Sergiu 30 Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 tibike incearca sp2 es maid beszelunk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 nu are nimeni un sp1 sp2 , sa mi-o dea si mie la un test drive? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Stiu eu pe cineva care are un sp2, nu cred ca intra aici pe forum. Il are de putin timp, e impecabil. Omu e pasionat de v2 si avut ducati inainte si nu mai vrea sa auda de el (de ducati nu de v2). Nu cred ca o da la teste insa. Nu am mers cu sp dar am mers cu tlr, sp e mai marfa fiind mult mai compacta si mai usoara. Se comporta invers ca un 4L, la ture mici e foarte vanoasa dar la ture mari se inabusa, pe cand 4L deabia la ture mari incepe sa traga (ma refer aici la ss de 1000). E foarte posibil ca sp tunata sa aiba 170 de cai, la motor nu la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freeman Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) am citit de la inceput acest topic si vreau sa spun ca in mare este plin de ineptii si de vb aruncate de motociclisti cibernetici. Sa o luam pe rand. 1. sunt fan motoare 2v 2. sunt posesor de moto 2v 3. am un Suzuki TL1000R, 1999, am o honda VTR SP2 2005 noua luata de la HondaMotorcycle, si pe langa acestea 2 am avut si un Ducati 749 4. motoarele in V nu sunt recomandate celor care vor moto de terasa 5. vreti lamuri referitoare la aceste moto, intrebati-ma 6. ... Stiu eu pe cineva care are un sp2, nu cred ca intra aici pe forum. Il are de putin timp, e impecabil. Omu e pasionat de v2 si avut ducati inainte si nu mai vrea sa auda de el (de ducati nu de v2). Nu cred ca o da la teste insa. Nu am mers cu sp dar am mers cu tlr, sp e mai marfa fiind mult mai compacta si mai usoara. Se comporta invers ca un 4L, la ture mici e foarte vanoasa dar la ture mari se inabusa, pe cand 4L deabia la ture mari incepe sa traga (ma refer aici la ss de 1000). E foarte posibil ca sp tunata sa aiba 170 de cai, la motor nu la roata. mai vladut, iti multumesc....mai poti sa o lauzi, ai uitat sa spui ca are linie full arrow, ca suna tare ca baga mult, ca se lasa bine pe cheia, etc, etc..... Editat Septembrie 18, 2008 de freeman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 am citit de la inceput acest topic si vreau sa spun ca in mare este plin de ineptii si de vb aruncate de motociclisti cibernetici. Sa o luam pe rand. 1. sunt fan motoare 2v 2. sunt posesor de moto 2v 3. am un Suzuki TL1000R, 1999, am o honda VTR SP2 2005 noua luata de la HondaMotorcycle, si pe langa acestea 2 am avut si un Ducati 749 4. motoarele in V nu sunt recomandate celor care vor moto de terasa 5. vreti lamuri referitoare la aceste moto, intrebati-ma 6. ... mai vladut, iti multumesc....mai poti sa o lauzi, ai uitat sa spui ca are linie full arrow, ca suna tare ca baga mult, ca se lasa bine pe cheia, etc, etc..... te pup ma! trebuia sa tai vaca aia neagra din poza aia totusi. Daca o laud, o laud sincer chiar imi place mult motoreta, e super, imi place mai mult ca tlr-ul, tare as vrea asa ceva dar nu atat de mult incat sa renunt la a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 frumos vtr-ul. Sergiu, lasa ca probez odata si eu vtr-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) am citit de la inceput acest topic si vreau sa spun ca in mare este plin de ineptii si de vb aruncate de motociclisti cibernetici. Sa o luam pe rand. 1. sunt fan motoare 2v 2. sunt posesor de moto 2v 3. am un Suzuki TL1000R, 1999, am o honda VTR SP2 2005 noua luata de la HondaMotorcycle, si pe langa acestea 2 am avut si un Ducati 749 4. motoarele in V nu sunt recomandate celor care vor moto de terasa 5. vreti lamuri referitoare la aceste moto, intrebati-ma 6. ... mai vladut, iti multumesc....mai poti sa o lauzi, ai uitat sa spui ca are linie full arrow, ca suna tare ca baga mult, ca se lasa bine pe cheia, etc, etc..... si nu il dai la proba? , mers usor Editat Septembrie 18, 2008 de H3llriderr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 ca zx12 nui nici una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 ca zx12 nui nici una normal...ca dealtfel nici ca RR nu-i nici una...sau...R1...sau on topic ca RC51... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 tru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 @freeman - frumos motorul, cand ai timp poate ne mai impartasesti si alte particularitati ale vtr-ului. Te-as mai ruga sa ne mai arati niste poze. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Decembrie 26, 2008 Autor Share Postat Decembrie 26, 2008 ..in torque apare un SP2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 Eu am un preten (caruia nu-i place prea mult net-ul...) care are un sp1 (cu cateva modificari de circuit) si l-am calarit de cateva ori. Desi nu-s fan al motoarelor V, motorul asta m-a fascinat, are o putere fantastica si un sunet demential (tobe arrow), arata f bine (cel de care vorbesc este negru mat). Inconveniente pe care le-am sesizat: - incomod de mers zilnic (mai ales in bucuresti) - motorul se incinge foarte repede, vara indica 102-103grade, si in oras e criminal sa mergi cu omleta sub tine...mai ales ca treapta maxima utilizata este a 3-a, si asta cand prinzi un trafic ok - pe curbe se comporta mai prost decat hornetul meu si trebe manuita cu atentie acceperatia lui fantastica - lipsa pasager si bagajele, da pp ca cine vrea vtr n-are nevoie de prea multe bagaje - pretul cam mare - honda a renuntat (temporar) sa fabrice modelul asta din cate am vazut. poate pregatesc un nou model (cine are habar sa posteze) Puncte ce m-au fascinat: - putere fenomenala a motorului si un cuplu super - se ridica foarte usor (pt cei pasionati..., eu din gresala l-am ridicat la o plecare de la semafor si sincer m-am speriat putin, n-am experienta foarte mare si nici nu vreau sa capat pt asa ceva) e singura poza pe care am gasit-o acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Ianuarie 2, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2009 frumos, seamana cu cel din poza de mai jos ... wallpaperul meu preferat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 intre hornet si vtr nu e o diferenta de putere fenomenala insa cuplu face deliciul V2 RULES Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 intre hornet si vtr nu e o diferenta de putere fenomenala insa cuplu face deliciul V2 RULES man, nu-i numai cuplul, e si mult mai puternica. Inca o data, singurul lucru care nu-mi place e ca in curbe nu sta la fel ca viespea, asta are nevoie de circuit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 masurati sunt vreo 30 cp dif intre ele dar conteaza si la ce turatie ii ai...la vtr sunt la cea mai mica rotire a acceleratiei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 ca sa nu moara topicul - o poza noua cu un SP2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 ieri am vazut in galati un SP1/2 roz. dar un roz ciclam de nu te puteai uita la el. se auzea din cartierul vecin nu stiu cine e baiatul dar se dadea binisor prin trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Da, se aude VTR-ul ala de la 5 km in oras ! A, si rozu' ala face toti banii, ce fel se uita studentele la el cand trece prin campus .. . Si mai e bun ca daca se baga unu aiurea si zice ca nu te-a vazut poti sa-i dai linistit cu casca-n cap !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Februarie 20, 2009 Autor Share Postat Februarie 20, 2009 daca reusiti sa pozati vtr-ul postati-l aici, va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 We'll do ! Cu prima ocazie cand il prind in trafic sau stationat pe undeva si am un telefon bun sau camera la mine ii fac vreo 2 poze. Oricum parerile sunt impartite, unora li se pare superb iar altora le displace ideea de racheta ROZ ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Cand o sa faca astia un circuit in Romania, atunci o sa-mi iau un SP2 strict pentru asta... Este in topul preferintelor mele. Am mers la un moment dat cu unul si m-a innebunit, desi nu sunt un mare fan al motoarelor v2 sport. La suspensiile care le are pe strada te cam rupe.. in schimb si cum se aseaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) man, nu-i numai cuplul, e si mult mai puternica. Inca o data, singurul lucru care nu-mi place e ca in curbe nu sta la fel ca viespea, asta are nevoie de circuit... Omu' nu te supara, chiar stiu ce vorbesc referitor de cum sta un hornet de 600 si un vtr sp pe curbe. Ma refer la un numar de km(suficienti atat in oras cat si afara) facuti pe ambele. Iar daca te referi la efectuarea unui viraj strans printre masini la viteze foarte mici..."ALEA NU SUNT CURBE" !!!! Daca te referi la serpentine..... mon cher, hornetu n-are nici o sansa, nici in fatza lui vtr 1000F. P.S. Intradevar ghidonul nu bracheaza ca la hornet sau alt tip de naked nici macar ca la vtr 1000 F si din cauza asta este destul de putin manevrabil la efectuarea miscarilor la viteze fff mici si mici....DAR ASTA PE CURBE ESTE IRELEVANT P.P.S Iar daca tot nu ma crezi.... intreaba-l de chestia asta pe tovarasul Popica - posesorul de VTR sp 1, care apare in aceiasi poza cu tine Editat Februarie 24, 2009 de wolf4mwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 si rozu' ala face toti banii, ce fel se uita studentele la el cand trece prin campus .. wub.gif . interesanta opinie ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.