Sari la conținut

Probleme La Nipran


Aleksz
 Share

Postări Recomandate

Cer tuturor cunoscatorilor sa-mi dea o mana de ajutor (sfat)

Problema este urmatoarea:

La ralanti merge bine.... o bag in viteza pe cric... merge bine... dar cand o scot la o tura... plec de pe loc ... si pe la sfarsitul cursei ambreiajului (la debraiere)... da rateu/ rateuri si moare... de fiecare data... (am fost foarte "delicat" cu maneta de ambreiaj )

Au fost situatii cand dupa ce murea, avand putina inertie, reuseam s-o pornesc si mergea bine.. pana o opream... apoi...gata... nu mai pornea.

Am mai pornit-o .. am mai mers... dar dupa ce se incalzeste motorul... nu mai porneste.

Care sa fie problema/problemele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica si asigurate ca ai scanteie pt o functionare optima :D ,unele bobine cand se incalzesc nu mai lucreaza sau lucreaza prost, am patito si io trebuia sa stau sa se raceasca putin

2- verifica nivelul in carburator

3-etansarea admisie mai verifica odata

eu cred ca e de la bobine incearca sa le schimbi vezi cum mere cu altele ,eu am pus pe ij-ul meu de Trabant DDR de 12v si de 2 ani nu am avut nici o problema.

sa auzim de bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...........si eu aveam simptome din astea tot din aprindere..............bobina, bujii si avans..............

Am trecut pe aprindere electronica ruseasca fara platina si de atunci merge super...............PACAT ca o vand.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frateeeeee nu debitul :D de benzina ci nivelul benzinei in carburator se regleaza

 

debitul poate sa fie cat de mare nu conteaza :kiss: ,plutitoarele deaia le ai in carburator sa-ti regleze debitul :D

 

odata ce iai reglat tu nivelul minim si maxim

 

mic sa nu fie ca atunci ai batai de cap cand ai dai forja :lol:

 

si iti spun eu dupa simptomele care le-a descris baiatu e de la bobine :crack:

 

sa ne auzim cu bune :lol: hai noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frateeeeee nu debitul :D de benzina ci nivelul benzinei in carburator se regleaza

 

debitul poate sa fie cat de mare nu conteaza :kiss: ,plutitoarele deaia le ai in carburator sa-ti regleze debitul :D

 

odata ce iai reglat tu nivelul minim si maxim

 

mic sa nu fie ca atunci ai batai de cap cand ai dai forja :lol:

 

si iti spun eu dupa simptomele care le-a descris baiatu e de la bobine :crack:

 

sa ne auzim cu bune :lol: hai noroc

 

Frateeeeeeee mai gandeste-te inainte sa vb.

intr-adevar debitul poti sa-l ai cat de mare ca regleaza plutitoarele dar

ce te faci daca ai debitul mic din cauza canelei infundate de la rugina din rezervor ? la asta se referea Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asta ziceam,la mine era de vina chiar canaua carburile erau ok dar canaua are prost construita si nu dadea debit suficient,avea exact simptomele "penei prostului",adik se gatuia ,dadea un rateu infundat si se oprea,cand se inunda carburatorul din nou(dupa ce tineai apasat cam 2 miunte)pornea si mai mergeam 100m si tot asa

ieri in schimb m-am enervat am demontat canaua bucata cu bucata si am descoperit cauza:o garnitura prost executata de nenea rusu care avea o gaura de 2,5 3 mm prin care se presupunea ca trebuia sa treaca cei 5,6 litrii de benzina pe care ii

consuma niprul cu aprindere electronica si k68

am vrut sa verific ,cam cata benzina iese din furtun in 1 ora cu canaua reglata sa dea debitul cel mai mare,ca daca o deschideam de tot doar picura,debitul maxim era la mine pe undeva la 3 sferturi din cursa robinetului:am constatat cu stupoare ca intr-o ora a curs doar 1,2litrii de benzina asta in conditiile in care rezervorul era aproape plin

cum spuneam,am desfacut canaua bucati,am luat un spiral de 5 si am modificat toare gaurile prin care trecea benzina,inclusiv garnitura aia,acum pot spune ca am intr-adevar debit ok

am montat intre chiulasa si carburatoare si egalizorul ala de la dany(flansele alea care comunica intre ele printr-un furtun),merge de rupe,porneste la doar 3 sferturi din cursa pedalei si am reusit cu grup de atas sa merg cu 120 km /h

adik se simte un plus de putere,oricum:NU MERGETI CU VITEZA PE NIPRU<RESPECTATI REGULILE DE CIRCULATIE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

magic4ce inainte sa vb ma-m gandit eu ,tu?

florine imi cer scuze daca tea-m suparat, te intreb si eu acu tu nu ai la carburator furtunas transparent ? erea imposibil sa nu vezi ca nu iti curge benzina

si cu robinetii ai mare dreptate si eu la-m schimbat nu numai ca nu inchidea dar nu asigura nici debitul necesar , :lol:

acu io dupa descrierea care a facuto Aleksz cred ca e de la bobine si il asteptam sa ne spuna si noua ce are? sau ce nu are.

mult noroc :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze pentru off topic,furtunasele transparente le-am pus la sfatul unui forumist dupa ce am constatat buba,si nu m-am suparat.orice sfat despre nipru si multiplele cauze pentru care merge sau nu este bine venit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asta ziceam,la mine era de vina chiar canaua carburile erau ok dar canaua are prost construita si nu dadea debit suficient,avea exact simptomele "penei prostului",adik se gatuia ,dadea un rateu infundat si se oprea,cand se inunda carburatorul din nou(dupa ce tineai apasat cam 2 miunte)pornea si mai mergeam 100m si tot asa

ieri in schimb m-am enervat am demontat canaua bucata cu bucata si am descoperit cauza:o garnitura prost executata de nenea rusu care avea o gaura de 2,5 3 mm prin care se presupunea ca trebuia sa treaca cei 5,6 litrii de benzina pe care ii

consuma niprul cu aprindere electronica si k68

am vrut sa verific ,cam cata benzina iese din furtun in 1 ora cu canaua reglata sa dea debitul cel mai mare,ca daca o deschideam de tot doar picura,debitul maxim era la mine pe undeva la 3 sferturi din cursa robinetului:am constatat cu stupoare ca intr-o ora a curs doar 1,2litrii de benzina asta in conditiile in care rezervorul era aproape plin

cum spuneam,am desfacut canaua bucati,am luat un spiral de 5 si am modificat toare gaurile prin care trecea benzina,inclusiv garnitura aia,acum pot spune ca am intr-adevar debit ok

am montat intre chiulasa si carburatoare si egalizorul ala de la dany(flansele alea care comunica intre ele printr-un furtun),merge de rupe,porneste la doar 3 sferturi din cursa pedalei si am reusit cu grup de atas sa merg cu 120 km /h

adik se simte un plus de putere,oricum:NU MERGETI CU VITEZA PE NIPRU<RESPECTATI REGULILE DE CIRCULATIE!

 

nu m-as lauda :) da pin la urma eu am avut dreptate in rezolvarea problemei cu alimentarea la tine Florine!era clar ca d nu alimenta si de aceea iti murea motorul dupa citiva metri, si iti va face si cu alta ocazie figura de aceea am sustinut tare a se pune furtun transparent la alimentare.

ma viteza ucide,in plus nu omori motorul ori pe tine :)

 

scuze pentru off topic,furtunasele transparente le-am pus la sfatul unui forumist dupa ce am constatat buba,si nu m-am suparat.orice sfat despre nipru si multiplele cauze pentru care merge sau nu este bine venit

 

scuze! ti-am dat peste nas si nu am vazut ca tu ma laudasesi :D

poate ne facem timp si ne intilnim cu Rok-rol si Cristi si Bubag in iesire declarata oficial din 6-7-8iunie.

sunt Off topic imi cer scuze

 

Cer tuturor cunoscatorilor sa-mi dea o mana de ajutor (sfat)

Problema este urmatoarea:

La ralanti merge bine.... o bag in viteza pe cric... merge bine... dar cand o scot la o tura... plec de pe loc ... si pe la sfarsitul cursei ambreiajului (la debraiere)... da rateu/ rateuri si moare... de fiecare data... (am fost foarte "delicat" cu maneta de ambreiaj )

Au fost situatii cand dupa ce murea, avand putina inertie, reuseam s-o pornesc si mergea bine.. pana o opream... apoi...gata... nu mai pornea.

Am mai pornit-o .. am mai mers... dar dupa ce se incalzeste motorul... nu mai porneste.

Care sa fie problema/problemele?

 

stringe bani si ia aprindere electronica, cu acazia asta scapi de buba primara a Niprului, apoi carburatoarele si restul de intretinri si te vei bucura de el!

pina atunci vei sari de la un reglaj la altul si vei ceda nervos , la un moment..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect,aprinderea,apoi carburatoarele k68 si schimba tot ce face probleme din prima clipa cand piesa da semne de uzura si

o sa te bucuri de nipran mult si bine

referitor la iesire,inca nu pot da un raspuns clar,in principiu as vrea sa merg dar intai sa termine fata mea sesiunea.....

si sa fac itp ca mi-a expirat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82
:) FA-O SI VINDE-O! lasa-l pe altu' sa se "bucure" de nipran :D eu asa am facut! de fapt , cine mai are nevoie de nipru'?! :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai Gabi, de-ai sti ce porneste la prima pedala, ce se tureaza fara poticneli, ce trage ca magarul in panta, ce duduie ca o locomotiva la Birnova, ce mai... Si daca-ti spun ca atunci cind sint cu ea in trafic ii vad si simt pe soferi ca parca au un pic de jena sa ma incomodeze.... ce sa mai spun, placere mare domnule. Probabil are prestanta domnule pe sosea. Si eu ca un drac batrin pe ea..... Stai sa o mesteresc si pe aia solo. Pacat ca ai cedat asa usor. Nu merita motorul ala al tau soarta care i-ai dat-o, dar ce sa-i faci, fiecare cu obtiunile lui. Asta e. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...