sohei Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 am fisurate membranele de vacum de la motocicleta....stie careva daca se poat repara? si cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 am fisurate membranele de vacum de la motocicleta....stie careva daca se poat repara? si cum? singura modalitate de a le repara, din pacate, este sa le schimbi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Iunie 24, 2008 Autor Share Postat Iunie 24, 2008 nasol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 E problema curenta. Vezi la www.kedo.de, nu costa foarte mult si se schimba intr-o ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Iunie 24, 2008 Autor Share Postat Iunie 24, 2008 nu stiu germana .deci ma uit ca pisica in calendar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Articolul 41454 Membran Gasschieber (bucata), costa 22,50E, vorbesti cu Romi si se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Iunie 24, 2008 Autor Share Postat Iunie 24, 2008 multumesc cristi-mic romi cum dau de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 ROMI3 pe forum... Tel: 0723.564065 sau 0744.131876 email: romi_trb@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 salut Cristi . cred ca ai mai avut de a face cu cei de la kendo . poti sa imi spui daca articolul : 41508 (Gleichrichter 12 V Universal) este releul de incarcare ? acolo scrie ca este unul universal . se poate asa ceva? am releul parlit si as vrea sa imi iau unul nou. multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Iunie 25, 2008 Autor Share Postat Iunie 25, 2008 multumesc Cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Sohei, sa cresti mare, cu placere Lotru, ala e releu de incarcare, pare OK, dar vezi ca mai sint citeva aici http://www.kedo.de/com/ssl/php/function/Sh...Seite%2F322.pdf Releele de incarcare sint identice ca principiu, difera doar unele conexiuni la montaj. Daca aia de la Kedo recomanda ceva, in principiu stiu despre ce e vorba, pentru ca sint cei mai buni la Yamaha enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) multumesc ! il caut pe romi3. Editat Iunie 25, 2008 de LOTRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) PS Vezi ca releul de Super Tenere montat de fabrica dupa 1992 este ala din poza, patrat si cu o eticheta rosie. La mine vine montat pe bucse de cauciuc, deci izolat de masa, si are un fir separat pentru legarea la masa. Asta ca sa stii cum arata originalul. Sa nu iei din ala mic, dreptunghiular, ca are racirea deficitara. Presupun ca si ala universal e bun, astea mai noi folosesc piese mai de calitate decit in 1990. Editat Iunie 25, 2008 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) al meu e din 92 si din ce cred am un releu adaptat . acesta al meu are mufa cu 6 fire ce sunt adaptate de la o mufa cu 4 fire. deci instalatia ei se termina cu mufa cu 4 fire dar are in continuare o bucata de cablaj ce se modifica de la 4 la 6 . cablele acestea de pana la releu mi se incalzesc destul de tare imediat dupa ce o pornesc . electricianul mi -a spus ca nu incarca releul . asta poate explica incalzirea cablurilor sau se poate sa fie si bateria sulfatata? mentionez ca am ajuns seara cu ea acasa dupa ce am mers cu farurile aprinse toata ziua si e pe moarte bateria insa dimineata o ia din prima . scuze ptr offtopic . Editat Iunie 25, 2008 de LOTRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Si la mine e la fel releul, e vorba de o modificare din fabrica, de la 6 la 5 fire parca (3 faze, plus si masa)(se uneste firul maro cu cel rosu daca nu ma insel). Tot sistemul se incinge (mai ales daca e montat sub sea). Uita-te la mine in semnatura pe link sa vezi cum am modificat. Cele 3 faze (albe) se incing putin, e destul de normal. Ca sa verifici incarcarea e simplu, pui un voltmetru pe bornele bateriei (motor pornit) si trebuie sa aiba minim 13-13,5 Volti, sa nu scada cind aprinzi farurile si sa nu varieze tare cind accelerezi (NU E VOIE sa sara de 15V). E posibil ca bateria sa fie obosita si de-asta are toate simptomele. Pune un consumator mare pe ea (demontata) si vezi cit rezista, daca dupa 1 minut moare e clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Iunie 27, 2008 Autor Share Postat Iunie 27, 2008 la mine nu merge o faza ..am masurat ..si daca merg cu faza lunga imi descarca bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 (editat) Referitor la membrane, pana iti vin (cred ca dureaza 2 saptamani), exista o solutie: incercata de mine si pe GPZ la vacum si pe masina la pompa de motorina: desfaci membrana, dai cu superglue peste fisura, si o montezi inapoi. Superglue-ul se intareste, si la miscarea membranei se sparge in mici bucati ce raman atasate de membrana, dar care iti acopera fisura. Top-ul fiabilitatii a fost de 2 ani rezistat asa la masina, dupa care am schimbat pompa cu totul. Repet, e solutie de compromis pentru a te da cu motorul pana vine piesa. P. S. Superglue rezista la benzina, nu se topeste. Editat Iunie 27, 2008 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Referitor la incarcare....nasoala treaba cu faza aia. Decupleaza cele 3 faze (fire albe) si masoara intre ele, pe curent alternativ, cu motorul pornit. Trebuie sa scoata in jur de 70V (alternativ, repet) la o turatie medie (4-5.000 rpm). Ai 3 combinatii, si voltajele trebuie sa fie egale. Daca nu...trebuie alt stator de alternator. Se gasesc, nu e problema, si costa cam cit un releu. Referitor la membrane, probabil ca merge si cu superglue, dar dupa ce demontezi o data carenele si rezervorul...nu prea-ti mai arde sa faci operatiunea asa des, mai ales ca merge lejer si cu niste membrane putin zdrentuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 la mine nu merge o faza ..am masurat ..si daca merg cu faza lunga imi descarca bateria salut! daca vrei sa iesi mai ieftin cu alternatorul prajit, stiu 2 mosi care bobineaza foarte bine la pret destul de mic. daca te intereseaza, te trimit la ei. inainte sa dai verdictul de alternator defect, mai fa o masuratoare in afara de cea pe care ti-a recomandat-o cristi mic. cu un ohmetru si cu motorul oprit, masoara fiecare faza fata de masa. in toate cele trei cazuri trebuie sa ai rezistenta infinita. daca nu e asa, du-l la rebobinat sau schimba-l. Referitor la incarcare....nasoala treaba cu faza aia. Decupleaza cele 3 faze (fire albe) si masoara intre ele, pe curent alternativ, cu motorul pornit. Trebuie sa scoata in jur de 70V (alternativ, repet) la o turatie medie (4-5.000 rpm). Ai 3 combinatii, si voltajele trebuie sa fie egale. Daca nu...trebuie alt stator de alternator. Se gasesc, nu e problema, si costa cam cit un releu. Referitor la membrane, probabil ca merge si cu superglue, dar dupa ce demontezi o data carenele si rezervorul...nu prea-ti mai arde sa faci operatiunea asa des, mai ales ca merge lejer si cu niste membrane putin zdrentuite. superglue-ul mi se pare destul de rigid ca sa poti carpi cu el membranele. ideal ar fi prenandezul, dar, atmosfera de vapori de benzina il dizolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 superglue-ul mi se pare destul de rigid ca sa poti carpi cu el membranele. ideal ar fi prenandezul, dar, atmosfera de vapori de benzina il dizolva. membranele de vacum NU se repara, se SCHIMBA! AM avut aceeasi buba si am incercat sa carpesc...nu a tzinut nimic si nici nu o sa tzina, va spune baiatu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Iunie 27, 2008 Autor Share Postat Iunie 27, 2008 (editat) mama lor de membrane ,le dau foc si gata , nu m-am gandit ca prenandezul se dizolva de la benzina , mosii ai de unde sunt? eu sunt din tim Editat Iunie 27, 2008 de sohei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.