XCS911 Postat Noiembrie 12, 2005 Share Postat Noiembrie 12, 2005 L-am pornit si "impins",adica am urcat cu el pe un deal si am mai rugat pe cineva sa se urce cu mine pe el si a luato la sfert de "pedala". Merge si cu tine singur (daca nu esti de 60Kg) cu conditia sa stai cat mai pe roata din spate, ca decompresorul lucreaza, decompresorul automat decupleaza in momentul in care forta centrifuga e mai mare de cat ar fi daca invarte demarorul sau impinsa (ca nu o impingi tu in asa fel incat sa fie 1000RPM). Da, dar eu am precizat si asfaltul ud... roata nu se invartea deloc nici la incarcarile cu vit 1, 2 si 3 si usor debreiat si tot felul de alte combinatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvonacu Postat Noiembrie 18, 2005 Share Postat Noiembrie 18, 2005 Salut, daca tot veni vorba de DR-uri, am intrat si eu relativ de curand in posesia unuia. Inca nu pot spune ca am avut probleme tehnice dar am un zgomot la motor care mi s-a spus ca este normal (un zgomot metalic ca o harjaiala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andyn Postat Noiembrie 18, 2005 Share Postat Noiembrie 18, 2005 Hop si eu! Am un DR 800S de vreo 2 luni si sunt super multumit de el. Probleme nu prea am avut, am strambat un pic janta pe fata intr-o groapa pe Trafic Greu pe la 9 seara , am vazut-o tarziu , am avut noroc zic eu ca nu am cazut. In rest singura problema care o am acum e ca nu prea am unde sa o tin pe timpul iernii (stau la bloc). Acum astept sa vina primavara, pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 Mi-a spus pretinul asta al meu ca l-a dat de vreo doua ori la bobinat. Eu nu l-am vazut dar presupun ca altenatorul e destul de compromis. Hessler ce e? O firma? Un tip care aduce piese de afara? Cum se poate lua legatura din Bucuresti cu "Hessler"? "Hessler" e Hessler Motorsports, un nene care prepara BIG-uri pentru rally raid. Are si un magazin cu multe piese de schimb: http://www.dr-big-shop.de/ Sunt multe chestii interesante pentru mobrele noastre acolo. Eu mi-am cumparat statorul ala de alternator, si vreau sa va zic ca in locul acelei bobine care ni se tot arde, sunt doua bobine la fel de mari. Inca nu l-am montat, deci nu stiu "cum merge". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvonacu Postat Noiembrie 25, 2005 Share Postat Noiembrie 25, 2005 "Hessler" e Hessler Motorsports, un nene care prepara BIG-uri pentru rally raid. Are si un magazin cu multe piese de schimb: http://www.dr-big-shop.de/ Sunt multe chestii interesante pentru mobrele noastre acolo. Eu mi-am cumparat statorul ala de alternator, si vreau sa va zic ca in locul acelei bobine care ni se tot arde, sunt doua bobine la fel de mari. Inca nu l-am montat, deci nu stiu "cum merge". Ai idee de unde se pot cumpara accesorii pentru DR-uri de la noi din Bucuresti (exceptand reprezentanta si magazinul de la Romana)? Vreau sa cumpar preventiv un lant de distributie, placute de frana, bujii si consumabile de genul asta. De asemeni, poate imi poti recomanda un service sau pe cineva priceput care sa se ocupe de aceste schimbari. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 28, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2005 Ia legatura cu Dragonu ca e tata lor . Accesorii pentru DR Big-uri are Herr Hessler !! Ia uite aici citeva preturi : -cot evacuare inox (Holeshot) 111 eurei -lant distributie (DID) 58 eurei -protectie rezervor (Ricky Cross) 165 eurei -scut motor alu (HRT) 155 eurei -arcuri progresive amortizor fata (Wirth) 81 eurei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 4, 2005 Share Postat Decembrie 4, 2005 si io cu asta micu... uni gasesc kit de piston pt el? HPIM0197.MPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Decembrie 10, 2005 Share Postat Decembrie 10, 2005 Ia uite ce frumos .. s-au strans baietii cu jucariile mari ! HELLO boiz !!! ma aliniez si io aci printre voi, kiar daca ma joc cu capra a mai mica (dr 650 r 1993). si fiindca veni iarna si de 2 ani n-am mai gospodarit nimic la ea (afara de placute si ulei), ma gandesc la niste kestiuni de amploare .. cum ar fi inlocuitul discurilor de ambreiaj, al pinionului + lantul intinzator (balansier), simeringuri amortizoare, etc, etc. zicea cineva ca poate sa faca rost de piese noi originale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 11, 2005 Autor Share Postat Decembrie 11, 2005 Bun venit printre doctorii mari ! Piese originale , in speta cele pentru motor , iei de la B&S motors dar vezi ca este o vinzatoare noua care nu prea se pricepe asa ca tu trebuie sa stii sigur cum arata piesa care o vrei . Discuri de ambreiaj FERODO Racing gasesti la Mau de pe S.B.Z (100 eurei). Calitate foarte buna . Simmeringuri de amortizoare gasesti la magazinul cu suruburi de pe Mosilor (intersectia cu bulevardul Dacia) . Ele nu sunt pentru motociclete ,dar sunt de calitate si le poti lua pe loc . Nu mai stai cite 1 luna sau mai mult sa ti le aduca . Diferite balarii de piese mai gasesti si la magazinul din Ghencea : Dual Motors . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 Salutare, Ma alatur si eu voua. Am din iarna asta un DR 650 RSE. Tocmai aveam cu el niste dileme puteti citi aici care /index.php?showtopic=33947 Sunt mai micut ca voi, dar nu imi e frica. As mai avea o intrebare, de unde fac si eu rost de crash bar???? Ideal ar fi daca e second. stiti pe cineva??? Salutari si numa` bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 18, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2006 Vorbeste cu Dragonu ca iti face mai bun ca ala original ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 SALUTARI, DOCTORI! ACESTA E UN TOPIC BUN PT A NE EXPRIMA APRECIEREA PE CARE O SIMTIM PENTRU ACEASTA MOTOCICLETA! POATE FACEM SI NOI UN CLUB SA MERGEM PE LA INTRUNIRI.AM VAZUT PE NET CA SE POARTA RALLY DE BIG-URI. POATE CHIAR AM PUTEA ORGANIZA UNUL, FRATII NOSTRI DIN UNGARIA FACAND-O DE MULTISOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Vorbeste cu Dragonu ca iti face mai bun ca ala original ! Cum dau de "Dragonu" ca vreau si eu niste crash bar-uri pt bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Cum dau de "Dragonu" ca vreau si eu niste crash bar-uri pt bmw. Suna la 0722.659.618 Victor (Dragonu Albastru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 Am si eu o intrebare: Ce-s astea? Asa le-am gasit la Dr-ul meu dupa ce l-am demontat, nu erau cuplate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 21, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2006 Dar iti functioneaza toate aparatele electrice ? Motorul merge normal? S-ar putea sa fie de la vreun accesoriu montat de fostul proprietar si demontat apoi . Urmareste unde duc firele si intr-o parte si in cealalta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 Salut. Tocmai m-am intors de la o plimbare cu IGOR prin Bucuresti. va spun ca la -7 cat spun astia ca e afara feelingul a fost destul de bun. Am avut insa o singura problema. Mi -sa blocat de vreo 2-3 ori acceleratia undeva pe la 7-8000 de ture. Mentionez ca ea mergea mai greu si inainte, dar nicioadatr nu mi-a ramas blocata. Ma gandeam sa ung maine cablu, sa ma mai dau si in we asta cu ea, nu de alta dar e destul de uscat. Aveti vreo propunere cu ce sa gresez cablurile (unu de acceleratie si unu de deceleratie)??? Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 Cred ca cel mai potrivit ar fi uleiul pt. mecanisme fine(masina de cusut de ex.).Daca dai cu WD 40 se va duce in scurt timp ca e prea fluid.Daca dai cu ulei de motor, iar nu-i bine ca pe frigul asta se face marmelada pe camasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 @Cata_M - Mersi pt sfat. tocmai l-am uns. Merge bine. Dar l-am studiat mai bine si mai trebui eintins cel de deceleratie. Problema ar fi ca el e intins la maxim. Asta inseamna ca am nevoie de un cablu noi de deceleratie. Asta inseamna c atrebuie sa le schimb pe amandoua? Aveti idee de unde sa cumpar un set? NOU! Eu am DR 650 RSE - SP43. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 bine ca am vazut anuntul asta ..barosane mie imi trebuie un service manual pt dr800s big 1990...am cautat si am gasit dar nu am reusit sa fac download Fratilor cu DR Big-uri scrieti aici despre problemele care le aveti si despre rezolvarea lor . Poate asa ne mai ajutam unii pe altii sa tinem in viata vacile astea mari dar frumoase ! Ia sa vedem citi frati suntem ? Doi ii stiu : Ivan Dnepr si CMatei ! Va asteptam cu drag ! barosane eu caut un manual de dr800s big din 90' si am gasit ceva dar nu mergea (catiba biti/s) si am nevoie mare ! ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shak Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 Vezi ce bine era daca aveai competate datele tale la cont. Asa putea cineva din localitatea cu tine sa spuna "Am eu o carte originala si pot sa ti-o imprumut cateva zile, ca in format electronic nu am". Dar tu nu si nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 Am rezolvat cu cablu de accelerati epana la urma. Am fost la Dragonu care pe langa faptul ca e un tip foarte amabil (l-am sunat din scurt ca am probleme cu motoru si a zis ca pot trece pe la el sa il rezolvam pe loc), are preturi mai mult decat decente, si e specializat pe motoare de enduro-cross. Am mai aflat ca DR meu nu are 10.000 de KM, asa cum mi s-a spus la cumparare de catre Milu, dar acum pot spune ca stiu un de ma duc sa ii fac revizile cand trebuie si daca are probleme. Asa ca frati motoristi, vi-l recomand pe Dl Dragonu (0722659618 - Victor) cu inima deschisa. Mergeti la el si nu o sa fiti dezamagiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 1, 2006 Autor Share Postat Februarie 1, 2006 Dragi posesori de DR Big-uri in vederea pregatirii pentru noul sezon printre altele va recomand ca una din prioritati sa fie si - verificarea patinei de lant de pe bascula - Aceste patine in varianta originala sunt fabricate dintr-un cauciuc care ar trebui sa reziste la uzura . Dar din practica am observat ca aceasta piesa se uzeaza foarte repede mai ales in partea inferioara a ei . Daca nu este schimbata la timp , lantul de tractiune sapa in patina dupa care incepe sa frece de bascula uzind-o si pe aceasta din ce in ce mai mult . Situatia poate trece neobservata daca patina respectiva nu este inspectata cu mare atentie . Piesa costa la Suzuki cam 30-40 de eurei , o suma destul de marisoara avind in vedere calitatea ei . Eu va propun o varianta de inlocuire a ei cu alta prelucrata prin frezare din Duramid . Acesta este un material mult mai rezistent la frecare decit cauciucul . Am incercat si varianta din textolit : rezistenta la uzura este mare dar la viteze mai mici se aude zgomotul trecerii lantului peste patina (destul de enervant in timp). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 Fratilor am o problema: nu mai vrea sa porneasca in ruptul capului, i-am luat bujii noi, i-am incarcat bateria si tot nu vrea sa porneasca. Ce sa-i fac? Posibil sa fie de la bobina? Help please! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
'n_DUR_o Postat Februarie 5, 2006 Share Postat Februarie 5, 2006 Dragi posesori de DR Big-uri in vederea pregatirii pentru noul sezon printre altele va recomand ca una din prioritati sa fie si - verificarea patinei de lant de pe bascula - Aceste patine in varianta originala sunt fabricate dintr-un cauciuc care ar trebui sa reziste la uzura . Dar din practica am observat ca aceasta piesa se uzeaza foarte repede mai ales in partea inferioara a ei . Daca nu este schimbata la timp , lantul de tractiune sapa in patina dupa care incepe sa frece de bascula uzind-o si pe aceasta din ce in ce mai mult . Situatia poate trece neobservata daca patina respectiva nu este inspectata cu mare atentie . Piesa costa la Suzuki cam 30-40 de eurei , o suma destul de marisoara avind in vedere calitatea ei . Eu va propun o varianta de inlocuire a ei cu alta prelucrata prin frezare din Duramid . Acesta este un material mult mai rezistent la frecare decit cauciucul . Am incercat si varianta din textolit : rezistenta la uzura este mare dar la viteze mai mici se aude zgomotul trecerii lantului peste patina (destul de enervant in timp). si io m-am gindit sa le fac din duramid...k de 30 euroi imi fac cred k v-o 10 buc... Fratilor am o problema: nu mai vrea sa porneasca in ruptul capului, i-am luat bujii noi, i-am incarcat bateria si tot nu vrea sa porneasca. Ce sa-i fac? Posibil sa fie de la bobina? Help please! ..asa am patit la un kawa dupa ce am schimbat bujiile... le-am pus la loc pe alea vechi si a pornit imediat... si cu DR-u meu ,am minarit intro zi sub sha si am zis sa merg putin cu ea fara sha...am pus o cirpa sa nu stau cu curu direct pe bat,filtru dar nu mai voia sa porneasca deloc... dupa f multe incercari mi-am dat seama k filtru era obturat de cirpa mea si se ineca motoru...asta dupa ce am scos bujiile si am vazut k erau ude... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.