Sari la conținut

Cer Sfaturi In Achizitionarea Unu Dnepr ( Nipru ) Second Hand


al3xandru_l
 Share

Postări Recomandate

Sunt incepoator si cu buget redus cer sfaturi la ce sa ma feresc cand cumpar un nipru in special la partea tehnica

 

Multumesc anticipat si asfalt uscat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind se mai gaseau piese bune si alte motoare (vest , japo) nu prea vedeai pe la noi , Nipru era motorul ultimativ. Dar asta a fost demult. Acuma , vremea lor a apus , daca erai un milionar excentric , cu enspe motoare belea in garaj , puteai sa iei un Nipru si sa-l tii de distractie. Dar asa , cu buget redus , mai bine mai ai rabdare , axtinzi bugetul putin si-ti iei un motor , poate mai micut , second-hand din Japonezia sau Europa , dar caryuia i-ai dat pedala si pleaca , ZILNIC , nu cind vrea el. Plus consumul , ca si asta a inceput sa conteze. Nu vreau sa te dezamagesc , dar este crudul adevar. Mortii cu mortii si vii cu vii , iar Nipru , din pacate , e mort demult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind se mai gaseau piese bune si alte motoare (vest , japo) nu prea vedeai pe la noi , Nipru era motorul ultimativ. Dar asta a fost demult. Acuma , vremea lor a apus , daca erai un milionar excentric , cu enspe motoare belea in garaj , puteai sa iei un Nipru si sa-l tii de distractie. Dar asa , cu buget redus , mai bine mai ai rabdare , axtinzi bugetul putin si-ti iei un motor , poate mai micut , second-hand din Japonezia sau Europa , dar caryuia i-ai dat pedala si pleaca , ZILNIC , nu cind vrea el. Plus consumul , ca si asta a inceput sa conteze. Nu vreau sa te dezamagesc , dar este crudul adevar. Mortii cu mortii si vii cu vii , iar Nipru , din pacate , e mort demult.

..daca nu te pricepi la mecanica, ai dreptate! In general toata generatia de motoare vechi dadea satisfactie celor ce aveau cunostinte de mecanica si stiau se REPARE. In ziua de azi sunt tot mai putini cei ce se pricep sa repare si sa intretina aceste motoare, dar sunt tot mai multi cei care se pricep doar sa calareasca. Acestia din urma prefera (chiar daca sunt mai scumpe) motoarele noii generatii, motoare la care nu trebe sa faci nimic, pui benzina si mergi.

 

 

Sunt incepoator si cu buget redus cer sfaturi la ce sa ma feresc cand cumpar un nipru in special la partea tehnica

 

Multumesc anticipat si asfalt uscat :jump:

..daca nu esti bazat in mecanica, n-ai atelierul tau acasa si nu-ti place sa surubaresti toata ziua atunci sfatul meu este sa faci un sacrificiu si sa-ti iei altceva vest sau japoneza, Nepra chiar daca-i ieftina cere prea multe de la un incepator. Altfel bine facuta este un motor de drumuri lungi si grele, unde ajunge o nipra o japoneza nici nu viseaza! Piese se gasesc relativ usor, ieftine dar din pacate prost executate, mai bune sunt cele vechi adunate de la lume de prin garaje si soproane. Tu fa ce crezi! Succes in continuare l(a alegerea motorului)! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar... suntem pe coltul comunistelor iar niprul e nipru, nu plasstic japonez sau mai rau chinezesc.

a fost primul meu motor (functional) nu stiam prea multa mecanica cand l-am luat. acum m-a invatat.

nipra e un motor comunicativ. iti da semne cand are vre-o problema, semne ce neglijate dau dureri de cap

h.ai sa-ti dau cateva "sfaturi"

fereste-te de niprele cioparite, o roata de masina poate se vede mai frumos dar e chinuit rau de tot.

uita-te sa schimbe bine si usor vitezele si sa nu sara, o cutie stricata ridica o investitie de prisos.

de obicei la un nipru iti dai seama cat de bine a fost tratat dupa aspect, daca isi plange de mila inseamna ca are de ce.

verifica eventuale scurgeri de ulei la cutie, grup, furca, motor.

intreaba de istorie,placuta si neplacuta.

aprinderea daca e schimbata cu una electronica e mai bine,

de asemenea carburatoarele, sa fie 2 si daca se poate k68 (alea rotunde) sau japo dar si aici sunt multe de discutat.

scoate-o la drum si vezi cum se comporta, daca are vino-ncoace si te vrajeste ia-o.

piese se gasesc, uneori bine, alteori mai putin bune, de cele mai multe ori proaste. daca vrei din prima categorie iei de la Dany.

citeste pe forum (aproape) tot ce gasesti despre lucrul tehnic la nipra si... asfalt uscat

 

 

si citeste asta atent: /index.php?...t=0&start=0

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Argumente pro Nipru , dar sentimentale , din pacate. Daca tot iubim acest motor , hai sa-i spunem baiatului asta de unde sa cumpere si niste piese bune , si cine e ala care il invata mecanica. Hai sa-i spunem ca fabrica s-a inchis si piese mai aduc poate 2-3 insi. Sa-i dam nr. de mobil al lui Cristi , sa-i spuna ce piese ii poate asigura , de ce calitate si termenul de livrare. E usuor sa fii sentimental , intre timp , insa , cam toti motociclistii aia vechii pe care ii stiu eu , mecanici adevarati , au trecut de la socialiste , inclusiv Nipre , la Japo. Probabil de timpiti , nu au stiut sa aprecieze adevaratele valori.

Cum e sa te sui pe motor , sa te duci 2-300 de kilometri , sa te mai si intorci si sa nu se rupa in 2 ? Baiatul asta zicea ca are un buget redus pt. motor , deci se poate sa nu fie bogat. Deduc ca s-a hotarit la un Nipru pt. ca Ij-u prea e in 2 timpi si nici nu suna asa grozav in tobe. Dar daca ia un motor , vrea sa se si dea cu el. Si atunci , de ce sa devina mecanic ? Ca sa fu...i tre' sa fii ginecolog ? Ca sa halesti tre' sa fii vre-un bucatar. Pina la urma jmecher e ala care are kilometrii , nu ore de service. Si in alta ordine de ideii , luati nene Dacii din 78' , ca se repara usor si piesele sint ieftine.

Am vrut sa-mi iau un Nipru cu atas , visul meu. Stiti ce mi-a zis un tovaras , care a avut si el Nipru ? Si e si FOARTE bazat in mecanica. NU IL LUA FRATE. Eu fac naveta , 100 km zilnic si el a zis sa nu-l iau.

Daca am jignit pe cineva , scuze , ca sint la comuniste. Dar am vrut sa fiu sincer. Oricum , e doar parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu sunt un mare specialist dar din ce am invatat si eu de la altii cu experienta la motoare comuniste sunt cateva lucruri aparent paradocsale la ele, cu cat sunt mai vechi dar in stare buna cu atat sunt mai bune fata de cele noi adica un Ural, Nipru din anii 60, 70 este mai bun decat unul din anii 90 daca este bine intretinuta. In general la noi in timpul comunismului au ajuns putine, majoritatea fiind iJ, sau Jawa, Simson, Mz etc, iar cand au inceput sa apara a fost dupa nouozeci cand calitatea era proasta :jump: evolutia asta a fost si la noi cu Dacia, Aro, Olcit etc.

 

Deci daca este mai noua facuta dupa 90 s-ar putea sa ai probleme :P . Trebuie sa ti cont de faptul ca o moto ruseasca, in perfecta stare, restaurata de profesionisti care sa nu-ti dea batai de cap a inceput sa coste destul de mult in jur de 1000 euro. Chiar doua trei mii de euro in cazul motoarelor mai rare gen Dnepr MW 650 facuta penru armata URSS, lucru in parte justificat pentru ca sa gasesti una sa mearga perfect este f. greu.

 

Deci, nu te entuziasma ca iti iei motor ieftin, ca s-ar putea sa il ti de bibelou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Argumente pro Nipru , dar sentimentale , din pacate. Daca tot iubim acest motor , hai sa-i spunem baiatului asta de unde sa cumpere si niste piese bune , si cine e ala care il invata mecanica. Hai sa-i spunem ca fabrica s-a inchis si piese mai aduc poate 2-3 insi. Sa-i dam nr. de mobil al lui Cristi , sa-i spuna ce piese ii poate asigura , de ce calitate si termenul de livrare. E usuor sa fii sentimental , intre timp , insa , cam toti motociclistii aia vechii pe care ii stiu eu , mecanici adevarati , au trecut de la socialiste , inclusiv Nipre , la Japo. Probabil de timpiti , nu au stiut sa aprecieze adevaratele valori.

Cum e sa te sui pe motor , sa te duci 2-300 de kilometri , sa te mai si intorci si sa nu se rupa in 2 ? Baiatul asta zicea ca are un buget redus pt. motor , deci se poate sa nu fie bogat. Deduc ca s-a hotarit la un Nipru pt. ca Ij-u prea e in 2 timpi si nici nu suna asa grozav in tobe. Dar daca ia un motor , vrea sa se si dea cu el. Si atunci , de ce sa devina mecanic ? Ca sa fu...i tre' sa fii ginecolog ? Ca sa halesti tre' sa fii vre-un bucatar. Pina la urma jmecher e ala care are kilometrii , nu ore de service. Si in alta ordine de ideii , luati nene Dacii din 78' , ca se repara usor si piesele sint ieftine.

Am vrut sa-mi iau un Nipru cu atas , visul meu. Stiti ce mi-a zis un tovaras , care a avut si el Nipru ? Si e si FOARTE bazat in mecanica. NU IL LUA FRATE. Eu fac naveta , 100 km zilnic si el a zis sa nu-l iau.

Daca am jignit pe cineva , scuze , ca sint la comuniste. Dar am vrut sa fiu sincer. Oricum , e doar parerea mea.

FRUMOASE VORBE FRATE dar pumete in locul lui ,mecanica ,nu,bani sa ia una in mintile ei,nu, AM AVUT DNEPR DIN99 PINA IN 2003,am fakut transgagarasu ku el,multe chei si piese la mine trebuia sa am, nul incuraja degeaba,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti Dnepr numai daca te pasioneaza Dnepr in mod special, sentimental. Si daca te atrage mersul cu atas, ca pt asta e facut Niprul. Niprul este cea mai misto motocicleta cu atas.

 

Daca te pasioneaza ia neaparat un Nipru original ca ala 90% din cazuri e putin hingherit de catre tineretul forjator. Apoi ia-l cu acte si motorul sa nu bata rau.

De piese nici o grija se gasesc piese si foarte bune originale, daca stii de unde sa le iei, la bani putini.

In final depinde de tine cum il exploatezi asa o sa-ti mearga.

 

Daca tu iti doresti sa fii in rand cu lumea si pe viitor sa schimbi Niprul pe ceva modern, nu-l lua. Niprul nu e motor de scoala, e o motocicleta exclusivista. O sa-ti bati joc de el si el de tine.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Argumente pro Nipru , dar sentimentale , din pacate. Daca tot iubim acest motor , hai sa-i spunem baiatului asta de unde sa cumpere si niste piese bune , si cine e ala care il invata mecanica. Hai sa-i spunem ca fabrica s-a inchis si piese mai aduc poate 2-3 insi. Sa-i dam nr. de mobil al lui Cristi , sa-i spuna ce piese ii poate asigura , de ce calitate si termenul de livrare. E usuor sa fii sentimental , intre timp , insa , cam toti motociclistii aia vechii pe care ii stiu eu , mecanici adevarati , au trecut de la socialiste , inclusiv Nipre , la Japo. Probabil de timpiti , nu au stiut sa aprecieze adevaratele valori.

Cum e sa te sui pe motor , sa te duci 2-300 de kilometri , sa te mai si intorci si sa nu se rupa in 2 ? Baiatul asta zicea ca are un buget redus pt. motor , deci se poate sa nu fie bogat. Deduc ca s-a hotarit la un Nipru pt. ca Ij-u prea e in 2 timpi si nici nu suna asa grozav in tobe. Dar daca ia un motor , vrea sa se si dea cu el. Si atunci , de ce sa devina mecanic ? Ca sa fu...i tre' sa fii ginecolog ? Ca sa halesti tre' sa fii vre-un bucatar. Pina la urma jmecher e ala care are kilometrii , nu ore de service. Si in alta ordine de ideii , luati nene Dacii din 78' , ca se repara usor si piesele sint ieftine.

Am vrut sa-mi iau un Nipru cu atas , visul meu. Stiti ce mi-a zis un tovaras , care a avut si el Nipru ? Si e si FOARTE bazat in mecanica. NU IL LUA FRATE. Eu fac naveta , 100 km zilnic si el a zis sa nu-l iau.

Daca am jignit pe cineva , scuze , ca sint la comuniste. Dar am vrut sa fiu sincer. Oricum , e doar parerea mea.

 

Stii cata mecanica am invatat eu de cand am nipra?cam 80% din cat stiu. multe sfaturi le-am luat de pe forum, la alte lucruri m-au ajutat altii dar incetul cu incetul am ajuns sa-mi stiu nipra pe dinafara. piese se gasesc... si de calitate buna, doar ca dureaza mai mult pana ajung la tine. Dany_oldmoto iti poate aduce aproape orice piesa la pret bun si calitate extra.

dar... asa cum spunea aleko niprul e motor exclusivist. nu-l iei cu gandul de al vinde mai incolo ci de al intretine pana la 80-90 de ani (fiecare cat apuca :jump: ) cand oasele vor avea nevoie de un atas care sa le ajute sa care motorul. e un motor pe care ori il iubesti ori il urasti iar un nipru BUN si ORIGINAl face toti banii si multi km fara probleme. Exemple sunt o gramada pe forum gen Cristi57, Rock'n'Roll, Aleko etc... totul e sa vrei. asa ca daca nu vrea sa ia niprul pentru ceea ce e niprul mai bine sa nu-l ia deloc dar daca exista o samanta de atractie catre boxerul ucrainian sa nu stea pe ganduri.

numai bine

 

 

P.S. in timp sper sa-mi pot aduce nipra in stadiul asta. :P

post-13243-1214938484_thumb.jpg

post-13243-1214938496_thumb.jpg

post-13243-1214938504_thumb.jpg

post-13243-1214938514_thumb.jpg

post-13243-1214938535_thumb.jpg

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82
dar... suntem pe coltul comunistelor iar niprul e nipru, nu plasstic japonez sau mai rau chinezesc.

a fost primul meu motor (functional) nu stiam prea multa mecanica cand l-am luat. acum m-a invatat.

nipra e un motor comunicativ. iti da semne cand are vre-o problema, semne ce neglijate dau dureri de cap

h.ai sa-ti dau cateva "sfaturi"

fereste-te de niprele cioparite, o roata de masina poate se vede mai frumos dar e chinuit rau de tot.

uita-te sa schimbe bine si usor vitezele si sa nu sara, o cutie stricata ridica o investitie de prisos.

de obicei la un nipru iti dai seama cat de bine a fost tratat dupa aspect, daca isi plange de mila inseamna ca are de ce.

verifica eventuale scurgeri de ulei la cutie, grup, furca, motor.

intreaba de istorie,placuta si neplacuta.

aprinderea daca e schimbata cu una electronica e mai bine,

de asemenea carburatoarele, sa fie 2 si daca se poate k68 (alea rotunde) sau japo dar si aici sunt multe de discutat.

scoate-o la drum si vezi cum se comporta, daca are vino-ncoace si te vrajeste ia-o.

piese se gasesc, uneori bine, alteori mai putin bune, de cele mai multe ori proaste. daca vrei din prima categorie iei de la Dany.

citeste pe forum (aproape) tot ce gasesti despre lucrul tehnic la nipra si... asfalt uscat

 

 

si citeste asta atent: /index.php?...t=0&start=0

cel mai bun plastic e ala TAIWANEZ! :jump: (d.p.d.v al raportului pret-calitate> KYMCO!)

TOATE CELE BUNE! EU NICI NU MAI VREAU DNEPR NICI DACA MI-L DA UNU PE DEGEABA! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...asa aste @aleko, mare dreptate ai: "Daca tu iti doresti sa fii in rand cu lumea si pe viitor sa schimbi Niprul pe ceva modern, nu-l lua. Niprul nu e motor de scoala, e o motocicleta exclusivista. O sa-ti bati joc de el si el de tine. " hee, hee cine are urechi s-auda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bun plastic e ala TAIWANEZ! :jump: (d.p.d.v al raportului pret-calitate> KYMCO!)

TOATE CELE BUNE! EU NICI NU MAI VREAU DNEPR NICI DACA MI-L DA UNU PE DEGEABA! :P

:jump: :jump: :jump: ...dar nici nu-l merti! ...ma faci sa rad, esti un simpatic pan' la urma! :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bun plastic e ala TAIWANEZ! :jump: (d.p.d.v al raportului pret-calitate> KYMCO!)

TOATE CELE BUNE! EU NICI NU MAI VREAU DNEPR NICI DACA MI-L DA UNU PE DEGEABA! :P

 

 

Tare incruntat mai esti omule pe nipru.... :jump:

Daca tot te vaiti pe ici pe colo ca te-a lasat balta, TE ROG sa ne zici si ce modificari i-ai tras tu la saracul motor, in ce stare l-ai adus...cum te-ai comportat cu el, in ce regim ai mers...si atunci o sa traga fiecare concluzia finala.Stai linistit ca sunt j'demii de nipre care merg frumos, fara probleme, intretinute, oare alea de ce merg?Era sa uit, alea nu-s ciopartite si modificate ca ultimile gumoaie.Hai bafta!

 

 

PS: am tras concluzia ca o comunista nu este pentru tine baiatule, deja te-a lasat si Jawa, ai scris cu mainile tale ca e varza si s-a dus, deci ia-ti o jafoneza si scapa de amintirile cu comuniste ca vad ca inca te urmaresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vreunul de vanzare? :P

Aici tipul respectiv se uita si la bani, chiar a zis ca nu dispune de foarte multi..deci?

 

On-topic: Daca vrei sa inveti sa mergi pe motor, pana ai posibilitatea sa-ti cumperi unul mult visat, ia-ti un motor ieftin, simplu si usor de reparat,de ex un mz, minsck.Daca iti iei nipru, trebuie sa cunosti cat de cat parametrii acestui motor, trebuie sa stii sa-l reglezi si sa stii sa-i aplici mici reparatii eventual, nu este chiar usor sa intretii un nipru, parerea mea.

Acum ramane la alegerea ta.Daca ai posibilitatea, du-te la cineva care are nipru, fa si tu o tura doua,vezi cum merge si propietarul te poate lamurii mai mult despre acest motor.Pe forum parerile sunt impartite, ai vazut si tu, cine le iubeste are cuvinte de lauda, cine nu a fost in stare sa-l intretina si sa-l mentina in stare de functionare a spus ca sunt cele mai proaste(ex.dark-rider).Nu ramane decat la aprecierea ta.

 

PS: parerea mea e ca au fost si sunt motoare excelente, numai sa cumperi piese bune si sa-i respecti parametrii de functionare.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Pe forum parerile sunt impartite, ai vazut si tu, cine le iubeste are cuvinte de lauda, cine nu a fost in stare sa-l intretina si sa-l mentina in stare de functionare a spus ca sunt cele mai proaste

 

:bigstar: :crack: :laugh: nici eu nu putea s-o zic mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te pasioneaza ia neaparat un Nipru original ca ala 90% din cazuri e putin hingherit de catre tineretul forjator.

Alecule, tin sa te contrazic...nipru a fost adus la rang de "cazan obosit" datorita unor cioflingari ciopartitori care s-au crezut la OCC si au taiat in el fara minte(tind sa cred ca erau orbi)...exista si exceptii de ciopere faine facute din nipra, dar alea-s rare :bigstar:

Editat de catul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vreunul de vanzare? :bigstar:

Aici tipul respectiv se uita si la bani, chiar a zis ca nu dispune de foarte multi..deci?

 

On-topic: Daca vrei sa inveti sa mergi pe motor, pana ai posibilitatea sa-ti cumperi unul mult visat, ia-ti un motor ieftin, simplu si usor de reparat,de ex un mz, minsck.Daca iti iei nipru, trebuie sa cunosti cat de cat parametrii acestui motor, trebuie sa stii sa-l reglezi si sa stii sa-i aplici mici reparatii eventual, nu este chiar usor sa intretii un nipru, parerea mea.

Acum ramane la alegerea ta.Daca ai posibilitatea, du-te la cineva care are nipru, fa si tu o tura doua,vezi cum merge si propietarul te poate lamurii mai mult despre acest motor.Pe forum parerile sunt impartite, ai vazut si tu, cine le iubeste are cuvinte de lauda, cine nu a fost in stare sa-l intretina si sa-l mentina in stare de functionare a spus ca sunt cele mai proaste(ex.dark-rider).Nu ramane decat la aprecierea ta.

 

PS: parerea mea e ca au fost si sunt motoare excelente, numai sa cumperi piese bune si sa-i respecti parametrii de functionare.Bafta!

 

Foarte bine zis ! Niprele sunt motoare OK daca sunt corect intretinute si nu le omori cu tot felul de modificari aiurea. Eu unul am avut multe satisfactii de-a lungul anilor cu nipra mea, desigur, la nivelul ei, nu se poate compara cu alte motoare moderne.

Pentru "al3xandru I" : Avand in vedere sfatul prietenesc pe care ti-l da "Pandur'", daca ai chef si inca iti doresti ( dupa toate comentariile) sa cunosti mai bine o nipra, esti invitatul meu. Poti veni sa o studiezi, sa vezi cum arata in stare originala si perfecta de functionare, sa faci o tura cu ea. Pot sa-ti prezint si un MZ 125 si un SIMSON in aceeasi stare. Eu sunt din Bucuresti, da-mi un mesaj pe mail.

Numai bine. Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt raspunsuri deci eu intentionez sa-l folosesc zi de zi in urmatori 3-4 ani prin oras (Iasi) + excursii dupa sesiune si drumuri acasa vreo 200km acuma eu o sa mai meditez la ceea ce ati spus ,bugetu meu o sa fie cam 600-800 de euro cam atat poti starnge in vacanta asta de vara si nu prea am de gand sal modific poate o sa pun saua traditionala ca-mi place si cam atat.

 

Mentionez ca sunt student in Iasi si locuiesc in Dorohoi

 

Hai so luam in alta ordine de idei sa zicem ca o sa cumpar unu stau toata vara si-l restaurez de la a-z reglaje tot-tot Cat m-ar costa consumabilele pt o luna cu utilizare cum am zis mai sus si inspectie tehnica in fiecare sambata gen verificare nivel ulei gradu de ungele si reglajul sau/si sincronizarea carburatoarelor?

Fara a lua in calcul bezina apropo cu carburatoarele reglate bine si motor bine restaurat cat ar consuma oras/afara am auzit cifre de genu 6 in oras si 5 inafara?

 

Si mai am o intrebare cat de repede pleaca de pe loc pana la 40- 50 ca e greu si nu vreau sa ma claxoneze toti prin trafic si sa urle pe geam "miscati harbu!!" :bigstar:

Editat de al3xandru_l
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hotaraste-te odata pe ce topic continui cu intrebarile!Ai facut doua topicuri si tot intrebari tampita pui...in afara de verificat ulei nu prea ai ce inspectii sa-i faci, decat in cazul in care nu functioneaza normal si trebuie sa-i cauti buba, ca la orice alta comunista de fapt.Atunci poti intreba linistit pe forum in legatura cu ce problema ai si cu siguranta vei primii sfaturi si te vom ajuta.Da-i un search in mama masii si o sa gasesti o galagie de topicuri despre nipru, nu mai pune atatea intreabari tampite.

Du-te la cineva care are nipru si roaga-l sa iti arate cum functioneaza daca nu pricepi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82
Bravo fratilor !

Boala grea si cronica "comunistele" astea... Nu scapi de ea toata viata...

:laugh: CATEGORIC ... E O BOALA GREA ... DE CARE SCAPI DOAR DACA AI NEVASTA SI ITI PUNE "NUMAI" 2 CONDITII... SI S-A DUS DREAQULUI TOT... :lol:

 

Multumesc tuturor pt raspunsuri deci eu intentionez sa-l folosesc zi de zi in urmatori 3-4 ani prin oras (Iasi) + excursii dupa sesiune si drumuri acasa vreo 200km acuma eu o sa mai meditez la ceea ce ati spus ,bugetu meu o sa fie cam 600-800 de euro cam atat poti starnge in vacanta asta de vara si nu prea am de gand sal modific poate o sa pun saua traditionala ca-mi place si cam atat.

 

Mentionez ca sunt student in Iasi si locuiesc in Dorohoi

 

Hai so luam in alta ordine de idei sa zicem ca o sa cumpar unu stau toata vara si-l restaurez de la a-z reglaje tot-tot Cat m-ar costa consumabilele pt o luna cu utilizare cum am zis mai sus si inspectie tehnica in fiecare sambata gen verificare nivel ulei gradu de ungele si reglajul sau/si sincronizarea carburatoarelor?

Fara a lua in calcul bezina apropo cu carburatoarele reglate bine si motor bine restaurat cat ar consuma oras/afara am auzit cifre de genu 6 in oras si 5 inafara?

 

Si mai am o intrebare cat de repede pleaca de pe loc pana la 40- 50 ca e greu si nu vreau sa ma claxoneze toti prin trafic si sa urle pe geam "miscati harbu!!" :kiss:

:P STUDENT NEHOTARAT~! :D MAI AVETI CRATERELE ALEA IN DOROHOI? Era sa pierd niprul din Dacia papuc ultima oara cand am trecut prin dorohoi :laugh:

DACA VREI TU, NIPRUL PLEACA CA DIN PUSCA... Am facut "liniutza" cu dacia lu' unu... nici n-a mai oprit sa stea de vb cu mine , "DUPA"... s-a dus dreaqului...

Editat de DARK-RIDER-82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...