Itto Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Nu stiti cat ma costa rar``ul?? Bai stiu ca pe mine m-a costat RAR-ul + ITP-ul maxim 250 lei amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Nu stiti cat ma costa rar``ul?? 289RON Rar+ITP 38Lei pe la cec 56Lei nr preferentiale 150Lei asigurare 7Lei la primarie ACTE PESTE ACTE , COPII LA ACTE , NERVI PESTE NERVI , DRUMURI PESTE DRUMURI etc Dar asta este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 probleme, probleme si iar probleme.. urasc NSR`urile din tot sufletul ... e prima mea motocicleta care m`a dezamagit TOTAL ! Am schimbat bujie, set motor.... am curatat si am reglat carburatorul de deja il stiu pe de rost... dar fara rost.. sa va explic cum sta treaba.. poate voi ati patit asa si aveti vre`un pont... Porneste la prima cand e rece cu soc, il las pana scade putin turatia si ii scot socul.. motorul se incalzeste bine.. totul ok... dau sa plec.. pleaca destul de bine... dar nu se tureaza mai mult de 6000... merge inecat rau... am reglat totul ca la carte de o mie de ori !!! mentionez ca turbovalva merge bine... Daca modific ceva la carburator obtin alte rezultate... ii astup cele 2 gauri de aerisire (mai exact 1 si 4 din poza de mai jos) si motorul se tureaza din prima pana in 12.000 si da sa treaca de 12.000 dar face ca si cum ar da` in limitator... totul pare ok insa cand dau sa plec nu are forta deloccc moare repede de tot.... oare din ce cauza imi face problemele astea ? deja nu il mai inteleg... daca le las iara libere pleaca binisor de pe loc dar nu se mai tureaza mai mult de 6000.... am incercat sa astup doar una dar nu face nimic... chiar nu inteleg de ce nu merge din moment ce am reglat totul ok .. ma scoate din sarite mi`am mancat nervii cu el am ajuns la capatul disperarii... sa fie oare din cauza ca am ulei mineral? (am incercat sa il las fara ulei putin timp dar degeaba)...o fi de la benzina ? chiar nu inteleg... am scuter in care folosesc acelas ulei si aceeash benzina si merge ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 da rateuri?motorul merge rotund? poate e aprinderea devina.avansul de la senzor. de unde esti? Mesaj completat sau ar mai putea fi toba plina de calamina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 (editat) da rateuri?motorul merge rotund?poate e aprinderea devina.avansul de la senzor. de unde esti? Mesaj completat sau ar mai putea fi toba plina de calamina merge rotund... nu da rateuri decat cu unele bujii..... nu cred ca e senzorul devina.. din moment ce imi merge oarecum bine cand umblu la carburator... toba pare sa fie ok...am sa ii dau drumu fara toba sa vad cum face... oricum.. daca las cele 2 furtunase de la aerisire libere.. are ceva putere dar nu se tureaza mai mult de 6000... merge inecat.... si daca astup cele 2 furtunase se tureaza pana in 12.000 super perfect insa nu are putere deloc... poate sa fie de la muzicuta sau de la carburator ? eu asa banuiesc.. P.s: sunt din HD Editat Martie 15, 2011 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 ar putea fi problema si de alimentare.cele doua futunase sunt de la aerisire.ai curatat robinetul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) ar putea fi problema si de alimentare.cele doua futunase sunt de la aerisire.ai curatat robinetul? robinetul nu mai merge.. e pe direct... Am schimbat bujia cu una originala ngk br9ecs setata la 0.8mm, muzicuta, "gatul" de admisie, carburatorul si filtru de aer cu altele date jos de pe un NSR perfect functional.... cu astea imi trage foarte bine si se misca bine... porneste la prima.. totul perfect insa cand intra in 7000rpm merge putin inecat si urca greu mai sus... insa nu moare ca inainte.... alte sugesti ?! Editat Martie 17, 2011 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_bmw2002 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 pai chiar asa e nervii la MAXIIMM....dapoi nu ai ce face...... Ms oricum.acuma i`am terminat rar`u...am inebunit de nervi....doar la rar am platit 490 de ron plus ininte de rar asigurare si tot 8 mil ma urcat....:|acuma mai trebuie sa imi cumpar o casca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 creca ii senzorul.am mai vazut faze dinastea.cand se incingea motorul nu mai avea scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 creca ii senzorul.am mai vazut faze dinastea.cand se incingea motorul nu mai avea scanteie. GATA, merge relativ bine acuma.. dupa noile modificari... scos din viteza se tureaza din prima in 12.000 in treapta 1, are putere ok, se tureaza pana in 8000rpm.. apoi merge vreo 3-5 secunde inecat si apoi trece in 12.000rpm... oare de la ce o fi ? P.S: power valva e reglata ca in manual... am observat ca la noul carburator surubul care regleaza amestecul nu prea face nimic nici daca il strang la maxim nici daca il desfac.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marioo007 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Salutare Stie cineva de unde pot sa cumpar piston+segmeni pt nsr-ul meu din 97 ? Am gasit pe ceva site vre-o 4 modele D.54 . D.54,5 . D.54/D . D.55 .....pe care-l aleg ? uzura la cilindru e insesizabila ... aproape 0 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Salutare Stie cineva de unde pot sa cumpar piston+segmeni pt nsr-ul meu din 97 ? Am gasit pe ceva site vre-o 4 modele D.54 . D.54,5 . D.54/D . D.55 .....pe care-l aleg ? uzura la cilindru e insesizabila ... aproape 0 Multumesc. am schimbat eu.. daca nu l-ai alezat niciodata este D.54 !!!!!! costa cca. 2 mil set piston, segmenti bolt si sigurante.. METEOR... le`am luat de la o firma numita 'autofiliasi' sau ceva de genu Editat Martie 22, 2011 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Itto Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Salut! Ceva piese mai am eu de pe un NSR de 125. Eu prea am timp de forum, daca aveti nevoie de ceva dati-mi un mail pe schizofrenic_pe_2_roti@yahoo.com . Poate am eu ce v-ar interesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marioo007 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 am schimbat eu.. daca nu l-ai alezat niciodata este D.54 !!!!!! costa cca. 2 mil set piston, segmenti bolt si sigurante.. METEOR... le`am luat de la o firma numita 'autofiliasi' sau ceva de genu Multumesc . dupa mai multe ore de documentatie si service manual am comadat adineauri un D.54/D "/D" e foarte important sa fie daca e specificat lucrul acesta si pe cilindru in cazul meu cilindru 235a 1v /D .... firma de care spui tu nu am gasito (sau nu au site) si am luat de pe "motobikeshop" 232.75 Lei... Ps: pt toti nsr-isti ... verificati daca sa depus calamina pe placutele de la power valve ... in cazul meu a distrus pistonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 pistonul tau arata bine.. nu ai vrea sa il vezi pe al meu ... ) mi l-a spart rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marioo007 Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 pistonul tau arata bine.. nu ai vrea sa il vezi pe al meu ... ) mi l-a spart rau nu se prea vede in poze ... e spart in partea de sus la calota ... are 2 ciobituri pana in segment iar santuriile de pe el au o adancime considerabila. PS: daca-ti aduci aminte de unde ai comandat tu pistonul da-mi un semn . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 nu se prea vede in poze ... e spart in partea de sus la calota ... are 2 ciobituri pana in segment iar santuriile de pe el au o adancime considerabila. PS: daca-ti aduci aminte de unde ai comandat tu pistonul da-mi un semn . l`am luat de la un mecanic din zona.. el a zis ca mi`a adus setul de la o firma numita "autofiliasi"... e ok si unde ai gasit tu. Mesaj completat nu se prea vede in poze ... e spart in partea de sus la calota ... are 2 ciobituri pana in segment iar santuriile de pe el au o adancime considerabila. PS: daca-ti aduci aminte de unde ai comandat tu pistonul da-mi un semn . l`am luat de la un mecanic din zona.. el a zis ca mi`a adus setul de la o firma numita "autofiliasi"... e ok si unde ai gasit tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 (editat) Dacă vrea cineva un nsr sănătos click . Kilometri reali, garantez pentru ei. Carena stângă e puțin crăpată Âşi are o zgârietură pe dreapta. Preț negociabil. Editat Martie 27, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 am rezolvat problema cu nsr`ul meu..... totul a fost din cauza tobei finale care cred ca era infundata.... am pus alta si rupe asfaltu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionistr8 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 sal am un peugeot elyseo din 99 de 125 defec am inteles valvele nu trebuie bagat bani se pot face si am primit la schimb un honda nsr 125 dar din 89 ce spuneti sa il dau sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 sal am un peugeot elyseo din 99 de 125 defec am inteles valvele nu trebuie bagat bani se pot face si am primit la schimb un honda nsr 125 dar din 89 ce spuneti sa il dau sau nu? ia NSR-ul !!! vei fi foarte incantat de performantele lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SWAT ANDREI Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 salut , am si eu nevoie de semighidoane pt honda mea . ( nsr din 2000 ) datzi un pm care are de vinzare sau vreun loc de unde sa imi pot lua . ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 salut , am si eu nevoie de semighidoane pt honda mea . ( nsr din 2000 ) datzi un pm care are de vinzare sau vreun loc de unde sa imi pot lua . ms anticipat avea cineva pe Okazii.ro piese de NSR de vanzare ! Mesaj completat stie cineva unde gasesc cilindru pt nsr125 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amo89 Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 salut!! are cineva din greseala o pompa de apa de vanzare??? daca nu , imi puteti recomanda un loc de unde sa-mi comand/cumpar ...!! ??!!??!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stroe_20 Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 am si eu un ns-1 din 94 am si eu nevoie de un set motor daca stie cineva de unde sa iau astept raspuns de la voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.