Sari la conținut

Trepidati La Franare Pe Fata?


Postări Recomandate

Eu iti zic sa verifici totusi daca nu ai joc in furca...este cel mai probabil.

Discurile se deformeaza destul de greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Bogdan, omul are dreptate cu garniturile, ce tot nu intelegi tu, iti place sa te contrazici pana mori...

Si eu am citit in manualul de reparatie de la masina despre lucrul asta la etriere, este foarte putin dar este.. Nu gasesc acum.. sa-ti pun un desen.

Pistonul are garnitura de etansare si mai are si un "dust seal" peste, care este solidar si cu pistonul si cu etrierul.. ala se intinde cand pistonul este impins in afara, si cand presiunea este eliberata il trage usor inapoi.

 

Uite ca am facut si un desen primitiv, poate pricepi putin cum se deformeaza garniturile:

post-7046-1215009770_thumb.jpg

Nu am desenat si dust_seal ca era prea complicat, are si ala rolul lui.

 

Asta este pana la urma, cei trei factori duc pana la urma la retragerea pistonasului:

1 - garniturile

2 - micile voblaje ale discului

3 - eliberarea presiunii cand frana nu mai este actionata (la eliberarea manetei de frana nu se creaza presiune suficienta sa suga pistonul inapoi in nici un caz..)

Multumesc frumos,in sfirsit si cineva care are mintea deschisa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Bogdan, omul are dreptate cu garniturile, ce tot nu intelegi tu, iti place sa te contrazici pana mori...

Si eu am citit in manualul de reparatie de la masina despre lucrul asta la etriere, este foarte putin dar este.. Nu gasesc acum.. sa-ti pun un desen.

Pistonul are garnitura de etansare si mai are si un "dust seal" peste, care este solidar si cu pistonul si cu etrierul.. ala se intinde cand pistonul este impins in afara, si cand presiunea este eliberata il trage usor inapoi.

 

Uite ca am facut si un desen primitiv, poate pricepi putin cum se deformeaza garniturile:

post-7046-1215009770_thumb.jpg

Nu am desenat si dust_seal ca era prea complicat, are si ala rolul lui.

 

Asta este pana la urma, cei trei factori duc pana la urma la retragerea pistonasului:

1 - garniturile

2 - micile voblaje ale discului

3 - eliberarea presiunii cand frana nu mai este actionata (la eliberarea manetei de frana nu se creaza presiune suficienta sa suga pistonul inapoi in nici un caz..)

hmmmmm.....asa joc mare este intre piston si etrier? :crack:

ma duc sa ma joc cu sticlutele :bigstar:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmmmm.....asa joc mare este intre piston si etrier? :crack:

ma duc sa ma joc cu sticlutele :bigstar:

NU, dar am desenat exagerat ca sa se poata vedea. Oricat de mic ar fi spatiul acela fenomenul exista!

 

Hahahaaaaaaaaaaaa... uite ca am gasit. Urmator prt-screen este din manualul original de reparatii al Matizului.

Hai, mai comenteaza, te rog!

post-7046-1215065512_thumb.jpg

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

am verificat ieri discurile pe fata,si asa cum credeam, cel de pe stanga, datorita cazaturi de anul trecut k altfel nu avea cum sa se intample, este cu o bataie de 5 zecimi de mm pe o portiune fixa.....:bigstar:...asta e....trebuie sa o rezolv.

 

Multumesc....

 

tng astept raspuns.:crack:

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

am verificat ieri discurile pe fata,si asa cum credeam, cel de pe stanga, datorita cazaturi de anul trecut k altfel nu avea cum sa se intample, este cu o bataie de 5 zecimi de mm pe o portiune fixa.....:bigstar:...asta e....trebuie sa o rezolv.

 

Multumesc....

 

tng astept raspuns.:crack:

 

Numai bine!

 

Daca bataia este data de port-disc,se rezolva foarte usor, daca insa este strimba partea de frictiune a discului, este putin mai greu uneori imposibil.

Din ce ai spus tu ca s-a intimplat,este port discul, asa ca se rezolva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Daca bataia este data de port-disc,se rezolva foarte usor, daca insa este strimba partea de frictiune a discului, este putin mai greu uneori imposibil.

Din ce ai spus tu ca s-a intimplat,este port discul, asa ca se rezolva!

 

TNG....te astept....te rog da un semn k te-ai intors din vacanta si te sun...:kiss:

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zic si eu!!! daca decelerezi din ture inalte, fara sa franezi intri in voblaj, trepidatii???

daca da nu cred ca este vb de disc ci de rulmentii din coloana de directie...

o parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt acasa!

 

 

Salutare,

 

Problema rezolvata.....in sfarsit simt si eu k am frana cu adevarat......mii de multumiri Tng....ramane sa vorbim si despre celelalte probleme ce treb rezolvate la mobra mea.....

 

Multumesc.

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...