mugurg Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Cu cat cifra octanica e mai mare, cu atat e mai prost scuteristul care o toarna in rezervor. Parca ati avea subaru impreza! Mai bine il lasai, poate turna aia de 110 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Ce am vaz eu pe pielea mea. La scuterul ala chinezesc in 4T care l-am avut ii bagam 95... si 1 data cand i-am bagat 98 m-a lasat in drum, nu mai pornea. Cel de la service mi-a spus sa o scot si sa ii bag 95 pentru ca 98 avea cifra octanica prea mare pentru ca motorul sa ii dea foc. Am schimbat cu 95 si pac... a mers. Pe SRul nou scrie langa gaura de la rezervor, "Minim 95"... Nu i-am bagat decat 95 pana acum.. mi-e tarsa sa ii bag 98 nu stiu dc... si e in 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 in mod normal cu cat o benzina are cifra octanica mai mare cu atat este mai buna....asta doar teoretic,ca practic......traim in Romania si aici benzina de 95 este de fapt de 90 etc etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XOR Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Am un prieten cu Kymco Agility City tot de 50cc si 4T. Ieri am alimentat cu el la Petrom si eu am pus 95 cum pun intotdeauna, el 99+. I-am zis ca nu e bine dar tot asa ii baga si pana acum nu a avut probleme cu motorul. Deci tot nu am inteles, e buna sau nu cifra octanica mai mare decat ce recomanda producatorul sa pui minim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxm Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) voi ati inceput sa vorbiti de consum si ati ajuns la benzine(scuterul meu merge bine cu aia de 95 si nici macar nu sta la relanti cu aia de 99...) un prieten de al meu abia si-a luat un yamaha slider full tuning si ce sa va zic....treage de rupe, cat despre consum???stati jos? 10-11 litri la suta el credea ca o sa se mai plimbe cu el cum facea cu aeroxu' dar...merge, il ia, face niste scheme, baga benzina si il pune la loc:)) eu unul nu am crezut k ar putea consuma asa mult inca m-am oferit sa-i verific conductele de benzina Editat Iulie 18, 2008 de xxm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Venit de la bucuresti la buzau: 3,2 L consum dar am motor de 70cc si doar 260km mersi cu el deocamdata. Recunosc insa ca am carburator de 16 nu de 21. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Degeaba puneti benzina de cifra octanica mai mare.Am facut eu un mic test saptamana asta am fost cu sticla de 2l la petrom si am luat benzina de 99+ , acasa am golit vechiul 95 din motor si am pus noua benzina amestecat cu ulei asa cum trebuie. Toate bune si frumoase motorul pornea statea la relantiu si am ales sa fac un drum mai lung.Asa am facut am mers pana la bunici , la un alt oras testand pe niste mini serpentine dinafara orasului care imi plac si surpriza parca motorul trage mai vioi de la turatii mici si mere mai bine , in total 70km cu pauzele de rigoare.A doua zi ma intreb daca nu cumva ma pacalesc cu noua performanta asa ca iau o sticla de 0,5l sil umplu cu benzina de 95 tot de la petrom " ce a fost in rezervorul motorului pe care lam scos din ziua anterioara" si am plecat intrun loc unde pot efectua un test fara sa deranjez pe altii. Testul a facut parte din demaraj 0-40km/h si astea au fost datele: BENZINA 99+ 0-40=aprozimativ in 6,8s "am facut trei incercari si astai media" BENZINA 95 0-40=aproximativ in 7,2s tot cu o medie din 3 incercari deci nimic cat despre consum in drumul de 70km am facut un consum de 1,8l/100km cu 95 tot atata as face. Deci daca ar fi bun sau rau pentru motor nu conteaza ca nu prea face minuni mai mult am fost pacalit. Cred ca benzina asta depinde si de motoare ca pe unele masini scrie " recomandat 95" si pe altele " recomandat 95-98" deci depinde ce scrie in manual si de motor dar nu cred ca motoarele astea de 50cc aprecieaza benzina de cifra octanica mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZuZu26 Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Iti dau eu de 110 doar un litru, bagi tu in rezervor ca sa vezi ce "buna" e ??? Ma refeream la astea de la pompe 95-100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Cred ca cea de 95 arde mai incet decat cea 98 99 respectiv 100. de aceea se consuma si mai greu. Si intr-adevar. Un motor in 2T nu poate valorifica o benzina mai buna, mai bine decat o alta. Poate doar la masini exista chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei201994 Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 salut eu am un malaguti f15 firefox si in 6 zile am bagt vreo 14-15 litri daca nu mai bine si am rezervolul gol si am facut 200km eu zic ca, consumul este exagerat ce sa ii fac sa fie de vina carburatorul,consumul este cam 6-7% ii dau foc:X(X(X( ajutati-ma..trb ceva curatat mia zis cnv ca trb benzina sa faca tur retur ? ..nu stiu astept parerile voastre ?! numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 salut eu am un malaguti f15 firefox si in 6 zile am bagt vreo 14-15 litri daca nu mai bine si am rezervolul gol si am facut 200km eu zic ca, consumul este exagerat ce sa ii fac sa fie de vina carburatorul,consumul este cam 6-7% ii dau foc:X(X(X( ajutati-ma..trb ceva curatat mia zis cnv ca trb benzina sa faca tur retur ? ..nu stiu astept parerile voastre ?! numai bine Salutare, cred ca ar trebui sa verifici in primul rind ce jigleur ai in carburator, sa nu fie decalibrat jigleurul de relanti daca nu trece un pic de benzina pe linga el,pe linga garnitura lui de verificat filtrul de aer sa nu fie imbixit de mizerie sau ulei, de verificat cuiul pontou in carburator daca inchide bine ,daca nu ,nu poate sa mentina nivelul constant si in felul asta curge benzina in permanenta in carburator .Benzina nu are cum sa faca tur retur pentru ca nu ai pompa de benzina ...si nu este cazul.Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei201994 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 am facut toate acestea este posibil din soc sa fie blocat si daca da unde , pe ce site gasesc soc electric ?! multumesc pentru rasp anterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Scuterul meu are un consum decent. In oras ~ 3.5~ si afara la drum intins ~2.3-2.5. Scuterul este chinezesc, are demaraj bun si fuge 68km/h la drum drept. (verificat odata cu masina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 (editat) am facut toate acestea este posibil din soc sa fie blocat si daca da unde , pe ce site gasesc soc electric ?! multumesc pentru rasp anterior Daca ia fi avut probleme cu socul electric ar trebui ca motorul la cald sa tinda sa se innece, sa scoata fum negru cind incerci sa-l fugaresti sau cind il turezi in gol.Incearca sa micsorezi nivelul de benzina in carburator si schimba jigleorul cu unul mai mic,pare o prostie dar si presiunea in cauciucuri conteaza 2,3 pe spate 1,9 fata...daca ai umblat la toba de esapament monteaz-o pe cea originala sau pune sitele inapoi daca le-ai scos Daca ia fi avut probleme cu socul electric ar trebui ca motorul la cald sa tinda sa se innece, sa scoata fum negru cind incerci sa-l fugaresti sau cind il turezi in gol.Incearca sa micsorezi nivelul de benzina in carburator si schimba jigleorul cu unul mai mic,pare o prostie dar si presiunea in cauciucuri conteaza 2,3 pe spate 1,9 fata...daca ai umblat la toba de esapament monteaz-o pe cea originala sau pune sitele inapoi daca le-ai scos eu am un maxi scuter de 200 si consuma in oras 4,5 in oras si afara3,5-4si-l folosesc cam la 85% din puterea lui Editat Iulie 16, 2011 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 salut eu am un malaguti f15 firefox si in 6 zile am bagt vreo 14-15 litri daca nu mai bine si am rezervolul gol si am facut 200km eu zic ca, consumul este exagerat ce sa ii fac sa fie de vina carburatorul,consumul este cam 6-7% ii dau foc:X(X(X( ajutati-ma..trb ceva curatat mia zis cnv ca trb benzina sa faca tur retur ? ..nu stiu astept parerile voastre ?! numai bine mie o simpla curatare a filtrului de aer mi-a redus consumul de la 6 la 4,5 pt Burgman 400 , incearca si pista asta , bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaRiaN0122 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Am si eu o problema cu consumul in 2T...am un piaggio nrg mc3 si consuma del ia drak... si am carburator cred ca de 21....dak ash schimba unu de 17 se intampla ceva sau cum pot sa reduc consumu sa nu mai consume atata ca si asa am criza la buzunar si ala ma mai si stoarce...ms:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enzoo Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Salutare!!! Am un aprilia leonardo 250 cm3, i-am facut schimbul de ulei si dupa ce am consumat jumatate de rezervor de benzina, m-am trezit ca mananca ulei cam mult, mentionez ca mai scoate putin fum albastru, care ar putea fi motivul pentru care papa asa mult ulei??? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 (editat) Salutare!!! Am un aprilia leonardo 250 cm3, i-am facut schimbul de ulei si dupa ce am consumat jumatate de rezervor de benzina, m-am trezit ca mananca ulei cam mult, mentionez ca mai scoate putin fum albastru, care ar putea fi motivul pentru care papa asa mult ulei??? Multumesc. Daca a inceput sa consume ulei de cind l-ai schimbat,s-ar putea sa fi pus un ulei mai subtire si din cauza asta trece printr-e segmenti care pare ca sint cam uzati si apoi in camera de ardere si de aici fumul albastru In prima faza ar trebiu sa faci o segmentare daca este prea uzat s-ar putea sa-ti trebuiasca un set nou,are sa reduca si consumul de benzina la % de km pentru ca randamentul este mai mare si compresia nu se duce in toba de esapament Editat Iulie 23, 2011 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enzoo Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Da ii puneam un ulei mai sintetic, este vorba de Repsol, intre timp i-am schimbat segmentii si imediat dupa, am facut si schimbul de ulei si nu am mers mai mult de 50km de atunci si iar a ramas fara ulei, am auizt ca un ulei mai vascos si mai potrivit pentru el ar fi Motul 10W40, crezi ca ar putea sa fie vreo schimbare??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 ce scrie in manualul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enzoo Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 ce scrie in manualul lui? nu ma pricep sa citesc, este in italiana, dar nu vad sa fie ceva mentionat de ulei, cel care mi-a schimbat segmentii la el, a zis ca va mai scoate putin fum pentru ca a ramas pe toba ulei ars dinaintea segmentarii, nu prea ma pricep, e posibil sa fie si uleiul de vina??? Astept o parere de la cineva care se pricepe, am schimbat segmentii si totusi mai scoate fum albastru, precizez ca cilindrul prezinta putina uzura, care ar putea fi cauza pentru care scoate fum si mananca foarte mult ulei?? ii pun ulei la fiecare 30 de km. aprilia leonardo 250cc Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 pai daca cilindrul e ovalizat degeaba ai schimbat segmentii. ei se muleaza pe cilindru,dar daca e evalizat scapa ulei . trebuie alt cilindru,nu stiu daca se poate aleza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Yamaha NEOS 4 Timpi, 49cmc, racire cu apa, alimentare cu injectie, absolut stock, limitat la 49 km/h, numai benzina 95, are 3500 km facuti, am 100 kg, merg fara pasager, in oras(Bucuresti) consuma 2,5-2,6 L/100km iar afara, am facut un drum intins pe canicula de 120 km, cu media de 45 km/k, si a consumat 1,98 L/100 km...sint multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enzoo Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 pai daca cilindrul e ovalizat degeaba ai schimbat segmentii. ei se muleaza pe cilindru,dar daca e evalizat scapa ulei . trebuie alt cilindru,nu stiu daca se poate aleza... Are cam 3 linii de uzura pe el, se observa la vedere dar si se simte la atingere, e posibil sa fie doar asta problema sau si altceva??? de unde pot procura un cilindru folosit dar bun si cam la ce pret este??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 eu am unul cu o singura zgarietura si asta e suficient sa piarda ulei. daca are trei zgarieturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.