Sari la conținut

Suzuki Drz 400 Sm !


blue_nightwishX
 Share

Postări Recomandate

de 2 saptamani si un pic sunt posesorul unui DRZ 400 sm (dec.2007) inca in garantie(2ani),ca l-am incalecat la 1650 km prima oara.

am avut inainte un GSX-R 600 K5 (ala cu dobe MIVV :friends: ) insa datorita faptului ca circul 80 % in oras (Bucurestiul e praf la capitolul asfalt mai ales acum cand se toarna/refac multe strazi si bulevarde) , manevrabilitatii si consumului redus ..am ales acest model

Ce pot sa spun pana acum ...distractie multa in oras ,te plimbi de te plictisesti cu 10l cat are rezervorul (consum undeva 4-5 oras in fct de exploatare) ....fata de 7-8 % la gixer

am scapat de reparat carene ..lipit ..etc deoarece DRZ-ul le are foarte moi si de altfel sunt si ieftine :crack:

 

mai ramane sa-l echipez cu hand-guard-uri...ceva furtune racing si alte gume + o pereche de roti enduro pt coclau si namol

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a parut mie ca vad pe mess statusul cu pricina, dar am crezut:

1 ca glumesti

2 ca ti-ai luat-o si p-asta si o tii si p-ailalta.

 

Felicitari, daca asta ti-ai dorit, vad ca din ce in ce mai multa lume ia decizia asta (se lasa de speed pt supermoto).

Motoreta e superfrumoasa.

 

PS: Am si io o intrebare total offtopic. drz-ul e inmatriculabil si nu se mai inmatriculeaza decat dr-ul, sau cum naiba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de 2 saptamani si un pic sunt posesorul unui DRZ 400 sm (dec.2007) inca in garantie(2ani),ca l-am incalecat la 1650 km prima oara.

am avut inainte un GSX-R 600 K5 (ala cu dobe MIVV :friends: ) insa datorita faptului ca circul 80 % in oras (Bucurestiul e praf la capitolul asfalt mai ales acum cand se toarna/refac multe strazi si bulevarde) , manevrabilitatii si consumului redus ..am ales acest model

Ce pot sa spun pana acum ...distractie multa in oras ,te plimbi de te plictisesti cu 10l cat are rezervorul (consum undeva 4-5 oras in fct de exploatare) ....fata de 7-8 % la gixer

am scapat de reparat carene ..lipit ..etc deoarece DRZ-ul le are foarte moi si de altfel sunt si ieftine :crack:

 

mai ramane sa-l echipez cu hand-guard-uri...ceva furtune racing si alte gume + o pereche de roti enduro pt coclau si namol

 

Felicitari pentru achizitie, omule! Da, e minunata pentru uz urban si pentru noroaie mai mici asa... evident cu alte gume!

Have a lot of fun!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la viteza are 145 max, da de la 120 in sus urla, nu e recomandat la drumuri lungi sincer,

145 in talon ....dar singur pe ea a aratat si 154 km/h. La drumuri lungi nu e problema ca m-am lasat de febra + 120 ..usurel ca-i sanatos

 

PS: Am si io o intrebare total offtopic. drz-ul e inmatriculabil si nu se mai inmatriculeaza decat dr-ul, sau cum naiba?

ce sa zic Nuko , motorul a fost cumparat de la reprezentanta B&S cu 2 zile inainte sa se dea legea aia cu Euro 2 ..adica pe 24.12.2007 ..

acum cica nu mai e inmatriculabil ...darin 2009 apare cel conform standardelor CE

 

De ce alte gume? Sau te referi la d-alea de "scandal pietros"?

P.S. Ce raport ai la pinioane?

PS2. Cam la cati bani ai luat-o?

daca pe amkart dau un pic mai multe ture sa le incalzesc ..sa am aderenta .. si deh ...acolo e asfalt bun si curat ..

dar pe strada unde-i nisip si asfaltu fin ? simt ca ma duc taras in caz de ..necaz

Prefer si din acelea de enduro/hard enduro deoarece distractia nu se termina la asfalt ...ci dincolo d-abia incepe partea de fun

motocicleta e una stock .(pinioane de la mama ei din fabrica).avand decat evacuarea Sebring ,fata de care sunt multumit pe deplin (mai am de pus pe ea ceva modificari)

bani ? hmm 5300 eur la 1600 km cu carte service si garantie ..etc ...

am dat k-5ul si uite cu ce m-am ales ...o capra blonda :friends: <<noh,aici mint ca a fost o perioada cand le-am tinut pe amandoua,mi-am luat altceva cu banii de pe k5>>

imi plac vitezanele ..si chiar daca ochiul spectatorului e mai incantat de carene ascutite , c_rul meu se simte bine pe supermoto

sa dau confortul meu pe aspect cum am facut inainte si cum fac si altii ? no way

la drum lung .. .ce daca ma bate vantul ,las' ca oricum nu prea e bine cu high speed prin Romanica

la 3000 o sa-i schimb uleiu si filtru sa-l spal

 

Nice one.

ps:cum se descurca cu viteza?cat fuge?

cu viteza nu se descurca ,mai mult se impleticeste-ntre spitze :crack:

cat fuge ? la vale sau la deal ? a 'reacu mama ei s-o speriat odat de nisti cani s-o fujit mancand pamantu ai'..

apoi am prins-o am legat-o in streang si nu i-oi mai dat drumu ,uiti asa o tin "intre picioare" strans :bounce:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, felicitari :friends:

 

Si eu am facut o manevra similara in Martie, de pe Thundercat am sarit pe LC4 SMC. Intr-adevar, prin oras e superb cu caprele astea, dar in afara se schimba povestea. Pe scurt, dupa 300+km intr-o zi am inceput sa ma gandesc daca am facut o alegere buna (gandire realizata in picioare, ca jos nu mai puteam sa stau :bounce: ). Acum ii caut sa confort si rezervor mai mare...

 

Voiam sa te si intreb ceva: evacuarea o avea montata cand ai luat-o, sau ai pus-o tu? Daca ai pus-o tu, imi spui si mie, te rog, de unde ai luat-o si cat te-a costat?

 

Multumesc si succes cu noua achizitie :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum stateam eu pe o straduta linistita verdeata, asteptam un pic trageam un fum.. bar bar bar in stanga bar bar bar in dreapta.. ma uit.. :crack: nimica. Cand?!? Ce sa vezi, ghici cine iese din boscheți cu drz-ul cel noou plin de frunze si brusturi?

sa traiasca, faina motoreta, buna alegere :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum stateam eu pe o straduta linistita verdeata, asteptam un pic trageam un fum.. bar bar bar in stanga bar bar bar in dreapta.. ma uit.. :banana: nimica. Cand?!? Ce sa vezi, ghici cine iese din boscheți cu drz-ul cel noou plin de frunze si brusturi?

sa traiasca, faina motoreta, buna alegere :bounce:

:friends: :crack: yooooooooo ! deci parcul ala pustiu se merita exploatat,insa cand nu prea e lume,ci cand e pustiu .. ca apoi se suna la militie (dragi mei colegi ...facem o leapsa cu girofar ? :peace:) )...Pacat ca peste cativa ani nu va mai fi parc ,caci din cate am aflat a fost retrocedat ...deci se va construi si acolo un cartier de vile ca cel de vis-a-vis

 

Editat de blue_nightwish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

145 in talon ....dar singur pe ea a aratat si 154 km/h. La drumuri lungi nu e problema ca m-am lasat de febra + 120 ..usurel ca-i sanatos

 

 

cu viteza nu se descurca ,mai mult se impleticeste-ntre spitze :friends:

cat fuge ? la vale sau la deal ? a 'reacu mama ei s-o speriat odat de nisti cani s-o fujit mancand pamantu ai'..

apoi am prins-o am legat-o in streang si nu i-oi mai dat drumu ,uiti asa o tin "intre picioare" strans :crack:)

 

Vad ca ai chef de caterinci,oricum nu ma supar sa o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ai chef de caterinci,oricum nu ma supar sa o stapanesti sanatos.

la o asemenea intrebare ti-am dat un raspuns pe masura

este stiut ca supermoto in general nu le iei ca sa prinzi cu ele... viteza sau ce iti imaginezi tu , ci sunt mai mult dedicate parcurgerii diverselor tipuri de drumuri oferind un grad mai mare de libertate si distractie la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pe o roata te`ai dat ?:friends:

 

sa o stapanesti sanatos

 

si pe o roata te`ai dat ?:crack:

 

sa o stapanesti sanatos

 

 

LE : acum am vazut poza de la avatar

 

 

deci ora 12 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
frumoasa. si practica. sa te duca sanatos. dar... nu o sa se duca cauciucurile aste de off repede pe asfalt??

bou o fi ala care o iesi cu ele pe asfalt ... eu mi-l car la iarba si ma dau ...ca pe sosea daca merg cu mai mult de 30 km/h sau ii dai zvacuri din gaz.. .se duc pacii crampoanele ..

(nu vedeti ca a ajuns sa fie periculos in trafic si cand stai pe loc ? ) si oricum distractia nu s-a terminat la asfalt . .dincolo m-asteapta jungla ... :crack:

 

Arata super Adi, sa il stapanesti sanatos. Eu totusi as fi pastrat si k5. Era prea frumos.

e frumos ...dar nu prea se merita ...cu una ca asta mai iesi la pensie ..dar cu speed-ul ..slabe sanse (parerea mea)

Editat de blue_nightwish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare.

 

De ce ti-ai cumparat DRZ Supermoto, cand tu vrei sa faci "hard enduro" cu el. Din cate am inteles, ti-ai cumparat roti enduro si cauciucuri pe masura, si ai dat spre vanzare rotile de supermoto. Sunt confuz :kali:

 

M-am gandit ca ai prins vreo oferta ceva, dar 5000 de euro pentru un DRZ cu 1600km e cel mult un pret echitabil...

 

Singura explicatie pe care o gasesc e ca te-ai razgandit pe parcurs de la supermoto la enduro. Dar totusi, de ce nu ai pastrat rotile de supermoto?

 

Deh, sunt si eu curios :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare.

 

De ce ti-ai cumparat DRZ Supermoto, cand tu vrei sa faci "hard enduro" cu el. Din cate am inteles, ti-ai cumparat roti enduro si cauciucuri pe masura, si ai dat spre vanzare rotile de supermoto. Sunt confuz :kali:

 

M-am gandit ca ai prins vreo oferta ceva, dar 5000 de euro pentru un DRZ cu 1600km e cel mult un pret echitabil...

 

Singura explicatie pe care o gasesc e ca te-ai razgandit pe parcurs de la supermoto la enduro. Dar totusi, de ce nu ai pastrat rotile de supermoto?

 

Deh, sunt si eu curios :kali:

Pentru ca iesi mai ieftin. Pe rotile de sm dai ceva mai mult decat pentru cele enduro pe care le-am luat cu 10 mil spre exemplu. Iar ultimul accident in trafic m-a facut sa nu prea mai calc pe asfalt de acum incolo...

Rotile de enduro inca nu le-am maritat...ci incerc sa le dau uitarii prin debara(vroiam sa zic garaj,dar nu stau la casa) poate pentru amkart sa le mai tin. Era bun E-ul,dar la fel ca RMZ-ul,nu e inmatriculabil...

Uneori nu ma pricep nici eu cateodata,asa ca n-am pretentii de la altii :kali:

Scuze k am postat d pe id-ul prietenei,insa asa ma logeaza knd sunt pe mobil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era bun E-ul,dar la fel ca RMZ-ul,nu e inmatriculabil...

 

Wrong:

Si E-ul si SM-ul sunt (din pacate) cu Euro2 pe ele si de aia NU SE MAI POT INMATRICULA, NOI FIIND, incepand cu 1 ianuarie 2008. Se pot inmatricula doar SH-urile aduse de-afara sau cele deja inmatriculate de anul trecut de firmele ce le aveau pe stoc(din RO sau UE).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca iesi mai ieftin. Pe rotile de sm dai ceva mai mult decat pentru cele enduro pe care le-am luat cu 10 mil spre exemplu. Iar ultimul accident in trafic m-a facut sa nu prea mai calc pe asfalt de acum incolo...

Rotile de enduro inca nu le-am maritat...ci incerc sa le dau uitarii prin debara(vroiam sa zic garaj,dar nu stau la casa) poate pentru amkart sa le mai tin. Era bun E-ul,dar la fel ca RMZ-ul,nu e inmatriculabil...

Uneori nu ma pricep nici eu cateodata,asa ca n-am pretentii de la altii :kali:

Scuze k am postat d pe id-ul prietenei,insa asa ma logeaza knd sunt pe mobil

 

Se pare ca nu prea ai inteles. Eu am vazut rotile de supermoto la vanzare si am zis: de ce sa iti iei supermotard, sa ii cumperi roti enduro si sa ii vinzi rotile supermoto?

Ca sa iesi mai ieftin? Nu cred. Un DRZ S sau E costa cu vreo 300 - 400 euro mai ieftin decat varianta supermoto. Si diferenta dintre cu cat vinzi tu rotile de supermoto si cu cat le-ai cumparat pe cele de enduro abia ajunge acolo (daca ajunge) si mai e si stresul de rigoare cu demontat, vandut, cumparat, montat roti.

Ca sa nu mai zic ca e de preferat o mobra venita de la mama ei enduro (cu suspensiile gata setate, eventual alt ulei in furca, alte pinioane si ce diferente or mai fi) decat o mobra transformata din supermoto in enduro. Lol.

 

P.S. DRZ E-ul si RMZ-ul nu au nicio legatura unul cu celalalt. Vorba ceea: Uneori nu ma pricep nici eu cateodata, asa ca n-am pretentii de la altii.

 

:kali: -> stiam eu ca uitasem ceva.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki DRZ E nu a fost niciodata inmatriculabil fiind varianta OFFROAD - nu are legatura cu euro 2 sau chestiile astea.

RMZ este un cross deci e clar de ce nu poate fi inmatriculat.

 

De E stiu pentru ca m-am uitat pe la showroom si nici acum 2 ani nu se putea inmatricula.

Se poate inmatricula DR-Z 400S cel care este facut pt strada.

 

Nu vreau eu sa par ultimul om aici - dar cand modifici DRZ-ul supermoto nu are totul setat altfel decat varianta S sau E de exemplu.

Si aici ma refer cel mai mult la amortizoare - care fac diferenta intre strada si off-road.

Editat de Inger`Albastru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...