Sari la conținut

Tiganie Romaneasca!


TaChe
 Share

Postări Recomandate

:rusinica: :unsure:

tot respectul pt DOMNUL NASTASE,pana sa citesc felul in care s-a apara dansul la aceste acuze:(

dc nu se respecta cei care ne reprezinta(motociclisti intr-o masura mai mare sau mai mica),de ce ne-ar respecta conservarii?

kiar daca,poate ,sunteti motociclist impatitmit,avand ca singur mijloc de locomotie MOTOCICLETA,nu va da dreptul sa faceti comentariile de mai sus.(sau cele din revista)

/index.php?showtopic=24810.ce parere aveti domnule Nastase?vedeti vreo asemanare?

pacat :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 99
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

De cat timp si de cati cititori (onesti) este nevoie pentru a releva aceste evidente ?

 

Este adevarat ca nu imi va putea scoate nimeni din suflet prima motoreta pe care am calarit-o in 1968... Totusi, pot face diferenta intre ea si motorul pe care il am acum.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bagati o rubrica despre istoria motociclismului in Romania cu poze, povestiri poate mai castigati teren. Poate nu o fi asa de greu sa facetiresearch. In ceea ce ma priveste despre ML pot spune ca este deja plictisitoare, dar si UM tinde spre aceeasi situatie. Daca nu era articolul cu HP2 nu mai cumparam.

Pe ML nu o mai cumpar fiindca fiind sigilata ma domina gandul ca iar imi iau tzeapa...

Sfat pt UM, nu sigilati revista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Imi pare rau ca ai inteles gresit. :banana: Univers Moto este o revista de top, pentru o pasiune de elita. Ce vrea sa insemne acest lucru.

Este dreptul tau de a aprecia mai mult un test despre.. sa zicem Suzuki DR 650 RS... facut dupa doua poze de pe internet si datele tehnice oferite pe www.bikez.com, decat de cineva care s-a suit pe acest motor, a mers cu el si poate sa-ti ofere niste informatii reale despre ce inseamna acesta.

Vrem ca publicul nostru sa stie ca toate testele facute sunt reale, cu informatii verificate, de oameni care stiu despre ce vorbesc; ca redactia UM este in toate sensurile cuvantului, o redactie MOTO.

Chiar daca acest lucru nu conteaza pentru multi, noi vom continua sa oferim aceleasi standarde calitative, fiindca exista cu siguranta oameni care apreciaza acest lucru.

Stiu ca sunt unii care admira mai mult pozele si pentru care veridicitatea informatiilor nu este importanta, insa pentru mine conteaza. A contat in fiecare kilometru din cei 15.000 pe care i-am facut anul acesta si va conta si pt urmatorii.

Iti urez cati mai multi km pe motor, sosea uscata si toate cele bune chiar daca exprimarea ta la final lasa de dorit. :P

 

Demostene "frate" m-ai dezamagit ... Nu tu personal (te apreciez pt motorlife.ro, site care la un moment dat mi-a fost de mare ajutor si pentru ca de cele mai multe ori esti obiectiv :crack: ) ci revista la care lucrezi. Daca nu i-ati avea pe nemti in spate (care sa va dea mura in gura o gramada de chestii) voi pe unde ati fi fost? Sau chiar si asa, aveti impresia ca sunteti departe?

Ce faceti voi nu-i concurenta e un joc jenant, inca un cui in plus batut in sicriul fenomenului moto roamnesc care tinde sa se transforme in "motofitism mioritco-manelist". Nu spun ca ar trebui sa va pupati in ... , dar fiti mai buni prin ce faceti si nu prin "aprecieri" la adresa ML!

Sper ca o sa va "reveniti" si sper ca o sa invatati ca dincolo de calitate e RESPECTUL, chiar si fata de concurenta!

 

Uitasem P.S.-u: Dane (desi esti muuuult mai mare decat mine, nu folosesc apelative de politete deoarece constat ca mintea-ti e sensibil egala cu a mea daca nu mai putina ...), vorbeste despre motoare si lasa concurenta... iti spune asta un mucos habarnist ca mine, motociclist numa pe calculator, nu "om bazat" ca tine :banana: (nu-i locul de exprimari atent studiate, asa ca faceti abstractie de lucru' asta)

Editat de moto_comuniste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai spune, mai spune, poate-poate o sa priceapa si arogantii astia ceva....desi ma indoiesc.

Eu acum nu vreau sa insinuez nimic, dar pe vremea aia de trista amintire motociclistii obisnuiti, oricit de pasionati erau ei, tot 5 litri de benzina pe luna aveau cota... Cine se mai descurca mai facea rost de inca 5-10. Dar de aici pina la a te plimba dupa voia inimii era cale lunga, si cred ca multa lume stie ca trebuia sa fii "ceva" (nu "cineva") ca sa ajungi in situatia asta "fericita"....

Cu oarecare dezgust,

Un alt motociclist care se simte mai bine de unul singur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurta istorie...

Pe la inceputul anilor '70 unul dintre locurile de intalnire ale motociclistilor din Bucuresti era in spatele Operei Romane... Asta dupa ce strada Armeneasca si... blonda motociclista de acolo nu mai puteau face fata pretendentilor intru gloria asfaltului... Aproape firesc, punctul de intalnire s-a mutat la cofetaria Tosca, peste drum de Opera, si (foarte convenabil) vizavi de caminele studentelor de la drept si litere... Atata doar ca daca te incumetai sa faci vreo "lipeala" trebuia sa iti asumi si riscurile unor deplasari pe la Bacau si Focsani pentru a duce Cosanzenele la domiciliul de resedinta in weekend... Drumul ca drumul, ca de aia aveam motoare, dar mai haios era cand ingenua - care credea ca e rost de o "partida" cu un bucurestean - vroia sa te prezinte acasa parintilor... Motiv pentru care, dupa ce numarul logodnicilor motorizati a ajuns la saturatie, ba chiar subunitar - ca la un moment dat erau cam doua-trei pretendente pe cap de motociclist, locul s-a schimbat "strategic" in Drumul Taberei, undeva pe langa Favorit, pe o alee care pe vremea aceea dadea in sosea (acum este un bloc acolo). Pe aleea cu pricina, subsemnatul pictase direct pe asfalt o mare emblema rotunda care reprezenta un vultur, iar de jur imprejur scria cu majuscule: LUCKY POINT. Motiv de pelerinaj pentru marea majoritate a motociclistilor bucuresteni, pentru ca in scurt timp se dusese vestea ca nici o escapada motorizata prin tara nu poate fi incununata de succes decat daca treci la plecare peste punctul norocos... Dupa ce fetele de la Opera s-au mai domolit si dupa ce edilii Capitalei s-au gandit ca nu ar fi rau sa extinda cartierul, locul s-a schimbat la cofetaria Turn de la Sala Palatului... Un loc de "centrala afirmare" a unor zgubilitici ca Gica-frana, Bujie, Cap-de-fier si a altor nebuni frumosi ai marelui oras... De acolo, "locurile" au alternat intre parcarea din fata hotelului Athenee si cea de la Eva, spre disperarea securistilor care nu vedeau cu ochi buni (ca nici acum de altfel) un mare grup de motociclisti care - oricand, nu-i asa - "este un potential subversiv"-... Din nou locurile au alternat - intre Parcul Herastrau (intrarea din Soseaua Nordului), Arcul de Triumf (ca acum) si Fantana Miorita (gara Baneasa). Dar cum toate acestea erau "obiective" si securitatea nu vedea cu ochi buni o adunare de motociclisti...bla, bla, you know... ne-am "refugiat" in Padurea Baneasa, la Casa Alba si campingul din apropiere... Nici aici nu era bine "ca venea straini" si puteai afla cum e dincolo... Mai si ce motoare aveau - in special italienii - o nebunie ! Noroc cu afilierea la Clubul Sportiv Municipal Bucuresti - ca asa au mai scapat si ei de noi si noi de ei... ca vaz Doamne eram acum "in cadru organizat"... Dar nu a fost rau pentru ca - in cladirea boiereasca de pe str. Bateriilor (acum disparuta de pe harta de cand cu Casa Popoului) - s-au organizat competitii moto valoroase, printre care si asa numitele raliuri de "regularitate si rezistenta"- concursuri deschise tuturor motociclistilor - pe care FRM nu ar face rau daca le-ar reinvia... De acolo - pentru ca eram totusi "prea in centru" - ne-am mutat sediul in Parcul Tineretului - intrarea din Soseaua Oltenitei. Ce vremuri... si ce... vulpite... Dupa celebrul Raliu International cu sosirea in Neptun, gazduit de nea Nicu in 1976, vazand ei cam ce ar putea face 3.500 de motociclisti impreuna - securistii si militienii au devenit foarte activi, asa ca pana prin '80 lucrurile erau cam albastre pentru noi si au inceput sa miroasa urat... including ratia de benzina de 5 litri pe luna si... "pe cap" de motor... pe care nu o puteai "capata" decat iesind din Bucuresti, spre Giurgiu... si aia o benzina infecta, zice-se de 90 cifra octanica... da' era 75 super de camioane - daca iti pica pe haine puteai o saptamana a Cristian-Dihor...

De necaz ne-am mutat din nou la Arc, asa de-ai dracu' si am jucat leapsa si v-ati ascunselea cu "organili" pana la revolutie.

Doamne, ce vremuri !... Pe atunci nu conta ca ai Mobra, IJ, MZ, BMW sau Triumph... Eram pur si simplu impreuna... Toti pentru unul si unul pentru toti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM SPUS CA NU MAI POSTEZ DAR, URMARIND SI GINDIND LA RECE CEARTA ASTA CRE CA TREBUIE SA IA SFIRSIT,SUNTEM DIN CE IN CE MAI MULTI PE SOSELE SI DIN ZI IN ZI MAI DEPARTATI UNI DE ALTI IMPARTITI IN CATEGORI,CLASE SI HARFE DAIA UNI URCA MAI REPEDE LA CER CA RESTU PT CA DOUA REVISTE DE SPECIALITATE(ML SI UM)SE SICANEAZA IN LOC SA SE OCUPE DE CEA CE TREBE.

DOMNUL DAN NASTASE A FOST PREZENT LA COMEMORAREA DIN FATA GUVERNULUI NUS DACA A PUBLICAT CEVA IN REVISTE PE CARE CU ONOR O CNDUCE DAR A FOST PREZENT ACOLO CU GLOATA SI CALARE ALTI CARE SE DAU MAI MULT PE FORUM DCIT PE MOTOR SAU GRABIT SA FACA MISTO DE CEI CARE AU "RISCAT "IN ACTIUNEA AIA BA LE-A COCONTESTAT SI REZULTATU ASA CA LASATI DRACU FORUMUL SI STATI IN SAA DUPAIA VORBITI DE MOTOCICLISM :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricine are dreptul la o opinie.

De fapt, un om este evaluat dupa cum si ceea ce apreciaza.

Daca cineva prefera o anumita "muzica", este treba lui.

Important este sa nu confundam scandura cu pianul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Nastase, numai noi, ascultatorii, avem dreptul de a decide dc vrem sa ascultam "scandura" sau "pian".

 

Nu aveti dreptul sa alegeti pentru noi! Lasati-ne pe noi sa decidem cine canta fals si cine nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu va place, am inteles.

Pentru o evaluare corecta as dori sa stiu si ce va place in revista "Univers Moto".

Ne puteti raspunde si pe adresa de e-mail a redactiei.

:P

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pentru ca ne sunt concurenti, congruenti, convergenti, complementari si particulari nu avem voie sa-i criticam. Sa inghitim pe nemestecate orice se vinde acolo !

...Sa ignoram si ineptiile gen "caldura formidabila pe care o degaja cei 1.188 litri de amestec carburant ars la fiecare ciclu motor".

Asta afla cititorii despre Yamaha XJR 1200 din articolul publicat de Cristian Stanescu in nr.39/octombrie 2005 in revista Moto Life pe care obligat trebuie sa o scriem cu litera mare...

Lectura placuta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca e o cearta cam inutila.

 

Pe de o parte un ziarist a gresit urcand pe o motocicleta FARA ECHIPAMENT. Nu comentez cunostintele sau aprecierile dansului pentru ca nu cred ca sunt in masura sa o fac. Multi cumparam reviste de profil pentru a invata ceva de genul 'asa da' si nu 'asa nu'. In momentul in care reprezinti o astfel de revista eu zic ca e nepermis sa ai astfel de 'scapari'.

 

Pe de alta parte, aprecierile revistei concurente au fost totusi putin cam deplasate si muuult prea departe de spiritul pe care ar trebui sa il cultive :P .

 

Cu toate acestea, voi cumpara in continuare ambele reviste, ca fiind singura sursa de informatii de profil cat de cat bine structurate si organizate. Voi cumpara revistele ca fiind reviste cu si despre MOTOCICLISTI si nu REVISTE DE SCANDAL. Citesc aceste reviste pentru a invata ceva de acolo si pentru a ma informa in legatura cu ceea ce tine de motoare si motociclisti. Daca vreau sa vad scandal, am la dispozitie 80% din massmedia din tara noastra. Rog redactorii amandurora sa inteleaga treaba asta si sa se comporte ca atare.

 

Vreau sa cred ca episodul discutat mai sus a fost rodul unei rabufniri de orgoliu, o greseala din punctul meu de vedere, si nu va deveni un obicei. Orice greseala se poate ierta; se poate sanctiona la vremea ei si devine un episod nefericit care se poate uita cu conditia ca activitatea viitoare sa confirme faptul ca discutam despre REVISTE MOTO.

 

Va urez succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cand domnul Tariceanu batea muntii pe motocicleta si studia stive de articole moto

multi dintre "expertii" de azi nu citeau nici macar "Arici Pogonici"...

:haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-ce sa facem daca ne-am nascut mai tarziu...am citit arici pogonici la vremea lui,acum am facut rost de bani,ne-am luat motoare,si mergem cu ele,unii mai mult altii mai putin,dupa posibilitati...

-VARSTA ,IN AFARA DE RESPECT,NU VA FACE MAI BUN MOTOCICLIST DECAT ALTII,POATE CA LA VARSTA DV. UNII VOR FI MAI BUNI...

-SI PENTRU CA IAR M-A APUCAT CU CIFRELE:UNDE ATI FOST APLAUDAT DE 50000 DE OAMENI????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-SI PENTRU CA IAR M-A APUCAT CU CIFRELE:UNDE ATI FOST APLAUDAT DE 50000 DE OAMENI????

 

In 1974 cand am castigat campionatul de motociclism viteza pe sosea la categoria care se cheama acum "superbike".

Traseul de 3,5 km a fost amenajat in cartierul Balta Alba. (IOR, Baba Novac, Leontin Salajan). Se alergau 12 ture pe sensul invers circulatiei rutiere. Singura protectie a pilotilor o constituiau balotii de paie legati de stalpii de beton. Spatii de "esapare" ?... Bordurile, stalpii, zidurile... Daca o "zbarceai" ala erai !

Spectatorii au umplut atunci trotuarele, spatiile verzi, balacoanele si terasele blocurilor. A fost magnific !

Pentru alte "detalii" iti stau la dispozitie cu ziare, cupe, diplome, medalii si... o bere la alegere !

:haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pot consulta arhivele ziarelor "Informatia Bucurestiului" si "Sportul".

Probabil ca au mai scris si altele... Eu doar pe astea le am. :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricand, cu placere !

Am sa-ti aduc si ziarele sa verifici aceasta cifra chiar in titlu.

:haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Veteranii romani, in special motociclistii care au avut onoarea sa fie aplaudati in Bucuresti de 50.000 de spectatori pe 13 octombrie 1974 la finala Campionatului de Motociclism Viteza, va multumesc pentru deosebita pretuire si stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...