Sari la conținut

pinioane ovalizate ?


scaf
 Share

Postări Recomandate

Salutari !

Aseara ...am schimbat pinionul de 16 cu unul 19 !(am mers duminica cu atasul ...doamne da !, ce misto ! ce enduro prin coclauri ....)in fine ....si cand sa reglez lantul ma trezesc ca dupa ce il reglam sa nu fie prea intins /slab mai roateam de roata ...dar surpriza : cand era slab cand se intindea (fara sa fac vre-un reglaj intre timp !)... ma gandesc ca sg. explicatie logica ar fi daca un pinion (care ....nu stiu ! :banana: ) sa fie ovalizat ! si atunci ..normal ...dar intrebarea mea este voi ati intalinit asa ceva?..este posibil ...si daca da se poate intampla ceva nasol ??

 

 

TNX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vad legatura intre roata (mai exact ovalizarea rotii/tamburului ) si lant !!!....cat despre mizerie pe lant .... posibil !...desi tocmai l-am uns cu ceva vaselina !...si oricum pare curat ! (n-are "carcalaci", pietre, tarana )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea e bine sa ungi lantzul cu vaselina.E prea viscoasa, nu asigura lubrefierea optima, si in plus retine mizeriile. Mai potrivit mi se pare uleiul de cutie/motor in lipsa spray-ului de lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceasi problema cu lantul pina l-am curatat ca lumea, raminea blocat putin pe pinionul din fata si spate si atuncea se intindea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul e vechi si uzat neuniform. Unele portiuni sunt mai intinse. Si eu am patit la fel. Ai ptea sa il schimbi

Asta e! shi eu aveam aceasta problema cand nu aveam lantz shi ma carpeam cu bucatzi din vechituri :drink: , in functzie de uzura diverselor segmente lantzul "se intindea" sau "se blegea".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pavel stie :drink:

Si al meu era intins neuniform, si cind l-am reglat, am nimerit portiunea mai intinsa, si am uitat sa-l verific pe toata lungimea, in concluzie in anumite parti a ramas prea intins. Cind am inceput sa merg cu el, cind mergeam constant, eventual la relanti, ba se accelera, ba se frina (mergea cu socuri). Am vazut ca e intins, l-am mai slabit. Am mai mers asa o perioada, iar dupa o vreme, cind acceleram in treptele inferioare facea un crant crant urit..L-am schimbat, si i-am schimbat in acelasi timp si roata de lant (era uzata, din cauza uzurii dintii se vedeau inclinati (era iluzie, erau uzati), ceva in genul unei stele cu colturile indoite) si apoi no problem. Probabil ca daca e uzat neuniform, se va rupe dupa un timp, eu n-am mai asteptat..

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...