Sergiu 30 Postat August 27, 2008 Autor Share Postat August 27, 2008 am spus ca fost primul si singurul pana la se pare troy corser..my bad cert e ca sa castigat WSBK cu un 750... cat despre AMA a fost castigat de 9 ori. http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-7R alte nelamuriri? hai ca imi place 9 AMA 1 WSBK 5 ENDURANCE 1 SUZUKA 8 ORE 1 ITALIAN SBK 1 AUSTRALIAN SBK 1? DAYTONA 200 1? BSB 1 JAPAN SBK ASTA E PALMARES SAU CE? hyhy ups vroiam numa una sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) n-ai gasit, mah si tu o matza verde?!?!?!? era un zx 7 r de vanzare la intrunirea de la snagov...venit pe platforma. arata bine de tot. in anunt scria parca fab. 2001. Editat August 27, 2008 de Kata San Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 27, 2008 Autor Share Postat August 27, 2008 cadru negru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) ce parere aveti de motoru asta??? PS: cred ca sergiu ma uraste din tot sufletu` Editat August 27, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 ce parere aveti de motoru asta??? PS: cred ca sergiu ma uraste din tot sufletu` Asta-iun model destul de fiabil si se descurca bine si in off road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Asta-iun model destul de fiabil si se descurca bine si in off road. Plus ca e ecologic, si nu depinzi de rezervele de petrol . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 se vede cat de fiabila e.... are ugerul lasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 se vede cat de fiabila e.... are ugerul lasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 se vede cat de fiabila e.... are ugerul lasat Ai mai vazut vaci cu ugerul in sus??? Ciclistica, domle, ciclistica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 deci cred ca ar trebui sa discutam mai degraba de "fiabilitatea Yamaha" decat cea a Kawasaki-ulor Stiam eu ca nu e buna. Lasa ca o vand si-mi iau o vaca verde. Ai avut vreodata Yamaha? De curiozitate, fara suparare. Numai bine! Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) deci cred ca ar trebui sa discutam mai degraba de "fiabilitatea Yamaha" decat cea a Kawasaki-ulor Stiam eu ca nu e buna. Lasa ca o vand si-mi iau o vaca verde. Ai avut vreodata Yamaha? De curiozitate, fara suparare. Numai bine! Alex Nu, da m-am dat putzin(n-am rezistat la cat de incomode erau si n-am decat 1.74) si mi se par GROAZNIC de naspa (FZR 600 si R6 din 2000) .....poate pe v-un circuit de viteza, d-ala mai sicanat s-ar avea rostu, dar cred ca, pe strada dupa vo 200 km de mers inafara cred ca daca m-ar vedea cineva ce indoit as fii dupa ce m-am ridicat din sha m-ar intreba daca am cazut PS: Vad ca tu ai "er6" .....ai si toba sport nu? Deci esti copchil atomic care face curse noaptea nu? ca numai la asta e bun R6 PS: poate ca-s un pic subiectiv pt ca URASC R6-le pt ca toti prietenii/cunoscutii care si-au luat asa ceva au patzit-o rau cu ele, 2 dintre ei gasindu-si de pe ele sfarsitu .....asa ca ai mare grija si tu....conform specialistilor si celor care s-au dat si cu R6 si cu R1(vezi si p-aci pe forum comparatia)a reiesit ca R6 e mai periculuasa decat R1 ca-i mai brutala luandu-te prin surprindere intre anumite ture Editat August 28, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 intre 2000-55000 rpm trage de rupe......... Faza ca e mai periculoasa e ceva de genul e mai periculos cu caruciorul din supermarket decat cu avionul, (asta daca imping eu cariuciorul), intelegi? e un motor foarte manevrabil dar daca ajunge pe maini nepotrivite e distrugatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 intre 2000-55000 rpm trage de rupe......... Faza ca e mai periculoasa e ceva de genul e mai periculos cu caruciorul din supermarket decat cu avionul, (asta daca imping eu cariuciorul), intelegi? e un motor foarte manevrabil dar daca ajunge pe maini nepotrivite e distrugatoare. Uitate si p-aci......parca la incepatori scrie unu ce s-a dat cu mai multe variante de R1 si R6, si vezi respectivul ce zice, eu nu stiu ca, si la R6 nu i-am dat decat 6000-7000de ture ca m-o enervat cum stateam pe ea asa ca m-am intors dupa 100-200 de metrii si am renuntzat sa merg mai mult.Cu R1 inca nu m-am dat, dar am stat pe model '07 la o expozitie.....super confort pe langa 600-le prapadit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Nu, da m-am dat putzin(n-am rezistat la cat de incomode erau si n-am decat 1.74) si mi se par GROAZNIC de naspa (FZR 600 si R6 din 2000) .....poate pe v-un circuit de viteza, d-ala mai sicanat s-ar avea rostu, dar cred ca, pe strada dupa vo 200 km de mers inafara cred ca daca m-ar vedea cineva ce indoit as fii dupa ce m-am ridicat din sha m-ar intreba daca am cazut PS: Vad ca tu ai "er6" .....ai si toba sport nu? Deci esti copchil atomic care face curse noaptea nu? ca numai la asta e bun R6 PS: poate ca-s un pic subiectiv pt ca URASC R6-le pt ca toti prietenii/cunoscutii care si-au luat asa ceva au patzit-o rau cu ele, 2 dintre ei gasindu-si de pe ele sfarsitu .....asa ca ai mare grija si tu....conform specialistilor si celor care s-au dat si cu R6 si cu R1(vezi si p-aci pe forum comparatia)a reiesit ca R6 e mai periculuasa decat R1 ca-i mai brutala luandu-te prin surprindere intre anumite ture Salut, Daca zici tu, inseamna ca asa e. Numai noaptea ma dau cu ea. A fost mai nasol ca era ziua lunga si trebuia sa astept mult sa se intunece.Dar vine iarna. Nu e un moto pentru toata lumea. Daca vrei confort iti iei touring, daca vrei sportivitate iti iei SS. Eu mi-am luat R6 ca asta mi-am dorit si ca aspect si ca sportivitate. Nu o sa zic ca e super confortabila, ca e motocicleta perfecta.E perfecta pentru mine. E cam incomoda la drum lung si asta datorita drumurilor noastre. Iti rupe incheieturile la viteze mici, franari, drumuri proaste. Pana la urma ce vrei de la un moto? Sa poti accelera cand ai nevoie, sa aibe frane puternice, sa fie usoara si manevrabia pe curbe, R6 le are pe toate din plin. In oras ies cu ea mai rar, deobicei in Wek si plec la drum mai lung. Daca as merge 300 KM fara oprire probabil m-as resimti dupa drum. Prostiile cu "(n-am rezistat la cat de incomode erau si n-am decat 1.74)" cred ca sunt niste frustrari personale. E un moto mai periculos decat altele datorita exploziei de putere in ture mari. In rest este un mielusel. Intra repede in voblaj, exista solutii pentru asta, tot ce trebuie sa faci e sa nu o scapi mai mult decat poti tu.Dar care SS nu te fura daca iti bati joc de ea. Numai bine! Alex intre 2000-55000 rpm trage de rupe......... Faza ca e mai periculoasa e ceva de genul e mai periculos cu caruciorul din supermarket decat cu avionul, (asta daca imping eu cariuciorul), intelegi? e un motor foarte manevrabil dar daca ajunge pe maini nepotrivite e distrugatoare. intre 2000-55000 rpm trage de rupe? Din contra, pana pe la 6000-7000 nu trage deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Salut, Prostiile cu "(n-am rezistat la cat de incomode erau si n-am decat 1.74)" cred ca sunt niste frustrari personale. E un moto mai periculos decat altele datorita exploziei de putere in ture mari. In rest este un mielusel. Intra repede in voblaj, exista solutii pentru asta, tot ce trebuie sa faci e sa nu o scapi mai mult decat poti tu.Dar care SS nu te fura daca iti bati joc de ea. Numai bine! Alex intre 2000-55000 rpm trage de rupe? Din contra, pana pe la 6000-7000 nu trage deloc. Nu-s frustrari....poate decat ca ma asteptam mai mult de la mult laudatu "er6" .....si in plus cand iti mor prieteni pe asa ceva nu ca-ti vine sa le dai foc la toate....sau macar sa le urasti? Tu cum ai proceda? Cred ca ti l-ai vinde pe loc macar.... Tocmai asta-i....ca nu trage, cica in ture are o explozie de putere tampita care te fura......am citit rapoarte a ing de la yamaha cum ca, pt modelul de anul viitor o vor mai ameliora.....deci este clar o gresala de constructie Editat August 28, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Nu-s frustrari....poate decat ca ma asteptam mai mult de la mult laudatu "er6" .....si in plus cand iti mor prieteni pe asa ceva nu ca-ti vine sa le dai foc la toate....sau macar sa le urasti? Tu cum ai proceda? Cred ca ti l-ai vinde pe loc macar....Tocmai asta-i....ca nu trage, cica in ture are o explozie de putere tampita care te fura......am citit rapoarte a ing de la yamaha cum ca, pt modelul de anul viitor o vor mai ameliora.....deci este clar o gresala de constructie La cate teste se fac si cat e de mare concurenta crezi ca se fac greseli de fabricatie asa mari? Hai sa fim seriosi. Au vrut sportivitate si asta au obtinut. Pana la urma e SS si se comporta ca un SS. Daca vrei ceva mai diferit (zic eu) iti iei R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 si cu ce "mai diferita" decat restul??? cu faptul ca pana la 7000 nu e nimic? race tunning sigur ca uraste r6 din motive personale e de inteles dar sincer un motor care pana in 7000 nu produce nimic mi se pare inutil a daca l-ai luat pt look e altceva dar atunci intri in categoria snobilor...din care cred ca nu faci parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 faza cu trage tare de la 2000rpm era sarcasm. a se citi si urmarea. am mers cu r6, bicicleta curata. super ciclistica, dar prea mica pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 prea mica? atunci 954 cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 am spus ca fost primul si singurul pana la se pare troy corser..my bad cert e ca sa castigat WSBK cu un 750... cat despre AMA a fost castigat de 9 ori. A se lua ca pe o gluma ce o sa zic. Cu un ZX-7R nu se face primavara. Si da,Yamaha mi se pare cea mai putin fiabila.De ce? Pai Honda face motociclete,masini,motoare de barci si mai nou de avioane,Suzuki face masini si motociclete,Kawasaki(cea mai mare firma per total din cele 4) face vapoare,turbine industriale(de fapt pe langa,Shinkansen(bullet train ) plus cine stie ce alte vehicule,in schimb Yamaha ce face? instrumente muzicale. cum se zice pe aici my 2 cents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 am avut o revelatie dupa ce a fost retras 750-ul de catre kawasaki puternica brutala inimaginabila isterica groaznica racheta zx10r a reusit un singur succes in wsbk deci putem spune de pe acum ca la kawasaki SINGURA motocicleta care a incercat sa faca primavara a fost 750-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 si cu ce "mai diferita" decat restul??? cu faptul ca pana la 7000 nu e nimic? race tunning sigur ca uraste r6 din motive personale e de inteles dar sincer un motor care pana in 7000 nu produce nimic mi se pare inutil a daca l-ai luat pt look e altceva dar atunci intri in categoria snobilor...din care cred ca nu faci parte Salut baieti, Sa nu exageram, trage si pana in 7000 rpm. Asta mi-a si placut la ea, daca vrei sa mergi frumos poti, daca vrei sa mergi tare poti, e foarte simplu sa o ti in 5-6000 rpm, de unde are si putere destula daca ai nevoie. Sunt convins ca nici voi nu mergeti la relanti cu ele. Nu sunt un vitezoman inrait, nu cred ca e vorba de snobism in cazul meu ci doar de ce imi place si ce mi-am dorit. Daca nu imi luam R6 imi luam 636. faza cu trage tare de la 2000rpm era sarcasm. a se citi si urmarea. am mers cu r6, bicicleta curata. super ciclistica, dar prea mica pt mine. Te-ai trezit? Atipisei putin si ai inceput sa aberezi pe aici. A se lua ca pe o gluma ce o sa zic. Cu un ZX-7R nu se face primavara. Si da,Yamaha mi se pare cea mai putin fiabila.De ce? Pai Honda face motociclete,masini,motoare de barci si mai nou de avioane,Suzuki face masini si motociclete,Kawasaki(cea mai mare firma per total din cele 4) face vapoare,turbine industriale(de fapt pe langa,Shinkansen(bullet train ) plus cine stie ce alte vehicule,in schimb Yamaha ce face? instrumente muzicale. cum se zice pe aici my 2 cents Si ca sa-ti raspund si tie, Probabil ca intre o Yamaha de 20 de ani si o Honda de 20 de ani sunt diferente de fiabilitate, cu siguranta Honda e mai fiabila. Eu nu am luat-o sa-mi bat joc de ea si nici sa o tin 20 de ani. PS: scuze ca m-am bagat si eu in seama pe aici. numai bine! Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 iara incepem cu fiabilitatea asta deja legendara honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 iara incepem cu fiabilitatea asta deja legendara honda Am zis si eu Honda ca daca ziceam altceva imi sareau astia in cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.