Sari la conținut

Fiabilitatea Kawasaki


Sergiu 30
 Share

Postări Recomandate

am spus ca fost primul si singurul pana la se pare troy corser..my bad

cert e ca sa castigat WSBK cu un 750...

cat despre AMA a fost castigat de 9 ori.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-7R

alte nelamuriri?

hai ca imi place

9 AMA

1 WSBK

5 ENDURANCE

1 SUZUKA 8 ORE

1 ITALIAN SBK

1 AUSTRALIAN SBK

1? DAYTONA 200

1? BSB

1 JAPAN SBK

ASTA E PALMARES SAU CE?

 

hyhy

 

ups

vroiam numa una

sorry

post-17190-1219862625_thumb.jpg

post-17190-1219862708_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 569
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

deci cred ca ar trebui sa discutam mai degraba de "fiabilitatea Yamaha" decat cea a Kawasaki-ulor :rock:

 

 

Stiam eu ca nu e buna. :bounce:

 

Lasa ca o vand si-mi iau o vaca verde.

 

Ai avut vreodata Yamaha?

 

De curiozitate, fara suparare.

 

 

Numai bine!

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci cred ca ar trebui sa discutam mai degraba de "fiabilitatea Yamaha" decat cea a Kawasaki-ulor :P

 

 

 

Stiam eu ca nu e buna. :(

 

Lasa ca o vand si-mi iau o vaca verde.

 

Ai avut vreodata Yamaha?

 

De curiozitate, fara suparare.

 

 

Numai bine!

Alex

 

Nu, da m-am dat putzin(n-am rezistat la cat de incomode erau si n-am decat 1.74) si mi se par GROAZNIC de naspa (FZR 600 si R6 din 2000) .....poate pe v-un circuit de viteza, d-ala mai sicanat s-ar avea rostu, dar cred ca, pe strada dupa vo 200 km de mers inafara cred ca daca m-ar vedea cineva ce indoit as fii dupa ce m-am ridicat din sha m-ar intreba daca am cazut :D

PS: Vad ca tu ai "er6" .....ai si toba sport nu? Deci esti copchil atomic care face curse noaptea nu? ca numai la asta e bun R6

PS: poate ca-s un pic subiectiv pt ca URASC R6-le pt ca toti prietenii/cunoscutii care si-au luat asa ceva au patzit-o rau cu ele, 2 dintre ei gasindu-si de pe ele sfarsitu :rock: .....asa ca ai mare grija si tu....conform specialistilor si celor care s-au dat si cu R6 si cu R1(vezi si p-aci pe forum comparatia)a reiesit ca R6 e mai periculuasa decat R1 ca-i mai brutala luandu-te prin surprindere intre anumite ture :bounce:

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre 2000-55000 rpm trage de rupe.........

Faza ca e mai periculoasa e ceva de genul e mai periculos cu caruciorul din supermarket decat cu avionul, (asta daca imping eu cariuciorul), intelegi? e un motor foarte manevrabil dar daca ajunge pe maini nepotrivite e distrugatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre 2000-55000 rpm trage de rupe.........

Faza ca e mai periculoasa e ceva de genul e mai periculos cu caruciorul din supermarket decat cu avionul, (asta daca imping eu cariuciorul), intelegi? e un motor foarte manevrabil dar daca ajunge pe maini nepotrivite e distrugatoare.

 

Uitate si p-aci......parca la incepatori scrie unu ce s-a dat cu mai multe variante de R1 si R6, si vezi respectivul ce zice, eu nu stiu ca, si la R6 nu i-am dat decat 6000-7000de ture ca m-o enervat cum stateam pe ea asa ca m-am intors dupa 100-200 de metrii si am renuntzat sa merg mai mult.Cu R1 inca nu m-am dat, dar am stat pe model '07 la o expozitie.....super confort pe langa 600-le prapadit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, da m-am dat putzin(n-am rezistat la cat de incomode erau si n-am decat 1.74) si mi se par GROAZNIC de naspa (FZR 600 si R6 din 2000) .....poate pe v-un circuit de viteza, d-ala mai sicanat s-ar avea rostu, dar cred ca, pe strada dupa vo 200 km de mers inafara cred ca daca m-ar vedea cineva ce indoit as fii dupa ce m-am ridicat din sha m-ar intreba daca am cazut :(

PS: Vad ca tu ai "er6" .....ai si toba sport nu? Deci esti copchil atomic care face curse noaptea nu? ca numai la asta e bun R6

PS: poate ca-s un pic subiectiv pt ca URASC R6-le pt ca toti prietenii/cunoscutii care si-au luat asa ceva au patzit-o rau cu ele, 2 dintre ei gasindu-si de pe ele sfarsitu :rock: .....asa ca ai mare grija si tu....conform specialistilor si celor care s-au dat si cu R6 si cu R1(vezi si p-aci pe forum comparatia)a reiesit ca R6 e mai periculuasa decat R1 ca-i mai brutala luandu-te prin surprindere intre anumite ture :bounce:

 

 

Salut,

 

Daca zici tu, inseamna ca asa e.

Numai noaptea ma dau cu ea. A fost mai nasol ca era ziua lunga si trebuia sa astept mult sa se intunece.Dar vine iarna. :D

Nu e un moto pentru toata lumea. Daca vrei confort iti iei touring, daca vrei sportivitate iti iei SS.

Eu mi-am luat R6 ca asta mi-am dorit si ca aspect si ca sportivitate.

Nu o sa zic ca e super confortabila, ca e motocicleta perfecta.E perfecta pentru mine.

E cam incomoda la drum lung si asta datorita drumurilor noastre. Iti rupe incheieturile la viteze mici, franari, drumuri proaste.

Pana la urma ce vrei de la un moto? Sa poti accelera cand ai nevoie, sa aibe frane puternice, sa fie usoara si manevrabia pe curbe, R6 le are pe toate din plin.

In oras ies cu ea mai rar, deobicei in Wek si plec la drum mai lung. Daca as merge 300 KM fara oprire probabil m-as resimti dupa drum.

Prostiile cu "(n-am rezistat la cat de incomode erau si n-am decat 1.74)" cred ca sunt niste frustrari personale.

E un moto mai periculos decat altele datorita exploziei de putere in ture mari. In rest este un mielusel.

Intra repede in voblaj, exista solutii pentru asta, tot ce trebuie sa faci e sa nu o scapi mai mult decat poti tu.Dar care SS nu te fura daca iti bati joc de ea.

 

Numai bine!

Alex

 

 

intre 2000-55000 rpm trage de rupe.........

Faza ca e mai periculoasa e ceva de genul e mai periculos cu caruciorul din supermarket decat cu avionul, (asta daca imping eu cariuciorul), intelegi? e un motor foarte manevrabil dar daca ajunge pe maini nepotrivite e distrugatoare.

 

 

intre 2000-55000 rpm trage de rupe?

Din contra, pana pe la 6000-7000 nu trage deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Prostiile cu "(n-am rezistat la cat de incomode erau si n-am decat 1.74)" cred ca sunt niste frustrari personale.

E un moto mai periculos decat altele datorita exploziei de putere in ture mari. In rest este un mielusel.

Intra repede in voblaj, exista solutii pentru asta, tot ce trebuie sa faci e sa nu o scapi mai mult decat poti tu.Dar care SS nu te fura daca iti bati joc de ea.

 

Numai bine!

Alex

 

intre 2000-55000 rpm trage de rupe?

Din contra, pana pe la 6000-7000 nu trage deloc.

 

Nu-s frustrari....poate decat ca ma asteptam mai mult de la mult laudatu "er6" .....si in plus cand iti mor prieteni pe asa ceva nu ca-ti vine sa le dai foc la toate....sau macar sa le urasti? Tu cum ai proceda? Cred ca ti l-ai vinde pe loc macar....

Tocmai asta-i....ca nu trage, cica in ture are o explozie de putere tampita care te fura......am citit rapoarte a ing de la yamaha cum ca, pt modelul de anul viitor o vor mai ameliora.....deci este clar o gresala de constructie :bounce:

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s frustrari....poate decat ca ma asteptam mai mult de la mult laudatu "er6" .....si in plus cand iti mor prieteni pe asa ceva nu ca-ti vine sa le dai foc la toate....sau macar sa le urasti? Tu cum ai proceda? Cred ca ti l-ai vinde pe loc macar....

Tocmai asta-i....ca nu trage, cica in ture are o explozie de putere tampita care te fura......am citit rapoarte a ing de la yamaha cum ca, pt modelul de anul viitor o vor mai ameliora.....deci este clar o gresala de constructie :rock:

 

 

La cate teste se fac si cat e de mare concurenta crezi ca se fac greseli de fabricatie asa mari?

Hai sa fim seriosi.

Au vrut sportivitate si asta au obtinut.

Pana la urma e SS si se comporta ca un SS.

 

Daca vrei ceva mai diferit (zic eu) iti iei R6. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu ce "mai diferita" decat restul???

cu faptul ca pana la 7000 nu e nimic?

race tunning sigur ca uraste r6 din motive personale e de inteles

dar sincer un motor care pana in 7000 nu produce nimic mi se pare inutil

a daca l-ai luat pt look e altceva

dar atunci intri in categoria snobilor...din care cred ca nu faci parte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am spus ca fost primul si singurul pana la se pare troy corser..my bad

cert e ca sa castigat WSBK cu un 750...

cat despre AMA a fost castigat de 9 ori.

 

A se lua ca pe o gluma ce o sa zic.

 

Cu un ZX-7R nu se face primavara. :rock:

 

Si da,Yamaha mi se pare cea mai putin fiabila.De ce? Pai Honda face motociclete,masini,motoare de barci si mai nou de avioane,Suzuki face masini si motociclete,Kawasaki(cea mai mare firma per total din cele 4) face vapoare,turbine industriale(de fapt pe langa,Shinkansen(bullet train :bounce: ) plus cine stie ce alte vehicule,in schimb Yamaha ce face? instrumente muzicale.

 

cum se zice pe aici my 2 cents :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut o revelatie

dupa ce a fost retras 750-ul de catre kawasaki

puternica brutala inimaginabila isterica groaznica racheta zx10r a reusit un singur succes in wsbk

deci putem spune de pe acum ca la kawasaki SINGURA motocicleta care a incercat sa faca primavara a fost 750-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu ce "mai diferita" decat restul???

cu faptul ca pana la 7000 nu e nimic?

race tunning sigur ca uraste r6 din motive personale e de inteles

dar sincer un motor care pana in 7000 nu produce nimic mi se pare inutil

a daca l-ai luat pt look e altceva

dar atunci intri in categoria snobilor...din care cred ca nu faci parte

 

Salut baieti,

 

Sa nu exageram, trage si pana in 7000 rpm.

 

Asta mi-a si placut la ea, daca vrei sa mergi frumos poti, daca vrei sa mergi tare poti, e foarte simplu sa o ti in 5-6000 rpm, de unde are si putere destula daca ai nevoie. Sunt convins ca nici voi nu mergeti la relanti cu ele.

Nu sunt un vitezoman inrait, nu cred ca e vorba de snobism in cazul meu ci doar de ce imi place si ce mi-am dorit.

Daca nu imi luam R6 imi luam 636.

 

faza cu trage tare de la 2000rpm era sarcasm. a se citi si urmarea. am mers cu r6, bicicleta curata. super ciclistica, dar prea mica pt mine.

 

Te-ai trezit? Atipisei putin si ai inceput sa aberezi pe aici.

 

 

A se lua ca pe o gluma ce o sa zic.

 

Cu un ZX-7R nu se face primavara. :D

 

Si da,Yamaha mi se pare cea mai putin fiabila.De ce? Pai Honda face motociclete,masini,motoare de barci si mai nou de avioane,Suzuki face masini si motociclete,Kawasaki(cea mai mare firma per total din cele 4) face vapoare,turbine industriale(de fapt pe langa,Shinkansen(bullet train :bounce: ) plus cine stie ce alte vehicule,in schimb Yamaha ce face? instrumente muzicale.

 

cum se zice pe aici my 2 cents :(

 

Si ca sa-ti raspund si tie,

 

Probabil ca intre o Yamaha de 20 de ani si o Honda de 20 de ani sunt diferente de fiabilitate, cu siguranta Honda e mai fiabila.

Eu nu am luat-o sa-mi bat joc de ea si nici sa o tin 20 de ani.

 

 

PS: scuze ca m-am bagat si eu in seama pe aici. :rock:

 

numai bine!

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...