mircea_simson Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Am mai citit in ceva topic despre teste de consum si parerile erau impartite. deoarece de mult nu s-a mai vorbit de simson am facut un teste consum in conditiile. motor dupa un rodaj de 1000 Km. piston bombat, aprindere gotronic, cu ataj, grup de ataj, singur pe motocicleta, Fara bagaje.Am golit complet rezervorul si am pus 1 l de benzina ( masurat cu cilindru gradat) plecat de la borna kilometrica. Am parcurs 12 Km mixt in oras si exterior fara circulatie intensa si semafoare, si 14km pe serpentine cu viteza a III a si a II a.sincer am condus cel mai economic posibil si a rezultat un consum de 3,8litri/100 Km. Dar daca calculez ca la vale vin mereu fara motor pornit(stiu ca nu-i voie si-i periculos si ...etc)rezulta un consum de 2,6 litri/100 Km. conditiile de urcare au fost dificile din cauza caldurii. Deci Simsonul este o motocicleta foarte economica.si fiabila de 1400 km am reglat o data supapele am completat ulei si am schimbat un cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angelmic Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Scuza-mi indrazneala! Caut disperat segmenti de Simson, dar nu gasesc! Ma poti ajuta cumva? Ai cumva asa ceva? Contra cost, desigur! 0740229545 Madalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 2, 2008 Autor Share Postat Iulie 2, 2008 Scuza-mi indrazneala! Caut disperat segmenti de Simson, dar nu gasesc!Ma poti ajuta cumva? Ai cumva asa ceva? Contra cost, desigur! 0740229545 Madalin . Fara cilindru nu se poate si in majoritatea cazurilor trebe schimbata camasa.cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Am mai citit in ceva topic despre teste de consum si parerile erau impartite. deoarece de mult nu s-a mai vorbit de simson am facut un teste consum in conditiile. motor dupa un rodaj de 1000 Km. piston bombat, aprindere gotronic, cu ataj, grup de ataj, singur pe motocicleta, Fara bagaje.Am golit complet rezervorul si am pus 1 l de benzina ( masurat cu cilindru gradat) plecat de la borna kilometrica. Am parcurs 12 Km mixt in oras si exterior fara circulatie intensa si semafoare, si 14km pe serpentine cu viteza a III a si a II a.sincer am condus cel mai economic posibil si a rezultat un consum de 3,8litri/100 Km. Dar daca calculez ca la vale vin mereu fara motor pornit(stiu ca nu-i voie si-i periculos si ...etc)rezulta un consum de 2,6 litri/100 Km. conditiile de urcare au fost dificile din cauza caldurii. Deci Simsonul este o motocicleta foarte economica.si fiabila de 1400 km am reglat o data supapele am completat ulei si am schimbat un cauciuc. cu carburator original de simson ai scos acest consum? aku am si eu o intrebare pe langa subiect si scriu aici fiindca tu ma poti lamurii cu siguranta am pus garnituri noi la simson,jos sub cilindru de 8 mm si sus la chiulasa de 1,2 cum da cartea... problema e, vor lovii supapele in piston?am suprafata la chiulasa rectificata dar si scaunele la fel... am facut testul cu caramelele in cap la piston si asi zice k ramne o distanta de 2-3 mm intre supape si piston(cred)..ar fii suficient pt a nu lovii la turatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 2, 2008 Autor Share Postat Iulie 2, 2008 cu carburator original de simson ai scos acest consum? aku am si eu o intrebare pe langa subiect si scriu aici fiindca tu ma poti lamurii cu siguranta am pus garnituri noi la simson,jos sub cilindru de 8 mm si sus la chiulasa de 1,2 cum da cartea... problema e, vor lovii supapele in piston?am suprafata la chiulasa rectificata dar si scaunele la fel... am facut testul cu caramelele in cap la piston si asi zice k ramne o distanta de 2-3 mm intre supape si piston(cred)..ar fii suficient pt a nu lovii la turatie? Am un carburator K 68. La chiulasa am garnitura de 1 mm si la carter de 1,5 mm depinde si cat ti-au luat cand au indreptat si ce piston ai original s-au Skoda. 2, 3 mm este mult intre piston si supape eu am 1 mm. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Am un carburator K 68. La chiulasa am garnitura de 1 mm si la carter de 1,5 mm depinde si cat ti-au luat cand au indreptat si ce piston ai original s-au Skoda. 2, 3 mm este mult intre piston si supape eu am 1 mm.Numai bine. am piston original akum...cu cel de skoda aveam garnituri de 1,5 mm jos si 2 mm sus nici eu nu am consum f mare la simson....am un k 65 sau k 68 imprumutat de la Mikulaish nici nush exact modelul... dar merge multumitor si cu consum mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 (editat) Scuza-mi indrazneala! Caut disperat segmenti de Simson, dar nu gasesc!Ma poti ajuta cumva? Ai cumva asa ceva? Contra cost, desigur! 0740229545 Madalin du-te in bucuresti la fabrica la timpuri noi, cu cilindru si pistonu, si spune-le ca vrei segmenti din fonta, pe marimea aia...sunt ok, si daca e sa fie ieftini, iti iei si tu mai multi, sa ai....fac si pt dacie, si pt multe alte chestii, si sunt cat de cat ok . Fara cilindru nu se poate si in majoritatea cazurilor trebe schimbata camasa.cu bine mane, chiar asa de greu au ajuns sa se gaseasca astea pt simson? mereu mi-am dorit un simson 425, si acum ca vad ca sunt din ce in ce mai rare piesele, parca imi vine sa imi iau gandu Editat Iulie 2, 2008 de catul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CFR - istu' Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 du-te in bucuresti la fabrica la timpuri noi, cu cilindru si pistonu, si spune-le ca vrei segmenti din fonta, pe marimea aia...sunt ok, si daca e sa fie ieftini, iti iei si tu mai multi, sa ai....fac si pt dacie, si pt multe alte chestii, si sunt cat de cat ok mane, chiar asa de greu au ajuns sa se gaseasca astea pt simson? mereu mi-am dorit un simson 425, si acum ca vad ca sunt din ce in ce mai rare piesele, parca imi vine sa imi iau gandu Si eu fac eforturi mari sa ajung la echilibrul functional cu Simsonul. Sunt in faza in care merge 1 km cel mult si apoi apare ceva defect. Sunt hotarat sa nu renunt si cand aud (citesc) ca " mircea simson " se mai si joaca facand teste de consum imi vine curajul la loc. Am insa multe intrebari de pus si nu vreau sa deranjez cu ele. Totusi daca cineva are rabdare: 1. Arcurile de la avansul centrifugal din ce materiale se pot confectiona 2. La ce turatie incep sa deschida, la ce turatie sunt complet deschise contragreutatile 3. Cand se considera deformata chiloasa pentru a fi rectificata ( testul geamului sa arate cati mm ? ) 4. Arcurile supapelor cu ce fel de arcuri se pot inlocui. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.. Sorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Si eu fac eforturi mari sa ajung la echilibrul functional cu Simsonul. Sunt in faza in care merge 1 km cel mult si apoi apare ceva defect. Sunt hotarat sa nu renunt si cand aud (citesc) ca " mircea simson " se mai si joaca facand teste de consum imi vine curajul la loc. Am insa multe intrebari de pus si nu vreau sa deranjez cu ele. Totusi daca cineva are rabdare:1. Arcurile de la avansul centrifugal din ce materiale se pot confectiona 2. La ce turatie incep sa deschida, la ce turatie sunt complet deschise contragreutatile 3. Cand se considera deformata chiloasa pentru a fi rectificata ( testul geamului sa arate cati mm ? ) 4. Arcurile supapelor cu ce fel de arcuri se pot inlocui. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.. Sorin Arcurile se fac la vans din sarma de otel, evident. In general trebuie 2 bucati din sarma de 0.4. Insa depinde de ce sarma e si altele. Sunt mituri cum ca din arc de pix iese bine. Iti recomand sa legi magnetoul de un motor care ajunge pana la 3000rpm si asigura-te ca la 3000 se deschide complet. Daca la 2000 e deschis complet si asa e bine. Astea corespund la dublu RPM la motor, magnetoul fiind pe axa cu came. Perfecte nu vei reusi sa le faci. Chiuloasa daca nu are contact cu sticla peste tot, e deformata si trebuie rectificata. Merge usor cu smirghel lipit pe sticla. Nicicum nu poate fi vorba de milimetrii. Acurile supapelor pot fi inlocuite cu multe specimene de arcuri, insa cele originale sunt f tari si ca sa nu atinga pistonul supapele la turatii mari, e bine sa le pastrezi cele originale. Si performanta e mai mare fata de arcuri spirala standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 3, 2008 Autor Share Postat Iulie 3, 2008 Si eu fac eforturi mari sa ajung la echilibrul functional cu Simsonul. Sunt in faza in care merge 1 km cel mult si apoi apare ceva defect. Sunt hotarat sa nu renunt si cand aud (citesc) ca " mircea simson " se mai si joaca facand teste de consum imi vine curajul la loc. Am insa multe intrebari de pus si nu vreau sa deranjez cu ele. Totusi daca cineva are rabdare:1. Arcurile de la avansul centrifugal din ce materiale se pot confectiona 2. La ce turatie incep sa deschida, la ce turatie sunt complet deschise contragreutatile 3. Cand se considera deformata chiloasa pentru a fi rectificata ( testul geamului sa arate cati mm ? ) 4. Arcurile supapelor cu ce fel de arcuri se pot inlocui. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.. Sorin Arcuri de la supape am ne putem intelege. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Cea mai buna solutie pentru arcul de la avansul centrifugal este sarma de la corzile de chitara alea groase - primele 3 corzi matisate cu sarma de cupru la exterior. Deci cauta pe la vreun chitarist o coarda de-aia rupta sau la magazin de profil, corzile se vand si la bucata mi se pare. Alta sursa de otzel atat de bun nu am gasit si crede-ma, am cautat la greu. Scopul este ca sarma aia sa fie cat mai elastica, arcul de pix intra rapid in regim plastic cand incerci sa-l prelucrezi si nu mai actioneaza plumbul pe toata plaja de reglaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 3, 2008 Autor Share Postat Iulie 3, 2008 Cea mai buna solutie pentru arcul de la avansul centrifugal este sarma de la corzile de chitara alea groase - primele 3 corzi matisate cu sarma de cupru la exterior. Deci cauta pe la vreun chitarist o coarda de-aia rupta sau la magazin de profil, corzile se vand si la bucata mi se pare. Alta sursa de otzel atat de bun nu am gasit si crede-ma, am cautat la greu. Scopul este ca sarma aia sa fie cat mai elastica, arcul de pix intra rapid in regim plastic cand incerci sa-l prelucrezi si nu mai actioneaza plumbul pe toata plaja de reglaj. Ai dreptate este otel de calitate dar prb este in ce gama va rula? Cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) nu ai golit si carburatorul. Cu ce ai in carburator o motocicleta probabil parcurge cel putin 1,5 km. Iar ultimele sute de metri nu se pun ca aia nu e functionare normala. ) Daca la vale vii fara motor pornit inseamna ca ai facut economie de benzina, deci cu motor pornit consuma mai mult. Editat Iulie 3, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 3, 2008 Autor Share Postat Iulie 3, 2008 nu ai golit si carburatorul. Cu ce ai in carburator o motocicleta probabil parcurge cel putin 1,5 km. Iar ultimele sute de metri nu se pun ca aia nu e functionare normala. )Daca la vale vii fara motor pornit inseamna ca ai facut economie de benzina, deci cu motor pornit consuma mai mult. Cata benzina era la inceput in carb atata era si la sfarsit. testul l-am facut cu motor pornit fara a calcula kilometri parcursi la coborare fara motor si am scris clar ca are consum de 2,6 daca socotesc Km parcursi fara motor. acelasi consum mi-a iesit si cu kilometrajul de bicicleta pe un parcurs de 400 Km.fiind prea mic am testat cu 1litru. La noi fiind zona de deal si munte se poate f. mult economisi la coborare. cum de obicei nu ma duc asa de linistit ca in timpul testului consumul va creste si cu bagajele carate si eventual pasageri. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CFR - istu' Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Arcurile se fac la vans din sarma de otel, evident. In general trebuie 2 bucati din sarma de 0.4. Insa depinde de ce sarma e si altele. Sunt mituri cum ca din arc de pix iese bine. Iti recomand sa legi magnetoul de un motor care ajunge pana la 3000rpm si asigura-te ca la 3000 se deschide complet. Daca la 2000 e deschis complet si asa e bine. Astea corespund la dublu RPM la motor, magnetoul fiind pe axa cu came. Perfecte nu vei reusi sa le faci. Chiuloasa daca nu are contact cu sticla peste tot, e deformata si trebuie rectificata. Merge usor cu smirghel lipit pe sticla. Nicicum nu poate fi vorba de milimetrii. Acurile supapelor pot fi inlocuite cu multe specimene de arcuri, insa cele originale sunt f tari si ca sa nu atinga pistonul supapele la turatii mari, e bine sa le pastrezi cele originale. Si performanta e mai mare fata de arcuri spirala standard. multumesc mult pentru solicitudine. am fost sigur ca chiloasa e deformata, dar m-am inselat. am montat in cutia bateriei si bobina de inductie de la dacie si bateria a fiert in timpul mersului iar acidul a curs foarte putin, dar suficient, pe bobina de inductie care a facut scurt intre + si - si asa am ramas in drum fara scanteie la bujie. cred ca voi cauta schema unui limitator de tensiune cu dioda Zenner pentruca alternatorul de IJ montat de mine in locul dinamului da o tensiuen prea mare si fierbe bateria in timpul mersului. am fost sigur ca releul de incarcare de dacie, puntea de diode de la dacie, bobina de inductie, condensatorul, platina( numai pastilele) si bujoa de dacie vor merge bine impreuna cu acest alternator de IJ, dar cred ca trebuie sa mai studiez. Am pus pe strung axul cu avansul centrifugal si la 1500 de ture ( rotatii) cat are strungul maxim nu s-au deschis si am scos un arc. la 1300 erau complet deschise ambele contragreutati si nu am stiut ce sa fac. le-am lasat pe ambele arcuri si incerc sa vad in mers cum se comporta si sa trag o concluzie. Sorin Arcuri de la supape am ne putem intelege.Numai bine multumesc de propunere dar am doua chiloase: una cu arcuri originale si una pe care am montat arcuri de dacie si apoi de oltcit dupa care le-am tensionat cu saibe special facute pe strung dupa profilul arcurilor pentru a fi mai tari. am intrebat numai sa aflu daca nu a incercat cineva altfel de arcuri care sa dea rezultate mai bune decat arcurile originale "obosite". acum am si arcuri si de la un afla romeo diessel si sunt foarte tari. daca dau rezultate bune dupa ce le montez va anunt. Sorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 cred ca voi cauta schema unui limitator de tensiune cu dioda Zenner pentruca alternatorul de IJ montat de mine in locul dinamului da o tensiuen prea mare si fierbe bateria in timpul mersului. am fost sigur ca releul de incarcare de dacie, puntea de diode de la dacie, bobina de inductie, condensatorul, platina( numai pastilele) si bujoa de dacie vor merge bine impreuna cu acest alternator de IJ, dar cred ca trebuie sa mai studiez. Cu dioda zener nici o sansa...iti trebuie unul de putere. mai bine fa rost de un releu de incarcare calumea....ma mir ca cea de dacie tia supranincarcat bateria...la mine este fix invers, dar este drept ca difrera alternatoarele. cel mai bine este sati contruesti singur si il reglezi dupa alternator. Cum poti regla releul de dacie jos in capatul pagini uitate. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 4, 2008 Autor Share Postat Iulie 4, 2008 multumesc mult pentru solicitudine. am fost sigur ca chiloasa e deformata, dar m-am inselat. am montat in cutia bateriei si bobina de inductie de la dacie si bateria a fiert in timpul mersului iar acidul a curs foarte putin, dar suficient, pe bobina de inductie care a facut scurt intre + si - si asa am ramas in drum fara scanteie la bujie. cred ca voi cauta schema unui limitator de tensiune cu dioda Zenner pentruca alternatorul de IJ montat de mine in locul dinamului da o tensiuen prea mare si fierbe bateria in timpul mersului. am fost sigur ca releul de incarcare de dacie, puntea de diode de la dacie, bobina de inductie, condensatorul, platina( numai pastilele) si bujoa de dacie vor merge bine impreuna cu acest alternator de IJ, dar cred ca trebuie sa mai studiez.Am pus pe strung axul cu avansul centrifugal si la 1500 de ture ( rotatii) cat are strungul maxim nu s-au deschis si am scos un arc. la 1300 erau complet deschise ambele contragreutati si nu am stiut ce sa fac. le-am lasat pe ambele arcuri si incerc sa vad in mers cum se comporta si sa trag o concluzie. Sorin multumesc de propunere dar am doua chiloase: una cu arcuri originale si una pe care am montat arcuri de dacie si apoi de oltcit dupa care le-am tensionat cu saibe special facute pe strung dupa profilul arcurilor pentru a fi mai tari. am intrebat numai sa aflu daca nu a incercat cineva altfel de arcuri care sa dea rezultate mai bune decat arcurile originale "obosite". acum am si arcuri si de la un afla romeo diessel si sunt foarte tari. daca dau rezultate bune dupa ce le montez va anunt. Sorin cel mai simplu daca ai alternator de IJ pune si un releu regulator de Ij. Eu zic sa nu te chinuiewti cu alte arcuri ca mai bine decat cu cele originale nu va merge.Si vei avea uzura mai mare la catei role de la punte etc.Nu cred ca din cauza arcurilor nu se tureaza bine motorul. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 multumesc mult pentru solicitudine. am fost sigur ca chiloasa e deformata, dar m-am inselat. am montat in cutia bateriei si bobina de inductie de la dacie si bateria a fiert in timpul mersului iar acidul a curs foarte putin, dar suficient, pe bobina de inductie care a facut scurt intre + si - si asa am ramas in drum fara scanteie la bujie. cred ca voi cauta schema unui limitator de tensiune cu dioda Zenner pentruca alternatorul de IJ montat de mine in locul dinamului da o tensiuen prea mare si fierbe bateria in timpul mersului. am fost sigur ca releul de incarcare de dacie, puntea de diode de la dacie, bobina de inductie, condensatorul, platina( numai pastilele) si bujoa de dacie vor merge bine impreuna cu acest alternator de IJ, dar cred ca trebuie sa mai studiez.Am pus pe strung axul cu avansul centrifugal si la 1500 de ture ( rotatii) cat are strungul maxim nu s-au deschis si am scos un arc. la 1300 erau complet deschise ambele contragreutati si nu am stiut ce sa fac. le-am lasat pe ambele arcuri si incerc sa vad in mers cum se comporta si sa trag o concluzie. Sorin multumesc de propunere dar am doua chiloase: una cu arcuri originale si una pe care am montat arcuri de dacie si apoi de oltcit dupa care le-am tensionat cu saibe special facute pe strung dupa profilul arcurilor pentru a fi mai tari. am intrebat numai sa aflu daca nu a incercat cineva altfel de arcuri care sa dea rezultate mai bune decat arcurile originale "obosite". acum am si arcuri si de la un afla romeo diessel si sunt foarte tari. daca dau rezultate bune dupa ce le montez va anunt. Sorin Te asigur ca cele originale nu sunt deloc obosite. Un prieten a mers cu arcuri de dacie. Evident performanta motorului a scazut sesizabil. Avantajul este zgomotul mai mic de inchidere a supapelor si zgomot scazut al distributiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 ah pai daca se potrivesc de Dacie atunci merita luate in calcul cele de Dnepr, mult mai elastice decat cele de Dacie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CFR - istu' Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) cel mai simplu daca ai alternator de IJ pune si un releu regulator de Ij. Eu zic sa nu te chinuiewti cu alte arcuri ca mai bine decat cu cele originale nu va merge.Si vei avea uzura mai mare la catei role de la punte etc.Nu cred ca din cauza arcurilor nu se tureaza bine motorul.Numai bine azi am strans motorul la loc si am facut un test ( de functionare ). Daca aveam sistem turbo pe Simson sau carburator dublucorp nu mai intrebam nimic dar cum nu am nu stiu ce sa mai inteleg: am reglat avansul la semnul fabricantului neamt, surubul de amestec la turatia cea mai mare, relantiul cel mai scazut si rotund, joc de 0,1 la ambii tacheti ai supapelor, folosesc un carb Jicov mic ( am si varianta Jivoc mare ) cu care l-am schimbat pe K 65 rusesc ( cred ca pe nedrept ) si a plecat la a doua pedala de fiecare data. S-a turat fara probleme pe cric dar cand am plecat a crescut foarte greu in ture, in fiecare viteza, pana a reusit sa creasca ca la un moment dat sa tasneasca efectiv de sub mine( DAR REPET NUMAI IN ULTIMA TREIME A ZONEI DE TURATIE). ceva nu este bine si nu stiu ce. maine mai fac probe. Sorin Te asigur ca cele originale nu sunt deloc obosite. Un prieten a mers cu arcuri de dacie. Evident performanta motorului a scazut sesizabil. Avantajul este zgomotul mai mic de inchidere a supapelor si zgomot scazut al distributiei. le folosesc pe cele originale. cu celelalte fac numai teste cand nu mai stiu ce sa incerc. pentru performantele cat mai bune ale motorului renunt cu draga inima la confortul zgomotului scazut. Multumesc mult Sorin Editat Iulie 4, 2008 de CFR - istu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 4, 2008 Autor Share Postat Iulie 4, 2008 azi am strans motorul la loc si am facut un test ( de functionare ). Daca aveam sistem turbo pe Simson sau carburator dublucorp nu mai intrebam nimic dar cum nu am nu stiu ce sa mai inteleg: am reglat avansul la semnul fabricantului neamt, surubul de amestec la turatia cea mai mare, relantiul cel mai scazut si rotund, joc de 0,1 la ambii tacheti ai supapelor, folosesc un carb Jicov mic ( am si varianta Jivoc mare ) cu care l-am schimbat pe K 65 rusesc ( cred ca pe nedrept ) si a plecat la a doua pedala de fiecare data. S-a turat fara probleme pe cric dar cand am plecat a crescut foarte greu in ture, in fiecare viteza, pana a reusit sa creasca ca la un moment dat sa tasneasca efectiv de sub mine( DAR REPET NUMAI IN ULTIMA TREIME A ZONEI DE TURATIE). ceva nu este bine si nu stiu ce. maine mai fac probe. Sorin le folosesc pe cele originale. cu celelalte fac numai teste cand nu mai stiu ce sa incerc. pentru performantele cat mai bune ale motorului renunt cu draga inima la confortul zgomotului scazut. Multumesc mult Sorin Carburatorul trebe reglat cu grija nu la turatia maxima pt. ca probabil primeste prea multa benzina. Trebe sa fie o corelatie intre Jiglor principal, pozitia acului de dozare si surubul de amestecsi mai ramane cel da ralanti. Ai reglat avansul cum zice neamtul cu bec? Succes. azi am strans motorul la loc si am facut un test ( de functionare ). Daca aveam sistem turbo pe Simson sau carburator dublucorp nu mai intrebam nimic dar cum nu am nu stiu ce sa mai inteleg: am reglat avansul la semnul fabricantului neamt, surubul de amestec la turatia cea mai mare, relantiul cel mai scazut si rotund, joc de 0,1 la ambii tacheti ai supapelor, folosesc un carb Jicov mic ( am si varianta Jivoc mare ) cu care l-am schimbat pe K 65 rusesc ( cred ca pe nedrept ) si a plecat la a doua pedala de fiecare data. S-a turat fara probleme pe cric dar cand am plecat a crescut foarte greu in ture, in fiecare viteza, pana a reusit sa creasca ca la un moment dat sa tasneasca efectiv de sub mine( DAR REPET NUMAI IN ULTIMA TREIME A ZONEI DE TURATIE). ceva nu este bine si nu stiu ce. maine mai fac probe. Sorin le folosesc pe cele originale. cu celelalte fac numai teste cand nu mai stiu ce sa incerc. pentru performantele cat mai bune ale motorului renunt cu draga inima la confortul zgomotului scazut. Multumesc mult Sorin Carburatorul trebe reglat cu grija nu la turatia maxima pt. ca probabil primeste prea multa benzina. Trebe sa fie o corelatie intre Jiglor principal, pozitia acului de dozare si surubul de amestecsi mai ramane cel da ralanti. Ai reglat avansul cum zice neamtul cu bec? Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Semenle de pe magnetou si bloc nu mai au prea multa relevanta. Piesa de pe capatul axei cu came care angreneaza magnetoul, original e din plastic. Fac pariu ca la tine e din alama. La fel si piesa de pe magnetou din spate de pe rotor e probabil facuta. Crucea de cauciuc putin probabil sa fie perfect facuta, ca originala nu e. Canalele de pana nu se nimeresc exact la fabricarea acestor piese. Eu avasn reglez dupa cum merge motorul. Carb Jikov merge excelent pe Simson. Si k65-ul e ok, dar eu prefer Jikov. Jiglerul de relanti sa fie de 50, cel principal de 88. merge si 92, daca nu ai 88. Daca pui mai mari, se afuma bujia. Cuiul de dozaj trebuie sa fie in a doua sau a treia crestatura de sus in jos. Depinde si de filtrul de aer folosit. Gaura de admisie la carb sa fie de 25. Eu folosesc model din asta. Nu e usor sa gasesti varianta optima de carburatie/aprindere, dar cu rabdare se poate. Arcuri de dacie merg cu modificarea tijei supapelor. Asta evident in cazul unor alte supape decat cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Am mai citit in ceva topic despre teste de consum si parerile erau impartite. deoarece de mult nu s-a mai vorbit de simson am facut un teste consum in conditiile. motor dupa un rodaj de 1000 Km. piston bombat, aprindere gotronic, cu ataj, grup de ataj, singur pe motocicleta, Fara bagaje.Am golit complet rezervorul si am pus 1 l de benzina ( masurat cu cilindru gradat) plecat de la borna kilometrica. Am parcurs 12 Km mixt in oras si exterior fara circulatie intensa si semafoare, si 14km pe serpentine cu viteza a III a si a II a.sincer am condus cel mai economic posibil si a rezultat un consum de 3,8litri/100 Km. Dar daca calculez ca la vale vin mereu fara motor pornit(stiu ca nu-i voie si-i periculos si ...etc)rezulta un consum de 2,6 litri/100 Km. conditiile de urcare au fost dificile din cauza caldurii. Deci Simsonul este o motocicleta foarte economica.si fiabila de 1400 km am reglat o data supapele am completat ulei si am schimbat un cauciuc. cu un litru 14 km si 12 adunat sau cu un litru 14, respectiv 12? ca daca e ultima varianta sigur nu e consum de 3,8.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 5, 2008 Autor Share Postat Iulie 5, 2008 cu un litru 14 km si 12 adunat sau cu un litru 14, respectiv 12? ca daca e ultima varianta sigur nu e consum de 3,8.... 26 cu un litru Cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CFR - istu' Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 (editat) Semenle de pe magnetou si bloc nu mai au prea multa relevanta. Piesa de pe capatul axei cu came care angreneaza magnetoul, original e din plastic. Fac pariu ca la tine e din alama. La fel si piesa de pe magnetou din spate de pe rotor e probabil facuta. Crucea de cauciuc putin probabil sa fie perfect facuta, ca originala nu e. Canalele de pana nu se nimeresc exact la fabricarea acestor piese. Eu avasn reglez dupa cum merge motorul. Carb Jikov merge excelent pe Simson. Si k65-ul e ok, dar eu prefer Jikov. Jiglerul de relanti sa fie de 50, cel principal de 88. merge si 92, daca nu ai 88. Daca pui mai mari, se afuma bujia. Cuiul de dozaj trebuie sa fie in a doua sau a treia crestatura de sus in jos. Depinde si de filtrul de aer folosit. Gaura de admisie la carb sa fie de 25. Eu folosesc model din asta. Nu e usor sa gasesti varianta optima de carburatie/aprindere, dar cu rabdare se poate. Arcuri de dacie merg cu modificarea tijei supapelor. Asta evident in cazul unor alte supape decat cele originale. piesa de plastic negru e din plastic negru nu de alama la ambele motoare. eu am refacut axul magnetoului dintr-un fier pe strung si am avut grija la sudarea platoului cu avansul centrifugal de noul ax sa pastrez decalajul de 90 grade cu pozitia penei din piesa despre care tu zici ca e probabil facuta. am reglat cu becul si a pornit. daca la semnul de pe volanta se stinge becul nu are importanta nimic din ce am facut eu sau de uzuri daca se respecta regula pe care tot de la tine am citit-o " totul trebuie sa fie strans bine si fara joc ". pot regla relantiul sa mearga rotund si fara mare turatie. problemele mele apar la turatiile mijloci si mari cand pierde puterea cu carb k65 si rateaza 2 din trei scantei la turatia maxima sau se tureaza greu si necontrolat cu carb Jikov. Sorin Cea mai buna solutie pentru arcul de la avansul centrifugal este sarma de la corzile de chitara alea groase - primele 3 corzi matisate cu sarma de cupru la exterior. Deci cauta pe la vreun chitarist o coarda de-aia rupta sau la magazin de profil, corzile se vand si la bucata mi se pare. Alta sursa de otzel atat de bun nu am gasit si crede-ma, am cautat la greu. Scopul este ca sarma aia sa fie cat mai elastica, arcul de pix intra rapid in regim plastic cand incerci sa-l prelucrezi si nu mai actioneaza plumbul pe toata plaja de reglaj. cum imi place sa tin cont de parerea lui Moshulik si daca tot s-a facut seara plec sa caut o coarda si mai vad eu maine. Editat Iulie 5, 2008 de CFR - istu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.