Sari la conținut

Problema Cauciuc


Postări Recomandate

salu tuturor

 

Am o problema cu cauciucul spate...din nestiinta mea nu m-am informat ce presiune trebuie sa aiba si am bagat pe spate pana pe la 2,8-2,9... ..si am mers asa o buna bucata de timp si cauciucul s-a deformat..in sensul ca nu e tocit uniform,in partea stanga a cauciucului apare o denivelare sesizabila si la pipait dar si cu ochiul liber ce se intinde pe toata suprafata cauciucului....initial am crezut ca e de la rulmenti deoarece atunci cand incep sa ma aplec pe curbe se aude un zgomot ..ceva de genu"ruliului" sa zic...dar am verificat rulmentii si sunt ok..motoru avand doar 8500 de km...

 

Acum intrebarea este: e vreo problema daca mai merg cu cauciucul asta?sau trebuie neaparat sa-l schimb?cauciucul ar mai merge vreo 10 mii lejer si parca nu-mi vine sa dau 140 de eu pe cauciuc

 

o sa incerc sa pun si o poza cat mai curand...

 

 

toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ar fi trebuit sa se deformeze la presiunea aia, cel mai probabil a avut un defect daca a facut galma. Nu prea ai ce-i face decat sa-l schimbi, altfel la viteza mare e buba mare. :P

 

 

PS: Daca am inteles gresit din explicatii si nu ai galma ci uzura asimetrica pe toata circumferinta, atunci ai o problema de ciclistica...alinierea rotilor.

Editat de Axa cu Scame
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vorba de o galma...cauciucul e "deformat" pe toata circumferinta lui...adica nu e tocit uniform si mi se pare ca acum dupa vreo 1000 de km de cand am sesizat problema, sunetul e si mai evident in sensul ca nu e nevoie sa ma aplec mult pt a se auzi zgomotul...ci cat de putin..:P

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vorba de o galma...cauciucul e "deformat" pe toata circumferinta lui...adica nu e tocit uniform si mi se pare ca acum dupa vreo 1000 de km de cand am sesizat problema, sunetul e si mai evident in sensul ca nu e nevoie sa ma aplec mult pt a se auzi zgomotul...ci cat de putin..:D

 

 

Fa un burn sa vezi ce se uniformizeaza :P

Eu as da vina pe material...si la alea cu 4 roti se mai intampla..

Editat de Kraven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi poate si reglajul rotii din spate nu este facut cum trebuie si atunci uzeaza doar o parte a suprafetei de contact, plus ca la franare trage intr-o parte. verifica si asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau ca majoritatea motociclistilor te apleci mai mult pe stanga decat pe dreapta si probabil pe virajele de stanga tragi mai tare de gaz decat la cele pe dreapta.

Si la mine s-a tocit mai mult spatele pe stanga decat pe dreapta si nu am probleme cu rulmentii , totusi trebuie sa verific alinierea rotilor ca sa fiu sigur.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vorba de cauciucul "stock" de cand am luat motorul la 0 km,acum am cam 9000 km e dunlop d220 parca iar in legatura cu DOT nu prea stiu cu ce se mananca.. :friends:

clar, cauciucul a avut un defect de fabricatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...