Novix Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Hai sa ma introduc si eu in clubul DR-stilor (apropo poate ca acest thread ar trebui mutat de la service) acum ca Dragonu a resuscitat-o pe caprita mea DR 350 care nu avea nici o boala serioasa in afara de neglijare. De-abia astept sa vad cu tine pasu cu motoarele voastre mai mari (dar si mai grele) mai ales ca acum are suflu cum nu a avut niciodata de cind o intrebuintez eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 (editat) Hai sa ma introduc si eu in clubul DR-stilor (apropo poate ca acest thread ar trebui mutat de la service) acum ca Dragonu a resuscitat-o pe caprita mea DR 350 care nu avea nici o boala serioasa in afara de neglijare. De-abia astept sa vad cu tine pasu cu motoarele voastre mai mari (dar si mai grele) mai ales ca acum are suflu cum nu a avut niciodata de cind o intrebuintez eu. No problem. Editat Mai 5, 2006 de Dragonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
singurelul_GS Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 copilashi mare rugaminte, de unde pot trage un manual de reparatie pt. dr 800, vreau sa-mi fac totul singurel (din pasiune nu din calicie:) ).Asta e prima problema, a doua: dupa ce invart cheia sa-l opresc (practic dupa ce se opreste motorul) se mai aude un zgomot ciudat in zona pedalei schimbatorului, ala de la care l-am luat , zicea (bine.. el putea zice multe ) ca asa e normal ca se aranjeaza ceva pt pornirea urmatoare. Plssss , bagatzi cate o parere la un om necajit..., multzam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 dc++ MOTOhub.no-ip.info:456 si da-i cu search Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adybai Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 copilashi mare rugaminte, de unde pot trage un manual de reparatie pt. dr 800, vreau sa-mi fac totul singurel (din pasiune nu din calicie:) ). manual si alte documente am eu in format electronic. cea mai buna varianta de a intra in posesia lor este cea mentionata de novix, cu mentiunea ca poti evita search-ul cautand direct la mine (banuiesc ca ma vei gasi repede, dar oricum, un hint nu strica: username: ....adybai) sau la motoshare. spor la cautare si succes la reparatii si sa ne vdm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 Exista la motoshare revue moto technique cu big-urile, pentru cei carora franceza le e mai accesibila decat neamta. Mii de multumiri celui care l-a pus acolo, in fine inteleg si eu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adybai Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 Exista la motoshare revue moto technique cu big-urile, pentru cei carora franceza le e mai accesibila decat neamta. Mii de multumiri celui care l-a pus acolo, in fine inteleg si eu ceva cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
singurelul_GS Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 Multam' am gasit, dar niste magazine moto prin Buc. ???? MAGAZINE MOTO IN BUC. ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Suzuki DR 650 Intrebare Cum scot filtrul ala mic? E infundat si nu imi da benzina daca o pun pe rezerva. Am tras de el dar pare foarte fragil si mie ca se rupe. Multam Revin: Cred totusi ca nu e filtrul infundat, problema ar fi la montajul capacului unde am pozitiile on, res si pri. Imi poate arata cineva cum trebuie montat corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Hello again! Astazi a fost prima mea zi neagra cu DR-ul. Nu mai porneste. Intrebare pentru toti cei care au dr650 varianta rse sau se pricep: la voi cum suna la pornire, ca la mine face urat, scoate zgomote ascutite. Unii spune ca e foarte normal iar altii ca e dus preambreaiajul de pornire, ce o mai fi si ala. Ieri, nu mai statea la relanti si cand ii dadeam gaz murea. M-am gandit ca e sau carburatie sau aprindere. I-am schimbat bujiile si astazi, pe langa faptul ca a pornit foarte greu, nu a mai stat la relanti. Am verificat daca are scanteie si are ceva foarte foarte anemic. Ma poate ajuta cineva si sa imi spuna ce o fi ? Totodata, pe bascula este o piesa de cauciuc pe care merge lantul. Acum e foarte uzata si ma intreb oare ce pun in loc? Se gaseste asa ceva sau se poate confectiona? Mersi anticipat pentru toti cei care vor sa raspunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Hello again! Astazi a fost prima mea zi neagra cu DR-ul. Nu mai porneste. Intrebare pentru toti cei care au dr650 varianta rse sau se pricep: la voi cum suna la pornire, ca la mine face urat, scoate zgomote ascutite. Unii spune ca e foarte normal iar altii ca e dus preambreaiajul de pornire, ce o mai fi si ala. Ieri, nu mai statea la relanti si cand ii dadeam gaz murea. M-am gandit ca e sau carburatie sau aprindere. I-am schimbat bujiile si astazi, pe langa faptul ca a pornit foarte greu, nu a mai stat la relanti. Am verificat daca are scanteie si are ceva foarte foarte anemic. Ma poate ajuta cineva si sa imi spuna ce o fi ? Totodata, pe bascula este o piesa de cauciuc pe care merge lantul. Acum e foarte uzata si ma intreb oare ce pun in loc? Se gaseste asa ceva sau se poate confectiona? Mersi anticipat pentru toti cei care vor sa raspunda. asta e principala boala a lor.se duce dreacu bobina care da curent pt. scanteie. o gasesti in capacul din stanga al motorului, trebuie sa aibe o impedanta intre 200-300 de ohmi si sa dea o tensiune de aprox 70-90 volti cand dai la demaror. daca nu da, inseamna ca e pe duca si trebuie rebobinata.sarma de 0.17 si multa rabdare.la sfarsit o bagi in lac ca sa fixeze litza. Dupa simptomele pe care le spui, cam asta e buba. pt. detalii, parca era un topic mai vechi cu problema bobinei Chestia aia de cauciuc o comanzi de la reprezentantza. Nu poate sa coste o avere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 2, 2006 Autor Share Postat Iunie 2, 2006 In legatura cu patina de pe bascula : poti sa o faci din duramid sau teflon . Daca nu o verifici din cind in cind lantul tot sapa in bascula si poate termina chiar si axul basculei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Buna treaba. Astazi am dus motorul la un prieten la care va veni un tip care se pricepe, sa dea niste diagnostice. Ma pregateam de o sedinta zdravana de impins dar am observat ca la peste doua mii de ture, motorul merge. Tot turandu-l am reusit sa ajung. Acum. Poate fi carburatorul?Dar e cam brusc. Sau supapele? Amicul la care l-am dus a masurat jocul supapelor nu mai tin minte ce valori a scos dar nu erau chiar cele bune. Asaa...Omul a zis ca nu ar fi rau sa alezez supapele. POate sa fie de la supape? Sau o fi o chestie combinata. Oricum pana nu vine omul sa puna un diagnostic nu mai am liniste... DR-ul va fi iarasi ce-a fost si mai mult decat atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvonacu Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Salut la toata lumea, Aveti idee care ar putea fi cauza pentru pierderea de putere la DR-ul meu? Motorul merge rotund, nimic suspect, porneste bine... Cu toate astea, nu mai are "vana" pe care o avea. Am suspectat ceva la distributie si am fost cu ea la Victor Dragonul. Am schimbat axa cu came, culbutorii si amandoua lanturile (distributie si contrabalansier). Cu toate astea, tot nu am recapatat puterea pe care o avea la inceput. In mod normal, la o masina, m-as gandi la avans dar in cazul asta... nu stiu la ce sa ma uit. Multam tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
singurelul_GS Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 ajutati-ma, l-am pocnit ieri, am nevoie de amortizoare fata sunt rupte ambele, disc pe fata, si...nu stiu sigur roata, iar eu... GIPS:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 Ce sa fie d-le? Evacuarea de la DR se incinge ca dracu la relanti, imediat dupa pornire. Motorul se opreste de la sine sau daca ii dai gaz, moare la 2000. Cu socul tras merge... Am verificat carburatorul, in afara de reglaje si pare okay. Am dat jos si evacuarea si ea este okay. Am inteles ca ar mai trebui verificat si avansul. Cauza ar putea fi mi s-a spus, amestecul foarte sarac. Aveti ceva sfaturi? Evident, dupa ce verific avansul o sa ajung cu ea la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 cand ai demontat capacul generatorului ai verificat si daca iti corespundeau marcajele PMS (T) -asta pt a sti daca nu s-a rupt pana rotorului => avans aprindere deplasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Da,am verificat si corespundeau. Cam aici se opreste expertiza "noastra"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
singurelul_GS Postat Iulie 1, 2006 Share Postat Iulie 1, 2006 O furca fata completa totusi , SH fireste au astia niste preturi la piese noi..., vreun dr800 dezmembrat..., da-tzi o idee ca ies din gips !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.