un etrier fata WR450. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Jucos Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 Buna ziua , sunt posesor la o Yamaha wrf 400 din 2000, se aude un tăcăitpe la motor Dar nu tare, si mai O problemă , după o tură de carat mi se duce bujia si nu mai da scanteie până nu o schimb Ceva idei ? Mar ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 29, 2020 Share Postat Februarie 29, 2020 La 18.09.2019 la 9:25, Marius Jucos a spus: Buna ziua , sunt posesor la o Yamaha wrf 400 din 2000, se aude un tăcăitpe la motor Dar nu tare, si mai O problemă , după o tură de carat mi se duce bujia si nu mai da scanteie până nu o schimb Ceva idei ? Mar ajuta Salut filmeaza " tăcăit pe la motor" si pune sa auzim ca asa se aude la multe si inca merg..... , bujia probabil carburatorul nu e reglat prea bine... fa si la aia o poza cand o scoti dupa o tura sa vedem cum arata. Dupa ce schimbi bujia cum porneste ? prima pedala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanbogdan Postat Iulie 27, 2020 Share Postat Iulie 27, 2020 Salut la toată lumea. Am și eu o întrebare dacă știți cumva. Am un yamaha wr 426f din 2002 și când merg cu el îmi tot scoate antigelul afara pe surplus, ( nu are vas de expansiune) dar seara când merg cu el și ii răcoare nu îl scoate doar ziua și dacă e cald. Am schimbat busonul de la radiator, am avut 1.1 și am pus 1.3 dar nu tine presiunea cel de 1.3. Antigel am pus cel roz 50/50. Dacă pun un bușon de 1.8 se întâmplă CV sau ce sa ii fac. Cand ies cu el trebuie sa umblu cu antigelul după mine. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.