Sari la conținut

Postări Recomandate

Stiu un nebun care si a fakut gsxr de 750 , si lo fakut cross arata belea dar mai mult imi place cum se aude motoru dupa ce lo cam aranjat bine. :unsure: :) arata belea asa in resta dar lo fakut la caterinca lo luat din germania cu brifu o dat pe el 300 euro functional in fine, am sa pun poze cu el cand il mai vad!

 

http://img526.imageshack.us/img526/8766/18ao1.jpg lam gasit yo :)

Editat de motoristu66
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu un nebun care si a fakut gsxr de 750 , si lo fakut cross arata belea dar mai mult imi place cum se aude motoru dupa ce lo cam aranjat bine. :unsure: :) arata belea asa in resta dar lo fakut la caterinca lo luat din germania cu brifu o dat pe el 300 euro functional in fine, am sa pun poze cu el cand il mai vad!

 

18ao1.jpg

 

lam gasit yo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul a participat la un redbull romaniacs in romania dar la nu stiu ce editie..este vorba de un r1 cu gume de spate pe fata/spate..pe orice urcare este 0 cand da de namol..dar merge cu 280 pe forestiere :unsure: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta da aventura si curaj..singur si cu R 1 in jurul lumii..cred ca mai interesant era sa fi ales un model de touring-enduro gen africa twin sau varadero..daca urmariti pe la sfarsit e o faza in care curge apa ca la robinet din esapament dupa o super traversare prin apa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

1: ala care o fakut din R1 cross ori nare acte moto ori are prea multi bani'' nu ma intereseaza dar am zis asa'' sa nu ma intalegeti gresit

2: ala ce o fakut R1 enduro si o merg prin lume cu ala cred cai zizi in fine bravo lui o fakut ceva ce no reusit altu :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

1: ala care o fakut din R1 cross ori nare acte moto ori are prea multi bani'' nu ma intereseaza dar am zis asa'' sa nu ma intalegeti gresit

2: ala ce o fakut R1 enduro si o merg prin lume cu ala cred cai zizi in fine bravo lui o fakut ceva ce no reusit altu :)

 

????????????????????? :unsure: :) pune te rog si traducerea in romana din limbajul de mess sa intelegem si noi exact parerea ta..no offence

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vezi ce se implanta cu plastifiatele chordite din Hitalia si aflate pe lista neagra RAR... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La enduro m-as baga mai degraba cu R1 asta: 2 discuri de frana pe fata si 200kg (are si handguarduri :)) ) decat cu noul Duke de la KTM.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La enduro m-as baga mai degraba cu R1 asta: 2 discuri de frana pe fata si 200kg (are si handguarduri :)) ) decat cu noul Duke de la KTM.

 

complet gresit,si sa spun de ce:esential la enduro este o suspensie buna..niciodata setarile rigide ale unei vitezane nu vor face fata la solicitarile din teren..trebuie o cursa mai lunga in primul rand pe fata,iar puterea excesiva a motorului nu va face altceva decat sa piarda aderenta rotii spate instant..asa forestiere la plimbare poti sa faci si cu un goldwing cu cauciucuri de cross dar care mai este smecheria..

 

iar comparatia ta cu duke..care este si el strict gandit ptr oras/supermoto s-ar putea sa te dezamageasca r1,imi imaginez ca trebuie dat telecopul de directie jos ca altfel imi rupe mainile dupa o ora de enduro,pe cand la duke daca schimbi cauciucurile si modifici setarile telescoapelor te poti baga serios la treaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu putina imaginatie si mai multi bani, poti scoate un hillclimber din miarul de la Yamaha.

Eliminate toate accesoriile inutile, inlocuit rezervorul cu unul mai mic si mai usor, o furca White Power sau Marzocchi, o bascula mai lunga si o anvelopa care sa muste din pamant precum un excavator si la urcus esti imparat :)

 

R1_climber.jpg

 

 

 

Unii au transformat Suzuki SV 650 in enduro, cred ca se putea la fel de bine si din cel de o mie.

 

SV650dirtbike.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

complet gresit,si sa spun de ce:...

iar comparatia ta cu duke...

 

Bre Atillas, faceam si eu misto de hidosenia asta de KTM :) Si mai ales de tobele alea inteligent plasate dintr-un anume motiv care inca imi scapa.

post-25807-1212680396_thumb.jpg

 

 

Face parte din clasa R1 in domeniul enduro. Asta voiam eu sa subliniez subtil. :blink:

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai ales de tobele alea inteligent plasate dintr-un anume motiv care inca imi scapa.

post-25807-1212680396_thumb.jpg

Coborarea centrului de greutate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa ma intrebati pe mine, zic ca m-am gandit de multe ori la amplasarea asta.

Se scurteaza mult traseul evacuarii, nu mai trebuiesc coturi si indoituri, prinderi si alte rahaturi, plus ca nu mai stai cu grija sa nu te frigi de toba, nu ai zgomotul aproape de ureche si altele.

Singura problema ar fi ca e mult prea expusa la lovituri, ma ales in tarisoara noastra draga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cu cat coboara centrul de greutate alea 4 kg de tobe. Mai ales avand in vedere amplasarea alternativa ca la sportive (putin mai sus si mai in spate). Nu trebuie sa fie sub sa si nici furnale ca la nenorocirea ailalta de 690 (au astia de la KTM ceva cu tobele...).

Nu stiu cat de importante mai sunt coturile, indoiturile si altele rahaturi precum zgomotul si friptul, atunci cand mergi cu morcovu in cwr la fiecare groapa si tremuri si la bordurile alea mici pe care te hotarasti totusi sa le urci. Si asta cu un KTM. De supermoto.

 

Ca sa am si o mica tentativa de on-topic: mi se pare ca R1 ala sta destul de bine cu garda la sol. Sigur e stock la partea de suspensii?

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cu cat coboara centrul de greutate alea 4 kg de tobe. Mai ales avand in vedere amplasarea alternativa ca la sportive (putin mai sus si mai in spate). Nu trebuie sa fie sub sa si nici furnale ca la nenorocirea ailalta de 690 (au astia de la KTM ceva cu tobele...).

Nu stiu cat de importante mai sunt coturile, indoiturile si altele rahaturi precum zgomotul si friptul, atunci cand mergi cu morcovu in cwr la fiecare groapa si tremuri si la bordurile alea mici pe care te hotarasti totusi sa le urci. Si asta cu un KTM. De supermoto.

 

Ca sa am si o mica tentativa de on-topic: mi se pare ca R1 ala sta destul de bine cu garda la sol. Sigur e stock la partea de suspensii?

 

1)CRED CA IN SFARSIT TREBUIE SA RENUNTE LA DESIGNERUL ALA DE LA KTM..ORI SA MAI RENUNTE ALA LA BEUTURA..

2)TOBELE SUNT ESENTIALE IAR CALCULAREA LOR ESTE CEVA FOARTE LABORIOS..TOTUSI LA MODELUL ASTA SI ALA DE 690 ARATA TOBELE DE TE DOARE MINTEA...ADICA SUPER NASOL..AR TREBUI SA SE MAI GANDEASCA CA MOTOARELE SE VAND SI IN ALTE TARI MAI SARACE SI MAI PROST PREGATITE VIS-A VIS DE ASFALT SI DRUMURI IN GENERAL..ORICE BORDURA POATE FI ULTIMA PTR ESAPAMENTUL ALA COPIAT PARCA DUPA BUELL

 

cu R1 ala eu cred urmatorul lucru..la facut praf in vreun accident si la transformat la misto intr-o combinatie vitezana-enduro prin adaptarea unei roti de spate de enduro ..imaginati-va ce greu se conduce motorul cu guma aia groasa si ganditi-va la pozitia pilotului pe motor,suspensiile dupa cum arata par sa fie cele originale,iar daca va uitati cu atentie la janta fata se vede clar ca e stramba intr-un loc..ce sa mai zic de pilot ..face enduro in costum de piele si cizme de viteza :) :blink:

 

Ps..puneti pe un exc 15/45 la pinioane si sa vad daca mai urcati vreo panta cat de cat umeda..va dati seama ce raport are R1 asta...

 

si inca ceva uitati-va de diferenta este intre suspensiile R1(ies din suport vreo 15 cm)si suspensiile gas-gas-ului de langa (ochiometric dublu si ceva)..sunt curios cum face la o groapa si apoi un bolovan..

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...