Jump to content
Sign in to follow this  
Dan_Dumitrescu

Tranta Pe Calea Giulesti

Recommended Posts

Prima tranta pe care o consider demna de a fi mentionata:

 

Mergeam pana la Piata Giulesti pt schimbul de ulei (ironia sortii), cand pe calea giulesti, in curba imediat dupa stadion, ma trezesc pe o dara zdravana de ulei fix in apex-ul curbei... Efectele au fost evidente (considerand ca am Dominator cu cauciucuri mai mult de off): slide, carena polizata alaturi de genunchi (am avut noroc ca aveam doar casca si manusi, ca deh, doar nu o sa ma car cu armura dupa mine in tramvai inapoi d la service.. :) ), schimbatorul stramb. Greseala mea cred ca a fost ca am mers prea in poponeata unei dacii, drept urmare am observat pata de ulei prea tarziu.

 

CE M-A SOCAT EFECTIV a fost ca imediat au oprit 2 masini si 1 motorist sa vada daca sunt ok. Mai mult de atata, din prima masina au iesit 1 tigan get beget cu piranda si m-au intrebat daca sunt ok, cu ce ma pot ajuta etc.(sa nu prind pe vre-unu ca mai zice de tigani ca sunt sub-oameni!). A doua masina era cu 2 tineri, au iesit, unul m-a bandajat pana sa apuc eu sa ripostez :P si cand l-am intrebat daca e si el motorist a raspuns senin:

"Nu, nu sunt motorist, sunt om..."

 

Poate ca se exagereaza un pic cu imaginea negativa a "conservarilor"...No comment...

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta e. de cele mai multe ori vina tot a noastra e. daca nu erai prea in ala din fata, vedeai mai din timp pata de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai sunt si cazuri bune aparte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bafta omule, si oameni "oameni" chiar exista, bine ca esti ok, dar ce ai facut? Ai franat pe pata aia? ca nu inteleg... sau erai pur si simplu pe curba si ai alunecat pe pata? Scuze ca intru in detalii, fratilor, nu ma injurati prea tare, va rog eu frumos, ca sunt si eu mai noua pe aici... intreb doar ca sa stiu si eu ce sa nu fac.... daca se poate. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai sigur ca nu-s toti conservarii la fel :) uite,eu spre ex cam de juma de an,sunt f atent la motociclitsti,inca de cand ii aud in spate incerc sa le fac cat mai mult loc pe langa mine,si ma uit de 2 ori oglinda inante de a intoarce sau a schimba banda....de cand sunt si eu pe forumul asta cred ca am inceput sa fiu SI MAI atent.din pacate,partea proasta e ca nu multi sunt ca mine,am vazut-o si cu ochii mei,am citit si aici pe forum.asta e,poate cu timpul se vor mai schimba lucruruile.important e ca tu esti OK :P asta conteaza,bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prima tranta pe care o consider demna de a fi mentionata:

...

 

Poate ca se exagereaza un pic cu imaginea negativa a "conservarilor"...No comment...

Tu esti OK? In afara de genunchi polizat...

Cat despre "conservari" eu totdeauna am zis ca majoritatea nu trebuie bagata in aceasi oala cu cei cativa.. dar din pacate aia formeaza opinia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

iar ai tavalit cazanu ma? saptamana si cazatura...incredibil...

 

bine ca esti ok...ba da sa nu dai tu un telefon sa zici...

 

iar daca nu ai nevoie de armura...o iau io :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prima tranta pe care o consider demna de a fi mentionata:

 

Mergeam pana la Piata Giulesti pt schimbul de ulei (ironia sortii), cand pe calea giulesti, in curba imediat dupa stadion, ma trezesc pe o dara zdravana de ulei fix in apex-ul curbei... Efectele au fost evidente (considerand ca am Dominator cu cauciucuri mai mult de off): slide, carena polizata alaturi de genunchi (am avut noroc ca aveam doar casca si manusi, ca deh, doar nu o sa ma car cu armura dupa mine in tramvai inapoi d la service.. :) ), schimbatorul stramb. Greseala mea cred ca a fost ca am mers prea in poponeata unei dacii, drept urmare am observat pata de ulei prea tarziu.

 

CE M-A SOCAT EFECTIV a fost ca imediat au oprit 2 masini si 1 motorist sa vada daca sunt ok. Mai mult de atata, din prima masina au iesit 1 tigan get beget cu piranda si m-au intrebat daca sunt ok, cu ce ma pot ajuta etc.(sa nu prind pe vre-unu ca mai zice de tigani ca sunt sub-oameni!). A doua masina era cu 2 tineri, au iesit, unul m-a bandajat pana sa apuc eu sa ripostez :) si cand l-am intrebat daca e si el motorist a raspuns senin:

"Nu, nu sunt motorist, sunt om..."

 

Poate ca se exagereaza un pic cu imaginea negativa a "conservarilor"...No comment...

Bine ca nu ai patit nimic.., da, nu ai simtit si tu miros de ulei in prealabilul cazaturii?!, ce dreaku, noi motoretistii avem auzul si mirosul fin.., pun pariu ca era ulei de la vreun harb de Dacia :P PS Sigur nu esti rapidist! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna treaba cu fotbalu (@Jean_taxi) :)

 

@Maverick: Da, sunt ok, in afara de genunchiul stang si mai ales de orgoliu sunt ok...orgoliul a suferit cel mai grav :P Am injurat 5 min, am fumat o tigara si m-am urcat sa o duc la service...

 

@ruxique: Eram inclinat doar, iar pata era fix pe apex-ul curbei si se continua pe iesire... nu's nebun sa pun frana pe ulei:)))))... am incercat sa o scot de pe dara, dar fara succes se pare. Conteaza mult si cauciucurile cred eu...cum ziceam, poate daca aveam cauciucuri mai street, poate nu rupea aderenta. Oricum, mare atentie la suprafata! Am reusit cateva drifturi involuntare pana am invatat sa franez cu grija pe praf, mazga etc. (si eu sunt incepator...~3100km so far) Alta chestie la care te sfatuiesc sa ai grija sunt sinele de tramvai care par la nivel. Am avut un episod similar pe calea calarasi si am aflat ca nu sunt de loc singurul (stiu doar de mine si jon lup cum antecedente acolo;) ). Sper sa nu fi plictisit pe nimeni cu teoriile astea si sper sa fie de folos cuiva.

 

Multa bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lznicu
CE M-A SOCAT EFECTIV a fost ca imediat au oprit 2 masini si 1 motorist sa vada daca sunt ok.[/quote

 

Acum vreo 3 luni am luat o tranta si au oprit doi cetateni cu masina si ma-ntrebau daca am ceva, erau vizibil ingrijorati...

 

Mai mult de atata, din prima masina au iesit 1 tigan get beget cu piranda si m-au intrebat daca sunt ok, cu ce ma pot ajuta etc.

 

Acestia din pacate sunt minoritari in etnia lor, asa stiu si eu tigani de treaba (stau in Mogosoaia) dar in spatele lor sunt cel putin 20 de fiecare ce le strica imaginea.

Edited by lznicu

Share this post


Link to post
Share on other sites
....

 

CE M-A SOCAT EFECTIV a fost ca imediat au oprit 2 masini si 1 motorist sa vada daca sunt ok. Mai mult de atata, din prima masina au iesit 1 tigan get beget cu piranda si m-au intrebat daca sunt ok, cu ce ma pot ajuta etc.(sa nu prind pe vre-unu ca mai zice de tigani ca sunt sub-oameni!). A doua masina era cu 2 tineri, au iesit, unul m-a bandajat pana sa apuc eu sa ripostez :P si cand l-am intrebat daca e si el motorist a raspuns senin:

"Nu, nu sunt motorist, sunt om..."

 

....

 

Tiganii nu sunt oameni rai , nu toti ... IN PLUS sunt oameni ... mai ales daca sunt "cu frica lui Dumnezeu"

 

Fa-te bine si pe tine si motoru !!! In rest ce sa zic stiu cum sa te tavalesti singur :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca ai scapat usor.

 

BTW:Diferenta dintre un tigan si o fata mare este ca tiganul tot tigan ramane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bafta ta ca ai avut parte de astfel de oameni, dar nu toti au norocul asta. Eu cand am luat o tranta pa la Universitate ma claxonau sa ies odata de pe drum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prima tranta pe care o consider demna de a fi mentionata:

 

Mergeam pana la Piata Giulesti pt schimbul de ulei (ironia sortii), cand pe calea giulesti, in curba imediat dupa stadion, ma trezesc pe o dara zdravana de ulei fix in apex-ul curbei... Efectele au fost evidente (considerand ca am Dominator cu cauciucuri mai mult de off): slide, carena polizata alaturi de genunchi (am avut noroc ca aveam doar casca si manusi, ca deh, doar nu o sa ma car cu armura dupa mine in tramvai inapoi d la service.. :kali: ), schimbatorul stramb. Greseala mea cred ca a fost ca am mers prea in poponeata unei dacii, drept urmare am observat pata de ulei prea tarziu.

 

CE M-A SOCAT EFECTIV a fost ca imediat au oprit 2 masini si 1 motorist sa vada daca sunt ok. Mai mult de atata, din prima masina au iesit 1 tigan get beget cu piranda si m-au intrebat daca sunt ok, cu ce ma pot ajuta etc.(sa nu prind pe vre-unu ca mai zice de tigani ca sunt sub-oameni!). A doua masina era cu 2 tineri, au iesit, unul m-a bandajat pana sa apuc eu sa ripostez :kali: si cand l-am intrebat daca e si el motorist a raspuns senin:

"Nu, nu sunt motorist, sunt om..."

 

Poate ca se exagereaza un pic cu imaginea negativa a "conservarilor"...No comment...

 

Curba aceea e foarte periculoasa... mare grija intotdeauna acolo... vizibilitatea e minima si asfaltul e foarte prost... bine ca esti tu ok :kali:

 

Intamplarea a facut sa observ acea pata de ulei care ti-a cauzat "neplacerea"... iar din pdv-ul meu, vina este a ta... ai fost atent la asfaltul din acea curba? Ai observat ca NU se poate urma un curs normal in acea curba? Trebuia sa "tai" pe linia de tramvai curba... chiar si masinilor le este dificil sa urmeze un curs normal in acea curba... parerea mea este ca chiar TU esti de vina pentru cazatura... nu te supara pe mine dar trebuia sa anticipezi posibilitatea ca acea curba sa aibe asfaltul facut tandari si: 1- sa fi taiat curba pe linia de tramvai; 2- sa fi mers mult mai incet astfel incat sa ai timp sa eviti acea pata de ulei (care apropo sunt de fapt vreo 2-3 :kali:)

Edited by fuzzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fuzzy: no offense taken:) Ai zis bine ce ai zis, dar stii cum e, "good judgement comes from experience, which comes from bad judgement"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prima tranta pe care o consider demna de a fi mentionata:

 

Mergeam pana la Piata Giulesti pt schimbul de ulei (ironia sortii), cand pe calea giulesti, in curba imediat dupa stadion, ma trezesc pe o dara zdravana de ulei fix in apex-ul curbei... Efectele au fost evidente (considerand ca am Dominator cu cauciucuri mai mult de off): slide, carena polizata alaturi de genunchi (am avut noroc ca aveam doar casca si manusi, ca deh, doar nu o sa ma car cu armura dupa mine in tramvai inapoi d la service.. :P ), schimbatorul stramb. Greseala mea cred ca a fost ca am mers prea in poponeata unei dacii, drept urmare am observat pata de ulei prea tarziu.

 

CE M-A SOCAT EFECTIV a fost ca imediat au oprit 2 masini si 1 motorist sa vada daca sunt ok. Mai mult de atata, din prima masina au iesit 1 tigan get beget cu piranda si m-au intrebat daca sunt ok, cu ce ma pot ajuta etc.(sa nu prind pe vre-unu ca mai zice de tigani ca sunt sub-oameni!). A doua masina era cu 2 tineri, au iesit, unul m-a bandajat pana sa apuc eu sa ripostez :jump: si cand l-am intrebat daca e si el motorist a raspuns senin:

"Nu, nu sunt motorist, sunt om..."

 

Poate ca se exagereaza un pic cu imaginea negativa a "conservarilor"...No comment...

 

 

 

Tiganii sint sub-oameni. Probabil vroia sa-ti ciordeasca ceasul de la mina sau portofelul si faptul ca erai treaz le-a incurcat planurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh...bine ca nu fu grav ; data viitoare beleste ochii mai bine :jump: and remember...asfaltul NU este prietenul tau hope for now on you'll keep the distance

and ..oh...poate o sa iti fie invatatura de mine sa PUI echipamentul pe tine chiar daca mergi doar si pana la coltul strazii... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil ca atunci cand ai vazut pata de ulei, te-ai uitat exact la ea, posibil ai ciupit si frana si gata, buf. cam asa se intampla de obicei cel putin.

Ca si solutie la problema asta, cand intri in curba, eventual si cu viteza, si vezi un bolovan, groapa, denivelare, pata de ulei ... etc, cea mai mare sansa sa scapi fara sa pici, e daca:

- privirea la iesirea din curba (pur si simplu incerci sa ignori obstacolul)

- acceleratia constanta

- coatele flexata si greutatea pe scarite cu genunchii usor flexati (asta daca mai apuci)

si cu putin noroc problema e rezolvata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de tot cacao petele astea de ulei, ca si zonele cu nisip unde te astepti mai putin, ca si scurgerile proaspete din betoniere, ca si multe altele pericole din Bucurestiul asta. Daca mai e acolo pata de ulei ar fi bine sa sesizezi la bpr@b.politiaromana.ro prezenta ei. Eu am facut multe sesizari acolo, in special legate de noroiul de pe carosabil ce provenea din santiere si s-au luat masuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...