Ciumonk Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Instalatia electrica originala de pe Mobra e de 6 volti,oare e o problema ca folosesc o bobina de 12 v?Sau nu conteaza?Am scanteie destul de buna dar cred ca se poate si mai buna....... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 schimba instalatia si o sa ai scanteie mai buna! poate chiar de la voshod ca e tot monocilindru dar e mai puternic magnetoul! asa poti sa pui si aprindere electronica! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciumonk Postat Iunie 23, 2005 Autor Share Postat Iunie 23, 2005 (editat) Pana la urma o sa fac altceva:fiindca folosesc motorul pe kart(nu pentru mult timp deoarece ii voi pune motor de trabi@50 calutzi modificat) o sa strunjesc rotorul,lasand numai cama si voi face aprinderea cu baterie si platina.Fara dinam,alternator si alte prostii.Pure performance... Intrebarea era daca merge bobina de 12v la 6v... Editat Iunie 23, 2005 de Ciumonk Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 Ce modificari i-ai facut motorului de Trab de a ajuns de la 26 la 50 de caluti? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 Pana la urma o sa fac altceva:fiindca folosesc motorul pe kart(nu pentru mult timp deoarece ii voi pune motor de trabi@50 calutzi modificat) o sa strunjesc rotorul,lasand numai cama si voi face aprinderea cu baterie si platina.Fara dinam,alternator si alte prostii.Pure performance... Intrebarea era daca merge bobina de 12v la 6v... pai daca da scanteie merge, nu? chiar, ce i-ai facut motorului de trabi? si ce kart ai tu mai, pentru teren accidentat sau pentru asfalt? ma batea si pe mine gandu' intr-un timp sa-mi fac unu' de teren, un pic spre buggy sa ma distrez pe coclauri! faza cu platina si cu bateria e cu dus si intors! de ce? simplu: daca nu ai alternator se invarte motoru' mai usor (logic) dar pe masura ce mergi se descarca bateria si scade puterea scanteii si pierzi din performanta! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 Am mers eu pe Hoinar cu bobina Magneti Marelli de 12V si Bujie Bosch si mergea de rupea pamantul. Mult mai bine decat cu bobina originala. Ry. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciumonk Postat Iunie 24, 2005 Autor Share Postat Iunie 24, 2005 (editat) Pai trabi-ul nu are mare lucru.....am reusit sa-i maresc porturile destul de mult,cu canalele de transfer nu a fost problema,i-am incarcat camerele de ardere cu aluminiu(sudura in argon) pt rap de compresie aproape 10:1(nu mai stiu exact...),am usurat bielele si am largit gaura boltului,am strunjit volanta,am pus segmenti nemtesti(adusi din Ungaria...) cromati(si bruni,700k lei ),am jetat carburatorul(caut o jumatate superioara de carter cu intrare pt carburator dublucorp orizontal )si am pus o pompa de benzina Pierburg care din pacate face figuri... ).Acum trebuie sa gasesc un program pt calcularea tobelor......Aaaa daaa si sa nu uit am facut o galerie de evacuare din niste coturi de 50 I.D 54 O.D ..... Kartul e pt asfalt uscat si bun fara gropi(ca altfel raman acolo in groapa) am un alt proiect-un buggy-in desfasurare dar trebuie sa rezolv cumva cu ferodourile(am punte fata de trabant,dar motorul va fi in spate,pe custom frame ) si cu jenti de trabi pe care nu le gasesc niciunde.... Editat Iunie 24, 2005 de Ciumonk Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 ei mai uite ca ne adunam aci kartistii . ma nu mai ziceti de buggy-uri ca poate ca apuc de inca un kart, de teren si ma dau parintii afara din casa. ma tenteaza si pe mine fff tare ideea cu datul pe coclaua. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 off-topic: iustin, nu cumva esti pilot de karturi la juniori? parca am citit printr-o revista un articol despre karturi sau karting si numele imi suna cunoscut... parca era pe acolo un iustin nu-mai-stiu-cum! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Chiar merge mai bine cu bobina de inductie de 12V..Eu asta am folosit.. Iar aprinderea de mobra este foarte buna, probleme am vazut sunt cu luminile...si tensiunea nu prea e constanta arde becurie... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 daca era iustin stanciu eu eram, daca nu nu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 da, iustin stanciu era! ps: ai primit mail-ul meu? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 daca te referi la programul pt. calcularea lungimii tobelor, l-am primit. ms fff mult, e supertare imi va fi foarte folositor ps: in ce revista ai citit? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 ... si cu jenti de trabi pe care nu le gasesc niciunde.... ia legatura cu mihaiachi (e inscris aici, pe forum) si te rezolva el cu jentile de trabi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Pai trabi-ul nu are mare lucru.....am reusit sa-i maresc porturile destul de mult,cu canalele de transfer nu a fost problema,i-am incarcat camerele de ardere cu aluminiu(sudura in argon) pt rap de compresie aproape 10:1(nu mai stiu exact...),am usurat bielele si am largit gaura boltului,am strunjit volanta,am pus segmenti nemtesti(adusi din Ungaria...) cromati(si bruni,700k lei ),am jetat carburatorul(caut o jumatate superioara de carter cu intrare pt carburator dublucorp orizontal )si am pus o pompa de benzina Pierburg care din pacate face figuri... ).Acum trebuie sa gasesc un program pt calcularea tobelor......Aaaa daaa si sa nu uit am facut o galerie de evacuare din niste coturi de 50 I.D 54 O.D ..... Kartul e pt asfalt uscat si bun fara gropi(ca altfel raman acolo in groapa) am un alt proiect-un buggy-in desfasurare dar trebuie sa rezolv cumva cu ferodourile(am punte fata de trabant,dar motorul va fi in spate,pe custom frame ) si cu jenti de trabi pe care nu le gasesc niciunde.... mai bine pui un motor de oltcit pe ala de teren. il poti monta central, poti folosi si sistemul de ranare (la cutie), sistemul de prindere al rotilor e ff simplu (bare de torsiune fata si spate, faci doar niste urechi de prindere pe sasiu) si le iei ff ieftin de la dezmembrari. Si are aproape 60 cai fara modificari Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 12 trs (1300 cmc) are 65 de cai 11 rm, rl si ce dracu' variante mai sunt (1100 cmc) are 54 de cai special (650 cmc) are 34 de cai Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 ps: in ce revista ai citit? nu stiu, parca era automobilism (sau ceva care vine cu un ziar) ca mi se pare ca era subtire! oricum e de vreun an faza... sau poate intr-o revista mai mare... nush ca am in casa cate 5-6 reviste pe putin pe luna despre automobilism (taica-miu si cu frate-miu sunt mari maniaci, mai ales frate-miu care e si taximetrist) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 11 rm, rl si ce dracu' variante mai sunt (1100 cmc) are 54 de cai Ba 57 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 in plus poti duce un motor de 1300 in 100-110 cai cu putini bani si f. mici modificari! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciumonk Postat Iulie 1, 2005 Autor Share Postat Iulie 1, 2005 Domnii mei,multumesc pt idei,dar nu prea am bani.Daca am deja punti(arata ca niste lonjeroane detasabile,sudate cu tevi transversale) si motorul si frane(imi trebuie saboti) de ce sa mai cumpar altul.Prima data sa-i fac sasiul si apoi pot sa-i pun si V8 daca vreau(a se citi "am bani") Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 7, 2005 Share Postat Iulie 7, 2005 Pai trabi-ul nu are mare lucru.....am reusit sa-i maresc porturile destul de mult,cu canalele de transfer nu a fost problema,i-am incarcat camerele de ardere cu aluminiu(sudura in argon) pt rap de compresie aproape 10:1(nu mai stiu exact...),am usurat bielele si am largit gaura boltului,am strunjit volanta,am pus segmenti nemtesti(adusi din Ungaria...) cromati(si bruni,700k lei ),am jetat carburatorul(caut o jumatate superioara de carter cu intrare pt carburator dublucorp orizontal )si am pus o pompa de benzina Pierburg care din pacate face figuri... ).Acum trebuie sa gasesc un program pt calcularea tobelor......Aaaa daaa si sa nu uit am facut o galerie de evacuare din niste coturi de 50 I.D 54 O.D ..... Kartul e pt asfalt uscat si bun fara gropi(ca altfel raman acolo in groapa) am un alt proiect-un buggy-in desfasurare dar trebuie sa rezolv cumva cu ferodourile(am punte fata de trabant,dar motorul va fi in spate,pe custom frame ) si cu jenti de trabi pe care nu le gasesc niciunde.... 189818[/snapback] Am eu jante de Trabi! Ieftin! 40.000 decente, pt. camera, shi 100 (sau 300/4 buc) pt. tubeless De asemenea am un shasiu complet echipat de Wartburg 1000, numa' bun de Mad-Max-uit Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 salut usor usor imi bag nasu si aici. am si eu 2 intrebari: unde gasesc instalatzia de voshot daca tot spunetzi ca e mai buna si.....mai ales la ce scor. ori asta trebuie sa o fac eu. si a 2a....pe unde se poate croma niste chestii ca mor de ciuda...nu gasesc nicaieri. datzi'mi o idee sau indrumatzima undeva...eu sunt din iasi. ciao Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 unde gasesc instalatzia de voshot daca tot spunetzi ca e mai buna si.....mai ales la ce scor. ori asta trebuie sa o fac eu. 218982[/snapback] in targ sau la cristi tunaru Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 daca da scanteie merge dar nu prea e indicat sa o lasi asa numai bine salutari cu faru' daca merge Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate