Sari la conținut

Variaza Ralantiul


Postări Recomandate

Am o noua problema la motor.. imi variaza ralantiu..

Fenomenul este urmatorul... dupa ce se incalzeste si imping socul, cind stau la semafor variaza ralantiul in sensul ca da sa se opreasca.. dupa care incepe si se tureaza singura.. dupa care iar scare duratia pina aproape sa moara.. si tot asa..

Toate astea fara ca eu sa ating acceleratia.

In plus, daca-i dau un spritz, pare ca revine mult mai greu la ralanti decit revenea inainte.

 

Treaba cu benzina proasta este exclus, ca de 4 ani nu a vazut decit benzina de 100 de la omv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='XorX' date='May 26 2008, 11:02 AM' post='1211199']

Am o noua problema la motor.. imi variaza ralantiu..

Fenomenul este urmatorul... dupa ce se incalzeste si imping socul, cind stau la semafor variaza ralantiul in sensul ca da sa se opreasca.. dupa care incepe si se tureaza singura.. dupa care iar scare duratia pina aproape sa moara.. si tot asa..

Toate astea fara ca eu sa ating acceleratia.

In plus, daca-i dau un spritz, pare ca revine mult mai greu la ralanti decit revenea inainte.

 

Treaba cu benzina proasta este exclus, ca de 4 ani nu a vazut decit benzina de 100 de la omv.

 

salut!

la carburici te ai "uitat"?

mai precis la cuiele ponto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e un sfat cam general dar...cine stie...

Vezi carburatorul, filtrul de aer si imbinarea dintre carb si galeria de admisie. De obicei cand se tureaza aiurea e semn ca trage aer fals motorul pe undeva. Sau filtrul de aer imbacsit, si se comporta ca un soc... sau s-au dereglat suruburile de reglaj amestec la relanti (daca are asa ceva carbul). In general e de la carburatie, nimic altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci,

 

o sa incep cu schimbarea galeriei de admisie ca e cam crapata, sa vedem ce rezolvam

carbul a fost curatat/reglat acum aprox 500km..

oricum, ce e ciudat e ca nu face mereu, adica are zile cind merge absolut perfect..

 

cum verific daca trage aer fals? ma gindesc sa scot filtrul de aer, sa pornesc motorul si sa stup admisia de aer. in cazul asta normal ar fi sa moara motorul.. daca nu.. problem.

alta varianta mai exista sa localizez mai exact locul pe unde trage?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sintomele sant clasice pt carburatoare uzate. Trage aer fals pe undeva. Uitate atent la toate jocurile mecanice la axele clapetelor si incearca sa le reduci cumva. Pe vremuri cand nu existau chituri de reparatii pt carburatoare se bandajau axele clapetelor cu banda de teflon care mai astupa jocurile pe unde intra aer fals. Interventia insa nu era de durata si pana la urma tot trebuia schimbat carburatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.. o sa incerc sa schimb galeria de admisie ca e un pic crapata, posibil sa traga pe acolo.

din pacate e cam scumpa (100euro) si daca nu e de la ea, o sa ma cam oftic...

Tot nu inteleg de ce are zile cind merge bine.. f ciudat oricum..

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...