Sari la conținut

Fiabilitatea Kawasaki


Sergiu 30
 Share

Postări Recomandate

. Valabil si pt ce care au kawa: zic ca honda e proaste, kawa e bune.

 

 

Cand mi-am luat primul kawasaki, 80% mi-au zis: bah esti prost, n-ai auzit ca "e" proaste?

Am raspuns: ma doare in lula de ce cred altii... fiecare este bine sa isi vada de felia lui....

 

 

1.Nu am auzit de nimeni sa spuna ca Honda e proaste de la fani Kawa , sincer acum. Eu stiu ca Honda face motoare fiabile. Ca ma amuz pe seama unora dintre posesori de Honda e alta mancare de peste.

2.Si eu cand am avut ninja mic mi-or spus o grama : "La banii aia iti luai Honda" :cheers:

3. Spunea cineva ca , Kawa face motoare urate. Gresit. Doar Yamaha e mai frumoasa 636 '05 din anul respectiv. ZXR 400. In 1991 arata-ti mie motor care sa se apropie de el. Z1000-2004. Doar Buell reusea un asa naked frumos in 2004. ZZR 600 '92. Cum mult peste touringurile din acea vreme.......si altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 577
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ma bucur ca topicul meu a luat atata amploare...

inseamna ca nu am scris ceva tampenie

poate singura tampenie a fost faptul ca am avut curaj sa spun ca virgila kawasaki ar putea fi la fel de fiabil ca o honda :cheers:

am citit reviewurile voastre si am de clarificat ceva

1-nu am ceva personal cu firma honda

2-daca nu puteti intelege (unii) de ce toata viata voi avea doar kawasaki atunci nici eu nu ii inteleg pe cei care toata viata tin cu aceeasi echipa sau iubesc aceeasi femeie(mai rar da noa)

3-am ceva personal cu prejudecatile si cu linsul in fund de catre marile firme de marketing in domeniul moto care promoveaza firma honda fortat

daca exista inca ceva nelamuriri va rog nu va fie jena sa ma intrebati

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu ti-a zis dece tii cu aceeasi marca de motocicleta, sau dece tii toata viata cu aceeasi echipa sau dece iubesti aceeasi femeie :cheers:) numai ca pe unii care detin alta marca de motocicleta decat a ta ii deranjeaza sa iti exprimi parerea proprie care dupa parerea mea ar trebui sa o tii pt tine, aceea ca motocicleta ta e cea mai cea din toate timpurile( ca practic cu asta ai inceput topicul parca) ca e cea mai fiabila etc. nimeni dintre noi nu cred ca e in masura sa decida asta chiar daca am avut din fiecare cate una (ma refer la motociclete), doar aceea care traiesc toata viata pe circuit, care se dau cu toate modelele de motociclete cum e la master bike. Pilotii de acolo trag de ele la limita si pe urma zic care e mai fiabila sau nu, cu ce inovatii a venit una din marcile cunoscute de motociclete plusuri si minusuri. e ca si cum tu ai avea un mercedes de ala cobra de prin '88 cu inchidere centralizata, clima, servo si geamuri electrice si ai zice fata de cei care au bmw-uri sau mercedesuri dupa 2000 ca masina ta e cea mai buna si cea mai fiabila pt ca la vremea ei era cea mai tare. nu prea se potriveste comparatia dar e ceva de genu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut kawasaki si mi-a placut la nebunie. sper sa am din nou. acum am honda si ultimele trei motoare au fost Honda, dar undeva inima mi-e verde. faza cu fiabilitatea e relativa, depinde de proprietar(i).

 

ma bucur ca topicul meu a luat atata amploare...

inseamna ca nu am scris ceva tampenie

poate singura tampenie a fost faptul ca am avut curaj sa spun ca virgila kawasaki ar putea fi la fel de fiabil ca o honda :cheers:

am citit reviewurile voastre si am de clarificat ceva

1-nu am ceva personal cu firma honda

2-daca nu puteti intelege (unii) de ce toata viata voi avea doar kawasaki atunci nici eu nu ii inteleg pe cei care toata viata tin cu aceeasi echipa sau iubesc aceeasi femeie(mai rar da noa)

3-am ceva personal cu prejudecatile si cu linsul in fund de catre marile firme de marketing in domeniul moto care promoveaza firma honda fortat

daca exista inca ceva nelamuriri va rog nu va fie jena sa ma intrebati

Sergiule, uite cum vad eu treaba, ti-ai cumparat motor, cel mai probabil primul, e un motor ok, dar nu e cel mai nou rr sau cel mai galben gsx-r, e doar un kawasaki. dar ce kawasaki? un 750 cu istorie, dar asta o stiu numai pasionatii, restul vad un tanc de 230de kg cu 122cp. asta incerci tu defapt sa ne arati, dar motoarele sunt ca femeile, cele grase plac la unii, pistruiatele la altii samd.

Faza ca nu o sa-ti cumperi alt motor decat kawasaki e o prostie, si eu te cunosc pe tine, prost nu esti. sfatul meu e sa mergi pe cat mai multe motoare si D-zeu sa-ti dea sanatate bani si timp sa poti avea cat mai multe motoare. in general, motoarele sunt facute de adevarati pasionati care ar rade de afirmatia ta si s-ar simti ofensati, probabil. Eu personal incerc sa merg cu cat mai multe motociclete, atata timp cat un motor e ok din punct de vedere mecanic, e o placere pentru mine sa le incerc, fie ele verzi, rosii, vitezane, tourere etc. fa si tu la fel si vei avea satisfactii, crede-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut kawasaki si mi-a placut la nebunie. sper sa am din nou. acum am honda si ultimele trei motoare au fost Honda, dar undeva inima mi-e verde. faza cu fiabilitatea e relativa, depinde de proprietar(i).

 

 

Sergiule, uite cum vad eu treaba, ti-ai cumparat motor, cel mai probabil primul, e un motor ok, dar nu e cel mai nou rr sau cel mai galben gsx-r, e doar un kawasaki. dar ce kawasaki? un 750 cu istorie, dar asta o stiu numai pasionatii, restul vad un tanc de 230de kg cu 122cp. asta incerci tu defapt sa ne arati, dar motoarele sunt ca femeile, cele grase plac la unii, pistruiatele la altii samd.

Faza ca nu o sa-ti cumperi alt motor decat kawasaki e o prostie, si eu te cunosc pe tine, prost nu esti. sfatul meu e sa mergi pe cat mai multe motoare si D-zeu sa-ti dea sanatate bani si timp sa poti avea cat mai multe motoare. in general, motoarele sunt facute de adevarati pasionati care ar rade de afirmatia ta si s-ar simti ofensati, probabil. Eu personal incerc sa merg cu cat mai multe motociclete, atata timp cat un motor e ok din punct de vedere mecanic, e o placere pentru mine sa le incerc, fie ele verzi, rosii, vitezane, tourere etc. fa si tu la fel si vei avea satisfactii, crede-ma.

 

Pfff...acum toata lumea care au CBRuri au inima verde :cheers: Doar sa nu pice in latura de carcotasi in nestiinta de cauza. Si eu imi voi lua numai Kawasaki ca m-am dat si pe alte motorete si mai brutala decat kawa numai r1 am simtit ca poate, restul sub nivel. Cum nu-mi place asa de mult r1 - kawasaki all the way. Singura motocicleta care mi-as lua-o si nu m-as uita ca e honda e sp1 sau sp2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zx10 rulz

 

zx10 vs 1000rr amandoua model 2008, hai sa le comparam.

 

deja s-a facut un test intre 1000rr 2008 si desmosedici.... desmosedici se bate singur, si 1000rr cu circuitul, iar pretul lui desmosedici este de aproape 4 ori mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zx10 vs 1000rr amandoua model 2008, hai sa le comparam.

 

deja s-a facut un test intre 1000rr 2008 si desmosedici.... desmosedici se bate singur, si 1000rr cu circuitul, iar pretul lui desmosedici este de aproape 4 ori mai mare.

la ce te ajuta pe tine testele respective?folosesti tu 10% macar din motorul ala (cum il folosesc baietii in test..) ?

 

 

ma dau cel mai bine cu motoru , am citit toate revistele moto din 98 `ncoace ...yeahh !!!

 

uau liniute cu cb`u de 500 !!!! uauuu ... piu piu !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acceleratie,frane,suspensii,ciclistica

 

Si nu ti se pare un pic exagerat sa spui 10%?

E ca si cum l-ai intreba daca accelereaza cu mai mult de 10% din potential (adica undeva pe la 1200 de ture). Uite eu de exemplu schimb foarte des la 11-12.500 de ture, franez deseori extrem de puternic (fata+spate+motor) si ma inclin pana aproape de marginea gumei. Sunt insa convins ca daca as face nush ce comentarii vis-a-vis de comparative racing ai veni cu un comentariu din asta ironic cu procente. Cam ce procent mi-ai da tu mie asa?

 

Eu stiu ca tu faci multa caterinca si mistouri...dar cateodata prea te bagi in seama fara sa cunosti omu.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te inclini pana aproape de marginea gumei? cat de aproape? 3cm? :cheers:

habar n-am ce inseamna potential maxim scos din motor, dar ca nici pe apoape nu suntem de potentialul maxim al motorului, e clar. 10% e totusi prea putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu ti se pare un pic exagerat sa spui 10%?

E ca si cum l-ai intreba daca accelereaza cu mai mult de 10% din potential (adica undeva pe la 1200 de ture). Uite eu de exemplu schimb foarte des la 11-12.500 de ture, franez deseori extrem de puternic (fata+spate+motor) si ma inclin pana aproape de marginea gumei. Sunt insa convins ca daca as face nush ce comentarii vis-a-vis de comparative racing ai veni cu un comentariu din asta ironic cu procente. Cam ce procent mi-ai da tu mie asa?

 

Eu stiu ca tu faci multa caterinca si mistouri...dar cateodata prea te bagi in seama fara sa cunosti omu.

ar fi prea multe de explicat si discutat , cel mai bine si cel mai frumos am face-o la o bere sau un suc ... accelerare puternica inseamna (ca exemplu) bagi a 1a pleci de pe loc si imediat ai tras gazu maxim si tot asa vreo 2-3 trepte ... iti garantez ca foarte multi inca fac in pantaloni la asa ceva ...frane impinse la maxim inseamna sa franezi cu fum din ambele roti , derapaj controlat si sa-ti schimbi franele ca nu te mai satisfac ... cand te inclini si ajungi la marginea gumei sa stii ca mai tot cam pe atat pana sa pierzi de tot aderenta ... si cand te dai tu frumos asa dar parca poti mai bine , iti reglezi suspensiile si iti pui gume mai aderente ... si dupaia te enervezi si schimbi suspensiile,franele si mergi pe slickuri :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te inclini pana aproape de marginea gumei? cat de aproape? 3cm? :cheers:

habar n-am ce inseamna potential maxim scos din motor, dar ca nici pe apoape nu suntem de potentialul maxim al motorului, e clar. 10% e totusi prea putin.

am dat un procent (putin exagerat) la o folosire generala a unui motor de viteza in scopuri...stradale. blana dam cu totii , acolo castigam procente ;)) ... dar de acolo incepe alta poveste , grea si lunga ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi prea multe de explicat si discutat , cel mai bine si cel mai frumos am face-o la o bere sau un suc ... accelerare puternica inseamna (ca exemplu) bagi a 1a pleci de pe loc si imediat ai tras gazu maxim si tot asa vreo 2-3 trepte ... iti garantez ca foarte multi inca fac in pantaloni la asa ceva ...frane impinse la maxim inseamna sa franezi cu fum din ambele roti , derapaj controlat si sa-ti schimbi franele ca nu te mai satisfac ... cand te inclini si ajungi la marginea gumei sa stii ca mai tot cam pe atat pana sa pierzi de tot aderenta ... si cand te dai tu frumos asa dar parca poti mai bine , iti reglezi suspensiile si iti pui gume mai aderente ... si dupaia te enervezi si schimbi suspensiile,franele si mergi pe slickuri ;)

 

Pai sigur dar deja o dam in racing :cheers: 1 nu schimb la zona rosie ca imi intra in voblaj insa 2-3-4 e un deliciu.

Normal ca mi-ar place un circuit in spatele casei si un camion plin de anvelope racing, suspensii si vreo 2 cisterne de benzina.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati putin... sa mi-l arati si mie pe ala care scoate fum din guma de pe fata. tu te-ai dat cu motoru sau ai vazut numai la televizor? stii ce insemana sa franezi fata astfel incat sa nu se mai invarta roata? te duci cu mecla de asfalt :cheers:

 

Ba nu te duci cu mecla de asfalt. Poti derapa si cu fata fara sa cazi, lasand urme de guma pe jos si ceva fum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zx10 2004-2005 se pisa pe orice care e 2004-2005 (vorbind de vitezane, bineinteles)

 

Stati putin... sa mi-l arati si mie pe ala care scoate fum din guma de pe fata. tu te-ai dat cu motoru sau ai vazut numai la televizor? stii ce insemana sa franezi fata astfel incat sa nu se mai invarta roata? te duci cu mecla de asfalt :cheers:

Cu ciclistica de la r6, sunt sigur ca te duci cu mecla in asfalt..

 

 

Vrei sa vezi fum din roata fata ? Uita-te la un baiat care incearca sa faca rolling stoppie si nu i-a prins aderenta.. (si nu, nu se duce cu dintii in asfalt)

Editat de IceCube
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce te ajuta pe tine testele respective?folosesti tu 10% macar din motorul ala (cum il folosesc baietii in test..) ?

 

 

ma dau cel mai bine cu motoru , am citit toate revistele moto din 98 `ncoace ...yeahh !!!

 

 

uau liniute cu cb`u de 500 !!!! uauuu ... piu piu !!

ce cb-u? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...