Sari la conținut

Bobina pe mobra....


Ciumonk
 Share

Postări Recomandate

Instalatia electrica originala de pe Mobra e de 6 volti,oare e o problema ca folosesc o bobina de 12 v?Sau nu conteaza?Am scanteie destul de buna dar cred ca se poate si mai buna.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

schimba instalatia si o sa ai scanteie mai buna! poate chiar de la voshod ca e tot monocilindru dar e mai puternic magnetoul! asa poti sa pui si aprindere electronica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma o sa fac altceva:fiindca folosesc motorul pe kart(nu pentru mult timp deoarece ii voi pune motor de trabi@50 calutzi modificat) o sa strunjesc rotorul,lasand numai cama si voi face aprinderea cu baterie si platina.Fara dinam,alternator si alte prostii.Pure performance...

 

Intrebarea era daca merge bobina de 12v la 6v...

Editat de Ciumonk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Pana la urma o sa fac altceva:fiindca folosesc motorul pe kart(nu pentru mult timp deoarece ii voi pune motor de trabi@50 calutzi modificat) o sa strunjesc rotorul,lasand numai cama si voi face aprinderea cu baterie si platina.Fara dinam,alternator si alte prostii.Pure performance...

 

Intrebarea era daca merge bobina de 12v la 6v...

pai daca da scanteie merge, nu? :what:

 

chiar, ce i-ai facut motorului de trabi? si ce kart ai tu mai, pentru teren accidentat sau pentru asfalt? ma batea si pe mine gandu' intr-un timp sa-mi fac unu' de teren, un pic spre buggy sa ma distrez pe coclauri!

 

faza cu platina si cu bateria e cu dus si intors! de ce? simplu: daca nu ai alternator se invarte motoru' mai usor (logic) dar pe masura ce mergi se descarca bateria si scade puterea scanteii si pierzi din performanta! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai trabi-ul nu are mare lucru.....am reusit sa-i maresc porturile destul de mult,cu canalele de transfer nu a fost problema,i-am incarcat camerele de ardere cu aluminiu(sudura in argon) pt rap de compresie aproape 10:1(nu mai stiu exact...),am usurat bielele si am largit gaura boltului,am strunjit volanta,am pus segmenti nemtesti(adusi din Ungaria...) cromati(si bruni,700k lei ),am jetat carburatorul(caut o jumatate superioara de carter cu intrare pt carburator dublucorp orizontal :what: )si am pus o pompa de benzina Pierburg care din pacate face figuri... :banana: ).Acum trebuie sa gasesc un program pt calcularea tobelor......Aaaa daaa si sa nu uit am facut o galerie de evacuare din niste coturi de 50 I.D 54 O.D .....

 

Kartul e pt asfalt uscat si bun fara gropi(ca altfel raman acolo in groapa) am un alt proiect-un buggy-in desfasurare dar trebuie sa rezolv cumva cu ferodourile(am punte fata de trabant,dar motorul va fi in spate,pe custom frame :lol: ) si cu jenti de trabi pe care nu le gasesc niciunde....

Editat de Ciumonk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei mai uite ca ne adunam aci kartistii :banana: . ma nu mai ziceti de buggy-uri ca poate ca apuc de inca un kart, de teren si ma dau parintii afara din casa. ma tenteaza si pe mine fff tare ideea cu datul pe coclaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

off-topic: iustin, nu cumva esti pilot de karturi la juniori? parca am citit printr-o revista un articol despre karturi sau karting si numele imi suna cunoscut... parca era pe acolo un iustin nu-mai-stiu-cum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar merge mai bine cu bobina de inductie de 12V..Eu asta am folosit..

Iar aprinderea de mobra este foarte buna, probleme am vazut sunt cu luminile...si tensiunea nu prea e constanta arde becurie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te referi la programul pt. calcularea lungimii tobelor, l-am primit. ms fff mult, e supertare imi va fi foarte folositor :drink:

ps: in ce revista ai citit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai trabi-ul nu are mare lucru.....am reusit sa-i maresc porturile destul de mult,cu canalele de transfer nu a fost problema,i-am incarcat camerele de ardere cu aluminiu(sudura in argon) pt rap de compresie aproape 10:1(nu mai stiu exact...),am usurat bielele si am largit  gaura boltului,am strunjit volanta,am pus segmenti nemtesti(adusi din Ungaria...) cromati(si bruni,700k lei ),am jetat carburatorul(caut o jumatate superioara de carter cu intrare pt carburator dublucorp orizontal :( )si am pus o pompa de benzina Pierburg care din pacate face figuri... :laugh: ).Acum trebuie sa gasesc un program pt calcularea tobelor......Aaaa daaa si sa nu uit am facut o galerie de evacuare din niste coturi de 50 I.D 54 O.D .....

 

Kartul e pt asfalt uscat si bun fara gropi(ca altfel raman acolo in groapa) am un alt proiect-un buggy-in desfasurare dar trebuie sa rezolv cumva cu ferodourile(am punte fata de trabant,dar motorul va fi in spate,pe custom frame :baldy: ) si cu jenti de trabi pe care nu le gasesc niciunde....

mai bine pui un motor de oltcit pe ala de teren. il poti monta central, poti folosi si sistemul de ranare (la cutie), sistemul de prindere al rotilor e ff simplu (bare de torsiune fata si spate, faci doar niste urechi de prindere pe sasiu) si le iei ff ieftin de la dezmembrari. Si are aproape 60 cai fara modificari :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

12 trs (1300 cmc) are 65 de cai

11 rm, rl si ce dracu' variante mai sunt (1100 cmc) are 54 de cai

special (650 cmc) are 34 de cai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

ps: in ce revista ai citit?

nu stiu, parca era automobilism (sau ceva care vine cu un ziar) ca mi se pare ca era subtire! oricum e de vreun an faza... sau poate intr-o revista mai mare... nush ca am in casa cate 5-6 reviste pe putin pe luna despre automobilism (taica-miu si cu frate-miu sunt mari maniaci, mai ales frate-miu care e si taximetrist)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

in plus poti duce un motor de 1300 in 100-110 cai cu putini bani si f. mici modificari! :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnii mei,multumesc pt idei,dar nu prea am bani.Daca am deja punti(arata ca niste lonjeroane detasabile,sudate cu tevi transversale) si motorul si frane(imi trebuie saboti) de ce sa mai cumpar altul.Prima data sa-i fac sasiul si apoi pot sa-i pun si V8 daca vreau(a se citi "am bani")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai trabi-ul nu are mare lucru.....am reusit sa-i maresc porturile destul de mult,cu canalele de transfer nu a fost problema,i-am incarcat camerele de ardere cu aluminiu(sudura in argon) pt rap de compresie aproape 10:1(nu mai stiu exact...),am usurat bielele si am largit  gaura boltului,am strunjit volanta,am pus segmenti nemtesti(adusi din Ungaria...) cromati(si bruni,700k lei ),am jetat carburatorul(caut o jumatate superioara de carter cu intrare pt carburator dublucorp orizontal :crack: )si am pus o pompa de benzina Pierburg care din pacate face figuri... :crack: ).Acum trebuie sa gasesc un program pt calcularea tobelor......Aaaa daaa si sa nu uit am facut o galerie de evacuare din niste coturi de 50 I.D 54 O.D .....

 

Kartul e pt asfalt uscat si bun fara gropi(ca altfel raman acolo in groapa) am un alt proiect-un buggy-in desfasurare dar trebuie sa rezolv cumva cu ferodourile(am punte fata de trabant,dar motorul va fi in spate,pe custom frame :nono: ) si cu jenti de trabi pe care nu le gasesc niciunde....

189818[/snapback]

 

Am eu jante de Trabi! Ieftin! 40.000 decente, pt. camera, shi 100 (sau 300/4 buc) pt. tubeless

De asemenea am un shasiu complet echipat de Wartburg 1000, numa' bun de Mad-Max-uit :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salut usor usor imi bag nasu si aici. :D am si eu 2 intrebari: unde gasesc instalatzia de voshot daca tot spunetzi ca e mai buna si.....mai ales la ce scor. ori asta trebuie sa o fac eu. si a 2a....pe unde se poate croma niste chestii ca mor de ciuda...nu gasesc nicaieri. datzi'mi o idee sau indrumatzima undeva...eu sunt din iasi. ciao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
unde gasesc instalatzia de voshot daca tot spunetzi ca e mai buna si.....mai ales la ce scor. ori asta trebuie sa o fac eu. 

218982[/snapback]

in targ sau la cristi tunaru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...