Sari la conținut

Asta e sfarsitul comunistelor?(zic faceti la fel!)


-WERNER-
 Share

Care este cea mai buna solutie pentru toate comunistele?  

131 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 89
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ambreiaju i de bai, defapt butucu, ii mai mare partea de interior decat la original, am incercat cu una de pe un ES250 si mewrea perfect, da stay relxed ca no dau pt nimik motoru, chiar daca mio mancat nervii tot o iubesc ii primu meu motor ii ca si prima dragoste bla bla bla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma pricep la motoare insa din ce am auzit si ce am mai citit mobra are o intreaga istorie in spate.nu cred ca e de neglijat, istoria nu se uita. nu mai bagati toate prostiile in seama

eu zic sa investesti in ea sa o aduci la forma originala sau dao cuiva care nu isi permite ceva scump dar care sa o intretina

salutari si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, mobra are o intreaga istorie in spate, cea furata de la Zundapp (CS 50 sa fim mai exacti)... de fapt ea este doar o copie mai "romaneasca" (sa nu zic proasta) a Zundappului. Istoria adevarata a mobrei incepe cu mitologia creata pe vremea comunista, chestii de genu "Moarte sigura cu cobra, da mai sigura cu mobra" si d-alea, dar si a vremurilor bune petrecute cu ea de multi nostalgici de azi (am un prieten bun care imi povestea cum in tinerete a facut de mai multe ori Cluj-Costinesti si retur cu 50 Super-ul sau si cum cautau metode cat mai interesante sa le faca sa mearga mai repede.)

post-4814-1125522954_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, mobra are o intreaga istorie in spate, cea furata de la Zundapp (CS 50 sa fim mai exacti)... de fapt ea este doar o copie mai "romaneasca" (sa nu zic proasta) a Zundappului. Istoria adevarata a mobrei incepe cu mitologia creata pe vremea comunista, chestii de genu "Moarte sigura cu cobra, da mai sigura cu mobra" si d-alea, dar si a vremurilor bune petrecute cu ea de multi nostalgici de azi (am un prieten bun care imi povestea cum in tinerete a facut de mai multe ori Cluj-Costinesti si retur cu 50 Super-ul sau si cum cautau metode cat mai interesante sa le faca sa mearga mai repede.)

234807[/snapback]

oricum e a noastra copie sau nu de ce sa le ducem la fier vechi, lasatile fratzilor sa vada si generatiile viitoare ca nu e draq chiar asa de negru precum pare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu circul practic zilnic cu mobreanul meu. Deshi mi-am luat shi IJ, prin Bucale tot cu Mobra voi circula. Pt. bucureshteni- cum vi se pare Lizeanu- Gorjului (Militari) in 17 minute, la ora de maxima aglomeratzie? :crack: Cu alt motor NU potzi face asta, cel putzin cu IJ-ul n-ash putea sa ma strecor asha....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca ai bagat record cu mobreta. Un ij cu atas ii la fel de "vulnerabil" in trafic mare ca si o masina, ba chiar mai vulnerabil...II puturos la demaraj, deci te depasesc TDI-sti de numa, esti destul de lat si te imping masinile pe trotuar de numa. Eu am scut la MZ in fara motorului, care imi acopera si picioarele si ma incomodeaza la strecurare. Mobra sau Hoinar, ciclomotoarele si bicicletele is sefii traficului de amiaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, lasati pe tipul in pace. Fiecare face cum vrea el. Eu am 6 Pannonia, in curte, in garaj, la prieteni, chopper-ul e acum decoratie in biker pub, si ce daca? Unul e chopperit, unul in stare buna, unul restaurat, unul in stare absolut originala, iar doi ruginesc in curte, printre ei si cea mai rara Pannonia facut vreodata in serie. Astept restaurarea, la care nu am nici timp, nici bani. Poate vand 1-2 dintre ei, dar pe chopper, de la care vine si nick-ul meu, NICIODATA, era prima mea motocicleta, prima dragoste , curva aia batrana pe 2 roti. Deci... fiecare cu.... . Asa ca nu prea vad telul acestui topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca ai bagat record cu mobreta. Un ij cu atas ii la fel de "vulnerabil" in trafic mare ca si o masina, ba chiar mai vulnerabil...II puturos la demaraj, deci te depasesc TDI-sti de numa, esti destul de lat si te imping masinile pe trotuar de numa. Eu am scut la MZ in fara motorului, care imi acopera si picioarele si ma incomodeaza la strecurare. Mobra sau Hoinar, ciclomotoarele si bicicletele is sefii traficului de amiaza.

234918[/snapback]

Pai stai ca eu nu o sa umblu cu atash, iar Ij-u' nu e deloc lenesh, mai ales ca am pinionul de 17, deci demareaza bestial, da' e mare shi greu shi nu pot sa ma strecor.... in rest sunt foaaaarte multzumit de el..... acum e la pielea goala, dupa-masa curatz la cadru, maine grund, luni vopsea shi incep sa pun la loc pe el. Am inceput sa cojesc shi vopseaua neagra de pe jante shi de sum ea apare nikelu' :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu circul practic zilnic cu mobreanul meu. Deshi mi-am luat shi IJ, prin Bucale tot cu Mobra voi circula. Pt. bucureshteni- cum vi se pare Lizeanu- Gorjului (Militari) in 17 minute, la ora de maxima aglomeratzie? :crack: Cu alt motor NU potzi face asta, cel putzin cu IJ-ul n-ash putea sa ma strecor asha....

234901[/snapback]

 

Ma strecor printre masini la fel de bine cu ETZ-tul..Iar la demaraj mobra din pacate lasa mult de dorit..singurul lucru ce imi lipseste este consumul acela de 2.85 l/100 km..

Cu geutatea motorului te obisnuiesti.. asa am fost si eu la inceput..tremuram de frica ce demaraj avea MZ fata de Mobra ..dar acum parca tot asa de usor pot manevra Mz ca si mobra.. Incep sa inteleg pe cei care au Nipru.. cu cat ai motor mai mare si mai greu, senzatia de mers pe motor e si mai si!!!

 

Eu am 6 Pannonia, in curte, in garaj, la prieteni, chopper-ul e acum decoratie in biker pub, si ce daca?

Asa ca nu prea vad telul acestui topic.

234998[/snapback]

 

Le ai pe toate 6 motociclete pe numele tau cu numere noi???

Nu compara Pannonia cu o Mobra.. stim noi de ce!! :crack: :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...