ridersowg Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 salu tuturor Am o problema cu cauciucul spate...din nestiinta mea nu m-am informat ce presiune trebuie sa aiba si am bagat pe spate pana pe la 2,8-2,9... ..si am mers asa o buna bucata de timp si cauciucul s-a deformat..in sensul ca nu e tocit uniform,in partea stanga a cauciucului apare o denivelare sesizabila si la pipait dar si cu ochiul liber ce se intinde pe toata suprafata cauciucului....initial am crezut ca e de la rulmenti deoarece atunci cand incep sa ma aplec pe curbe se aude un zgomot ..ceva de genu"ruliului" sa zic...dar am verificat rulmentii si sunt ok..motoru avand doar 8500 de km... Acum intrebarea este: e vreo problema daca mai merg cu cauciucul asta?sau trebuie neaparat sa-l schimb?cauciucul ar mai merge vreo 10 mii lejer si parca nu-mi vine sa dau 140 de eu pe cauciuc o sa incerc sa pun si o poza cat mai curand... toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 (editat) Nu ar fi trebuit sa se deformeze la presiunea aia, cel mai probabil a avut un defect daca a facut galma. Nu prea ai ce-i face decat sa-l schimbi, altfel la viteza mare e buba mare. PS: Daca am inteles gresit din explicatii si nu ai galma ci uzura asimetrica pe toata circumferinta, atunci ai o problema de ciclistica...alinierea rotilor. Editat Iunie 11, 2008 de Axa cu Scame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 11, 2008 Autor Share Postat Iunie 11, 2008 (editat) nu e vorba de o galma...cauciucul e "deformat" pe toata circumferinta lui...adica nu e tocit uniform si mi se pare ca acum dupa vreo 1000 de km de cand am sesizat problema, sunetul e si mai evident in sensul ca nu e nevoie sa ma aplec mult pt a se auzi zgomotul...ci cat de putin.. Editat Iunie 11, 2008 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kraven Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 (editat) nu e vorba de o galma...cauciucul e "deformat" pe toata circumferinta lui...adica nu e tocit uniform si mi se pare ca acum dupa vreo 1000 de km de cand am sesizat problema, sunetul e si mai evident in sensul ca nu e nevoie sa ma aplec mult pt a se auzi zgomotul...ci cat de putin.. Fa un burn sa vezi ce se uniformizeaza Eu as da vina pe material...si la alea cu 4 roti se mai intampla.. Editat Iunie 11, 2008 de Kraven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 vezi poate si reglajul rotii din spate nu este facut cum trebuie si atunci uzeaza doar o parte a suprafetei de contact, plus ca la franare trage intr-o parte. verifica si asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Sau ca majoritatea motociclistilor te apleci mai mult pe stanga decat pe dreapta si probabil pe virajele de stanga tragi mai tare de gaz decat la cele pe dreapta. Si la mine s-a tocit mai mult spatele pe stanga decat pe dreapta si nu am probleme cu rulmentii , totusi trebuie sa verific alinierea rotilor ca sa fiu sigur..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 11, 2008 Autor Share Postat Iunie 11, 2008 da si chestia cu aplecatul pe stanga mai mult e valabila si la mine..dar si la tine se aude un zgomot cand te apleci?! toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 nu ai mentionat ce marca de cauciuc este, ce uzura are si ce DOT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 12, 2008 Autor Share Postat Iunie 12, 2008 e vorba de cauciucul "stock" de cand am luat motorul la 0 km,acum am cam 9000 km e dunlop d220 parca iar in legatura cu DOT nu prea stiu cu ce se mananca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 dot e anul in care este produsa anvelopa DOT 06 anvelopa din 2006. scrie pe lateralul anvelopei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 e vorba de cauciucul "stock" de cand am luat motorul la 0 km,acum am cam 9000 km e dunlop d220 parca iar in legatura cu DOT nu prea stiu cu ce se mananca.. clar, cauciucul a avut un defect de fabricatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 12, 2008 Autor Share Postat Iunie 12, 2008 si sunteti de parere ca e neaparata schimbarea lui?sau se mai poate merge cu el asa...dar ma gandesc sa nu afecteze altceva..eu stiu.. ms tuturor pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.