Sari la conținut

Fiabilitatea Kawasaki


Sergiu 30
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 569
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

puternica brutala inimaginabila isterica groaznica racheta zx10r a reusit un singur succes in wsbk

Cu cine, ma, cu aia de la PSG-1 Racing? :bounce:

Aia care micsoreaza interaxa unei motociclete conceputa de fabricant pt. a fi modificata doar in sensul maririi si dupa aia se pling ca motoreta e instabila si greu de setat? :D

Fara suparare, oi fi eu fan Kawa, da' incravatatii aia de la ultimu' etaj care decid cine si cum la capitolul curse au pamint in cap. Si daca dupa atitia ani inca nu s-au prins de asta, inseamna ca au MULT pamint in cap... :rock:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevar ai grait

e naspa rau faptul ca nu au performante deloc

nici rideri nu au si asta e truth

in fiecare an scot motoare cu talent

da talentele astea mor sperante

cred ca daca ar concura cu zx7r din nou tot nu ar fi atat de rau

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor in V de aceeasi capacitate cu unul in linie e intradevar ceva mai fiabil tocmai datorita distantei mai mari dintre camerele de ardere(unde temp e maxima); insa e irelevant, se poate compensa cu un sistem de racire mai eficient.

Acum am citit asta.

Hai sa folosim termenul de durabilitate...

Un motor in V de capacitate asemanatoare e mai putin durabil decit unul de 4 in linie, in special daca ne referim la motoarele V-2 "impinse" cu scopul de a se apropia de puterea unui cvadricilindric (ex 1098-R, care are si 200 cmc in plus...)

Motivul il reprezinta in primul rind solicitarile mecanice: numarul de explozii e de 2 ori mai mic pe unitatea de timp, dar puterea exploziilor e aproape dubla. (spun "aproape" in special in sensul ca explozia intr-o camera cu volum dublu are un impact initial mai mic decit dublu, explozia fiind mai "progresiva", da' astea deja is amanunte) Din cauza asta sarcina fiecarei explozii pe pistoane, biele, cuzineti, arbore, si nu in ultimul rind cartere (o mare problema in proiectarea unui V-2...) este dubla. Chiar daca sint altfel dimensionate tot au, ca sa zic asa, o viata mai grea. Asta e de la distanta principalul motiv, dar mai sint si alte motive de natura mecanica sau termodinamica (socuri, vibratii, distorsiuni).

Si, ca sa ne intoarcem, intr-o oarecare masura (desi nu inseamna acelasi lucru) durabilitatea influenteaza si fiabilitatea.

Un 1098-R (asta mi-a venit prima data, nu dati cu paru') va fi desfacut semnificativ mai devreme decit un 4 cilindri daca le tii pe amindoua numai cu gazul in tavan. De asemenea, va rezista mai putin la abuzuri, macar ca din fericire are (teoretic..) o sansa mai mica sa incapa pe miinile unui B0U.

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si da,Yamaha mi se pare cea mai putin fiabila.De ce? Pai Honda face motociclete,masini,motoare de barci si mai nou de avioane,Suzuki face masini si motociclete,Kawasaki(cea mai mare firma per total din cele 4) face vapoare,turbine industriale(de fapt pe langa,Shinkansen(bullet train :bounce: ) plus cine stie ce alte vehicule,in schimb Yamaha ce face? instrumente muzicale.

 

:rock: .....dati pe wikipedia un search cu contentul "kawasaki heavy industries" .....acolo se verde ce face.

PS: si Kawasaki face instrumente muzicale :P ....am "cantat" la o pianina Kawasaki :D

 

Acum am citit asta.

Hai sa folosim termenul de durabilitate...

Un motor in V de capacitate asemanatoare e mai putin durabil decit unul de 4 in linie, in special daca ne referim la motoarele V-2 "impinse" cu scopul de a se apropia de puterea unui cvadricilindric (ex 1098-R, care are si 200 cmc in plus...)

Motivul il reprezinta in primul rind solicitarile mecanice: numarul de explozii e de 2 ori mai mic pe unitatea de timp, dar puterea exploziilor e aproape dubla. (spun "aproape" in special in sensul ca explozia intr-o camera cu volum dublu are un impact initial mai mic decit dublu, explozia fiind mai "progresiva", da' astea deja is amanunte) Din cauza asta sarcina fiecarei explozii pe pistoane, biele, cuzineti, arbore, si nu in ultimul rind cartere (o mare problema in proiectarea unui V-2...) este dubla. Chiar daca sint altfel dimensionate tot au, ca sa zic asa, o viata mai grea. Asta e de la distanta principalul motiv, dar mai sint si alte motive de natura mecanica sau termodinamica (socuri, vibratii, distorsiuni).

Si, ca sa ne intoarcem, intr-o oarecare masura (desi nu inseamna acelasi lucru) durabilitatea influenteaza si fiabilitatea.

Un 1098-R (asta mi-a venit prima data, nu dati cu paru') va fi desfacut semnificativ mai devreme decit un 4 cilindri daca le tii pe amindoua numai cu gazul in tavan. De asemenea, va rezista mai putin la abuzuri, macar ca din fericire are (teoretic..) o sansa mai mica sa incapa pe miinile unui B0U.

 

Tu compari R4(4 in linie) cu V2 .....total unfair :(

Compara mai bine un V4 cu R4, pt ca sa fie vorba de aceeasi cilindree unitara(VFR 750 cu gsxr750 sau zxr 750 ca sa fie Kawasaki) ....oricum e putzin relevanta doar dispozitia pistoanelor pt a concluziona caracteristica de fiabilitate.

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aa, pai scuze, io cind am citit "V" ziceam ca te referi automat la V2-uri. Ce-nseamna sa nu fii atent... :rock:

Pai in cazu asta conteaza o gramada de chestii si cea mai putin importanta dintre ele e ca-i in linie sau in V.

Cam tot un drac... :bounce:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ajunge in 20mii veac, daca trece de 14400 ii mare lucru, toate sunt limitate din electronica.....la 15000 li se taie scanteia si gata........poate daca in a 3-a blana ii dai 1 si lasi brusc ambreiaju urca la 20mii :rock:

 

Tot de la unul ca tine a plecat proabil si ideia asta tampita ca ,Kawasaki nu e fiabila ...ai mers cu zx6 2007 si i-ai dat peste 14500 si nu a trecut?n cred altfel n ai fi aberat in halul asta pe forum.Incearca de curiozitate si ai sa vezi ca te minti singur si mai minti si pe altii.

P.S.bravo SERGIULE,de mult am vrut sa fac u un topic asemanator...stiam ca oricum m-as fi luptat cu morile de vant,dar macar stiu ca incercam sa schimb ceva...

Numai in Romania am auzit ca nu e fiabil KAWASAKI...in Swiss,Belgia,Italia,U.S.(nu am intrebat eu pareri,dar de la prieteni care sunt acolo)e foarte apreciata si la reuniuni multe sunt kaza si nu suzi sau honda. :bounce:

 

Numai bine la toti fara evenimente si sper ca nu am ofensat pe nimeni.

 

Am doua mobre:

 

1. Kawa zx6r 1998 - 75000km reali si merge de rupe pamantul. Papa cam 200ml ulei la 1000 km (foarte normal de altfel - si sa n-aud ca alte mobre nu papa ulei ca va faceti singuri de ras: tehnic nu se poate fara consum de ulei)

 

 

2. 1000RR 2008 - 10km reali. Oscilam la greu intre cele 3 modele: ZX10R, 1000RR si GSXR K8. ZX10R cu traction control, 1000RR cu supape de titan si steering damper electronic, sau gixx.

Am ales doar pe baza faptului ca in 2008 clasamentul a fost asa: CBR1000RR, GSXR1000, ZX10R si .... R1. R1 a iesit ultimul si anul trecut.

 

Piese? Gasesc peste tot orice.

 

Jur ca numai in romanica am auzit ca (,) kawa e proaste rau si honda e bune. Fiecare producator a scos niste motoare bune si motoare nu prea bune. Depinde ce model iti alegi. Cand cumperi, te interesezi ce iei: istorie, review-uri ... etc.

 

Aici vezi de toate pe strazi. Absolut de toate. Si nimeni nu o sa zic ca (,) kawa e proaste sau bune.

 

Sincer mi-as dori un Triumph Daytona 675 anii 2006-2008. Este regele circuitului in toate review-urile pe care le-am citit (inclusiv superbike magazine).

 

 

post-22-1217116094_thumb.jpg

 

 

uite inca un om care sustine ce zic eu i legatura cu parerea romanilor despre KAWA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea multe dileme si orgolii care se impung...

 

Am observat o chestie, pe forumurile din afara nu se pune atata accent pe orgolii ,certuri si frustrari de genu "care o are mai mare,mai groasa, mai lunga, mai rapida"...

 

Acolo fiecare incearca sa fie de folos,daca poate,cu o informatie utila,si niciodata (sau FOARTE RAR) va porni/alimenta o discutie care tinde sa degenereze in 'flame'...

 

Acolo cand cineva greseste nu este pus la zid sau scuipat si luat la misto, ci este in cel mai fericit corectat sau apostrofat intr-o maniera decenta,subtila.

 

Majoritatea celor de acolo isi petrec timpul pe motor, nu discutand despre motor, iar cand o fac, incearca sa-si ofere reciproc un 'feedback' eficient si folositor.

 

Oamnii aia nu confunda pasiunea pt motor, pt o marca, pt o anumite cilindree sau dispunere a cilindrilor....nu confunda asta cu orgoliile proprii..

 

Dar noi suntem ani lumina in urma,chiar si la acest aspect, al discutiilor forumistice...si nu vom face nimic altceva decat sa ajutam acest thread sa se târâie mereu ,sustinut din urma de niste oameni orgoliosi si inguÂşti la minte..

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot de la unul ca tine a plecat proabil si ideia asta tampita ca ,Kawasaki nu e fiabila ...ai mers cu zx6 2007 si i-ai dat peste 14500 si nu a trecut?n cred altfel n ai fi aberat in halul asta pe forum.Incearca de curiozitate si ai sa vezi ca te minti singur si mai minti si pe altii.

P.S.bravo SERGIULE,de mult am vrut sa fac u un topic asemanator...stiam ca oricum m-as fi luptat cu morile de vant,dar macar stiu ca incercam sa schimb ceva...

Numai in Romania am auzit ca nu e fiabil KAWASAKI...in Swiss,Belgia,Italia,U.S.(nu am intrebat eu pareri,dar de la prieteni care sunt acolo)e foarte apreciata si la reuniuni multe sunt kaza si nu suzi sau honda. :bounce:

 

Numai bine la toti fara evenimente si sper ca nu am ofensat pe nimeni.

:P

Helllau amice......nu vezi ca si io sustin ca-s fiabile poate mai mult decat tine :( .......daca nu te refereai la mine nu ma cita :D ....in paragrafu pe care mi l-ai citat ma refeream la mult prea laudatu "er6" DE LA YAMAHA !!!!!!!!

PS :tu la ce ai dat peste 16k de te faci ca stii atatea......la motor 2T poate ca nu cred ca ai motor de circuit si cu tacheti pneumatici :rock: .....si alea in 20K se plafoneaza :lol:

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sergiule, se scrie pain (durere) pane, nu prea stiu ce-ai vrut sa zici, o fi avand legatura cu mitologia greaca? ceva mistic? :bounce:

my bad

i ment pain

 

 

btw tiptil si black killa....

stiti cate rechemari in service au avut honda si suzuki de-a lungul timpului???

nu ma faceti sa caut ca mi-e lene

ce ati poztat voi e irelevant

o avut ghinion baiatul

 

yamaha nu a avut rechemari fiindca pe ei nu ii intereseaza daca nu e motoreta ok

o dat banii pe ea clientul si fuck him sa se descurce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends:

Helllau amice......nu vezi ca si io sustin ca-s fiabile poate mai mult decat tine :blbl: .......daca nu te refereai la mine nu ma cita :banana: ....in paragrafu pe care mi l-ai citat ma refeream la mult prea laudatu "er6" DE LA YAMAHA !!!!!!!!

PS :tu la ce ai dat peste 16k de te faci ca stii atatea......la motor 2T poate ca nu cred ca ai motor de circuit si cu tacheti pneumatici :cheers: .....si alea in 20K se plafoneaza ;)

 

...ma refeream la faptul ca probabil tot de la unu ca tine care spune ca zx6 2007 nu trage peste 14500 rot/min fara sa probeze a plecat si chestia cum ca, kawa nu ar fi fiabile...

get it!

Iar eu iti spun ca rage si peste 14500,probat de mine si vb de moto stock...mai informeaza te inainte sa aberezi pe aici"helllau amice".

P.S. NU MAI ARE NIMENI ZX 6 2007 SA SI SPUNA PAREREA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...