Sari la conținut

Suzuki Gsx-r 600 K8 (2008)


iuliano
 Share

Postări Recomandate

nea gost ..am vazut pista si la propriu si la figurat mai multa decat tine ..si am s'o vad in continuare

hai sa iti explic

spre ex suzuki are sistemul pair ..o valva care ptr a respecta normele de poluare ..baga aer pe galerii ptr a ajuta la arderea benzinei ce rezulta dintr'o ardere incompleta ..

pb este ca acea valva nu iti da voie nici pe dynojet sa reglezi o carburatie asa cum trebuie din cauza unei arderi ulterioare pe galerii ..

daca o elimini vei masura gazele care ard in motor ..fara alte adaugari ..iar atunci poti interveni asa cum trebuie

daca motorul meu inainte scotea flacari ...acum nu mai scoate

in plus acest backfire sau "ritorno di fiamma" nu e deloc bun

 

nu confunda WSBK cu motoarele noastre de serie ..pocniturile care le auzi ..vin in mare parte de la gestiunea motorului si de la TC .. se stie de mult asta

cand fasatura motorului e modificata inadins tocmai ptr a nu avea prea multa putere sau ptr a controla un drift la deschiderea gazului ..

 

in fine ..ne'am indepartat prea mult de la discutia cu pricina .asa ca hai sa revenim

 

/index.php?...t&id=333896

asta este gama 2008 de la Yoshimura japan ..singura care are omologare ptr CE si db killer demontabil

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nea gost ..am vazut pista si la propriu si la figurat mai multa decat tine ..si am s'o vad in continuare

hai sa iti explic

spre ex suzuki are sistemul pair ..o valva care ptr a respecta normele de poluare ..baga aer pe galerii ptr a ajuta la arderea benzinei ce rezulta dintr'o ardere incompleta ..

pb este ca acea valva nu iti da voie nici pe dynojet sa reglezi o carburatie asa cum trebuie din cauza unei arderi ulterioare pe galerii ..

daca o elimini vei masura gazele care ard in motor ..fara alte adaugari ..iar atunci poti interveni asa cum trebuie

daca motorul meu inainte scotea flacari ...acum nu mai scoate

in plus acest backfire sau "ritorno di fiamma" nu e deloc bun

 

nu confunda WSBK cu motoarele noastre de serie ..pocniturile care le auzi ..vin in mare parte de la gestiunea motorului si de la TC .. se stie de mult asta

cand fasatura motorului e modificata inadins tocmai ptr a nu avea prea multa putere sau ptr a controla un drift la deschiderea gazului ..

 

in fine ..ne'am indepartat prea mult de la discutia cu pricina .asa ca hai sa revenim

 

/index.php?...t&id=333896

asta este gama 2008 de la Yoshimura japan ..singura care are omologare ptr CE si db killer demontabil

 

nu ne-am indepartat deloc. Io nu inteleg nimic din ce ai scris mai sus. Dezvolta! Pana la urma ai sistem complet arrow sau numai slip on? Ai eliminat valva aia sau nu? Cum adica baga aer in galerii? Care galerii? De evacuare sau de admisie? Eu la K5 stiu ca e o clapeta ex-up care oricum o elimini cand pui o linie completa i-ar apoi iti trebuie un pcm ca sa compenseze din pierderea de cuplu de la ture mici.

Sunteti fantastici frate, adik "io am ales setarea X si nu scoate flacari, asa ca inseamna ca nu e bine sa scoata flacari". Sau mai sunt unii care nici nu stiu cum e cu o evacuare completa, nu ai avut niciodata, nu au putut sa faca diferenta intre una slip on si una completa dar vin aici si spun "nu e bine domne linie completa, ia-ti slip on". Nu are rost sa sperii un om care vrea ca motocicleta lui sa scoata detonatii si flacari si sa vii sa-i spui ca nu e bine. Din ce punct de vedere nu e bine?

Intradevar eu am yoshi fara pcm dar daca nu mai bubuie dapa ce imi iau pcm si pun harta de yosinura o sa ma oftic rau, asa ca nu mi-as mai lua nici un pcm. Pt mine nu conteaza puterea, ca aveam destula si cu evacuare stok, "apearence-ul" conteaza ca sa zic asa. Bangs and flames baby!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt mine nu conteaza puterea, ca aveam destula si cu evacuare stok, "apearence-ul" conteaza ca sa zic asa. Bangs and flames baby!

cum ziceam, circăreala. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se elimina valva din imagine si se pune o rezistenta echivalenta cu absorbtia celei originale ptr a evita eroarea FI

se blocheaza toate gaurile de aer din filtru, inclusiv cel VENT care aduce vapori de ulei din carter in filtru

se monteaza un filtru pe carter ptr a izola cele 2 medii ..eu am rezolvat'o ieftin ..o sa pun poze daca gasesc

 

este ceva de munca ..mai ales cu solenoidul ala care tre eliminat si cu rezistenta lui ..dar merita toate eforturile

acum trebuie doar pusa pe banc ..cand ajung in italia voi face si treaba asta (aici nu am incredere), ptr a optimiza cat mai mult maparea furnizata de preparatori

acea mapare vine optimizata 99% ..restul tre facut pe banc de unul capabil deoarece motoarele desi identice au proprietati diverse si randamentul e mereu divers intre 2 motoare identice.

post-6062-1213168934_thumb.jpg

post-6062-1213168956_thumb.jpg

post-6062-1213168997_thumb.jpg

post-6062-1213169163_thumb.jpg

post-6062-1213169182_thumb.jpg

post-6062-1213169206_thumb.jpg

post-6062-1213169259_thumb.jpg

post-6062-1213169289_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se elimina valva din imagine si se pune o rezistenta echivalenta cu absorbtia celei originale ptr a evita eroarea FI

se blocheaza toate gaurile de aer din filtru, inclusiv cel VENT care aduce vapori de ulei din carter in filtru

se monteaza un filtru pe carter ptr a izola cele 2 medii ..eu am rezolvat'o ieftin ..o sa pun poze daca gasesc

 

este ceva de munca ..mai ales cu solenoidul ala care tre eliminat si cu rezistenta lui ..dar merita toate eforturile

acum trebuie doar pusa pe banc ..cand ajung in italia voi face si treaba asta (aici nu am incredere), ptr a optimiza cat mai mult maparea furnizata de preparatori

acea mapare vine optimizata 99% ..restul tre facut pe banc de unul capabil deoarece motoarele desi identice au proprietati diverse si randamentul e mereu divers intre 2 motoare identice.

 

Aia nu e "air suction valve"? Unde se duc acum vaporii din carter? ar trebui sa reglezi amestecul pt fiecare cilindru in parte dar cum draq se poate face asta ca e chestia cea mai a draq. Ceea ce ai facut tu e foarte complex, acum daca cuiva ii da detonatii la decelerarile puternice nu cred ca i-ai recomanda sa faca ce ai facut si tu. Si de ce arrow si nu yoshimura care e tunerul consacrat suzuki? Eu cu toate ca nu am suzuki sunt fan yoshimura si nu as pune alta evacuare, poate numai devil dar sunt scumpe si power commander nu are harta pt ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia nu e "air suction valve"? Unde se duc acum vaporii din carter? ar trebui sa reglezi amestecul pt fiecare cilindru in parte dar cum draq se poate face asta ca e chestia cea mai a draq. Ceea ce ai facut tu e foarte complex, acum daca cuiva ii da detonatii la decelerarile puternice nu cred ca i-ai recomanda sa faca ce ai facut si tu. Si de ce arrow si nu yoshimura care e tunerul consacrat suzuki? Eu cu toate ca nu am suzuki sunt fan yoshimura si nu as pune alta evacuare, poate numai devil dar sunt scumpe si power commander nu are harta pt ea.

 

chestiile alea acolo exista dintr'un singur motiv ..poluarea ..

toti preparatorii consacrati in italia elimina din start cele 2 chestii ...asta e primul pas

pe carter se monteaza un filtru kn sau bmc special ptr modificarea asta ..eu am rezolvat cu un filtru de motorina micut conectat pe carter cu un furtun.

absolut nici o detonare ..in acceleratie sau inchiderea gazului ..

asta e doar primul pas ca lucrurile sa mearga bine ..

urmatorii incep sa devina costisitori, iar calutii obtinuti tot mai scumpi

considera 2000? ptr fluxarea chiuloasei

arbori cotiti yoshimura ..alti banuti frumosi

anticip reglabil obligatoriu ..

o remapare a PC ..

airbox in carbon marit

quickshifter setat pe bancul de proba neaparat

 

cam in toate trofeele dupa cum vezi arrow detine suprematia ..iar pe bancul de proba la preparatori este cea preferata ..in special cand prin cunostintele necesare poti face rost de varianta " race trophy"..vezi SS, SBK, CIV unde arrow domina tot cam

 

pe motoare identice k4-k7 ..arrow a dat intotdeauna ceva in plus ..aia 1,5-2 calutzi ...care nu spun eu ca ii simt ..

urmat foarte de aproape de leovince varianta "corsa"..adica cea oficiala din trofee

in plus ..am cumparat la pret bun :P

 

 

in final cel mai important e sa cumparam ce ne place, fara sa privim prea mult caii putere castigati ..sa nu uitam ca nu suntem piloti si ca suntem incapabili sa percepem micile diferente ..

imp e sa iti placa ..ca'i yoshi sau micron, arrow sau akrapovic ..

si okiul vrea partea sa ..asa ca sa'i dam satisfactie

 

spre exemplu imi place yoshimura aia ..cu 2 guri de evacuare din poza de mai sus ..dar nu as da atatia bani pe ea ..mai ales ca se face doar in japonia ..versiunea cea mai scumpa

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mac lamureste-ma si pe mine te rog...

 

care este diferenta intre yoshimura japan si yoshimura sua? si cat costa full system yoshi japan 2 trioval pt k8 de 600?

 

de exemplu la yoshimura sua am vazut ca top de gama (http://www.yoshimura-rd.com/s-1275-prod.aspx) R-77 urmat de TRC l-a japan ...nu prea imi pot da seama

 

help me ca e degringolada totala in capul meu, Yoshimura va fi ,full sistem dar acum de care...:D

 

PS: Am fost azi l-a my moto pe cotroceni sa ma uit dupa buloane , vreau sa vad mai multe modele ca sa imi fac o parere dar din pacate nu au asa ceva pt k8 si nici nu vor aduce din ce mi-a zis baiatul de acolo... mai incerc si l-a altii :P

Editat de iuliano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru buloane iti recomand PUIG, chiar daca trebuie sa dai gaura pe stanga in carena. incearca la MotorTeam, aproape de Plaza (Blvd. Timisoara).

E careva care si-a montat buloane bune(ma refer la lungime) care sa nu necesite gaurirea carenelor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mac lamureste-ma si pe mine te rog...

 

care este diferenta intre yoshimura japan si yoshimura sua? si cat costa full system yoshi japan 2 trioval pt k8 de 600?

 

de exemplu la yoshimura sua am vazut ca top de gama (http://www.yoshimura-rd.com/s-1275-prod.aspx) R-77 urmat de TRC l-a japan ...nu prea imi pot da seama

 

help me ca e degringolada totala in capul meu, Yoshimura va fi ,full sistem dar acum de care...:D

 

PS: Am fost azi l-a my moto pe cotroceni sa ma uit dupa buloane , vreau sa vad mai multe modele ca sa imi fac o parere dar din pacate nu au asa ceva pt k8 si nici nu vor aduce din ce mi-a zis baiatul de acolo... mai incerc si l-a altii :P

 

de ce e degringolada? Yoshimura are fabrici si in japonia si in sua, ala cu 2 tzave e facut in japonia, e mai scump si mai greu de comandat, so forget about it. Chiar nu merita, si modelul ala nici nu e nou, e destul de vechi. E nou pentru K8, asta da. TRC, r77 si r55 sunt toate relativ noi asa ca ca nici nu m-as gandii la ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E careva care si-a montat buloane bune(ma refer la lungime) care sa nu necesite gaurirea carenelor?

Eu am montat Rizoma si sunt multumit pt ca au prindere pe cadru de jur imprejur .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Eu zic sa nu patezi motorul nou nout cu altceva inafara de Yoshimura. Personal recomand TRC, desi l-am auzit pe un ZZR de 1400.Se aude bestial. Eu am RS3 pe al meu si sunt foarte multumit. Ramai in curtea Suzuki, frate!!!Yoshi e de-al casei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi yoshi de'a casei ..in trofee tot arrow e prima alegere .. arrow sounds better ..si costa mai putin

cand pornesc motorul cu arrow completa thunder ..plang miarele langa mine, desi e un 600 (750 peste cateva zile)

putine evacuari am auzit sa sune asa frumos

o sa fac un filmat azi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu mac referitor la Arrow vs Yoshi . Nu va mai luati dupa aberatii gen preparator de casa etc . Ca sunet Devil nu are rival . Two brothers se mai apropie ca sound . Ca performante Akra si Arrow sunt tatici . Eu voi pune un Devil, si chiar vreau sa ne intalnim si sa vedem care se aude cel mai frumos, fara a fi subiectivi . :friends:

 

Ride safe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pana la urma am discutat cu mac si se vede ca stie cam cum stau treburile si intradevar se aude bine arrow rupe...acum ramane sa o vad live pe motor asta e ...sper sa fie ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...