Chivu Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 am si eu o problema:( atunci cand accelerez mai brusc moare motorul la orice turatie, daca accelerez usor pana la 6000 de turatii nu urca mai mult, tinde sa moara. sa fie de la carburator? trebuie sa il curat? pana acum urca si peste 6000 de turatii dar acum nu mai urca si moare cand o turez mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razziel Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 am si eu o problema:( atunci cand accelerez mai brusc moare motorul la orice turatie, daca accelerez usor pana la 6000 de turatii nu urca mai mult, tinde sa moara. sa fie de la carburator? trebuie sa il curat? pana acum urca si peste 6000 de turatii dar acum nu mai urca si moare cand o turez mai repede aceasi problema o am si eu dar numai cand e rece motorul dupa cam 30 de min isi revine la normal eu cred ca e de la carburator(stiu sigur ca trebuie sa il curat) cand am cumparat motocicleta am inecat-o de vreo 3 ori din cauza asta (daca se ineaca in toba miroase a benzina) pur si simplu ii da benzina dar nu o aprinde poate e si de la bujii incerca sa te uiti la bujiie (iti trebuie cheie de 21 ca eu mi-am cumparat si de 16 si de 18 ) daca e neagra rau poti sa o cureti cu o pila de unghii (e mai subtire si incape intre borne) dar sa te duci sa iti cumperi una nou (BR9ECS sau BR10ES dar neaparat cu cap detasabil) si din cate am inteles cea mai mare problema a NSR-urilor e cutia de viteze cica toate componentele din ea sunt de plastic acum nu stiu sigur ca nu am desfacut-o dar trebuie sa fiu atent, cand e cald afara si scade vascozitatea uleiului(cred) gasesc 2,3 picaturi sub motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 aceasi problema o am si eu dar numai cand e rece motoruldupa cam 30 de min isi revine la normal eu cred ca e de la carburator(stiu sigur ca trebuie sa il curat) cand am cumparat motocicleta am inecat-o de vreo 3 ori din cauza asta (daca se ineaca in toba miroase a benzina) pur si simplu ii da benzina dar nu o aprinde poate e si de la bujii incerca sa te uiti la bujiie (iti trebuie cheie de 21 ca eu mi-am cumparat si de 16 si de 18 ) daca e neagra rau poti sa o cureti cu o pila de unghii (e mai subtire si incape intre borne) dar sa te duci sa iti cumperi una nou (BR9ECS sau BR10ES dar neaparat cu cap detasabil) si din cate am inteles cea mai mare problema a NSR-urilor e cutia de viteze cica toate componentele din ea sunt de plastic acum nu stiu sigur ca nu am desfacut-o dar trebuie sa fiu atent, cand e cald afara si scade vascozitatea uleiului(cred) gasesc 2,3 picaturi sub motor pai si la mine tot cand e rece se ineaca. nu stiu daca se ineaca si cand se incalzeste ca nu am mai mers cu el de cand a inceput sa faca fazele astea. cred ca o sa ii cumpar si o bujie ca e cam innegrita. cat ma ajunge o bujie din asta? picaturi de ulei de ulei nu am gasit sub motor decat de la pompa de ulei ca se scurge de la un furtunas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stifler Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 ce is din plasitc rotile alea dintate din interioru cutiei ? hai k am mai auzit una fara suparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 nu are cum sa fie din plastic ) daca erau din plastic ar fi trebuit sa le schimbi lunar ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 si eu am probleme cu nsr-ul cand e frig afara, e normal ,e un 2T porneste, cu socul la maxim sta pe la 2000 ture , o las 5-10 minute sa se incalzeasca putin , pun socu' la loc, accelerez putin , bag a 1-a si vreo 2 minute nu urca mai mult de ~5500 ture. dupa care merge normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 si eu am probleme cu nsr-ul cand e frig afara, e normal ,e un 2T porneste, cu socul la maxim sta pe la 2000 ture , o las 5-10 minute sa se incalzeasca putin , pun socu' la loc, accelerez putin , bag a 1-a si vreo 2 minute nu urca mai mult de ~5500 ture. dupa care merge normal daca accelerezi mai puternic iti moare motorul? asta e cea mai nasoala faza azi am desfacut carburatorul maine ma pun sa il curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razziel Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 daca accelerezi mai puternic iti moare motorul? asta e cea mai nasoala faza azi am desfacut carburatorul maine ma pun sa il curat da si la mine moare... cu cat trag mai mult de acceleratie cu atat scad mai rau turatia eu cred ca e de la carburator la mine mi-a mancat o bujiie in 3 saptamani ai grija cum ii cureti carburatorul, ca nu e chiar asa usor stiu ca dupa ce il cureti trebuie sa il pui pe niste ceasuri sa il reglezi ca lumea inca o data nu ma pricep cat despre cutia de viteze, asa mi-a spus tipu respectiv... acum daca m-a mintit va mint si eu pe voi dar cand o duc la el sa imi schimbe uleiul chiar o sa ma uit sa vad ahh si bujia m-a dus undeva la 30 ron la magazinul de la cotroceni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Razziel lasa un id de mess pe privat , poate iesim undeva cu motoretele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stifler Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 si eu am probleme cu nsr-ul cand e frig afara, e normal ,e un 2T porneste, cu socul la maxim sta pe la 2000 ture , o las 5-10 minute sa se incalzeasca putin , pun socu' la loc, accelerez putin , bag a 1-a si vreo 2 minute nu urca mai mult de ~5500 ture. dupa care merge normal dak dupa "2 minute" merge normal incearca sa incalzesti bine motorul inainte de fiecare plecare eu asa fac si nu am nici o problema...dak il incalzesti inainte de plecare si il conduci cu grija (sa nu iti bati joc de el) nu o sa ai probleme si oricum orice motor ii recomandat sa fie incalzit inainte de plecare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) stii , cand ploua si sunt 10 grade afara nu prea ai cum sa stai vreo 5 minute inainte de plecare.. si nu pot sa stau in fata scolii 20 minute pana se incalzeste calumea... plec usor , merg in 4-5000 ture vreo 3 minute, si abia dupaia pot sa ii dau blana Editat Septembrie 24, 2008 de frN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razziel Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 stii , cand ploua si sunt 10 grade afara nu prea ai cum sa stai vreo 5 minute inainte de plecare.. si nu pot sa stau in fata scolii 20 minute pana se incalzeste calumea... plec usor , merg in 4-5000 ture vreo 3 minute, si abia dupaia pot sa ii dau blana Eu cand plec de la servici o las vreo 2 minute problema e ca incepe sa arda din ulei si scoate in fum infernal iar cand ai o parcare semi inchisa cine trece pe langa tine se uita k la dacia 1300 din '69 am inteles ca exista si ulei 2T no smoke... da nu stiu nici producatorul si nici de unde sa imi cumpar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 (editat) Eu cand plec de la servici o las vreo 2 minuteproblema e ca incepe sa arda din ulei si scoate in fum infernal iar cand ai o parcare semi inchisa cine trece pe langa tine se uita k la dacia 1300 din '69 am inteles ca exista si ulei 2T no smoke... da nu stiu nici producatorul si nici de unde sa imi cumpar... cateva uleiuri motul au chestia asta no smoke, dar nu stiu daca chiar nu mai scoate fum. Editat Septembrie 25, 2008 de chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razziel Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 cateva uleiuri motul au chestia asta no smoke, dar nu stiu daca chiar nu mai scoate fum. acum ca mi-ai zis de Motul am gasit uleiul Motul 710 2T http://www.motozone.ro/magazin-online/ulei...-710-2t-1l.html un tip zicea pe un forum de afara ca nu ii mai scoate fum vizibil ... acum asa o fi... ca tot am ajuns la capitolul asta voi cat de des completati recipientul de ulei de amestec? ca eu nu stiu cat aveam cand am cumparat motorul in recipient... de curand i-am pus o sticla de 1 litru toata... nu de alta dar am avut surpriza sa aflu ca mai am foarte putin... si alta intrebare... ultimele 2 plinuri in loc sa ii pun benzina cu cifra octanica 95 am pus 99 are ceva? sau poate sa pateasca ceva nasol motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 pai ai un LED rosu care se aprinde cand mai e putin ulei, nu stiu exact cat. eu pierd ulei pe la furtunul de la ulei acolo unde intra in rezervor si cand am scos uleiul s-a aprins beculetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razziel Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 pai ai un LED rosu care se aprinde cand mai e putin ulei, nu stiu exact cat.eu pierd ulei pe la furtunul de la ulei acolo unde intra in rezervor si cand am scos uleiul s-a aprins beculetul asta e bine... acum am o problema mai mare in timp ce veneam de la servici pe drum s-a oprit motorul si nici ca am mai putut sa il pornesc... m-am chinuit ce m-am chinuit si mi-am dat seama ca toba miroase a benzina... deci am si inecat motorul... si nici nu m-am straduit prea tare (adica nu am bagat mana in gaz decat o data cand incercam sa o pornesc) ma duc maine cu o bujie sa vad daca reusesc sa il pornesc... ceea ce nu inteleg e de ce s-a oprit mergeam deja de vreo jumatate de ora deci nu cred ca mai era problema de care vb mai devreme cu incalzitu' motorului nu a dat nici un semn inainte ca scade in turatii eram in treapta a 3-a si pur si simplu s-a oprit motorul... de abia astept sa o trag pe dreapta sa bag niste bani in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) salut .... in primavara .. vara vreau sa imi iau si eu un 125 .... cam cat costa un nsr 125 mai nou ... (2004 pe putin) .. care sa si traga in jur de 150-160 .. ? si cam care ar fi viteza de croaziera ? multumesc .. Editat Septembrie 26, 2008 de life_is_random33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 salut .... in primavara .. vara vreau sa imi iau si eu un 125 .... cam cat costa un nsr 125 mai nou ... (2004 pe putin) .. care sa si traga in jur de 150-160 .. ? si cam care ar fi viteza de croaziera ?multumesc .. nsr nu se mai fabrica din 2001 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 salut .... in primavara .. vara vreau sa imi iau si eu un 125 .... cam cat costa un nsr 125 mai nou ... (2004 pe putin) .. care sa si traga in jur de 150-160 .. ? si cam care ar fi viteza de croaziera ?multumesc .. sa traga 150 160 ce ? cauciuc pe spate? astazi am curatat carburatorul am pus o alta bujie si merge ceva mai bine, nu am apucat sa merg de cat vreo 5 minute, sa vad cum se comporta zilele astea dupa ce se incalzeste in curand o sa ii cumpar si o bujie ca momentan am alta decat cea originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 @life_is_random... nsr nu se mai fabrica din 2002 parca de tras trage daca il delimitezi second hand in stare buna gasesti pe la 2200-2500 euro in germania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 asta e bine... acum am o problema mai mare in timp ce veneam de la servici pe drum s-a oprit motorul si nici ca am mai putut sa il pornesc... m-am chinuit ce m-am chinuit si mi-am dat seama ca toba miroase a benzina... deci am si inecat motorul... si nici nu m-am straduit prea tare (adica nu am bagat mana in gaz decat o data cand incercam sa o pornesc) ma duc maine cu o bujie sa vad daca reusesc sa il pornesc... ceea ce nu inteleg e de ce s-a oprit mergeam deja de vreo jumatate de ora deci nu cred ca mai era problema de care vb mai devreme cu incalzitu' motorului nu a dat nici un semn inainte ca scade in turatii eram in treapta a 3-a si pur si simplu s-a oprit motorul... de abia astept sa o trag pe dreapta sa bag niste bani in ea Alt set motor prietene ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razziel Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Alt set motor prietene ) da.... de asta mi-e frica... am vorbit cu tipul care ma ajuta cu motorul si mi-a zis ca e foarte posibil sa fie de la uleiul de amestec pe care l-am folosit pana acum... o singura data am completat uleiul acum am gasit fraza asta pe un site din afara "discutia despre uleiuri este ca si discutia despre politica, fiecare are alt punct de vedere..." dar o sa intreb oricum... voi in NSR-uri, ce ulei de 2 timpi folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) da.... de asta mi-e frica...am vorbit cu tipul care ma ajuta cu motorul si mi-a zis ca e foarte posibil sa fie de la uleiul de amestec pe care l-am folosit pana acum... o singura data am completat uleiul acum am gasit fraza asta pe un site din afara "discutia despre uleiuri este ca si discutia despre politica, fiecare are alt punct de vedere..." dar o sa intreb oricum... voi in NSR-uri, ce ulei de 2 timpi folositi? Ideea e sa folosesti ulei full sintetic. Daca ai completat o singura data uleiu si nu ti s-a aprins becul de ulei (ori a fost becu striact) si ai ramas fara ulei ori a cazut pompa de apa sau de ulei. Editat Septembrie 27, 2008 de CostinALN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 da.... de asta mi-e frica...am vorbit cu tipul care ma ajuta cu motorul si mi-a zis ca e foarte posibil sa fie de la uleiul de amestec pe care l-am folosit pana acum... o singura data am completat uleiul acum am gasit fraza asta pe un site din afara "discutia despre uleiuri este ca si discutia despre politica, fiecare are alt punct de vedere..." dar o sa intreb oricum... voi in NSR-uri, ce ulei de 2 timpi folositi? ce ulei i-ai pus? ma gandeam sa ii pun de data asta motul 710 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razziel Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 ce ulei i-ai pus? ma gandeam sa ii pun de data asta motul 710 nu stiu ce ulei i-am pus ca l-am cumparat in graba de la o benzinarie Mol sigur era de 2 timpi ca m-am uitat si scria racing pe el... acum stiu despre ce led e vorba e pe cadranul de la kilometraj ala nu s-a aprins niciodata dar nici vasul in care sta uleiul nu a fost niciodata gol cand l-am completat erau vreo 2 degete de ulei acolo mie tipul asta mi-a recomandat castrol 927 de acum incolo pe unele site-uri de afara ziceau astia ca e cam vascos si ca functioneaza bine la temperaturi mai inalte acum sa vad care e verdictul luni cand se ocupa de motocicleta... oricum mi-am cumparat de la el un filtru de aer sport pentru ea de abia astept sa o aud... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.