Sari la conținut

KTM 250 SX-F


Postări Recomandate

Sper sa nu supar pe multi cu aceste poze.

KTM in aceasta luna lanseaza un model de conceptie noua.

KTM 250 SX-F

Informatiile abia acum incep sa vina asa ca deocamdata numai poze.

Daca va intereseaza si detalii va rog sa-mi scrieti

 

Salut Zsolt

post-3172-1121176265_thumb.jpg

post-3172-1121176350_thumb.jpg

post-3172-1121176378_thumb.jpg

Editat de EGLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salutare tuturor in primul rand !(primul post aici)

 

Acum direct la obiect:

se dau:

- "rider" incepator (experienta putina pe 2 roti si mai deloc pe enduro)

- pasiune pt mersul pe munte (desi nu ajungi prea sus pe un M-bike)

- posibilitati financiare asa-si-asa (leasing sau rate cel mai probabil)

- interes pt motorul ce face subiectul acestui topic

- 1.79 m , 72 kg

 

ce as vrea sa mai specific:

- da , sunt incepator cand vine vorba de enduro dar pasiunea si un echipament de protectie fac multe asa ca nu vreau sa iau ceva de cilindree mica care sa ajunga pe bursa intr-un an doar pt ca in primele luni nu o sa pot face tot ce poate motorul

- e posibil si fara inmatriculare pt. ca. as putea lasa motorul undeva in Treisteni(Valea Doftanei) si sa il iau de acolo cand vreau sa ma urc pe Baiului

 

ce as vrea sa stiu:

 

- pt dl Zsolt si cei care au mai incercat motorul asta , as vrea si eu niste opinii/sugestii

ma refer aici la chestii precum :

1)cum considerati ca e pt un incepator (din ce experienta am eu si din ce am mai vb cu altii cei 39 de cai nu par sa fie o limita ... cel putin nu in primii doi-trei ani , poate mai mult , dar ma interesa cum reactioneaza la comenzi ... daca e gandita doar pt MX si are un raspuns brutal la acceleratie , nu am facut nimic ... si aici ma interesa si manevrabilitatea cu toate ca am vazut ca e usoara (sub 100 kg) )

2)cum apreciati posibilitatile motocicletei in comparatie cu celelalte din clasa asta (ma refer doar la cele in 4 timpi ... 2 timpi am inteles ca nu sunt ok pt un incepator ... si am primit argumente destul de convingatoare)

 

- pt toti ceilalti:

1)cum vedeti lipsa unui buton de pornire (nu sunt lenes dar cateodata nu e practica pedala ... ce vreau sa stiu e cat de des va loviti de situatii in care va e greu cu pedala)

2)merita sa inmatriculezi asa ceva? ma gandesc la costuri: RAR,inmatriculare,taxe,rovinieta(nici nu stiu daca e cazul) si daca merita asigurata o motocicleta enduro .

3)la ce fel de consum ar trebui sa ma astept? ma interesaza mai mult din punct de vedere al autonomiei ...tot aici : rezervorul ala de 13l e compatibil cu modelul asta?

4)exista motive reale pentru care ar trebui sa ma indrept catre ceva din gama EXC (mentionez ca sxf-ul e singura din gama sx cu cutie cu 6 rapoarte si nu m-as fi orientat spre ea daca nu avea 6 viteze de unde rezulta ca din punctul meu de vedere celelalte motoare SX nu prezinta interes)

 

multumesc pentru ajutor si sper sa ne vedem la vara prin zona

 

Bafta ! Alex

Editat de Soso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor in primul rand !(primul post aici)

 

Acum direct la obiect:

se dau:

- "rider" incepator (experienta putina pe 2 roti si mai deloc pe enduro)

- pasiune pt mersul pe munte (desi nu ajungi prea sus pe un M-bike)

- posibilitati financiare asa-si-asa (leasing sau rate cel mai probabil)

- interes pt motorul ce face subiectul acestui topic

- 1.79 m , 72 kg

 

ce as vrea sa mai specific:

- da , sunt incepator cand vine vorba de enduro dar pasiunea si un echipament de protectie fac multe asa ca nu vreau sa iau ceva de cilindree mica care sa ajunga pe bursa intr-un an doar pt ca in primele luni nu o sa pot face tot ce poate motorul

- e posibil si fara inmatriculare pt. ca. as putea lasa motorul undeva in Treisteni(Valea Doftanei) si sa il iau de acolo cand vreau sa ma urc pe Baiului

 

ce as vrea sa stiu:

 

- pt dl Zsolt si cei care au mai incercat motorul asta , as vrea si eu niste opinii/sugestii

ma refer aici la chestii precum :

1)cum considerati ca e pt un incepator (din ce experienta am eu si din ce am mai vb cu altii cei 39 de cai nu par sa fie o limita ... cel putin nu in primii doi-trei ani , poate mai mult , dar ma interesa cum reactioneaza la comenzi ... daca e gandita doar pt MX si are un raspuns brutal la acceleratie , nu am facut nimic ... si aici ma interesa si manevrabilitatea cu toate ca am vazut ca e usoara (sub 100 kg) )

2)cum apreciati posibilitatile motocicletei in comparatie cu celelalte din clasa asta (ma refer doar la cele in 4 timpi ... 2 timpi am inteles ca nu sunt ok pt un incepator ... si am primit argumente destul de convingatoare)

 

- pt toti ceilalti:

1)cum vedeti lipsa unui buton de pornire (nu sunt lenes dar cateodata nu e practica pedala ... ce vreau sa stiu e cat de des va loviti de situatii in care va e greu cu pedala)

2)merita sa inmatriculezi asa ceva? ma gandesc la costuri: RAR,inmatriculare,taxe,rovinieta(nici nu stiu daca e cazul) si daca merita asigurata o motocicleta enduro .

3)la ce fel de consum ar trebui sa ma astept? ma interesaza mai mult din punct de vedere al autonomiei ...tot aici : rezervorul ala de 13l e compatibil cu modelul asta?

4)exista motive reale pentru care ar trebui sa ma indrept catre ceva din gama EXC (mentionez ca sxf-ul e singura din gama sx cu cutie cu 6 rapoarte si nu m-as fi orientat spre ea daca nu avea 6 viteze de unde rezulta ca din punctul meu de vedere celelalte motoare SX nu prezinta interes)

 

multumesc pentru ajutor si sper sa ne vedem la vara prin zona

Bafta ! Alex

buna! sunt unul dintre ceilalti.

1. in functie de dificultatea traseelor pe care ti le alegi, vei blestema sau nu lipsa butonului. kick-ul nu este chiar o nenorocire, dar sunt momente cand ai da orice sa il ai... cand ramai in noroi adanc, sau in pante dificile si pozitii imposibile si asta se intampla cand esti si obosit...oricum se intampla de 2-3 ori pe zi sa ai nevoie, si daca nu te grabesti te descurci si fara...

avand in vedere ca deocamdata KTM nu a scos si EXC-ul cu super inovatiile care le-a bagat pe SX-F, merita sa iti cumperi acest motor.

2. normal ca nu merita daca il folosesti numai la enduro...

3. poti sa mergi 150km, dar sa faci acesti km la hard enduro, nu poti , iar la un rally gasesti tu benzina cand iti trebuie ; cand te duci in gasca va calculati traseul... deci nu consumul trebuie sa te intereseze pe tine. oricum poti sa iti pui si rezervorul de 13 l , se potriveste.

4. exista, dar numai daca te gandesti la exc 450 !!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SXF e un crosser si daca nu-l folosesti la motocross o sa ai urmatoarele dezavantaje:

- nu se inmatriculeaza (chiar si 10 km daca mergi pe drum national, o sa mergi cu stress - pana la urma e caz penal ... chiar daca practic te mai intelegi cu nenea militianu)

- nu are lumini

- are roata spate pe 19 -> iti restrange posibilitatea de alegere a cauciucurilor

- motorul e f bun si puternic, insa cred ca are nevoie de mai multa intretinere decat un EXC. Crosserul e facut sa dea totul 30 minute .. la enduro iti trebuie "cal de povara"

 

Eu zic ca varianta EXC e mult mai potrivita pt enduro si ai mai multe variante - 250 , 400, 450. Eu zic sa-ti iei un 400 sau 450. E mai greu la inceput, insa la 250 risti sa nu-ti mai ajunga dupa un sezon.

 

Mai vorbeste cu lumea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum ti-au scris si altii, asta e un motor de cross, deci nu este cea mai potrivita alegere pentru enduro. Din cate stiu la salonul de la Paris a fost deja aratat si 250 EXC-F, deci anul asta e posibil sa apara pe piata.

http://www.ktm.ro/250sxf

http://www.moto-station.com/article1413.html

 

Dragos

Editat de digitallysane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , e cross, dar datorita motorului de conceptie noua se poate folosi la enduro ff bine ! nu este indicat la rally.

-cu anvelopele nu este nici o problema.

-motorul a fost incercat de catre ktm si este net superior ca fiabilitate fata de vechiul 250exc.

-alegere mai buna dpdv al inmatricularii si al farului este 400-450 exc.

 

PRETUL 250 SX-F = 5849 EURO+TVA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor celor care au raspuns.

 

"Mai vorbeste cu lumea ..." .. pai asta fac ... nu prea stiu pe nimeni cu motor enduro :finger: asa ca imi pun bazele pentru inceput in forum.

 

Ionut, am mai rasfoit forumul si am vazut ca te-ai decis pe un 450 insa nu prea suntem in aceiasi oala ... tu esti un tip mai solid si cu mai multa experienta decat mine ... si ma gandesc sa nu ma arunc direct la motoare mari si sa regret ca ma obosesc intr-o ora(mai ales la inceput) ... daca e cineva pe aici care a inceput direct cu ceva gen 400 cm cubi sau mai mult sunt curios cum le-a mers !!

 

in legatura cu cauciucurile ... recunosc ca nu stiam ca 19 toli e o marime mai rara ... cert e ca cel putin pt inceut nu o sa vreau sa pun dunlop pe ea ca o sa imi para rau de bani ... deci guma ieftina la inceput ... care sunt variantele la 19 inchi si de unde va cumparati ? (ziceti-mi si mie 2-3 chestii despre profilul cauciucului - ce ar trebui sa caut pt enduro ... ce se merita, ce nu)

daca nu va fi sxf-ul va fi cel mai probabil 450exc insa nu stiu cati CP are 450-ul dar stiu ca e mai greu cu 15-20kg si ma gandesc ca nu il voi stapani prea usor

 

farul e folositor dar pana la urma pot sa ii pun si eu (am vazut faruri cu xenon pt mountain bike deci nu cred ca o sa imi fie greu sa gasesc un halogen cat de cat)

 

cat despre 250 EXC-F ... nu stiu nimic dar daca va fi la fel de greu ca 450exc (asa cum e 250-ul actual) nu ma prea convinge ... la aceiasi greutate mai bine iau 450.

 

si inca ceva ... sunt aproape 1000E intre sxf si 450exc ce pot fi investiti in accesorii si nu pot sa zic ca e neglijabila diferenta.

 

multumesc inca o data. Alex

Editat de Alex_R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre 250 EXC-F ... nu stiu nimic dar daca va fi la fel de greu ca 450exc (asa cum e 250-ul actual) nu ma prea convinge ... la aceiasi greutate mai bine iau 450.

EXC-F va fi extrem de asemanatoare cu SX-F de care discutam acum. Va avea cutia de viteze diferita, roata spate diferita, far si alte modificari necesare pentru a putea vorbi de o motocicleta adaptata cerintelor enduro. mai pe scurt, va fi "versiunea enduro a SX-F".

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ionut, am mai rasfoit forumul si am vazut ca te-ai decis pe un 450 insa nu prea suntem in aceiasi oala ... tu esti un tip mai solid si cu mai multa experienta decat mine ... si ma gandesc sa nu ma arunc direct la motoare mari si sa regret ca ma obosesc intr-o ora(mai ales la inceput) ... daca e cineva pe aici care a inceput direct cu ceva gen 400 cm cubi sau mai mult sunt curios cum le-a mers !!

 

intre 250 si 400 eu zic sa alegi 400. Dragos KTM a inceput direct cu 400 si e OK.

 

 

in legatura cu cauciucurile ... recunosc ca nu stiam ca 19 toli e o marime mai rara ... cert e ca cel putin pt inceut nu o sa vreau sa pun dunlop pe ea ca o sa imi para rau de bani ... deci guma ieftina la inceput ... care sunt variantele la 19 inchi si de unde va cumparati ? (ziceti-mi si mie 2-3 chestii despre profilul cauciucului - ce ar trebui sa caut pt enduro ... ce se merita, ce nu)

 

19 nu e marime rara - e marime de cross. Dar cred ca am exagerat eu mai inainte - nu e o tragedie.

Cauciucuri ieftine sunt MItas - cam 90 E perechea. Insa merita sa mai dai 30 - 40 E in plus si sa-ti iei dunlop sau altceva ca lumea.

Profile sunt o gramada - de piatra, de noroi ... acum depinde si de dealurile pe care te dai. Cel mai bine incerci diverse si vezi ce-ti place

Eu mi-am luat 2 perechi de michelin s12 de cross de noroi

http://two-wheels.michelin.com/2w/front/af...4162438&lang=EN

vezi mai multe pe-aici

 

Daca nu te grabesti, s-ar putea ca EXC -F sa fie o varianta misto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am inceput direct pe 525exc si nu ma plang de nimik.

De obosit, e adevarat ca obosesti, dar nu pot sa fac o comparatie ca nu am mers pe ceva mai mic de la ktm.

Iar in legatura cu inmatricularea eu te sfatuiesc sa mergi pe varianta legala ca la mine a durat ceva pana am avut permis si muream de frica cand trebuia sa mai ies cu ea pe asfalt ca sa fac un transfer intre trasee sau ceva de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am inceput direct pe 525exc si nu ma plang de nimik.

 

 

Alex,

Probabil tu esti f talentat si f bine pregatit fizic.

Sau nu faci enduro cu ea.

In mod normal, e nightmare sa te sui din prima la enduro pe asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa recunoc ca unul din principalele motive pt care am ales sxf-ul a fost greutatea scazuta ... mie imi era mai frica de problemele pe care le pune un motor mai greu decat unul mai puternic si am ajuns la concluzia ca sxf-ul e un compromis bun, daca ma voi orienta spre exc probabil ca ma voi gandi la 450 pt ca celelalte se invart tot pe acolo ca greutate dau au putere mai mica , diferenta de bani e si ea destul de mica ... o sa ma descurc eu pana la urma cu puterea mai mare dar greutatea ramane la fel (doar daca nu ma apuc de sala in mod serios ... eheheee ... :finger: )

 

multumesc celor care m-au ajutat , vad insa ca modelul asta e cam rar si aparent nimeni de pe forum nu l-a folosit (in afara de dl Zsolt despre care am aflat ca a suferit un accident - ce sa fac .. abia acum ... nu prea sunt la curent cu stirile ... ce pot sa zic decat Insanatosire grabnica !! ) si nu as vrea sa fiu eu ala mai cu mot si sa imi cumpar modelul cand sunt doar o mana de oameni in tara cu asa ceva ... ma gandesc ca daca e mai putin popular modelul piese in stoc nu vor fi prea multe ... ma insel ?

 

Bafta! Alex

Editat de Alex_R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc ca daca e mai putin popular modelul piese in stoc nu vor fi prea multe ... ma insel ?

 

 

 

Asta e ultimul lucru de care trebuie sa-ti faci griji - piesele la KTM vin f repede

Si daca-l iei nou nu ti vor trebui piese prea curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic. De enduro eu cred ca a fost destul de hard pe unde am fost cu ea. Acum in legatura cu partea mea fizica am 1.85 si 73 Kg deci nu sunt gigi muschi.

Nu ma intelege gresit nu tin neaparat sa ma contrazic dar acum chiar m-ai facut curios sa incerc cu un 450 Exc. Adica eu cu 525-ul eram muci de obosit dupa un traseu dar am banuit (si banuiesc in continuare) ca asta se datoreaza faptului ca este un sport extrem de solicitant. Si sincer nici nu ma asteptam sa obosesc mai putin. Deci sa inteleg ca daca o sa ma dau cu 450-ul o sa fiu mai odihnit?

Promit sa incerc la primavara si sa spun si la altii daca ajung la o concluzie.

 

Ce sa mai vorbim, de fapt ma incanta mult ideea aia cu talentul si vreau sa cred ca nu am obosit destul ca sa pot spera ca am talent :finger:

Editat de Green_Alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu ma intelege gresit nu tin neaparat sa ma contrazic dar acum chiar m-ai facut curios sa incerc cu un 450 Exc.

 

Asta cu incercatul e cam tricky ... daca o sa te sui pe 450 de pe 525 o sa ti se para moale.

 

Eu cred ca momentul adevarului la o tura de enduro e la sfarsitul zilei. Poti sa spui ca ai avut motocicleta potrivita pt fizicul si talentul tau daca nu ai cazut de f multe ori sau f rau, daca iti mai simti mainile, daca mai poti sa mergi normal pe picioare si daca esti nerabdator ca a doua zi dimineata sa o iei de la capat.

Cred ca un incepator cu o motocicleta puternica e rupt de maini la jumatatea zilei.

 

Daca nu intentionam sa merg si la rally, eu imi luam 400.

 

Iesim la o tura la primavara si facem schimb de capre :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu incercatul e cam tricky ... daca o sa te sui pe 450 de pe 525 o sa ti se para moale.

 

Eu cred ca momentul adevarului la o tura de enduro e la sfarsitul zilei. Poti sa spui ca ai avut motocicleta potrivita pt fizicul si talentul tau daca nu ai cazut de f multe ori sau f rau, daca iti mai simti mainile, daca mai poti sa mergi normal pe picioare si daca esti nerabdator ca a doua zi dimineata sa o iei de la capat.

Cred ca un incepator cu o motocicleta puternica e rupt de maini la jumatatea zilei.

 

Daca nu intentionam sa merg si la rally, eu imi luam 400.

 

Iesim la o tura la primavara si facem schimb de capre :finger:

 

Iesim cu cea mai mare placere ;)

Iar la faza cu momentul adevarului cred ca ai dreptate, eu mereu eram rupt in doua la sfarsitul turelor (cele mai serioase), dar am banuit ca asa e normal X-(

Tipul cu care am mai fost se da acum pe o 450 dupa ce a avut 525 si era mult mai verde ca mine, dar eu am banuit ca se trage de la experienta...deci asta era secretul :10:

 

Sa traim si sa aflam :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...