rat_jawa Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 zilele trecute mi-am facut ceva de lucru pe langa motor...schimbat un rulment la alternator, bagat garnituri peste tot (shi tot curge ulei ).... Si acuma problema cea mare: Am desfacut carburatoarele sa le pun garnituri.....shi am constatat ca cel din stanga are nivelul mult mai mic decat cel din dreapta....am schimbat eu garniturile shi m-a mancat in fund sa maresc nivelul la cel din stanga astfel incat sa fie la fel cu cel din dreapta.....ei bine...ati ghicit a inceput sa mearga motorul foarte prost (rateuri, fum, se ineaca porneshte greu). Mi-am dat seama ca este innecat si i-am dat nivelul cum era inainte sa umblu eu la el.... INTREBARE:Avand in vedere ca am carburatoare K63 vi se pare normal ca un cilindru sa functioneze cu nivelul mult, mult mai mic decat celalalt? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 /index.php?showtopic=21452 cred k se potrivea contextul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 INTREBARE:Avand in vedere ca am carburatoare K63 vi se pare normal ca un cilindru sa functioneze cu nivelul mult, mult mai mic decat celalalt? DA! Un cilindru il "trage" pe celalalt dupa el! Scoate fisele de la bujii pe rand si vezi care merge mai bine, sau mai bine zis care merge! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Imi inchipui ca se poate sa traga amandoua la fel cu o diferenta intre nivele, dar una mica. Sa presupunem ca un cilindru cu piston, segmenti a fost schimbat si de, are alte cerinte. Altfel asa e, un cilindru il trage pe celalalt. Vezi si reglajul culbutorilor sa fie identic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iunie 22, 2005 Autor Share Postat Iunie 22, 2005 amandoua pistoanele sunt la fel, segmentii sunt la fel, jocul supapelor e la fel, am verificat tot ce mi-a trecut prin cap, daca scot fisele pe rand amandoi cilindri merg aproximativ la fel, de asemenea daca scot fisele pe rand turatia motorului scade putin, dar ramane aproximativ egala cu oricare dintre cilindri ar lucra la momentul respectiv...singura kestie la cre ma gandesc...este ca difera jicloarele la carburatoare, respectiv cel care merge cu nivel mai mic are jiclorul principal mai mare....dar nu sunt sigur.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Hi, eu as face urmatoarele: 1. as inversa carburatoarele (cred ca e posibil sunt identice nu?) sa vad cum functioneaza in noua pozitie... 2. as face la loc nivelul carburatorului de care e vorba... 3. la carburatoarele K62 (cred ca nu este mare diferenta fata de K63) garniturile sunt foarte (cuvant urat) eu am reusit sa asamblez perfect numai cu silicon (din ala rosu - se gaseste la magazin moto si masini) 4. vezi daca te ajuta desenul color... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 ASA FACI: 1) O pui pe cric 2) ridici roata spate sa nu atinga. 3) scoti o fisa de la oricare 4) pornesti 5) accelereaz-o pana ajunge la o valoare fixa pe vitezometru. 6) cu ea la valoarea fixa faci un semn cu markerul pe acceleratie si pe carcasa acceleratiei ca sa ai reper. 7) schimbi cilindrul si vezi ca la viteza respectiva sa fie la semn . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 La nea Mayer in carte scrie asa (Asemanator): - o pui pe cricul CENTRAL - o pornesti - scoti o fisa de la care vrei - bagi in a 4-a (da sa nu atinga roata din spate pe jos ca e jale ) - reglezi carburatoru sa mearga frumos si sa indice vitezometrul 30 km/h - pui fisa la loc si o scoti pe cealalta - reglezi carburatoru sa fie ca in partea cealalta, adica 30 km/h - pui si fisa ailalta la loc - o opresti - o dai jos de pe cric - dai o tura sa vezi cum mere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Lupule, asta va regla relantiul, e bine sa reglezi relantiul, dar dupa aia trebuie sa dai si acceleratie (stand pe cric) sa vezi daca merge la fel si in viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 foarte important ce spune Aleco... se poate intimpla ca sa miarga foarte frumos in relantiu si sa ai surprize in viteze... eu am patito desi am numai un singur cilindru... dar carbul e aproape identic... in viteze nu avea motorul putere aproape deloc - scotea un sunet de parca ias fi taiat gatul ... problema l-am rezolvat lasand mai jos cuipontoul... noroc si bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 Desfa carburatoarele si vezi ce debit este poansonat pe fiecare jiclor. Cred ca la Dnepr normal e 150, cred . O fi de la bujii diferite, fise care fura curent diferite... Or fi bobinele... Merge? Daca merge nu-ti mai fa griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iunie 24, 2005 Autor Share Postat Iunie 24, 2005 salut, cred ca am identificat problemele, ca erau mai multe la craburatorul care imi facea belele.... 1 shocul nu inchidea calumea shi din cauza asta mergea putzin innecat 2 uzura mare la sertar (avea joc foarte mare, shi urme de uzura pronuntzata) 3 plutitoarele din material diferit (deci aveau greutatzi diferite) shi de aici se explica diferentza dintre niveluri acuma parca merge putzin mai bine...multzumesc ptr sfaturi ne vedem la intrunirea de la Constantza CT 07 DLO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 saluuut,CT 07 DLO!! CT 69 DUR.......nDURo!! ne vedem la cta si poa butonim putin la ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 salutare !...am citit in graba topicul asta (sunt la servici ...) ..dar eu nu recomand sa etansezi nimic de la carburator cu silicon (rosu sau negru ..) pt ca nu se comprta bine la benzina !!!!! dupa o perioada de timp (nu prea mare ) se dizolva ! (se face precum niste muci !!) si ai numai probleme !!! Ba da ce ploaua ! As vrea asfalt uscat pt. toata lumea !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 corect, dupa aia o sa ai probleme mai mari de etansare decat aveai! cand etansezi carbul unge garniturile cu ulei si atat! strange bine suruburile dar nu prea tare ca se sparge carbelitorul!b bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 (editat) eu am patit urmatorul lucru : plecam cu moto (mergea perfect se tura ...)pt. 50 metri !!!!! (dupa care daca o lasam un pic 5-10 minute iar mergea tot pt cativva metri) ...si am inebunit de ciuda !!! ...in fine nu mai povestesc prin ce am trecut dar remediul a fost urmatorul : am dat jos carburatorul si am curatat cu pila !!! garnitura (am o garnitura f f f groasa ! ) dupa care am etansat-o doar cu ulei iar carburatorul l-am curatat si pe el fff bine (ma refer la talpica unde se monteaza garnitura de galerie...) ! ...dupa care a mers perfect .. Editat Iunie 24, 2005 de scaf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iunie 24, 2005 Autor Share Postat Iunie 24, 2005 alta belea acuma merge bine dar consuma de rupe.... e setos rau ivan al meu...cuiele de dozaj sunt date la minim (adica la cea mai de sus crestatura), porneste bine, dar in momentul in care reduc gazul pentru a schimba viteza da nishte rateuri cu flacari pe partea dreapta.....i-am mai deschis putzin surubu de aer shi parca nu mai sunty asha de zgomotoase, dar tot da....avetzi vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 da, supapele! regleaza-le! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 (editat) daca tot e vorba de carburatoare si de Nipru/Ural, ce carburatoare sunt pe astea, ce se poate pune inloc, si de unde ? am vazut ceva despre Solex 32, care se pare ca ar fi si pe mitsubishi printre altele ... poate gasim ceva pe la dezmembrari, sau pe la cimitirele de masini de afara priceputii sa se gandeasca sa cerceteze si sa isi dea cu parerea p.s. am vazut ceva despre k65 cu jiglere de minsk pus pe un ij ? Editat Iunie 30, 2005 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 11, 2005 Share Postat Iulie 11, 2005 nimeni nimic ... unde gasesc 2 bucati de k68 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 11, 2005 Share Postat Iulie 11, 2005 la tunaru da' sa stii ca sunt scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 11, 2005 Share Postat Iulie 11, 2005 alta belea acuma merge bine dar consuma de rupe....e setos rau ivan al meu...cuiele de dozaj sunt date la minim (adica la cea mai de sus crestatura), porneste bine, dar in momentul in care reduc gazul pentru a schimba viteza da nishte rateuri cu flacari pe partea dreapta.....i-am mai deschis putzin surubu de aer shi parca nu mai sunty asha de zgomotoase, dar tot da....avetzi vreo idee? 190102[/snapback] Sa inteleg ca ai carburile alea model nou(VDC-03 parca le zice )?Si mie imi dadea niste tunuri si am pus cuiele de dozaj la crestatura din mijloc si numai face asa urat dar tot imi afuma bujia pe un cilindru.Stie careva care-i surubu' de aer la carburile astea?Ala vertical sau cel orizontal ca sa le ia naiba daca le mai inteleg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 11, 2005 Share Postat Iulie 11, 2005 la tunaru da' sa stii ca sunt scumpe 200252[/snapback] La Tunaru carbelitoarele model nou pt. Dnepr sunt 1.200.000/bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 Iata carbelitoarele de care vorbesc: Nael@ de astea vrei?Tunaru:1200000/buc. Care-mi spune si mie ce face fiecare surub ca eu tot nu le-am dibuit?Care-i relantiul,care-i amestecul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 (editat) Pare a fi aproape ca la K 65. Eu zic ca surubul vertical din dreapta e pt aer (ma rog, amestecul aer-gaz), iar cel orizontal din mijloc - care la K 65 e vertical, situat sus, pe capacul camerei de amestec - e surubul pt relanti (regleaza nivelul acului in jiglerul principal atunci cind acceleratia nu e actionata). Editat Iulie 13, 2005 de TomCat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.