blue_nightwishX Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 de 2 saptamani si un pic sunt posesorul unui DRZ 400 sm (dec.2007) inca in garantie(2ani),ca l-am incalecat la 1650 km prima oara. am avut inainte un GSX-R 600 K5 (ala cu dobe MIVV ) insa datorita faptului ca circul 80 % in oras (Bucurestiul e praf la capitolul asfalt mai ales acum cand se toarna/refac multe strazi si bulevarde) , manevrabilitatii si consumului redus ..am ales acest model Ce pot sa spun pana acum ...distractie multa in oras ,te plimbi de te plictisesti cu 10l cat are rezervorul (consum undeva 4-5 oras in fct de exploatare) ....fata de 7-8 % la gixer am scapat de reparat carene ..lipit ..etc deoarece DRZ-ul le are foarte moi si de altfel sunt si ieftine mai ramane sa-l echipez cu hand-guard-uri...ceva furtune racing si alte gume + o pereche de roti enduro pt coclau si namol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Frumoasa capra.Sa aveti grija unul de celalalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Nice one. ps:cum se descurca cu viteza?cat fuge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costasadrian Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 la viteza are 145 max, da de la 120 in sus urla, nu e recomandat la drumuri lungi sincer, in schimb in bucuresti este vis, subtirel, nervos in ture joase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuka Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Mi s-a parut mie ca vad pe mess statusul cu pricina, dar am crezut: 1 ca glumesti 2 ca ti-ai luat-o si p-asta si o tii si p-ailalta. Felicitari, daca asta ti-ai dorit, vad ca din ce in ce mai multa lume ia decizia asta (se lasa de speed pt supermoto). Motoreta e superfrumoasa. PS: Am si io o intrebare total offtopic. drz-ul e inmatriculabil si nu se mai inmatriculeaza decat dr-ul, sau cum naiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) De ce alte gume? Sau te referi la d-alea de "scandal pietros"? P.S. Ce raport ai la pinioane? PS2. Cam la cati bani ai luat-o? Editat Iunie 12, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 de 2 saptamani si un pic sunt posesorul unui DRZ 400 sm (dec.2007) inca in garantie(2ani),ca l-am incalecat la 1650 km prima oara. am avut inainte un GSX-R 600 K5 (ala cu dobe MIVV ) insa datorita faptului ca circul 80 % in oras (Bucurestiul e praf la capitolul asfalt mai ales acum cand se toarna/refac multe strazi si bulevarde) , manevrabilitatii si consumului redus ..am ales acest model Ce pot sa spun pana acum ...distractie multa in oras ,te plimbi de te plictisesti cu 10l cat are rezervorul (consum undeva 4-5 oras in fct de exploatare) ....fata de 7-8 % la gixer am scapat de reparat carene ..lipit ..etc deoarece DRZ-ul le are foarte moi si de altfel sunt si ieftine mai ramane sa-l echipez cu hand-guard-uri...ceva furtune racing si alte gume + o pereche de roti enduro pt coclau si namol Felicitari pentru achizitie, omule! Da, e minunata pentru uz urban si pentru noroaie mai mici asa... evident cu alte gume! Have a lot of fun!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 12, 2008 Autor Share Postat Iunie 12, 2008 la viteza are 145 max, da de la 120 in sus urla, nu e recomandat la drumuri lungi sincer, 145 in talon ....dar singur pe ea a aratat si 154 km/h. La drumuri lungi nu e problema ca m-am lasat de febra + 120 ..usurel ca-i sanatos PS: Am si io o intrebare total offtopic. drz-ul e inmatriculabil si nu se mai inmatriculeaza decat dr-ul, sau cum naiba? ce sa zic Nuko , motorul a fost cumparat de la reprezentanta B&S cu 2 zile inainte sa se dea legea aia cu Euro 2 ..adica pe 24.12.2007 .. acum cica nu mai e inmatriculabil ...darin 2009 apare cel conform standardelor CE De ce alte gume? Sau te referi la d-alea de "scandal pietros"?P.S. Ce raport ai la pinioane? PS2. Cam la cati bani ai luat-o? daca pe amkart dau un pic mai multe ture sa le incalzesc ..sa am aderenta .. si deh ...acolo e asfalt bun si curat .. dar pe strada unde-i nisip si asfaltu fin ? simt ca ma duc taras in caz de ..necaz Prefer si din acelea de enduro/hard enduro deoarece distractia nu se termina la asfalt ...ci dincolo d-abia incepe partea de fun motocicleta e una stock .(pinioane de la mama ei din fabrica).avand decat evacuarea Sebring ,fata de care sunt multumit pe deplin (mai am de pus pe ea ceva modificari) bani ? hmm 5300 eur la 1600 km cu carte service si garantie ..etc ... am dat k-5ul si uite cu ce m-am ales ...o capra blonda <<noh,aici mint ca a fost o perioada cand le-am tinut pe amandoua,mi-am luat altceva cu banii de pe k5>> imi plac vitezanele ..si chiar daca ochiul spectatorului e mai incantat de carene ascutite , c_rul meu se simte bine pe supermoto sa dau confortul meu pe aspect cum am facut inainte si cum fac si altii ? no way la drum lung .. .ce daca ma bate vantul ,las' ca oricum nu prea e bine cu high speed prin Romanica la 3000 o sa-i schimb uleiu si filtru sa-l spal Nice one.ps:cum se descurca cu viteza?cat fuge? cu viteza nu se descurca ,mai mult se impleticeste-ntre spitze cat fuge ? la vale sau la deal ? a 'reacu mama ei s-o speriat odat de nisti cani s-o fujit mancand pamantu ai'.. apoi am prins-o am legat-o in streang si nu i-oi mai dat drumu ,uiti asa o tin "intre picioare" strans ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 In primul rand, felicitari Si eu am facut o manevra similara in Martie, de pe Thundercat am sarit pe LC4 SMC. Intr-adevar, prin oras e superb cu caprele astea, dar in afara se schimba povestea. Pe scurt, dupa 300+km intr-o zi am inceput sa ma gandesc daca am facut o alegere buna (gandire realizata in picioare, ca jos nu mai puteam sa stau ). Acum ii caut sa confort si rezervor mai mare... Voiam sa te si intreb ceva: evacuarea o avea montata cand ai luat-o, sau ai pus-o tu? Daca ai pus-o tu, imi spui si mie, te rog, de unde ai luat-o si cat te-a costat? Multumesc si succes cu noua achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 si cum stateam eu pe o straduta linistita verdeata, asteptam un pic trageam un fum.. bar bar bar in stanga bar bar bar in dreapta.. ma uit.. nimica. Cand?!? Ce sa vezi, ghici cine iese din boscheți cu drz-ul cel noou plin de frunze si brusturi? sa traiasca, faina motoreta, buna alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 12, 2008 Autor Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) si cum stateam eu pe o straduta linistita verdeata, asteptam un pic trageam un fum.. bar bar bar in stanga bar bar bar in dreapta.. ma uit.. nimica. Cand?!? Ce sa vezi, ghici cine iese din boscheți cu drz-ul cel noou plin de frunze si brusturi? sa traiasca, faina motoreta, buna alegere yooooooooo ! deci parcul ala pustiu se merita exploatat,insa cand nu prea e lume,ci cand e pustiu .. ca apoi se suna la militie (dragi mei colegi ...facem o leapsa cu girofar ? ) )...Pacat ca peste cativa ani nu va mai fi parc ,caci din cate am aflat a fost retrocedat ...deci se va construi si acolo un cartier de vile ca cel de vis-a-vis Editat Iunie 12, 2008 de blue_nightwish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 145 in talon ....dar singur pe ea a aratat si 154 km/h. La drumuri lungi nu e problema ca m-am lasat de febra + 120 ..usurel ca-i sanatos cu viteza nu se descurca ,mai mult se impleticeste-ntre spitze cat fuge ? la vale sau la deal ? a 'reacu mama ei s-o speriat odat de nisti cani s-o fujit mancand pamantu ai'.. apoi am prins-o am legat-o in streang si nu i-oi mai dat drumu ,uiti asa o tin "intre picioare" strans ) Vad ca ai chef de caterinci,oricum nu ma supar sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 Vad ca ai chef de caterinci,oricum nu ma supar sa o stapanesti sanatos. la o asemenea intrebare ti-am dat un raspuns pe masura este stiut ca supermoto in general nu le iei ca sa prinzi cu ele... viteza sau ce iti imaginezi tu , ci sunt mai mult dedicate parcurgerii diverselor tipuri de drumuri oferind un grad mai mare de libertate si distractie la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vici Biker Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 si pe o roata te`ai dat ? sa o stapanesti sanatos si pe o roata te`ai dat ? sa o stapanesti sanatos LE : acum am vazut poza de la avatar deci ora 12 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Sa-ti traiasca, abia acum am vazut topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 23, 2008 Autor Share Postat Iunie 23, 2008 Sa-ti traiasca, abia acum am vazut topicul. asa arata acum noua motocicleta : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Arata super Adi, sa il stapanesti sanatos. Eu totusi as fi pastrat si k5. Era prea frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 frumoasa. si practica. sa te duca sanatos. dar... nu o sa se duca cauciucurile aste de off repede pe asfalt?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 23, 2008 Autor Share Postat Iunie 23, 2008 (editat) frumoasa. si practica. sa te duca sanatos. dar... nu o sa se duca cauciucurile aste de off repede pe asfalt?? bou o fi ala care o iesi cu ele pe asfalt ... eu mi-l car la iarba si ma dau ...ca pe sosea daca merg cu mai mult de 30 km/h sau ii dai zvacuri din gaz.. .se duc pacii crampoanele .. (nu vedeti ca a ajuns sa fie periculos in trafic si cand stai pe loc ? ) si oricum distractia nu s-a terminat la asfalt . .dincolo m-asteapta jungla ... Arata super Adi, sa il stapanesti sanatos. Eu totusi as fi pastrat si k5. Era prea frumos. e frumos ...dar nu prea se merita ...cu una ca asta mai iesi la pensie ..dar cu speed-ul ..slabe sanse (parerea mea) Editat Iunie 23, 2008 de blue_nightwish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper_x Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Foarte frumoasa caprita! Aveti grija unul de altu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Am si eu o intrebare. De ce ti-ai cumparat DRZ Supermoto, cand tu vrei sa faci "hard enduro" cu el. Din cate am inteles, ti-ai cumparat roti enduro si cauciucuri pe masura, si ai dat spre vanzare rotile de supermoto. Sunt confuz M-am gandit ca ai prins vreo oferta ceva, dar 5000 de euro pentru un DRZ cu 1600km e cel mult un pret echitabil... Singura explicatie pe care o gasesc e ca te-ai razgandit pe parcurs de la supermoto la enduro. Dar totusi, de ce nu ai pastrat rotile de supermoto? Deh, sunt si eu curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxy03 Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Am si eu o intrebare. De ce ti-ai cumparat DRZ Supermoto, cand tu vrei sa faci "hard enduro" cu el. Din cate am inteles, ti-ai cumparat roti enduro si cauciucuri pe masura, si ai dat spre vanzare rotile de supermoto. Sunt confuz M-am gandit ca ai prins vreo oferta ceva, dar 5000 de euro pentru un DRZ cu 1600km e cel mult un pret echitabil... Singura explicatie pe care o gasesc e ca te-ai razgandit pe parcurs de la supermoto la enduro. Dar totusi, de ce nu ai pastrat rotile de supermoto? Deh, sunt si eu curios Pentru ca iesi mai ieftin. Pe rotile de sm dai ceva mai mult decat pentru cele enduro pe care le-am luat cu 10 mil spre exemplu. Iar ultimul accident in trafic m-a facut sa nu prea mai calc pe asfalt de acum incolo... Rotile de enduro inca nu le-am maritat...ci incerc sa le dau uitarii prin debara(vroiam sa zic garaj,dar nu stau la casa) poate pentru amkart sa le mai tin. Era bun E-ul,dar la fel ca RMZ-ul,nu e inmatriculabil... Uneori nu ma pricep nici eu cateodata,asa ca n-am pretentii de la altii Scuze k am postat d pe id-ul prietenei,insa asa ma logeaza knd sunt pe mobil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Era bun E-ul,dar la fel ca RMZ-ul,nu e inmatriculabil... Wrong: Si E-ul si SM-ul sunt (din pacate) cu Euro2 pe ele si de aia NU SE MAI POT INMATRICULA, NOI FIIND, incepand cu 1 ianuarie 2008. Se pot inmatricula doar SH-urile aduse de-afara sau cele deja inmatriculate de anul trecut de firmele ce le aveau pe stoc(din RO sau UE). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 (editat) Pentru ca iesi mai ieftin. Pe rotile de sm dai ceva mai mult decat pentru cele enduro pe care le-am luat cu 10 mil spre exemplu. Iar ultimul accident in trafic m-a facut sa nu prea mai calc pe asfalt de acum incolo...Rotile de enduro inca nu le-am maritat...ci incerc sa le dau uitarii prin debara(vroiam sa zic garaj,dar nu stau la casa) poate pentru amkart sa le mai tin. Era bun E-ul,dar la fel ca RMZ-ul,nu e inmatriculabil... Uneori nu ma pricep nici eu cateodata,asa ca n-am pretentii de la altii Scuze k am postat d pe id-ul prietenei,insa asa ma logeaza knd sunt pe mobil Se pare ca nu prea ai inteles. Eu am vazut rotile de supermoto la vanzare si am zis: de ce sa iti iei supermotard, sa ii cumperi roti enduro si sa ii vinzi rotile supermoto? Ca sa iesi mai ieftin? Nu cred. Un DRZ S sau E costa cu vreo 300 - 400 euro mai ieftin decat varianta supermoto. Si diferenta dintre cu cat vinzi tu rotile de supermoto si cu cat le-ai cumparat pe cele de enduro abia ajunge acolo (daca ajunge) si mai e si stresul de rigoare cu demontat, vandut, cumparat, montat roti. Ca sa nu mai zic ca e de preferat o mobra venita de la mama ei enduro (cu suspensiile gata setate, eventual alt ulei in furca, alte pinioane si ce diferente or mai fi) decat o mobra transformata din supermoto in enduro. Lol. P.S. DRZ E-ul si RMZ-ul nu au nicio legatura unul cu celalalt. Vorba ceea: Uneori nu ma pricep nici eu cateodata, asa ca n-am pretentii de la altii. -> stiam eu ca uitasem ceva. Editat Iunie 27, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 (editat) Suzuki DRZ E nu a fost niciodata inmatriculabil fiind varianta OFFROAD - nu are legatura cu euro 2 sau chestiile astea. RMZ este un cross deci e clar de ce nu poate fi inmatriculat. De E stiu pentru ca m-am uitat pe la showroom si nici acum 2 ani nu se putea inmatricula. Se poate inmatricula DR-Z 400S cel care este facut pt strada. Nu vreau eu sa par ultimul om aici - dar cand modifici DRZ-ul supermoto nu are totul setat altfel decat varianta S sau E de exemplu. Si aici ma refer cel mai mult la amortizoare - care fac diferenta intre strada si off-road. Editat Iunie 28, 2008 de Inger`Albastru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.