Sari la conținut

Alezare Cilindrii Jawa 350


zael26
 Share

Postări Recomandate

Stiti careva unde sa fac o alezare la 2 cilindrii de jawra? Acum sunt cota 2,dar am inteles k pe langa alezare se face si o slefuire si o conicizare...si inca ceva : alezarea se face dupa piston nu?adik intai cumpar pistonu de cota 3 sa zic,si ma duc cu el in mana la strungar,il mai masoara odata si apoi alezeaza,nu? Si daca ati putea sa imi dati si un pret estimativ...k tare-s curios cam la cat ma duce... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti careva unde sa fac o alezare la 2 cilindrii de jawra? Acum sunt cota 2,dar am inteles k pe langa alezare se face si o slefuire si o conicizare...si inca ceva : alezarea se face dupa piston nu?adik intai cumpar pistonu de cota 3 sa zic,si ma duc cu el in mana la strungar,il mai masoara odata si apoi alezeaza,nu? Si daca ati putea sa imi dati si un pret estimativ...k tare-s curios cam la cat ma duce... :rolleyes:

...nu este propriuzis o alezare , sunt slefuiti cu o piatra pe o masina specifica....

Sunt slefuiti cilindric , nu se face nici un fel de conicizare....

Acum vreo 2 ani , doi cilindrii de nipru au fost asimilati cu o rectificare de set de Dacia, in Cluj unde am facut eu lucrarea(ca la negru nu s-a putut...) si a fost cam 1,2milioane....

Problema e sa aiba meseriasul piatra cu rugozitate mica si la alezajul cilindrilor de jawa care nu este prea mare(banuiesc ca undeva sub 60mm...)

...si da , se face dupa piston ....undeva intre 3-5 sutimi maxim ajustare libera...

 

...nu este propriuzis o alezare , sunt slefuiti cu o piatra pe o masina specifica....

Sunt slefuiti cilindric , nu se face nici un fel de conicizare....

Acum vreo 2 ani , doi cilindrii de nipru au fost asimilati cu o rectificare de set de Dacia, in Cluj unde am facut eu lucrarea(ca la negru nu s-a putut...) si a fost cam 1,2milioane....

Problema e sa aiba meseriasul piatra cu rugozitate mica si la alezajul cilindrilor de jawa care nu este prea mare(banuiesc ca undeva sub 60mm...)

...si da , se face dupa piston ....undeva intre 3-5 sutimi maxim ajustare libera...

...din pacate nu mai sunt meseriasi , nu mai sunt scule si masini pe care sa se faca genul asta de reparatii(masinile care mai functioneaza sunt vechi si lipsite de precizie din cauza uzurilor...),pentru ca la automobilele astea de doi bani din plastic nu semai repara nimic!(se tuneaza si se schimba la nesfarsit rotule...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns...totusi m-ar ajuta daca ar sti cineva in bucuresti unde pot face asta....Deci pana la urma nu se face nici o conicizare??Diferenta de la o cota la alta e de 0.25mm de ex cota 0 58.00 cota 1 58.25

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns...totusi m-ar ajuta daca ar sti cineva in bucuresti unde pot face asta....Deci pana la urma nu se face nici o conicizare??Diferenta de la o cota la alta e de 0.25mm de ex cota 0 58.00 cota 1 58.25

 

 

pistoanele sunt conice, in cap sunt mai mici si la fusta mai mari. cilindrii sunt, well... cilindrici :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni! am o intrebare viz-a-viz de JAWA 350 TS: care stie cum se poate demonta bascula spate ca nici eu shi nici c0zmin nu poate ? Cum a facut c0zmin asa am facut shi io: am scos piulitele de pe tzeava aia filetata de la articuulatie shi apoi am incercat sa o trag afara cu o presa improvizata shi na tzinut apoi am lovit cu o bucata de lem shi nici asha nu am reushit so scot in ultima instanta i-am mai tras shi vreo cateva ciocane de am stricat filetu dar n-o vrut! Daca stiti careva cum se procedeaza va rog tare mult sa-mi spuneti ca-s in pana de idei shi eu shi C0zmin! sa auzim de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni! am o intrebare viz-a-viz de JAWA 350 TS: care stie cum se poate demonta bascula spate ca nici eu shi nici c0zmin nu poate ? Cum a facut c0zmin asa am facut shi io: am scos piulitele de pe tzeava aia filetata de la articuulatie shi apoi am incercat sa o trag afara cu o presa improvizata shi na tzinut apoi am lovit cu o bucata de lem shi nici asha nu am reushit so scot in ultima instanta i-am mai tras shi vreo cateva ciocane de am stricat filetu dar n-o vrut! Daca stiti careva cum se procedeaza va rog tare mult sa-mi spuneti ca-s in pana de idei shi eu shi C0zmin! sa auzim de bine

...........doar in forta......adica "covacie".....eu am un cz 175....acelasi principiu.....datorita uzurii este posibil ca axul tau sa aibe uzuri in zona de lucru pe bucsi... eu dupa ce l-am scos ( batut ) am facut alt ax ( tratat si rectificat) si alte bucsi..........ai nevoie de materiale, strungar, tratamentist, rectificator....si bani.

 

Stiti careva unde sa fac o alezare la 2 cilindrii de jawra? Acum sunt cota 2,dar am inteles k pe langa alezare se face si o slefuire si o conicizare...si inca ceva : alezarea se face dupa piston nu?adik intai cumpar pistonu de cota 3 sa zic,si ma duc cu el in mana la strungar,il mai masoara odata si apoi alezeaza,nu? Si daca ati putea sa imi dati si un pret estimativ...k tare-s curios cam la cat ma duce... :rolleyes:

.........in principiu , prima data cumperi pistonul...la JAWA ai saltul de cota de 0,25mm... putin, iar daca uzura e mare s-ar putea sa "sari" o cota....adica sa nu iese la curat in urma rectificarii ( daca mai ai si zgarieturi asta e sigur) apoi mergi la meserias ( rectificare + honuire )....pistoane si segmenti gasesti la TG.MURES la Motor- Line

........in zona mea se ia cam 40-50 lei pentru cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...