Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Honda NSR 125


Postări Recomandate

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-nsr%20125-r-din-1997-507535.html

 

Ce ziceti ? S-ar merita pentru prima motocicleta ? As vrea sa ajung cu ea cu MAXIM 1000 eu (buget maxim) pe sosea .. Stiu ca e putin si ar trebuii sa mai astept , dar de la anul plec in italia la munca sa fac bani de motor bun ! Pana atunci , sa prind ceva indemanare si sa nu-mi banui daca o zgariu , etc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 609
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mirciulik4 poate ma informezi si pe mine multumesc ! :) mult!am niste intrebari.. cum faci rost de materialele astea pe care le utilizezi.. si de unde se ia vopsea buna.....multumesc .. si cat $ face ?\

 

Barele de plasitc le-am cumparat din Practiker. Exista mai multe tipuri de plastic dar la carene de obicei se foloseste ABS. O punga costa 20 lei. Contine vreo 50 "sticksuri" lungi. In cazul meu dupa liprea tuturor carenelor mi-au mai ramas doar 5 bucati. Pentru plasa de inox eu am cumparat o sita de cernut faina, malai. 10 lei ...taiata cu flexul la diferitele lipituri ce le aveam pe la carene. Singura bucata rupta a fost cea prezentata in pozele de mai sus. In rest doar crapaturi . Cu toate astea am folosit toata plasa disponibila.

 

Ca si scule: Pistol cu gaz Dremel (200 lei). In general il folosesc la lipit si cositorit fire electrice dar s-a potrivit de minune pentru lipiturile la carene. Desi pe alte forumuri se spune ca merge si cu un letcon mare parerea mea este ca nu. Sau cel putin e foarte mult de munca pentru a amesteca baghetele de plastic cu carenele. Un pistol cu aer cald usureaza munca. Plasticul se topeste la 350 grade. Dupa slefuire se observa cum au facut contact si s-au amestecat plasticul alb al carenei cu plasticul negru din bagheta.

 

Flex sau bormasina cu pile pentru a lua excesul de plastic in urma lipiturii si apoi smirghel de 240-320-600 pentru a da forma exacta.

 

Am ajuns la faza in care am toate carenele pe motor. Am cumparat compresor de aer (24L), pistol de vopsit (500 lei ambele). Urmeaza sa confectionez un separeu in garaj pentru a putea vopsi fara griji.

 

In ceea ce priveste vopseaua....cantitatea necesara e de aproximativ 500 ml + 500 ml de lac. Pretul variaza in functie de calitate. Din ce m-am interesat estimez un cost de 150-200 lei. (diluant-filler-vopsea-lac, chit smirghel).

 

Ceea ce am facut la motor am facut cu drag si cu mare atentie. Am 3 prieteni cu motoare mai mari sau cu pretentii , toti le-au vopsit anul asta pe la diverse ateliere si din toate doar unul se apropie de o vopsire profi. Unii termina toata treaba cu lipituri chituit vopsit in doar 3 zile. Dupa volumul de munca pe care l-am depus...nici daca as fi platit de 2 ori mai mult ca la service nu as face treaba asta pentru altul.

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-nsr%20125-r-din-1997-507535.html

 

Ce ziceti ? S-ar merita pentru prima motocicleta ? As vrea sa ajung cu ea cu MAXIM 1000 eu (buget maxim) pe sosea .. Stiu ca e putin si ar trebuii sa mai astept , dar de la anul plec in italia la munca sa fac bani de motor bun ! Pana atunci , sa prind ceva indemanare si sa nu-mi banui daca o zgariu , etc !

 

Pretul mi se pare bun la cum arata. Socoteste asa 600 euro motorul , 100 euro sa-l treci pe numele tau (autentificare, rca, talon...etc), 80 euro kit de lant (pare slabit, posibil sa nu mai mearga intins) , 150 euro un set de cauciucuri bune = 930 euro. Daca si motorul merge lafel de bine precum arata...atunci e in regula.

 

Al meu are acum 54.000 km si merge bine. Kilometri multi nu sunt o problema daca a avut un ulei bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am pierdut capacul de la carena dreapta. Are cineva unul de dat (adica de vanzare)? Nu conteaza culoarea, am sa-l vopsesc eu. :D

Editat de Tesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa zicala cand nu ai de treaba iti faci....asa si eu.

 

Am mers pe mai multe motoare si la toate frana spate mi se parea mai eficienta ca la mine...desi pot bloca roata spate, mi se parea ca apasarea pe pedala e cam mare. M-am apucat sa desfac tot ansamblul franei spate...am curatat tot...pus la loc...si la strangere am stricat filetul aerisitorului. de fapt de cand l-am scos parea foarte corodat.

 

Asadar doresc sa cumpar un etrier spate pentru honda NSR '95. 0741529359 sper sa gasesc cat mai rapid intrucat vreau sa dau o fuga pe Transfagarasan in 1 luna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mirciulik sar putea sa te ajut eu cu etrierul.am ceva piese din dezmembrarea unui nsr al unui prieten.pompa si furtunul stiu sigur ca il am in garaj insa etrierul creca e la proprietar insa pot face rost de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am stat atatea zile fara vreun raspuns azi m-am apucat si am scos etrierul de pe motor in ideea de a merge cu el la un strungar. La o analiza mai atenta de aproape am senzatia ca filetul e mai uzat pe aerisitor decat pe etrier direct. Maine sper sa am timp sa cumpar un aerisitor nou si sa vad daca tine pe filet. Daca nu...din ce m-am documentat se poate face un fel de bucsa pe un filet mai mare...si prin mijlocul lui un aerisitor normal.

 

Ca idee in caz ca gasesti etrierul...fa-mi si un pret la el.. As prefera ceva standard decat tot felul de modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

mirciulik sar putea sa te ajut eu cu etrierul.am ceva piese din dezmembrarea unui nsr al unui prieten.pompa si furtunul stiu sigur ca il am in garaj insa etrierul creca e la proprietar insa pot face rost de el.

mai ai cumva cilindrul si pistonul de la nsr-ul ala de 125?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am rezolvat problema etrierului la un strungar. in loc de aerisitor acum am un surub. Dupa 1 luna de folosire sunt multumit. Nu scapa deloc presiune si frana tine bine.

 

Intre timp m-am apucat de servisat furca fata. Aveam cumparate semeringurile de ulei de acum 3-4 luni dar nu am avut timp sa le montez. Acum mi-am luat inima in dinti si dupa ceva ore de munca am aflat ca semeringurile comandate nu sunt bune ca dimenisiuni. Desi am dat seria de sasiu...nu au venit cele care trebuiau. Am montat la loc cum am desfacut si am pus cantitatea necesara de ulei. Se simte o diferenta enorma...dar sunt convins ca iar se va scurge uleiul.

 

O surpriza placuta a fost sa gasescin interiorul furcii semeringuri de calitate cu dublu arc. Ariete (italia) . Dimensiunea corecta era 35x48x11 eu am cumparat 35x47x8.

 

Ca fapt divers operatiunea e destul de complicata si trebuie rabdare multa. Mie mi-a luat 9 ore timp in care am lucrat aproape fara oprire...si mai cautam si pe net tutoriale. La o doua incercare estimez un 6-7 ore pentru ca deja stiu ce am de facut.

 

Spor la treaba si nu neglijati furca.... O furca buna ofera o mai buna aderenta pe franare.



Urmeaza un schimb de placute pentru frana fata. Din cei care au schmbat placutele ati simtit vreo diferenta intre producatori? Am gasit SBS si EBC dar nu stiu ce sa aleg

Editat de mirciulik4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Revin la vanzare cu piesele date jos de pe nsr-ul meu de 125, an de fabricatie 1999 :

 

- rezervor

- sha

- aripa fata

- carena dreapta

- protectie bascula

- protectie radiator

- jante fata-spate

- discuri de frana fata-spate

- cutie filtru de aer

- semighidon dreapta

- electrica

- rezervor antigel

- cadru codita

- undertail, carena de sub codita gen

- carena codita

- radiator

- releu de incarcare (cred)

 

si alte mici chestii care nu-mi vin acum in minte, fel si fel de plastice de pe la admisie, accesorii, ornamente, stuff like that.

 

In afara de carena codita care este destul de bine zgariata, restul pieselor arata bine, sunt in stare buna.

 

In general preturile sunt foarte mici pentru ca vreau sa scap rapid de ele.

 

Contact : 0786 668 001 / leonardo.matei@gmail.com

 

Pentru poze si mai multe detalii, contactati-ma aici sau la telefon / mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salut ! Are cineva NSR limitat la 15cp , in ce sens este limitat ( turatie , viteza ) ce viteza a atins maxim cu ea ? Ce viteza de croaziera are ? O parere per ansamblu merita sau nu ? ( Precizez ca am A2 , pana la 35kw ) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salut ! Are cineva NSR limitat la 15cp , in ce sens este limitat ( turatie , viteza ) ce viteza a atins maxim cu ea ? Ce viteza de croaziera are ? O parere per ansamblu merita sau nu ? ( Precizez ca am A2 , pana la 35kw ) !

 

Din ce stiu eu NSR-ul de 15cp e limitat electronic din cdi la 9500 ture, adica 120 km/h in treapta 6. Nelimitat se duce la 11500 ture si 155-160km/h

Consumul e acelasi dupa cum tragi de acceleratie. Cum cel delimitat se duce mai sus in ture, consuma si mai mult cand ajungi acolo.

 

 

 

In alta ordine de idei dupa o incercare de a schimba semeringurile la telescoape, unul din ele nu mai etanseaza in partea de jos iar la celalalt am stricat imbusul si tot nu pot desface. Astfel caut 2 telescoape in stare buna sau care sa poate fi desfacute in vederea inlocuirii semeringurilor de ulei si praf.

 

Are cineva la vanzare din dezmembrarea unui NSR 125R ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frana, am pierdut (mi-a fost pierdut) capacul de pe carena derapta acum un an cand a fost la ITP motocicleta. Banuiesc ca nu dai numai capacul separat fara carena asa ca fa-mi o oferta te rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...

Am o problema la electromotor si as vrea sa il dau jos pentru curatare. Dupa jumatate de ora de demontat mi-am dat seama ca la 2 din cele 4 suruburi in care e prins electromotorul, nu am acces. Am incercat cu tot felul de surubelnite, dar unghiul nu permite sa aplic prea multa forta. Cumva cele 2 suruburi se afla sub carter, si nu-mi explic cum pot avea acces fara a desface tot motorul in 2.

 

A facut cineva de aici operatiunea de demontare a electromotorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema la electromotor si as vrea sa il dau jos pentru curatare. Dupa jumatate de ora de demontat mi-am dat seama ca la 2 din cele 4 suruburi in care e prins electromotorul, nu am acces. Am incercat cu tot felul de surubelnite, dar unghiul nu permite sa aplic prea multa forta. Cumva cele 2 suruburi se afla sub carter, si nu-mi explic cum pot avea acces fara a desface tot motorul in 2.

 

A facut cineva de aici operatiunea de demontare a electromotorului?

 

Daca desfaci cele 4 suruburi vei scoate doar statorul electomotorului si vei distruge periile ....

Desfa capacul de la MAGNETOU si vei vedea doua suruburi MARI in care sta prins TOT electomotorul..... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi. intre timp am consultat manualul si am constatat exact ce ai spus si tu. Sambata urmeaza sa demontez totul. Sper sa fie doar mizerie....Mi-e groaza ca nu mai gasesc piese de schimb....nici macar noi


» Post actualizat in 18 Mar 2015 21:35

Urmeaza sa comand un kit de lant pentru NSR-ul meu din 1995. Pe forumurile din afara toata lumea cumpara lant cu 118 zale (sau nituri...nu stiu exact) (universal....pentru diverse tipuri de pinioane). Eu voi achizitiona kitul din reteaua autonet iar in catalog lantul figureaza cu 108 zale. Vreau sa pastrez totul standard 13 dinti pe fata si 35 pe spate. Oare va ajunge lantul de 108 zale?

 

http://motomike.eu/mike/k3/category/10199000000/vehicle/honda-nsr-125:17545/k3_editor//request/k3_basket/vid/17545/k3sprocket/726.32.13/k3pgear/727.59.51/chain/id7974231/amount/1/

 

cu precizarea ca pinionul spate va avea prinderea in 4 puncte


» Post actualizat in 19 Mar 2015 20:29

Am gresit mai sus. se pare ca pe roata pinionul are prinderea in 5 puncte (desi conform anului de fabricatie ar trebui sa am 4 puncte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...