MotoRocker Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 purghy....90% le au pe amandoua, chiar si al tau. in ala de sus intra aproximativ 3-4 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Cand alimentezi cu benzina, pe ce pozitie tre sa fie comutatorul ala mic din partea dreapta a ghidonului{fuel, on, off} ?Thanks ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Comutatorul ala mic parca are 2 pozitii: On si Res. Adica alimentare normala sau de pe rezerva. Nu stiu daca ar conta prea mult in ce pozitie e cand alimentezi, insa atunci cand mergi e preferabil sa fie pe On. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bicious Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 purghy....90% le au pe amandoua, chiar si al tau.in ala de sus intra aproximativ 3-4 litri In ala de sus bag de voie 7 litrii . Nu am incercat mai mult ca mai las ceva pana sa fac plinul. + alti vreo 2 litrii care sunt rezerva, in acelasi rezervor... Cel de sub sea nu exista la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 24, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2008 purghy....90% le au pe amandoua, chiar si al tau.in ala de sus intra aproximativ 3-4 litri Damn, thats correct! Eu aveam in cap ca vazusem la multe Virage mai vechiute ca ridicau oamenii saua ca sa puna benzin si rezervorul de sus era doar de forma. Mi s-a ars becul de la vitezometru. Ce bec se pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bicious Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Cand alimentezi cu benzina, pe ce pozitie tre sa fie comutatorul ala mic din partea dreapta a ghidonului{fuel, on, off} ?Thanks ! Este bine sa fie pe ON, ca atunci cand nu mai ai benzina, sa te anunte ca nu mai ai si sa treci pe RES. Pe rezerva mai ai vreo 2 litrii, asa ca o sa ajungi la un PECO... . Pe PRI se da cand ai nevoie sa curga continuu benzina dar cred ca riscul e sa inneci bujiile si oricum consumul e mare rau. Deci pozitia aia se foloseste la nevoie doar Damn, thats correct! Eu aveam in cap ca vazusem la multe Virage mai vechiute ca ridicau oamenii saua ca sa puna benzin si rezervorul de sus era doar de forma. Mi s-a ars becul de la vitezometru. Ce bec se pune? Nu stiu, dar am aceeasi problema. Inca nu m-am uitat bine, dar problema imi pare ca este mai mare la cum ajungi la el sa-l schimbi. Odata ce ai ajuns...o sa vezi si ce bec e folosit . Sa ma anunti si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 (editat) Nu toate motoarele au pozitia PRI. La cele care au, aceasta pozitie se foloseste cateva secunde intre comutarea de pe ON pe RES. Benzina curgand liber, se umple la loc camera de nivel constant a carburatorului. Daca se mentine prea mult, intr-adevar, se ineaca motorul. Editat Noiembrie 24, 2008 de sorinavram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Un sfat!Din cand in cand mai folositi si benzina din rezerva, pana aproape nu mai e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 purghy....90% le au pe amandoua, chiar si al tau.in ala de sus intra aproximativ 3-4 litri Sunt modele de 535 care au rezervor fals. Adica o simpla tabla in loc de rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Sunt modele de 535 care au rezervor fals. Adica o simpla tabla in loc de rezervor. In urma unei neintelegeri { " jigniri"} pricinuite lui AVENT , sesizate de dansul prin PM, ma retrag de pe acest topic, lasand loc unui profesionist in ale Virago , pt. aplauze.Numai bine si bafta tuturor!Promit sa nu va mai deranjez ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 Donez un set de placute pt. Yamaha Virago sub 1995, o oglinda cromata stanga, protectii de cauciuc care se baga in geaca sau pantaloni, protectie spate din izopren, pantaloni impermeabili Probiker, noi, marimea M cred, geaca Cycle Spirit purtata, cu mesada, manusi de iarna Probiker marimea S.Cine vrea, sa dea PM. /index.php?showtopic=292437 Foarte tare, sa te stapaneasca sanatos! Seamana cu a mea... Salutare! Ai un P.M. de la mine... Multa bafta si asfalt uscat!!! (cat mai e... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 (editat) In urma unei neintelegeri { " jigniri"} pricinuite lui AVENT , sesizate de dansul prin PM, ma retrag de pe acest topic, lasand loc unui profesionist in ale Virago , pt. aplauze.Numai bine si bafta tuturor!Promit sa nu va mai deranjez ! WTF Editat Noiembrie 25, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bicious Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Cam presupun raspunsul, dar poate primesc ceva sfaturi ... O tipa a pus frana brusc in fata mea si ca sa evit am pus frana si am facut dreapta. Am cazut pe dreapta cu moto, mi-am julit genunchiul...tipa a coborat, si-a cerut scuze (cica a pus altul frana in fata ei) si a zis daca am nevoie de ajutor. Odata ce moto era ok si eu la fel am zis ca nu e problema. Insa...nu mai porneste, se uda bujiile ( cred ca a intrat ulei in camera de ardere ). Am lasat-o vreo 8 ore si de dimineata avu o pornire de cam un minut ( cum m-am gandit, daca o las ceva timp isi revine singura...!? ). O sa o mai las pana deseara. Ceva sfaturi? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 28, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2008 Cam presupun raspunsul, dar poate primesc ceva sfaturi ... O tipa a pus frana brusc in fata mea si ca sa evit am pus frana si am facut dreapta. Am cazut pe dreapta cu moto, mi-am julit genunchiul...tipa a coborat, si-a cerut scuze (cica a pus altul frana in fata ei) si a zis daca am nevoie de ajutor. Odata ce moto era ok si eu la fel am zis ca nu e problema. Insa...nu mai porneste, se uda bujiile ( cred ca a intrat ulei in camera de ardere ). Am lasat-o vreo 8 ore si de dimineata avu o pornire de cam un minut ( cum m-am gandit, daca o las ceva timp isi revine singura...!? ). O sa o mai las pana deseara. Ceva sfaturi? Multam Bine ca esti ok. Ma mir ca s-a dat jos sa te intrebe ce mai faci. De obicei ignora aspectul asta. S-a innecat motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bicious Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 (editat) Bine ca esti ok. Ma mir ca s-a dat jos sa te intrebe ce mai faci. De obicei ignora aspectul asta. S-a innecat motorul? Mi s-a rup pantalonul la genunchiul drept, manusa dreapta, casca frecata pe partea dreapta de asfalt (deci am dat cu capul dar nu observasem ) , s-a innecat motorul ... Dar s-a rezolvat. Vreau sa va intreb ceva: daca fara becuri aprinse, la relantii da 12 volti la baterie( cu tot cu firele de la regulator) nu prea e bine, nu?! Daca accelerez trece de 12, ajunge pe la 12.60 Editat Noiembrie 30, 2008 de Bicious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Mi s-a rup pantalonul la genunchiul drept, manusa dreapta, casca frecata pe partea dreapta de asfalt (deci am dat cu capul dar nu observasem ) , s-a innecat motorul ... Dar s-a rezolvat.Vreau sa va intreb ceva: daca fara becuri aprinse, la relantii da 12 volti la baterie( cu tot cu firele de la regulator) nu prea e bine, nu?! Daca accelerez trece de 12, ajunge pe la 12.60 Parere personala si neavizata (nu-s mecanic ,electrician ... ) ... ar trebui sa fie undeva in jurul valorii de 14 V ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bicious Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Parere personala si neavizata (nu-s mecanic ,electrician ... ) ... ar trebui sa fie undeva in jurul valorii de 14 V ... Cica trebuie sa fie: ori 13.5, ori 12.5, ambele valabile in functie de baterie. Numai ca mie imi da 12.5-12.6 dar cand accelerez. D-asta intrebam daca 12 la relantiu ar fi ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 sal releul de incarcare la o viroaga de 250 este acela de langa releul de semnalizare?adica sub capacul din dreapta motorului?acolo unde este si trusa de scule. am gasit acolo un releu pe care scrie omron japan cod 2uj81950-00 am nevoie de un raspuns cat mai repede pt. ca s-ar putea sa imi fi fasit unul pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bicious Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Daca releul de incarcare este acelasi cu regulatorul de care stiu eu, este pe cealalta parte, are 4 pini si e din aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 (editat) Ahoi! Am cateva intrebari pentru posesorii de virago 535cc: Care dintre voi are "dragbar" pus pe motor sau "apehanger"? Daca nu am scris corect corectati-ma! Vreau sa stiu cum ma-si descurca pe drumuri cu serpentine daca imi pun asa ceva! Ca daca pana la primavara nu-mi vand virago-ul ma apuc de modificat! Poze cu ce a-si vrea sa-mi pun: si a-si mai pune un alt crashbar, sisbar si modifcare aripa fata, si gume cu dunga alba (apropo cum le zice ca tot uit) si mai multe accesorii si desigur un paint fain! Editat Decembrie 8, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beleth Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 okay robby te-am ascultat si am postat, uite poze si cu virago meu de 535 din `94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 okay robby te-am ascultat si am postat, uite poze si cu virago meu de 535 din `94. Bun venit in gasca posesorilor de virago! Apropo cat a fost bijuteria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beleth Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Bun venit in gasca posesorilor de virago!Apropo cat a fost bijuteria? Sincer pot spune pomana... 2300 de euro, din `94 pana in 2006 a fost al unei gajici mai in varsta in germania apoi a fost luata in 2006 de un tip care o tinea in garaj... cu capul pe umeri avea grija de ea dar ... a trebuit sa`l vanda. Nu cred ca gaseam ceva mai bun la 2300 de euro si in starea in care e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Sincer pot spune pomana... 2300 de euro, din `94 pana in 2006 a fost al unei gajici mai in varsta in germania apoi a fost luata in 2006 de un tip care o tinea in garaj... cu capul pe umeri avea grija de ea dar ... a trebuit sa`l vanda. Nu cred ca gaseam ceva mai bun la 2300 de euro si in starea in care e Bravo tie, e chiar fain la pretul asta! Eu deja de 3 luni ma chinui sa-mi vand motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beleth Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 (editat) Bravo tie, e chiar fain la pretul asta! Eu deja de 3 luni ma chinui sa-mi vand motorul! si la cati bani vrei sa`l dai? din ce an e cati km? Editat Decembrie 10, 2008 de Beleth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.