alxcristea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Nu-s frustrari....poate decat ca ma asteptam mai mult de la mult laudatu "er6" .....si in plus cand iti mor prieteni pe asa ceva nu ca-ti vine sa le dai foc la toate....sau macar sa le urasti? Tu cum ai proceda? Cred ca ti l-ai vinde pe loc macar....Tocmai asta-i....ca nu trage, cica in ture are o explozie de putere tampita care te fura......am citit rapoarte a ing de la yamaha cum ca, pt modelul de anul viitor o vor mai ameliora.....deci este clar o gresala de constructie La cate teste se fac si cat e de mare concurenta crezi ca se fac greseli de fabricatie asa mari? Hai sa fim seriosi. Au vrut sportivitate si asta au obtinut. Pana la urma e SS si se comporta ca un SS. Daca vrei ceva mai diferit (zic eu) iti iei R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 si cu ce "mai diferita" decat restul??? cu faptul ca pana la 7000 nu e nimic? race tunning sigur ca uraste r6 din motive personale e de inteles dar sincer un motor care pana in 7000 nu produce nimic mi se pare inutil a daca l-ai luat pt look e altceva dar atunci intri in categoria snobilor...din care cred ca nu faci parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 prea mica? atunci 954 cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 am spus ca fost primul si singurul pana la se pare troy corser..my bad cert e ca sa castigat WSBK cu un 750... cat despre AMA a fost castigat de 9 ori. A se lua ca pe o gluma ce o sa zic. Cu un ZX-7R nu se face primavara. Si da,Yamaha mi se pare cea mai putin fiabila.De ce? Pai Honda face motociclete,masini,motoare de barci si mai nou de avioane,Suzuki face masini si motociclete,Kawasaki(cea mai mare firma per total din cele 4) face vapoare,turbine industriale(de fapt pe langa,Shinkansen(bullet train ) plus cine stie ce alte vehicule,in schimb Yamaha ce face? instrumente muzicale. cum se zice pe aici my 2 cents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 am avut o revelatie dupa ce a fost retras 750-ul de catre kawasaki puternica brutala inimaginabila isterica groaznica racheta zx10r a reusit un singur succes in wsbk deci putem spune de pe acum ca la kawasaki SINGURA motocicleta care a incercat sa faca primavara a fost 750-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 si cu ce "mai diferita" decat restul??? cu faptul ca pana la 7000 nu e nimic? race tunning sigur ca uraste r6 din motive personale e de inteles dar sincer un motor care pana in 7000 nu produce nimic mi se pare inutil a daca l-ai luat pt look e altceva dar atunci intri in categoria snobilor...din care cred ca nu faci parte Salut baieti, Sa nu exageram, trage si pana in 7000 rpm. Asta mi-a si placut la ea, daca vrei sa mergi frumos poti, daca vrei sa mergi tare poti, e foarte simplu sa o ti in 5-6000 rpm, de unde are si putere destula daca ai nevoie. Sunt convins ca nici voi nu mergeti la relanti cu ele. Nu sunt un vitezoman inrait, nu cred ca e vorba de snobism in cazul meu ci doar de ce imi place si ce mi-am dorit. Daca nu imi luam R6 imi luam 636. faza cu trage tare de la 2000rpm era sarcasm. a se citi si urmarea. am mers cu r6, bicicleta curata. super ciclistica, dar prea mica pt mine. Te-ai trezit? Atipisei putin si ai inceput sa aberezi pe aici. A se lua ca pe o gluma ce o sa zic. Cu un ZX-7R nu se face primavara. Si da,Yamaha mi se pare cea mai putin fiabila.De ce? Pai Honda face motociclete,masini,motoare de barci si mai nou de avioane,Suzuki face masini si motociclete,Kawasaki(cea mai mare firma per total din cele 4) face vapoare,turbine industriale(de fapt pe langa,Shinkansen(bullet train ) plus cine stie ce alte vehicule,in schimb Yamaha ce face? instrumente muzicale. cum se zice pe aici my 2 cents Si ca sa-ti raspund si tie, Probabil ca intre o Yamaha de 20 de ani si o Honda de 20 de ani sunt diferente de fiabilitate, cu siguranta Honda e mai fiabila. Eu nu am luat-o sa-mi bat joc de ea si nici sa o tin 20 de ani. PS: scuze ca m-am bagat si eu in seama pe aici. numai bine! Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 iara incepem cu fiabilitatea asta deja legendara honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 iara incepem cu fiabilitatea asta deja legendara honda Am zis si eu Honda ca daca ziceam altceva imi sareau astia in cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 da da ai dreptate honda e honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) puternica brutala inimaginabila isterica groaznica racheta zx10r a reusit un singur succes in wsbk Cu cine, ma, cu aia de la PSG-1 Racing? Aia care micsoreaza interaxa unei motociclete conceputa de fabricant pt. a fi modificata doar in sensul maririi si dupa aia se pling ca motoreta e instabila si greu de setat? Fara suparare, oi fi eu fan Kawa, da' incravatatii aia de la ultimu' etaj care decid cine si cum la capitolul curse au pamint in cap. Si daca dupa atitia ani inca nu s-au prins de asta, inseamna ca au MULT pamint in cap... Editat August 29, 2008 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 29, 2008 Autor Share Postat August 29, 2008 adevar ai grait e naspa rau faptul ca nu au performante deloc nici rideri nu au si asta e truth in fiecare an scot motoare cu talent da talentele astea mor sperante cred ca daca ar concura cu zx7r din nou tot nu ar fi atat de rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) Un motor in V de aceeasi capacitate cu unul in linie e intradevar ceva mai fiabil tocmai datorita distantei mai mari dintre camerele de ardere(unde temp e maxima); insa e irelevant, se poate compensa cu un sistem de racire mai eficient. Acum am citit asta. Hai sa folosim termenul de durabilitate... Un motor in V de capacitate asemanatoare e mai putin durabil decit unul de 4 in linie, in special daca ne referim la motoarele V-2 "impinse" cu scopul de a se apropia de puterea unui cvadricilindric (ex 1098-R, care are si 200 cmc in plus...) Motivul il reprezinta in primul rind solicitarile mecanice: numarul de explozii e de 2 ori mai mic pe unitatea de timp, dar puterea exploziilor e aproape dubla. (spun "aproape" in special in sensul ca explozia intr-o camera cu volum dublu are un impact initial mai mic decit dublu, explozia fiind mai "progresiva", da' astea deja is amanunte) Din cauza asta sarcina fiecarei explozii pe pistoane, biele, cuzineti, arbore, si nu in ultimul rind cartere (o mare problema in proiectarea unui V-2...) este dubla. Chiar daca sint altfel dimensionate tot au, ca sa zic asa, o viata mai grea. Asta e de la distanta principalul motiv, dar mai sint si alte motive de natura mecanica sau termodinamica (socuri, vibratii, distorsiuni). Si, ca sa ne intoarcem, intr-o oarecare masura (desi nu inseamna acelasi lucru) durabilitatea influenteaza si fiabilitatea. Un 1098-R (asta mi-a venit prima data, nu dati cu paru') va fi desfacut semnificativ mai devreme decit un 4 cilindri daca le tii pe amindoua numai cu gazul in tavan. De asemenea, va rezista mai putin la abuzuri, macar ca din fericire are (teoretic..) o sansa mai mica sa incapa pe miinile unui B0U. Editat August 29, 2008 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 29, 2008 Autor Share Postat August 29, 2008 interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) Si da,Yamaha mi se pare cea mai putin fiabila.De ce? Pai Honda face motociclete,masini,motoare de barci si mai nou de avioane,Suzuki face masini si motociclete,Kawasaki(cea mai mare firma per total din cele 4) face vapoare,turbine industriale(de fapt pe langa,Shinkansen(bullet train ) plus cine stie ce alte vehicule,in schimb Yamaha ce face? instrumente muzicale. .....dati pe wikipedia un search cu contentul "kawasaki heavy industries" .....acolo se verde ce face. PS: si Kawasaki face instrumente muzicale ....am "cantat" la o pianina Kawasaki Acum am citit asta. Hai sa folosim termenul de durabilitate... Un motor in V de capacitate asemanatoare e mai putin durabil decit unul de 4 in linie, in special daca ne referim la motoarele V-2 "impinse" cu scopul de a se apropia de puterea unui cvadricilindric (ex 1098-R, care are si 200 cmc in plus...) Motivul il reprezinta in primul rind solicitarile mecanice: numarul de explozii e de 2 ori mai mic pe unitatea de timp, dar puterea exploziilor e aproape dubla. (spun "aproape" in special in sensul ca explozia intr-o camera cu volum dublu are un impact initial mai mic decit dublu, explozia fiind mai "progresiva", da' astea deja is amanunte) Din cauza asta sarcina fiecarei explozii pe pistoane, biele, cuzineti, arbore, si nu in ultimul rind cartere (o mare problema in proiectarea unui V-2...) este dubla. Chiar daca sint altfel dimensionate tot au, ca sa zic asa, o viata mai grea. Asta e de la distanta principalul motiv, dar mai sint si alte motive de natura mecanica sau termodinamica (socuri, vibratii, distorsiuni). Si, ca sa ne intoarcem, intr-o oarecare masura (desi nu inseamna acelasi lucru) durabilitatea influenteaza si fiabilitatea. Un 1098-R (asta mi-a venit prima data, nu dati cu paru') va fi desfacut semnificativ mai devreme decit un 4 cilindri daca le tii pe amindoua numai cu gazul in tavan. De asemenea, va rezista mai putin la abuzuri, macar ca din fericire are (teoretic..) o sansa mai mica sa incapa pe miinile unui B0U. Tu compari R4(4 in linie) cu V2 .....total unfair Compara mai bine un V4 cu R4, pt ca sa fie vorba de aceeasi cilindree unitara(VFR 750 cu gsxr750 sau zxr 750 ca sa fie Kawasaki) ....oricum e putzin relevanta doar dispozitia pistoanelor pt a concluziona caracteristica de fiabilitate. Editat August 29, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) Aa, pai scuze, io cind am citit "V" ziceam ca te referi automat la V2-uri. Ce-nseamna sa nu fii atent... Pai in cazu asta conteaza o gramada de chestii si cea mai putin importanta dintre ele e ca-i in linie sau in V. Cam tot un drac... Editat August 29, 2008 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIM Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 N-ajunge in 20mii veac, daca trece de 14400 ii mare lucru, toate sunt limitate din electronica.....la 15000 li se taie scanteia si gata........poate daca in a 3-a blana ii dai 1 si lasi brusc ambreiaju urca la 20mii Tot de la unul ca tine a plecat proabil si ideia asta tampita ca ,Kawasaki nu e fiabila ...ai mers cu zx6 2007 si i-ai dat peste 14500 si nu a trecut?n cred altfel n ai fi aberat in halul asta pe forum.Incearca de curiozitate si ai sa vezi ca te minti singur si mai minti si pe altii. P.S.bravo SERGIULE,de mult am vrut sa fac u un topic asemanator...stiam ca oricum m-as fi luptat cu morile de vant,dar macar stiu ca incercam sa schimb ceva... Numai in Romania am auzit ca nu e fiabil KAWASAKI...in Swiss,Belgia,Italia,U.S.(nu am intrebat eu pareri,dar de la prieteni care sunt acolo)e foarte apreciata si la reuniuni multe sunt kaza si nu suzi sau honda. Numai bine la toti fara evenimente si sper ca nu am ofensat pe nimeni. Am doua mobre: 1. Kawa zx6r 1998 - 75000km reali si merge de rupe pamantul. Papa cam 200ml ulei la 1000 km (foarte normal de altfel - si sa n-aud ca alte mobre nu papa ulei ca va faceti singuri de ras: tehnic nu se poate fara consum de ulei) 2. 1000RR 2008 - 10km reali. Oscilam la greu intre cele 3 modele: ZX10R, 1000RR si GSXR K8. ZX10R cu traction control, 1000RR cu supape de titan si steering damper electronic, sau gixx. Am ales doar pe baza faptului ca in 2008 clasamentul a fost asa: CBR1000RR, GSXR1000, ZX10R si .... R1. R1 a iesit ultimul si anul trecut. Piese? Gasesc peste tot orice. Jur ca numai in romanica am auzit ca (,) kawa e proaste rau si honda e bune. Fiecare producator a scos niste motoare bune si motoare nu prea bune. Depinde ce model iti alegi. Cand cumperi, te interesezi ce iei: istorie, review-uri ... etc. Aici vezi de toate pe strazi. Absolut de toate. Si nimeni nu o sa zic ca (,) kawa e proaste sau bune. Sincer mi-as dori un Triumph Daytona 675 anii 2006-2008. Este regele circuitului in toate review-urile pe care le-am citit (inclusiv superbike magazine). uite inca un om care sustine ce zic eu i legatura cu parerea romanilor despre KAWA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 30, 2008 Autor Share Postat August 30, 2008 honda e honda oricum kawa e proaste yamaha e cea mai tare dupa honda ::::???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 (editat) taci dracului Editat August 31, 2008 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 taci dracului locu' tau e in camera de ardere a unui zx7r... recunoaste ca ai vrea sa fi incinerat in felul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 as vrea sa fiu incinerat iar cenusa sa fie imprastiata peste akashi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 am impresia ca urmatorul motor va fi kawa....daca pe tine te-a adus in starea asta inseamna ca e ceva putred in danemarca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 kawasaki is simply amazing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 god no numa F (ef) sa nu fie please i cant stand the pane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho_21 Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 ??????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 breaking news /index.php?...t&p=1432055 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.