Poison Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 80-90 se incadreaza in limita legala, fiind in afara localitatii. Din cate stiu io. Poate o fi altfel, da' nah... 1) Oi fi incepator, am facut Siriul numai de vreo 6-7 ori numai anu' asta. Da nah, ce stiu io... 2) M-am lasat de fumat anu trecut. 3) Instinct de conservare am... Poate de aia am trecut de vreo 70.000 de km pe 2 roti. in nici 3 ani. Fara evenimente. 4) Nici cand eram mic nu ma uitam la desene animate. In schimb, in timpu liber, dau banii pe benzina. Si am mult timp liber. Insa acest topic nu era nicidecum despre mine. Mai mult, postul facut de mine avea scopul de a arata, ca daca Politia vrea sa faca treaba buna, face, in atentionarea segmentelor de drum periculoase, si de a avertizare a unor obstacole ivite pe acel sector de drum. Daca mai alte nelamuriri, sau critici, nu ezita sa folosesti functia "Personal Message" , a forumului, probabil ca a fost inventata cu un scop. Numai bine, si va rog, ramaneti la subiectul topicului, nu deviati aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Oricum, e recomandarea aia de mult bun simt care spune sa intri intr-o curba cu viteza potrivita pentru a putea opri cel putin acolo unde e limita razei vizuale, pentru cazuri de urgenta. Nu stiu cati dintre motociclisti fac asa. Cred ca si mai putini si-au pus vreodata problema astfel...Pe de alta parte, cu cat abordezi o curba mai strans cu atat scade unghiul de vizibilitate in curba respectiva. Daca omul nostru ar fi avut inspiratia sa se afle macar pe banda a doua (am inteles ca iesea spre budapesta, nu pun in discutie viteza ca n-are rost) cred ca avea mari sanse sa scape intreg si sa se bucure de motor lui si in vara asta. Sfatul meu pentru pasajul Unirea este sa incercati sa intrati pe banda care va ofera cea mai larga vizibilitate catre iesirea din pasaj...Si referitor tot la pasajul asta, intr-o noapte am vazut un caine total dezorientat in pasaj, un prieten mi-a spus ca si lui i s-a intamplat sa vada asa ceva, asa ca grija mare mai ales cand pare ca este liber, poate sa nu fie deloc asa. Multa sanatate riderului, cred ca a tras si el anumite concluzii. Viatza e complicata si are aspecte , vb unui Garcea. Ride safer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Pai depinde foarte mult din ce directie vii, si mai depinde si cu ce viteza vii. Daca intri dinspre Universitate, normal ar fi sa intri pe banda 2 pe cand daca intri dinspre Budapesta normal ar fi sa intri pe banda 1, ca sa ai un camp vizual cat mai mare pentru curba de iesire. Si e important sa pastrezi viteza constanta indiferent de cat vor unii si altii sa accelereze tocmai pentru ca urmeaza o curba si nu vrei sa ai surprize in ea. Era o vreme cand daca nu ieseam cu 140 la urcarea din pasaj pur si simplu nu ma simteam bine. Intre timp m-am lasat de sportu asta pentru ca vreau sa ajung acasa intreg. Stiu ca e greu sa te abtii in zona aia dar trebuie considerata ca orice alta portiune de drum in oras, 70 e maximul cu care merg pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 80-90 se incadreaza in limita legala, fiind in afara localitatii. Din cate stiu io. Poate o fi altfel, da' nah... 1) Oi fi incepator, am facut Siriul numai de vreo 6-7 ori numai anu' asta. Da nah, ce stiu io... 2) M-am lasat de fumat anu trecut. 3) Instinct de conservare am... Poate de aia am trecut de vreo 70.000 de km pe 2 roti. in nici 3 ani. Fara evenimente. 4) Nici cand eram mic nu ma uitam la desene animate. In schimb, in timpu liber, dau banii pe benzina. Si am mult timp liber. Insa acest topic nu era nicidecum despre mine. Mai mult, postul facut de mine avea scopul de a arata, ca daca Politia vrea sa faca treaba buna, face, in atentionarea segmentelor de drum periculoase, si de a avertizare a unor obstacole ivite pe acel sector de drum. Daca mai alte nelamuriri, sau critici, nu ezita sa folosesti functia "Personal Message" , a forumului, probabil ca a fost inventata cu un scop. Numai bine, si va rog, ramaneti la subiectul topicului, nu deviati aiurea. departe de mine gandul de a face referire la persoana ta, m-am referit doar la exemplul tau ipotetic de a intra intr-o curba cu 80 km/h (desi nu conteaza viteza) fara a observa obstacolul care iti putea pune viata in pericol sau de ce intri cu viteza in pasaj neavand vizibilitatea necesara pentru a opri in caz de urgenta cunoasterea cauzei poate predetermina efectul (de multe ori mortal in cazul unui motociclist) de acea sunt curios, de ce luam "cateodata" decizi paguboase cum am dat ex. in postul anterior - ce ne face sa actionam astfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poison Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Okey, am crezut ca vorbesti facand referire doar la acea intamplare personala povestita de mine. Asa mi-ai dat impresia citand un anumit sir de cuvinte scoase din context. Daca insa vorbesti insa general, chiar nu stiu sa-ti raspund, in mod exact Insa, poate fi oarecum nevoia de adrenalina, desi, daca esti in limitele legale de viteza, nu poti sa acuzi adrenalina. Oricum franezi la orice curba , reduci mai mult sau mai putin, in functie de starea drumului, de "unghiul" curbei (cat de stransa este), si de vizibilitate. Normal, cam fiecare gandeste in felul lui aici, poate si in functie de experienta, de instinctul de conservare, de experientele anterioare. La fel si in cazul pasajelor subterane, mai ales cele din localitati. In principiu, daca circuli cu viteza legala (iar de obicei inainte de pasaje sunt limitari de viteza) , nu prea are cum sa te puna in pericol un potential pericol ivit acolo. Limitele de viteza sunt puse cu cap unde sunt puse de obicei, sunt calculate pentru a oferi posibilitatea de franare corecta si in distanta utila in caz de neprevazut. Normal, daca circuli cu viteza mai mare decat cea normala, timpul de reactie, cat si distanta de franare cresc.. atunci e pe "barba" ta. Tu esti de vina, sau ma rog, iti "imparti" culpa comuna, culpa morala macar, cu organele care trebuiau sa anunte cum trebuie accidentul, copacul cazut, sau orice alt obstacol ivit pe carosabil. Referitor la ultima ta fraza, citez : "de acea sunt curios, de ce luam "cateodata" decizi paguboase cum am dat ex. in postul anterior - ce ne face sa actionam astfel?" Pai , indiferent ce pot sa zica unii dintre noi.. motociclistilor le place riscul, adrenalina. Daca am avea sistemul , instincul de conservare in regula, ca oamenii "normali" , probabil am conduce masini, si ne-am opri la fiecare curba fara vizibilitate sa ne dam jos sa verificam daca vine cineva.. Sau.. am sta acasa , sa jucam table sau se ne uitam la AcasaTV. Insa nu suntem asa... poate de aia luam aceste "decizii paguboase" uneori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.