Sari la conținut

Honda Rc51


higheaven
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 319
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sp-ul si Busa sunt visele copilariei.

 

Aprilia merita cumparata doar de acasa, aici sunt prea scumpe.

 

Cu Buell nu m-am dat (inca) dar am avut ocazia sa ma invart pe langa cateva la Polo, in Freiburg.

 

Buell costa mai mult decat toate cele mentionate mai sus, si e mult mai slaba din toate punctele de vedere. Castiga f mult la aspectul general, de bruta, si sunetul inconfundabil. In rest, e din topor, lucru inadmisibil pt o mobra care costa (inca) de la 4000 eu in sus.

 

Cmd, multam pt link. Daca nu se da repede, e o optiune serioasa. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

N-ar da nici o lovitura, nici Sp-ul n-a fost un mare succes financiar. Ca sa vii cu un motor in V performant (zilele noastre) trebuie sa bagi sume ridicol de mari in dezvoltare. Cred ca sunt suficiente motoare de 20000+ euro pe piata.

 

Singura lovitura ar fi de imagine, iar de publicitate nu cred ca duc lipsa.

 

Sp2-ul s-a dat din pacate (go figure), e o mobra speciala dar, in acelasi timp, o mobra cu care poti face un singur lucru...Sa te distrezi si atat.

 

Azi am probat ZZR-ul 1100 unui prieten comun. Mobra servisata la timp, fara accident, etc si la 1400 eu. Ma batea si inca ma bate un gand. Buba e ca m-am dus bou si am venit...bou. Mobra nu socheaza cu nimic. Poate doar prin masa si multitudinea de furtune. Poate m-am tampit eu, dar o mobra de 150 cai ar trebui sa-ti rupa capu´... :scratch:

 

Inca mai cochetez cu ideea de a inchiria o zi un Panigale...Inca ma gandesc daca isi merita cei 200 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10-11 ani, pe vremea cand inca "fenomenul" moto era la inceput,la o cursa legala de drag a aparut un zx 12, argintiu, in fata caruia nu a stat la vremea respectiva nimic. Era pur si simplu de pe alta planeta.

 

Vezi ca e una in Hunedoara de vanzare, la pret bun.

 

Merita. Vii inapoi si ne spui cum a fost. :wink:

 

De cate ori am drum in Offenburg imi rezerv cateva minute sa trec sa o vad :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10-11 ani, pe vremea cand inca "fenomenul" moto era la inceput,la o cursa legala de drag a aparut un zx 12, argintiu, in fata caruia nu a stat la vremea respectiva nimic. Era pur si simplu de pe alta planeta.

 

Vezi ca e una in Hunedoara de vanzare, la pret bun.

 

Nu mai e ca l-a luat un prieten de-al meu.

Atata il lauda amicul asta al meu care l-a cumparat (dupa ce se coise de era sa nu-l mai ia),sunt foarte curios ce stie.Presimt eu insa ca nu rupe gura targului.

 

@ AdrianB :

In weekend-ul asta o sa ma dau pe unul,sunt si eu curios daca trage mai bine decat r1.Normal ar fi sa traga.

Caii la roata sunt tot cam aia,in jur de 160,insa zx-12 are 200cmc in plus si normal cuplu mai mare.Dar de urat,e urat cu viteze.E matahalos si are farurile apropiate unul de altul,zici ca e un adolescent retardat.

Bine,sunt subiectiv rau,dar hai sa zicem totusi ca nu e cea mai frumoasa motocicleta din lume :laugh:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt foarte curios ce stie.

 

 

Sa consume..si aici nu ma refer (doar) la ulei ...

nu stiu ce se duce mai repede...guma spate sau rezervorul de benzina :P amicul tau va fi fooooarte uimit d.a.p.d.v. :)

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu el saptamana trecuta, traiasca Facebook ! :))))

 

Eu am mers cativa km cu un Sp1, al lui Wolfu, si pot spune cu mana pe inima ca nu mi-a placut . Motivele? Trage, dar parca nu e fiara

 

M-am dat si eu cu sp-ul lui wolfu , si eu am avut impresia ca trage atat de tare incat ai impresia ca esti la rodeo :)) , la fiecare treapta schimbata da sa se ridice , naravasa mica

 

..

 

m-am urcat in CHILOTI pe motor.....Disappointed.gif am facut motociclismul de rusine pe un camp pustiu, la 5 km /h Disappointed.gif

 

salabut , slabut , eu la zan fest am mers in pwla goala pe motor din camp pana in sat in fata crasmii unde s-a isterizat crasmarita cand ma vazut :)) .da nu cred ca mi-a facut cineva poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ajungi sa simti cand mergi cu o motocicleta cat conteaza 10L-12L in rezervor pt manevrabilitate ,cum se comporta motociclata cu rezervorul plin si cum se comporta cand se aprinde becul,o sa pretuiesti fiecare kg in -

japonezele astea 2011,2012 sunt da-te **** ,tari rau de tot, mi-e drag cand ma uit la ele , fa un joc de imaginatie, ce si-ar dori pustanii de rand 600 dot xx11 xx12 sau rsv 02 ? ti-ai dat singur raspunsul

nu cred ca se simte mai in vana zx12`le fata de r1'04 pt ca este foarte greu ,kg in+ conteaza ENORM ENORM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vb pt cat sunt setate motocicletele din fabrica ,riderul de aprox 70kg

oricum nu vezi... tehnologia a evoluat ,nu aveam ce face si ma uitam peste un review ,toti puneau motocicletelor de 1000 fara TC un mare - !honda a pus abia in 2012 un amarat de indicator de treapta ...nici nu stiu ce sa mai cred

 

dupa descoperirea facuta singur cu L in - din rezervor si nu sunt mare specialist sunt chiar ATEHNIC,spun cu mana pe suflet ca fiecare kg in - conteaza enorm pt o motocicleta dpdv al performantelor

daca nu-mi dadea cineva un pont cu o benzina super aditivata poate nu descopeream ,am vrut sa fie cat mai putina de 95 in rezervor si sa fac plinul dupa,

prima data am zis sa mi se pare si am mai incercat si a 2,3a oara acelasi senzatie

vb de o motocicleta ultra usoara 186/plin si 178 cp

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vb de o diferenta de 12lin rezervor poate mai mult,motocicleta se misca mult mai rapid standa dreapta pe curbe,nu vb de linie dreapta ca acolo merg carelo

eu vb doar dpdv al manevrabilitatii

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar si pe linie dreapta se simte suspensia reglata bine, o schimbare de banda, o depasire mai din scurt, tot se simte...

pana nu am ajuns in italia pe circuit unde cei de la Ohlins mi-au setat suspensia.... nu mi-am dat seama asa tare ca diferenta e de la cel la pamant. o simteam pe curbe ca e instabila, doar ca dupa aia, motocicleta era pus si simplu lipita de asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot offtopic, azi am dat curs invitatiei unui amic de a merge cu el sa testeze un FZ1, nemultumit fiind de actualul Crossrunner. Ca sa nu se plimbe omu' singur, mi-am luat dupa mine geaca, casca si manusile, just in case...

 

Ajunsi la dealer, am observat ca au, pe langa Yamaha, KTM, Suzuki si Mv Agusta...Tzoc Poc, dupa o discutie in prealabil cu patronul, ne trezim ca suntem invitati sa vedem cum sunt un KTM RC8 R si un R1 2012, asta pana ii pregatesc ei amicului, FZ1 pt test.

 

Usor timorati, inaintam catre parcarea unde ne asteapta motoarele pornite...Le poti auzi si de la 200 m cum duduie...

 

Ne-am dat ca prostii o ora, ca 2 copii tembeli ce vad dulciuri pentru prima oara dupa mult timp.

 

Rc8 R este un monstru, la propriu...Incomod (si nu prea), sa f tare,f ridicata,greu de manevrat la viteze mici...In schimb cand treci de 10 kmh :grinbandit: ...Pana acum n-am mers cu un V2 care sa nu vibreze si care sa se tureze intr-un mod incredibil. Motorul este pur si simplu bomba. Ciclistica este super iar motorul trage oriunde, oricum, f brutal( :bounce: ) In primele trepte trebuie sa ai grija cu gazul, altfel risti sa zbori...La propriu :crack: #

 

R1 este bestial si are avantajul de a fi un pic mai prietenos decat Rc-ul. Trage bestial, dar nu reuseste sa se apropie de KTM. Desi are 2 megafoane Akrapovic, Rc8-ul suna, cu tobe stoc, mai tare...

 

O alta problema este vitezometrul, 100 kmh sunt nimic. Nu-i simti de nici un fel. Te trezesti citind semnul care iti arata ca e limita de 30,iar tu nu poti altceva decat sa privesti insensibil cadranul care arata aproape de 4 ori valoarea maxima admisa...

 

R1 are frane absolut fantastice dar RC8-ul risca sa-ti faca desprindere de membrana la franarile bruste... :crack:

 

Pe scurt WOW...Atat de impresionat am fost e ktm, incat saptamana viitoare o sa-l iau pt o zi...Trebuie sa fie al meu, macar atat.

post-11570-0-64972000-1347645582_thumb.jpg

post-11570-0-71011400-1347645635_thumb.jpg

post-11570-0-38249100-1347645684_thumb.jpg

post-11570-0-60012900-1347645753_thumb.jpg

post-11570-0-75259700-1347645799_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixu: diferenta se vede si la design, ca RC8 e mai bomba, cand o vezi iti da acel fior de frica. din orice unghi ai privi-o nu vezi decat o fiara gata de atac. nu spun ca nici R1 nu e agresiva, dar RC parca e prea Star treck

 

Fesu, stiu ca sunt is in romania, doar ca ca eu atunci eram acolo si am vazut ca ei se ocupa de asta. asa ca am intrebat si au zis sa vin. a doua zi pe pista nu-mi venea sa cred cum se comporta, si la fel si pe drum dupa aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dau si eu 100E,200E pt o zi pe rc8 in RO ,mai nasol e cu depozitu in ro daca-ti cere 500-600

 

gixule cum zici tu ca e foarte ridicata daca are 805 ridicarea @ sha ? sau asa se simte ?:P

felicitari pt ierire,mai rar asa noroc :P

 

discutam si cu mac acum ceva timp cand a probat un rc8 pe circuit si era foarte impresionat de motocicleta,altceva

 

in benzinarie la valeni am vazut un rc8,daca ai sansa acolo poti vedea multe moticlete daca esti @ momentul si locul potrivit :P

 

rc8`urile sh au preturi accesibile atat in it cat mai ales in .DE

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...