cristi80 Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 schimba uleiul(in cantitatea recomandata de producator),semeringurile si curata tot acolo(in amortizor),.nu in ordinea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Eu iti zic sa verifici totusi daca nu ai joc in furca...este cel mai probabil. Discurile se deformeaza destul de greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Bai Bogdan, omul are dreptate cu garniturile, ce tot nu intelegi tu, iti place sa te contrazici pana mori...Si eu am citit in manualul de reparatie de la masina despre lucrul asta la etriere, este foarte putin dar este.. Nu gasesc acum.. sa-ti pun un desen. Pistonul are garnitura de etansare si mai are si un "dust seal" peste, care este solidar si cu pistonul si cu etrierul.. ala se intinde cand pistonul este impins in afara, si cand presiunea este eliberata il trage usor inapoi. Uite ca am facut si un desen primitiv, poate pricepi putin cum se deformeaza garniturile: Nu am desenat si dust_seal ca era prea complicat, are si ala rolul lui. Asta este pana la urma, cei trei factori duc pana la urma la retragerea pistonasului: 1 - garniturile 2 - micile voblaje ale discului 3 - eliberarea presiunii cand frana nu mai este actionata (la eliberarea manetei de frana nu se creaza presiune suficienta sa suga pistonul inapoi in nici un caz..) Multumesc frumos,in sfirsit si cineva care are mintea deschisa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) Bai Bogdan, omul are dreptate cu garniturile, ce tot nu intelegi tu, iti place sa te contrazici pana mori...Si eu am citit in manualul de reparatie de la masina despre lucrul asta la etriere, este foarte putin dar este.. Nu gasesc acum.. sa-ti pun un desen. Pistonul are garnitura de etansare si mai are si un "dust seal" peste, care este solidar si cu pistonul si cu etrierul.. ala se intinde cand pistonul este impins in afara, si cand presiunea este eliberata il trage usor inapoi. Uite ca am facut si un desen primitiv, poate pricepi putin cum se deformeaza garniturile: Nu am desenat si dust_seal ca era prea complicat, are si ala rolul lui. Asta este pana la urma, cei trei factori duc pana la urma la retragerea pistonasului: 1 - garniturile 2 - micile voblaje ale discului 3 - eliberarea presiunii cand frana nu mai este actionata (la eliberarea manetei de frana nu se creaza presiune suficienta sa suga pistonul inapoi in nici un caz..) hmmmmm.....asa joc mare este intre piston si etrier? ma duc sa ma joc cu sticlutele Editat Iulie 3, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 hmmmmm.....asa joc mare este intre piston si etrier? ma duc sa ma joc cu sticlutele nu e bine daca incepi de dimineatza ... stii vorba aia "Cine se scoala de dimieatza se culca devreme" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) hmmmmm.....asa joc mare este intre piston si etrier? ma duc sa ma joc cu sticlutele NU, dar am desenat exagerat ca sa se poata vedea. Oricat de mic ar fi spatiul acela fenomenul exista! Hahahaaaaaaaaaaaa... uite ca am gasit. Urmator prt-screen este din manualul original de reparatii al Matizului. Hai, mai comenteaza, te rog! Editat Iulie 3, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Iulie 3, 2008 Autor Share Postat Iulie 3, 2008 salutare, am verificat ieri discurile pe fata,si asa cum credeam, cel de pe stanga, datorita cazaturi de anul trecut k altfel nu avea cum sa se intample, este cu o bataie de 5 zecimi de mm pe o portiune fixa........asta e....trebuie sa o rezolv. Multumesc.... tng astept raspuns. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 salutare, am verificat ieri discurile pe fata,si asa cum credeam, cel de pe stanga, datorita cazaturi de anul trecut k altfel nu avea cum sa se intample, este cu o bataie de 5 zecimi de mm pe o portiune fixa........asta e....trebuie sa o rezolv. Multumesc.... tng astept raspuns. Numai bine! Daca bataia este data de port-disc,se rezolva foarte usor, daca insa este strimba partea de frictiune a discului, este putin mai greu uneori imposibil. Din ce ai spus tu ca s-a intimplat,este port discul, asa ca se rezolva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Iulie 19, 2008 Autor Share Postat Iulie 19, 2008 Daca bataia este data de port-disc,se rezolva foarte usor, daca insa este strimba partea de frictiune a discului, este putin mai greu uneori imposibil.Din ce ai spus tu ca s-a intimplat,este port discul, asa ca se rezolva! TNG....te astept....te rog da un semn k te-ai intors din vacanta si te sun... multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 zic si eu!!! daca decelerezi din ture inalte, fara sa franezi intri in voblaj, trepidatii??? daca da nu cred ca este vb de disc ci de rulmentii din coloana de directie... o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 TNG....te astept....te rog da un semn k te-ai intors din vacanta si te sun... multumesc. Sunt acasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Iulie 22, 2008 Autor Share Postat Iulie 22, 2008 Sunt acasa! Salutare, Problema rezolvata.....in sfarsit simt si eu k am frana cu adevarat......mii de multumiri Tng....ramane sa vorbim si despre celelalte probleme ce treb rezolvate la mobra mea..... Multumesc. Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.