iuliano Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Salutare! Va cer un sfat, in 3 saptamani urmeaza sa achizitionez un model suzuki gsx-r 600 si as vrea sa ii pun o toba aftermarket un slip-on si niste frame slidere (buloane, ciuperci cum se numesc ) dar nu stiu ce sa aleg. Problema se pune in felul urmator: 1. L-a evacuare ma intereseaza sa fie o toba zgomotoasa si aspectul ATAT. Puterea ceea ce ar trebuie sa conteze in primul rand nu ma intereseaza decat sa o pastreze pe cea a tobei stock sa nu o scada! Zic lucrul acesta deoarece sunt sigur ca nu am eu aptitudini sa o duc la extrem ca sa am nevoie de acei cai putere de la un sistem full. M-am oprit la 2 marci : - Yoshimura http://www.yoshimura-rd.com/s-1275-prod.as...tionName=SlipOn - Two brothers dar si la acestea sunt mai multe modele pt k8 din cate am observat, care se aude mai bine ? 2. Ma intereseaza un kit de buloane bun! Atat, va astept cu pareri! hai baietii cu gixxere, stiu ca sunt si k8 si imposibil sa nu fi avut si voi aceeasi dilema, ,....ce buloane si ii pun etc etc asa ca ...pls help si two brothers : http://www.twobros.com/cgi-bin/shopper?sea...R600-SO-08.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Salutare! Va cer un sfat, in 3 saptamani urmeaza sa achizitionez un model suzuki gsx-r 600 si as vrea sa ii pun o toba aftermarket un slip-on si niste frame slidere (buloane, ciuperci cum se numesc ) dar nu stiu ce sa aleg. Problema se pune in felul urmator: 1. L-a evacuare ma intereseaza sa fie o toba zgomotoasa si aspectul ATAT. Puterea ceea ce ar trebuie sa conteze in primul rand nu ma intereseaza decat sa o pastreze pe cea a tobei stock sa nu o scada! Zic lucrul acesta deoarece sunt sigur ca nu am eu aptitudini sa o duc la extrem ca sa am nevoie de acei cai putere de la un sistem full. M-am oprit la 2 marci : - Yoshimura http://www.yoshimura-rd.com/s-1275-prod.as...tionName=SlipOn - Two brothers dar si la acestea sunt mai multe modele pt k8 din cate am observat, care se aude mai bine ? 2. Ma intereseaza un kit de buloane bun! Atat, va astept cu pareri! hai baietii cu gixxere, stiu ca sunt si k8 si imposibil sa nu fi avut si voi aceeasi dilema, ,....ce buloane si ii pun etc etc asa ca ...pls help si two brothers : http://www.twobros.com/cgi-bin/shopper?sea...R600-SO-08.html Yoshimura neaparat, avand in vedere ca e tunerul cu traditie suzuki. Si ia-ti un full sistem, nu e vb de aptitudini ca surpusul de putere nu e fantastic iar de la un slip on nu obtii cine stie ce zgomot, galeriile primare "fac" zgomotul, dat faptului ca sunt mai mari (la evacuare aftermarket) iar gazele intra cu viteza mai mare si mai reci in toba. Deasemenea de la slip on nu o sa ai flacari si detonatii, care fac toti banii. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Iunie 9, 2008 Autor Share Postat Iunie 9, 2008 ms frumos dar ce sistem full de la yoshimura sa aleg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 ms frumos dar ce sistem full de la yoshimura sa aleg? galeriile sunt toate la fel, modelul tobei difera, depinde de gusturi. Eu as alege TRC. Pt mine nu a fost disponibil asa ca mi-am luat rs3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) Din cate stiu, two brothers RULZ la sound. Cat despre galerii, nu se merita banii dati in plus. Sound'ul e dat de Finala. Iar faptul ca nu va scoate flacari si pacanele cu galeriile stock cred ca e un lucru bun, sper ca nu vrei sa fii circar pe la intruniri sau, si mai rau, pe strada.. Exact finala e de ajuns, si daca vrei sunet enervant de tare Two Brothers sau GPR sunt de ajuns ! Iar buloane ia magazinele la rand si vezi ca gasesti pe stoc si la ce bani, sunt multe branduri ... oricum sa fie mai lungi ca dimensiune... Editat Iunie 9, 2008 de LaurBalaur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) buloane (crash pads) DHM, 2 milioane la Scorpio-AZ. Necesita gaurirea carenei din stanga pt a ajunge la surubul de cadru. Editat Iunie 9, 2008 de ray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 eu mi-am cumparat un termignoni(am k7,diferente nu foarte mari)...carbon....slip-on....pe 15 cica imi vine...daca nu iti cumperi pana atunci,ti-o arat pe a mea,si poate iti place cum suna bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 iuliano, eu acum vad ca e k8, deci, frate!! las-o cu slip-onul, scapa de catalizatorul ala imens si ia sistem si power commander, ca oricum chinezii sunt responsabili de incalzirea globala si tu cu motoreta asta nu faci nici o diferenta. Am ascultat destule jexare ce slip on si cu sistem si este indubitabil ca nu numai sa se aude mai tare sistemul, dar se aude si mai "plin" mai gros. Motocicleta aia e proiectata ca sa mearga cu full sistem yoshimura mai mult decat cu cazanul ala de jos deacolo. Dac iei slip-on si pe urma o sa te intalnesti cu un jexar cu sistem o sa-ti dai cu pumnii in cap, iti garantez. Lasa pe altii care pt motoreta lor nici nu exista linie completa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Iunie 9, 2008 Autor Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) deci m-am uitat la sistemele full Yoshimura si am gasit variantele acestea: http://www.yoshimura-rd.com/ps-3620-1275-t...system-600.aspx - STAINLESS/CARBON care costa 1100$ si.... varianta aceasta din TITANIUM/CARBON la 1850$ se merita sa platesc diferenta? si apoi mai am o intrebare care este diferenta intre TRC TITANIUM/CARBON FULL si R-77 TITANIUM/ CARBON FULL ???? PS: da este K8 ... si imi place circul si cand face pe pocnitoarea ) Sincer acum mie chiar imi place sa scoata flacari si sa mai si pocneasca... dar cred ca este nevoie de mult mai mult ca sa faca treaba asta, de un PC III ...zic si eu ca nu ma pricep buloane (crash pads) DHM, 2 milioane la Scorpio-AZ. Necesita gaurirea carenei din stanga pt a ajunge la surubul de cadru. pai io stiu nu prea as gauri carenele dar daca altfel nu se poate... Editat Iunie 9, 2008 de iuliano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Daca nu scapi de catalizator, o sa se auda un pic mai gros. Am vazut live gsx-r 750, cu yoshimura, full system din cate tin minte, si nu se auzea mai deloc. Dupa ce i-a scos catalizatoru', a inceput sa urle... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) de la un slip on nu obtii cine stie ce zgomot, galeriile primare "fac" zgomotul, dat faptului ca sunt mai mari (la evacuare aftermarket) iar gazele intra cu viteza mai mare si mai reci in toba. Deasemenea de la slip on nu o sa ai flacari si detonatii, care fac toti banii. E exact invers, finala face zgomot si tot de la finala dai rateuri. poate cu un sistem full sa dai rateuri si mai mari dar ma indoiesc, cat despre mai mult zgomot, nicio sansa. Parerea mea... Editat Iunie 9, 2008 de pretzeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 recomand twobrothers si-a comandat si un prieten pt un cbr 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 @ghost-rider: Diesel-urile duc la incalzirea globala emitand foarte mult CO2, benzina emite foarte mult NOx (oxizi de azot, are miros intepator), datorita temperaturilor mari din timpul arderii; care in cantitati mari e cancerigen. De aceia o fost pus acel catalizator acolo, ca sa arba O-ul din NOx. Nu stiu cum ii la motoare, dar la masinile mai moderne exista o sunda lambda care monitorizeaza cantiatea de O dupa catalizator, iar daca aceasta devine f mare, neavamd cat. el va modifica parametri injectiei intrun, intrun fel nedorit. Io zic ca nu merita scos... Doar parerea mea PS: nu-s de la GreenPeace :PP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 @ghost-rider: Diesel-urile duc la incalzirea globala emitand foarte mult CO2, benzina emite foarte mult NOx (oxizi de azot, are miros intepator), datorita temperaturilor mari din timpul arderii; care in cantitati mari e cancerigen. De aceia o fost pus acel catalizator acolo, ca sa arba O-ul din NOx. Nu stiu cum ii la motoare, dar la masinile mai moderne exista o sunda lambda care monitorizeaza cantiatea de O dupa catalizator, iar daca aceasta devine f mare, neavamd cat. el va modifica parametri injectiei intrun, intrun fel nedorit. Io zic ca nu merita scos... Doar parerea mea PS: nu-s de la GreenPeace :PP deci astea sunt prinse din zbor, nu poti sa scrii o propozitie fara sa spui o tampenie, scuza-ma ca-ti spun. Un diesel de 1.6l emite cam 120g CO2 la 100 km, iar omologul pe benzina de 1.6l emite vreo 170, deci cu 50% mai mult, la aceeasi putere. Ce vezi tu fum negru nu e CO2, CO2 e un gaz incolor si fara miros. Benzinele emit mai mult CO2 si noxe decat dieselurile, dar dieselurile emit fum, particule mici care intrea in plamani, si apoi in tot organismul care incearca sa se apere si astfel concentreaza tot in sistemul imunitar (ganglioni etc) care poate duce pe termen lung la cancer si dangabalanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 (editat) sa revenim on-topic. pai io stiu nu prea as gauri carenele dar daca altfel nu se poate... se poate si fara gaurire. sunt alea rizoma dar sunt cam mici, mi-a explicat cineva care a avut, a dat-o pe jos si nu au protejat suficient carenele (tot s-au zgariat). si mai sunt cele originale suzuki.. mai scumpe...dai un ban da' stai in fata @andr3y: ai twobrothers, le-ai auzit? la tine sau la altcineva? sau sunt misto pt ca le-a comandat un prieten ? Editat Iunie 10, 2008 de ray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 deci m-am uitat la sistemele full Yoshimura si am gasit variantele acestea: http://www.yoshimura-rd.com/ps-3620-1275-t...system-600.aspx - STAINLESS/CARBON care costa 1100$ si.... varianta aceasta din TITANIUM/CARBON la 1850$ se merita sa platesc diferenta? si apoi mai am o intrebare care este diferenta intre TRC TITANIUM/CARBON FULL si R-77 TITANIUM/ CARBON FULL ???? PS: da este K8 ... si imi place circul si cand face pe pocnitoarea ) Sincer acum mie chiar imi place sa scoata flacari si sa mai si pocneasca... dar cred ca este nevoie de mult mai mult ca sa faca treaba asta, de un PC III ...zic si eu ca nu ma pricep io zic sa o iei peaia trc carbon de 1100 diferenta intre TRC TITANIUM/CARBON FULL si R-77 TITANIUM/ CARBON FULL = diferenta de design Am un prieten care are k5 de 600 cu linie completa (akra, nu yoshi) sa vezi ce flacari scoate pe amkart si bubuituri. SUB NICI O FORMA NU O SA SCOATA FLACARI SI BUBUITURI PRIN CATALIZATOR, mai ales asta nou care e ENORM, si e plin de celule. Linia fara PCIII o sa-ti scoata ceva mai mult decat ea nemodificata, daca ii pui si PC cu harta de injectie pt yoshimura... se schimba socoteala. Bubuie si fara PC, daca asta e dilema ta, poate chiar mai tare fara PC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Am auzit eu un TWOBROTHERS RACING pe un XX, a fost cea mai misto toba pe care am auzit-o,dar ,nah,depinde de gusturi. SUnet gros de la inceput pana la sfarsit, cu o nuanta de tunet la final!Era varianta inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 scuze pt offtopic @ghost rider: nu stiu tu de unde te-ai documentat, insa io is la faculta din domeniu, marog. emisiile de CO2 domina la diesel, NOx-ul la benzina. benzina e mai nesanatoasa pt sanatate, diesel-ul mai degraba pentru mediu. NOx-urile is cele care duc cu timp la cancer, CO2-ul duce la degradarea mediului. intradevar si benzina emite CO2 , dar principalul poluant e NOx-ul http://www.apmtl.ro/download/fond_de_mediu...afic_rutier.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 scuze pt offtopic@ghost rider: nu stiu tu de unde te-ai documentat, insa io is la faculta din domeniu, marog. emisiile de CO2 domina la diesel, NOx-ul la benzina. benzina e mai nesanatoasa pt sanatate, diesel-ul mai degraba pentru mediu. NOx-urile is cele care duc cu timp la cancer, CO2-ul duce la degradarea mediului. intradevar si benzina emite CO2 , dar principalul poluant e NOx-ul eu zic sa te mai documentezi, nu ca vreau eu sa demonstrez ca am dreptate, vezi ca toti producatorii dau emisiile de CO2 la toate motoarele. Si dieselul si benzina sunt fiecare poluante in felul ei. Este si logic pt ca dieselul consuma mult mai putin decat benzina (deocamdata). Poate ca va invata bine dar uite ce scrie ma jos, pe urma cand tragi linie..... Diesel-powered cars generally have a better fuel economy than equivalent gasoline engines and produce less greenhouse gas pollution. Their greater economy is due to the higher energy per-litre content of diesel fuel and the intrinsic efficiency of the diesel engine. While petrodiesel's 15% higher density results in 15% higher greenhouse gas emissions per litre compared to gasoline,[5] the 20–40% better fuel economy achieved by modern diesel-engined automobiles offsets the higher-per-liter emissions of greenhouse gases, and produces 10-20 percent less GHG emissions than comparable gasoline vehicles. scuze pt off-topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 da, se pare ca daca iei in calcul consumul ai dreptate nu insist asupra ce am scris io deoarece nu is expert in poluare, dar o sa ma documentez scuze pt offtopic again Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Iunie 10, 2008 Autor Share Postat Iunie 10, 2008 am gasit cateva modele de buluoane aici : http://www.kneedraggers.com/list/1031/bike...ki/GSXR600/2008 cat despre evacuare cred ca o sa i-au TRC -ul full pana la urma...cel de 1100$ din otel / carbon nu cred ca merita sa mai dai 700$+ doar ca e din titanium Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 daca scoti fum si flacari pe evacuare ceva nu'i bine daca totul e setat bine, elimini pair si vent ..nu scoti bubuituri si poti seta cu adevarat carburatia pe dynojet am arrow race completa , filtru, PC si alte mici modificari la motor ..si mere brici, fara rateuri la inchiderea gazului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Iunie 10, 2008 Autor Share Postat Iunie 10, 2008 (editat) daca scoti fum si flacari pe evacuare ceva nu'i bine daca totul e setat bine, elimini pair si vent ..nu scoti bubuituri si poti seta cu adevarat carburatia pe dynojet am arrow race completa , filtru, PC si alte mici modificari la motor ..si mere brici, fara rateuri la inchiderea gazului am incredere in ce zici, eu chiar nu ma pricep recunosc...dar sincer acum nu se aude mai tare Yoshi? ce model de Yoshi e acesta, e full sau slip on ...(trioval2) exista si pentru k8 600 ? Te intreb pentru ca arata f bine! Sa zicem ca raman la marca Yoshimura care dintre sisteme il recomanzi...si la ce pret il poti aduce ca sa stiu daca am bani la saltea sau nu ) Editat Iunie 10, 2008 de iuliano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 daca scoti fum si flacari pe evacuare ceva nu'i bine daca totul e setat bine, elimini pair si vent ..nu scoti bubuituri si poti seta cu adevarat carburatia pe dynojet am arrow race completa , filtru, PC si alte mici modificari la motor ..si mere brici, fara rateuri la inchiderea gazului inseamna ca mergi incet, daca decelerezi de la 6000 rpm ce detonatii sa scoata? Ai asistat la vreo cursa de viteza? Te uiti la wsbk? E ceva neinregula la motocicletele alora? Inseamna ca r1 din wsb e cea mai varza si cea mai prost reglata ca scoate cele mai mari flacari, nu? In schimb e vicecampioana. Intradevar cu arrow s-ar putea sa nu scoata. Alt prieten de-al meu are k5 cu akra si scoate flacari, mici cei drept, si 12-le meu cu yoshi scoate tot mici insotind detonatiile, se vad numai noaptea sau pe inserat, acuma sa nu isi inchipuie cineva ca scoate flacari ca la prajit porcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 (editat) nea gost ..am vazut pista si la propriu si la figurat mai multa decat tine ..si am s'o vad in continuare hai sa iti explic spre ex suzuki are sistemul pair ..o valva care ptr a respecta normele de poluare ..baga aer pe galerii ptr a ajuta la arderea benzinei ce rezulta dintr'o ardere incompleta .. pb este ca acea valva nu iti da voie nici pe dynojet sa reglezi o carburatie asa cum trebuie din cauza unei arderi ulterioare pe galerii .. daca o elimini vei masura gazele care ard in motor ..fara alte adaugari ..iar atunci poti interveni asa cum trebuie daca motorul meu inainte scotea flacari ...acum nu mai scoate in plus acest backfire sau "ritorno di fiamma" nu e deloc bun nu confunda WSBK cu motoarele noastre de serie ..pocniturile care le auzi ..vin in mare parte de la gestiunea motorului si de la TC .. se stie de mult asta cand fasatura motorului e modificata inadins tocmai ptr a nu avea prea multa putere sau ptr a controla un drift la deschiderea gazului .. in fine ..ne'am indepartat prea mult de la discutia cu pricina .asa ca hai sa revenim /index.php?...t&id=333896 asta este gama 2008 de la Yoshimura japan ..singura care are omologare ptr CE si db killer demontabil Editat Iunie 11, 2008 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.