cmd Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) vezi ca e un sp2 in ro 2002 an parca 3400e stoc http://www.mikimoto.ro/index.php?option=com_adsmanager&task=display&view=details&id=170&catid=5&Itemid=137 Editat August 30, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Sp-ul si Busa sunt visele copilariei. Aprilia merita cumparata doar de acasa, aici sunt prea scumpe. Cu Buell nu m-am dat (inca) dar am avut ocazia sa ma invart pe langa cateva la Polo, in Freiburg. Buell costa mai mult decat toate cele mentionate mai sus, si e mult mai slaba din toate punctele de vedere. Castiga f mult la aspectul general, de bruta, si sunetul inconfundabil. In rest, e din topor, lucru inadmisibil pt o mobra care costa (inca) de la 4000 eu in sus. Cmd, multam pt link. Daca nu se da repede, e o optiune serioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 buell-ul e pt cand ai deja 3 mobre si vrei una de impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 ce-ti cumperi dupa vanzare? te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 vreau ceva nou ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 vreau ceva nou ... da gata? nu-ti mai place? ce te tenteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 bine gandit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 tot timpul o sa-mi placa VTR SP-ul , nu conteaza ca e 1 sau 2 poate apare 3-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 poate apare 3-ul acu ceva timp am spus si eu ca Honda ar da lovitra cu continuarea seriei SP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 N-ar da nici o lovitura, nici Sp-ul n-a fost un mare succes financiar. Ca sa vii cu un motor in V performant (zilele noastre) trebuie sa bagi sume ridicol de mari in dezvoltare. Cred ca sunt suficiente motoare de 20000+ euro pe piata. Singura lovitura ar fi de imagine, iar de publicitate nu cred ca duc lipsa. Sp2-ul s-a dat din pacate (go figure), e o mobra speciala dar, in acelasi timp, o mobra cu care poti face un singur lucru...Sa te distrezi si atat. Azi am probat ZZR-ul 1100 unui prieten comun. Mobra servisata la timp, fara accident, etc si la 1400 eu. Ma batea si inca ma bate un gand. Buba e ca m-am dus bou si am venit...bou. Mobra nu socheaza cu nimic. Poate doar prin masa si multitudinea de furtune. Poate m-am tampit eu, dar o mobra de 150 cai ar trebui sa-ti rupa capu´... Inca mai cochetez cu ideea de a inchiria o zi un Panigale...Inca ma gandesc daca isi merita cei 200 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Inca mai cochetez cu ideea de a inchiria o zi un Panigale...Inca ma gandesc daca isi merita cei 200 euro. Merita. Vii inapoi si ne spui cum a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Acum 10-11 ani, pe vremea cand inca "fenomenul" moto era la inceput,la o cursa legala de drag a aparut un zx 12, argintiu, in fata caruia nu a stat la vremea respectiva nimic. Era pur si simplu de pe alta planeta. Vezi ca e una in Hunedoara de vanzare, la pret bun. Merita. Vii inapoi si ne spui cum a fost. De cate ori am drum in Offenburg imi rezerv cateva minute sa trec sa o vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) Acum 10-11 ani, pe vremea cand inca "fenomenul" moto era la inceput,la o cursa legala de drag a aparut un zx 12, argintiu, in fata caruia nu a stat la vremea respectiva nimic. Era pur si simplu de pe alta planeta. Vezi ca e una in Hunedoara de vanzare, la pret bun. Nu mai e ca l-a luat un prieten de-al meu. Atata il lauda amicul asta al meu care l-a cumparat (dupa ce se coise de era sa nu-l mai ia),sunt foarte curios ce stie.Presimt eu insa ca nu rupe gura targului. @ AdrianB : In weekend-ul asta o sa ma dau pe unul,sunt si eu curios daca trage mai bine decat r1.Normal ar fi sa traga. Caii la roata sunt tot cam aia,in jur de 160,insa zx-12 are 200cmc in plus si normal cuplu mai mare.Dar de urat,e urat cu viteze.E matahalos si are farurile apropiate unul de altul,zici ca e un adolescent retardat. Bine,sunt subiectiv rau,dar hai sa zicem totusi ca nu e cea mai frumoasa motocicleta din lume Editat Septembrie 14, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) sunt foarte curios ce stie. Sa consume..si aici nu ma refer (doar) la ulei ... nu stiu ce se duce mai repede...guma spate sau rezervorul de benzina amicul tau va fi fooooarte uimit d.a.p.d.v. Editat Septembrie 14, 2012 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Am vorbit cu el saptamana trecuta, traiasca Facebook ! ))) Eu am mers cativa km cu un Sp1, al lui Wolfu, si pot spune cu mana pe inima ca nu mi-a placut . Motivele? Trage, dar parca nu e fiara M-am dat si eu cu sp-ul lui wolfu , si eu am avut impresia ca trage atat de tare incat ai impresia ca esti la rodeo ) , la fiecare treapta schimbata da sa se ridice , naravasa mica .. m-am urcat in CHILOTI pe motor..... am facut motociclismul de rusine pe un camp pustiu, la 5 km /h salabut , slabut , eu la zan fest am mers in pwla goala pe motor din camp pana in sat in fata crasmii unde s-a isterizat crasmarita cand ma vazut ) .da nu cred ca mi-a facut cineva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 cand ajungi sa simti cand mergi cu o motocicleta cat conteaza 10L-12L in rezervor pt manevrabilitate ,cum se comporta motociclata cu rezervorul plin si cum se comporta cand se aprinde becul,o sa pretuiesti fiecare kg in - japonezele astea 2011,2012 sunt da-te **** ,tari rau de tot, mi-e drag cand ma uit la ele , fa un joc de imaginatie, ce si-ar dori pustanii de rand 600 dot xx11 xx12 sau rsv 02 ? ti-ai dat singur raspunsul nu cred ca se simte mai in vana zx12`le fata de r1'04 pt ca este foarte greu ,kg in+ conteaza ENORM ENORM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) vb pt cat sunt setate motocicletele din fabrica ,riderul de aprox 70kg oricum nu vezi... tehnologia a evoluat ,nu aveam ce face si ma uitam peste un review ,toti puneau motocicletelor de 1000 fara TC un mare - !honda a pus abia in 2012 un amarat de indicator de treapta ...nici nu stiu ce sa mai cred dupa descoperirea facuta singur cu L in - din rezervor si nu sunt mare specialist sunt chiar ATEHNIC,spun cu mana pe suflet ca fiecare kg in - conteaza enorm pt o motocicleta dpdv al performantelor daca nu-mi dadea cineva un pont cu o benzina super aditivata poate nu descopeream ,am vrut sa fie cat mai putina de 95 in rezervor si sa fac plinul dupa, prima data am zis sa mi se pare si am mai incercat si a 2,3a oara acelasi senzatie vb de o motocicleta ultra usoara 186/plin si 178 cp Editat Septembrie 14, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) eu vb de o diferenta de 12lin rezervor poate mai mult,motocicleta se misca mult mai rapid standa dreapta pe curbe,nu vb de linie dreapta ca acolo merg carelo eu vb doar dpdv al manevrabilitatii Editat Septembrie 14, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 adriane, vrei sa spui ca nu simti diferenta intre reglajele suspensiei? ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 chiar si pe linie dreapta se simte suspensia reglata bine, o schimbare de banda, o depasire mai din scurt, tot se simte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 chiar si pe linie dreapta se simte suspensia reglata bine, o schimbare de banda, o depasire mai din scurt, tot se simte... pana nu am ajuns in italia pe circuit unde cei de la Ohlins mi-au setat suspensia.... nu mi-am dat seama asa tare ca diferenta e de la cel la pamant. o simteam pe curbe ca e instabila, doar ca dupa aia, motocicleta era pus si simplu lipita de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Tot offtopic, azi am dat curs invitatiei unui amic de a merge cu el sa testeze un FZ1, nemultumit fiind de actualul Crossrunner. Ca sa nu se plimbe omu' singur, mi-am luat dupa mine geaca, casca si manusile, just in case... Ajunsi la dealer, am observat ca au, pe langa Yamaha, KTM, Suzuki si Mv Agusta...Tzoc Poc, dupa o discutie in prealabil cu patronul, ne trezim ca suntem invitati sa vedem cum sunt un KTM RC8 R si un R1 2012, asta pana ii pregatesc ei amicului, FZ1 pt test. Usor timorati, inaintam catre parcarea unde ne asteapta motoarele pornite...Le poti auzi si de la 200 m cum duduie... Ne-am dat ca prostii o ora, ca 2 copii tembeli ce vad dulciuri pentru prima oara dupa mult timp. Rc8 R este un monstru, la propriu...Incomod (si nu prea), sa f tare,f ridicata,greu de manevrat la viteze mici...In schimb cand treci de 10 kmh ...Pana acum n-am mers cu un V2 care sa nu vibreze si care sa se tureze intr-un mod incredibil. Motorul este pur si simplu bomba. Ciclistica este super iar motorul trage oriunde, oricum, f brutal( ) In primele trepte trebuie sa ai grija cu gazul, altfel risti sa zbori...La propriu # R1 este bestial si are avantajul de a fi un pic mai prietenos decat Rc-ul. Trage bestial, dar nu reuseste sa se apropie de KTM. Desi are 2 megafoane Akrapovic, Rc8-ul suna, cu tobe stoc, mai tare... O alta problema este vitezometrul, 100 kmh sunt nimic. Nu-i simti de nici un fel. Te trezesti citind semnul care iti arata ca e limita de 30,iar tu nu poti altceva decat sa privesti insensibil cadranul care arata aproape de 4 ori valoarea maxima admisa... R1 are frane absolut fantastice dar RC8-ul risca sa-ti faca desprindere de membrana la franarile bruste... Pe scurt WOW...Atat de impresionat am fost e ktm, incat saptamana viitoare o sa-l iau pt o zi...Trebuie sa fie al meu, macar atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 sunt destui baieti si-n romania care stiu sa regleze suspensii si inca bine chiar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Gixu: diferenta se vede si la design, ca RC8 e mai bomba, cand o vezi iti da acel fior de frica. din orice unghi ai privi-o nu vezi decat o fiara gata de atac. nu spun ca nici R1 nu e agresiva, dar RC parca e prea Star treck Fesu, stiu ca sunt is in romania, doar ca ca eu atunci eram acolo si am vazut ca ei se ocupa de asta. asa ca am intrebat si au zis sa vin. a doua zi pe pista nu-mi venea sa cred cum se comporta, si la fel si pe drum dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) dau si eu 100E,200E pt o zi pe rc8 in RO ,mai nasol e cu depozitu in ro daca-ti cere 500-600 gixule cum zici tu ca e foarte ridicata daca are 805 ridicarea @ sha ? sau asa se simte ? felicitari pt ierire,mai rar asa noroc discutam si cu mac acum ceva timp cand a probat un rc8 pe circuit si era foarte impresionat de motocicleta,altceva in benzinarie la valeni am vazut un rc8,daca ai sansa acolo poti vedea multe moticlete daca esti @ momentul si locul potrivit rc8`urile sh au preturi accesibile atat in it cat mai ales in .DE Editat Septembrie 15, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.