Sari la conținut

2 Intrebari


zeze
 Share

Postări Recomandate

Salut, am 2 intrebari:

1 - din coltul din dreapta inferior al cutiei filtrului de aer imi iese un furtun de cca 10 cm care atarna deasupra motorului. de la ce este,? trebuia sa intre ceva in el?

 

2 - la plecarea de pe loc (indiferent daca e la semafor sau pornita la rece) cred ca imi patineaza ambreajul. daca plec cu ea la relanti si o turez usor dupa ce s'a pus in miscare nu accelereaza. deschid usor gazul si cand ajunge pe la 300-3500 de ture merge in suturi parca. daca trag ambreajul si smucesc acceleratia vreo 3000 de ture peste turatia la care sunt isi da drumul si merge perfect. problema nu apare daca plec de pe loc cu ea turata. Daca ii dau 3-4 mii de tuure si cuplez usor nu are nici o problema.

 

va rog, daca aveti vreo idee....

moto este gsxr '98

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu duce nicaieri, foloseste la a se scurge apa/benzina daca ajunge cumva in airbox.

2. nu sunt sigur ca am inteles exact ce se intampla, dar daca turatia motorului creste si viteza nu, intr-adevar patineaza ambreiajul. Probabil trebuie schimbate discurile - e normal dupa un timp, in general nu sunt f scumpe si nici nu e complicat (doar ca trebuie sa schimbi si uleiul cu ocazia asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plec cu prima viteza. plecarea se face normal daca o fac doar din ambreaj doar merge la relanti. pana aici nici o problema, dar cand incep sa o accelerez mi se pare chiar vorba ta - ca ar fi subturata. daca atunci trag ambreajul si ii dau 3000 de ture peste, incepe sa traga.

merge in suturi daca nu ii trag ambreajul si o accelerez usor de la relanti, pana la un moment cand ma da pe'o roata.

 

se poate sa fie din cauza uleiului??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bag mana in foc, mai ales ca descrierea in cuvinte a comportamentului unui motor e o chestie implicit subiectiva, dar pare sa fie o problema la motor, probabil la carburatie/admisie sau la evacuare. Daca eliminam evacuarea (pentru ca in cazul ala ar face si scandal), fie niste gunoaie/depuneri prin carburi care astupa jigloarele sau duzele de relanti, fie cauciucurile care fac legatura intre airbox si carburi (in timp se intareste cauciucul si se micsoreaza, si nu mai sunt etanse).

Daca esti din Bucuresti pot sa trec diseara pe la tine sa vad si eu cum face si sa iti dau indicii mai concrete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult, sunt din bucuresti, dar am motocicleta dezmembrata momentan, daca ai putea sa iti faci timp saptamana viitoare ar fi perfect. ofer recompensa :)

 

pleci cu mototrul subturat si da sa moara pina ajunge la o turatie normala... sau pleci cu a 2-a... ?!?!

exact asa. de la ce sa fie? nu plec cu a doua.....

 

se poate sa fie uleiul?

 

altcineva, vreo idee??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la problema 2 mi se intampla si mie , trebuie sa plec turat ca sa nu ma ia in suturi sau sa dea in nas , si sincer inca nu am gasit cauza :)(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am un suzuki vx 800 si vreau sa-i fac reglajul la carburatoare adica amestecul poate cineva sa-mi explice cum fac asta?La carburi am cele 2 surubele(cate unul pt.fiecare carb),ce sunt acelea regleaza debitul de benzina sau de aer.Am reglat nivelul din camere si am facut si sincronizarea carburatoarelor,mai am de facut reglajul de amestec,trebuie sa deschid un anume numar de ture ,trebuie sa fac la fel la ambele carburi etc.Cineva cu o parere pertinenta sau un sfat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am 2 intrebari:

1 - din coltul din dreapta inferior al cutiei filtrului de aer imi iese un furtun de cca 10 cm care atarna deasupra motorului. de la ce este,? trebuia sa intre ceva in el?

 

2 - la plecarea de pe loc (indiferent daca e la semafor sau pornita la rece) cred ca imi patineaza ambreajul. daca plec cu ea la relanti si o turez usor dupa ce s'a pus in miscare nu accelereaza. deschid usor gazul si cand ajunge pe la 300-3500 de ture merge in suturi parca. daca trag ambreajul si smucesc acceleratia vreo 3000 de ture peste turatia la care sunt isi da drumul si merge perfect. problema nu apare daca plec de pe loc cu ea turata. Daca ii dau 3-4 mii de tuure si cuplez usor nu are nici o problema.

 

va rog, daca aveti vreo idee....

moto este gsxr '98

probabil dn cauza ca pleci cu ea subturata. nu mai pleca la relanti, tureaz-o la cel putin 2000-2500 de ture. dar in timp ce eliberezi ambreiajul. adica nu ceva de genul o turezi urmarind pe turometru sa fie fix 2500 si apoi incepi sa eliberezi ambreiajul. o s-o faci din instinct dupa aia. nu mai pleca la relanti ca e mai bine sa pleci cu motorul usor turat. nici foarte turat, dar nici la ralanti. ca din ce ai povestit tu, asta se intampla, motorul da sa moara din cauza ca e subturat. ai mai putea avea probleme, asa cum a zis cineva mai sus, cu carburatia. ce motoreta ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...