simsonache Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 mai consum facut cu simsonul in tara viteza medie 70 cu 2 persoane si bagaje 4.si ceva la 100km ,eu am renuntat la avansul centrifugal si va spun ca trage si cred ca am mers cel mai tare,da nu am mai dat in el ca ma doare daca se strica,85km/h daca nu 90km/h da repet nu mai mult pt ca nu vreau sa se strice,in fine teste si idei va dati seama ca sunt multe dar toate duc cam in acelasi loc,simsonul functionaza si azi i romania dupa circa 40 si ceva de ani ceea ce e bine bafta multa brm brm poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 6, 2008 Autor Share Postat Iulie 6, 2008 mai consum facut cu simsonul in tara viteza medie 70 cu 2 persoane si bagaje 4.si ceva la 100km ,eu am renuntat la avansul centrifugal si va spun ca trage si cred ca am mers cel mai tare,da nu am mai dat in el ca ma doare daca se strica,85km/h daca nu 90km/h da repet nu mai mult pt ca nu vreau sa se strice,in fine teste si idei va dati seama ca sunt multe dar toate duc cam in acelasi loc,simsonul functionaza si azi i romania dupa circa 40 si ceva de ani ceea ce e bine bafta multa brm brm poc poc Fara avans centrifugal pierzi putin la putere eu am spus ca am mers f. economic adica turatia la care se simte cel mai bine motorul si vitezele le-am schimbat fara a trece de 2000 de ture.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 mai consum facut cu simsonul in tara viteza medie 70 cu 2 persoane si bagaje 4.si ceva la 100km ,eu am renuntat la avansul centrifugal si va spun ca trage si cred ca am mers cel mai tare,da nu am mai dat in el ca ma doare daca se strica,85km/h daca nu 90km/h da repet nu mai mult pt ca nu vreau sa se strice,in fine teste si idei va dati seama ca sunt multe dar toate duc cam in acelasi loc,simsonul functionaza si azi i romania dupa circa 40 si ceva de ani ceea ce e bine bafta multa brm brm poc poc Poc poc, dar tu din cate imi amintesc ai delcou de dacie si daca nu ma insel si ala are avans centrifugal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 da are delcou de dacie da unde credeai ca intra la lungimea aia???????? asa ca am taiat din el,eu ama pus delcou de dacie ca nu gaseam platini pe vrema aia si nici nu vroiam altceva adica sa modific platina sau alte cacao.uri asa ca aveam pe acasa un delcou de dacie si l.am chopperit ca asta face romanul cand se plictiseste ma parerea mea ca cu sau fara avans ele merg si merg bine pana la viteza de 85km/h sau poate chiar 90 da e pacat sa dai mai tare ca se rupe ceva sau plangi mai tarziu brm brm poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 7, 2008 Autor Share Postat Iulie 7, 2008 da are delcou de dacie da unde credeai ca intra la lungimea aia????????asa ca am taiat din el,eu ama pus delcou de dacie ca nu gaseam platini pe vrema aia si nici nu vroiam altceva adica sa modific platina sau alte cacao.uri asa ca aveam pe acasa un delcou de dacie si l.am chopperit ca asta face romanul cand se plictiseste ma parerea mea ca cu sau fara avans ele merg si merg bine pana la viteza de 85km/h sau poate chiar 90 da e pacat sa dai mai tare ca se rupe ceva sau plangi mai tarziu brm brm poc poc Faceam mult naveta pe vremuri cu Mobra la 35 Km si am cronometrat daca scoteam sufletul din ea ajungeam cu 2 minute mai devreme Merita? Consumul bineinteles creste Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angelmic Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 du-te in bucuresti la fabrica la timpuri noi, cu cilindru si pistonu, si spune-le ca vrei segmenti din fonta, pe marimea aia...sunt ok, si daca e sa fie ieftini, iti iei si tu mai multi, sa ai....fac si pt dacie, si pt multe alte chestii, si sunt cat de cat ok mane, chiar asa de greu au ajuns sa se gaseasca astea pt simson? mereu mi-am dorit un simson 425, si acum ca vad ca sunt din ce in ce mai rare piesele, parca imi vine sa imi iau gandu Poate fi facut si segmentul de ungere? Si inca ceva, credeti ca s-ar potrivi segmentii de Tico la care diametrul pistonului este de 68.5mm, iar la mine cilindrul are 68.7mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 12, 2008 Autor Share Postat Iulie 12, 2008 Poate fi facut si segmentul de ungere?Si inca ceva, credeti ca s-ar potrivi segmentii de Tico la care diametrul pistonului este de 68.5mm, iar la mine cilindrul are 68.7mm? Daca este piston original este conic depinde unde ai masurat . Poate fi facut si segmentul de ungere?Si inca ceva, credeti ca s-ar potrivi segmentii de Tico la care diametrul pistonului este de 68.5mm, iar la mine cilindrul are 68.7mm? Fara nici o problema se fac si segmenti de ungere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 (editat) Poate fi facut si segmentul de ungere?Si inca ceva, credeti ca s-ar potrivi segmentii de Tico la care diametrul pistonului este de 68.5mm, iar la mine cilindrul are 68.7mm? Segmentii de Tico nu merg pe piston de Simson. Cei de Simson au 2mm in grosime, cei de Tico cam 1. Editat Iulie 13, 2008 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 ...si in plus , cam greu de gasit segmenti la R 1(68,25) daramite R2(68,50)!Orezarii astia de coreeni au invatzta ei foarte bine cum sa faca motoare de unica folosintza!(Chiar cand a aparut tico , a fost o scurta perioada de generozitate , cand s-au gasit segmenti si pistoane la cote de reparatie,iar dupa ce au vandut suficiente ciorsuri, au disparut de pe piatza segmentii si pistoanele de reparatie si , singura oferta a ramas blocul de cilindrii+pistoane +segmenti R0...mult mai scumpe , normal) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Poate fi facut si segmentul de ungere?Si inca ceva, credeti ca s-ar potrivi segmentii de Tico la care diametrul pistonului este de 68.5mm, iar la mine cilindrul are 68.7mm? Salut.Mereu am carat piese indoielnice din Rusia(rulmenti,de exemplu)si punandu-le pe simsonuri le-am stricat incet-incet.Este capcana in care au cazut si parintii nostri.In loc sa cumpere din magazin(erau si piese,erau si ceva banuti)au inceput sa improvizeze.Au facut segmenti din tot felul de fonte.N-au mers si nici n-or sa mearga.Au pus jikov,k-uri...renuntand la carburatorul original care se regleaza atat de usor.Au pus garnituri groase cand se stie ca nu e permis mai mult de 0,5 mm jos si 0,5-1 sus.Ambielajele au fost facute din tot felul de oteluri care nici macar nu luau 60 de unitati(nemtii recomanda 61-63)Faceau carcasa rolelor pe freza iar partea rotunda ere pilita(rolele nu mai erau paralele) Nu inteleg de ce nu aduci segmenti originali din Germania.Daca vreodata ai drum prin Barlad eu te pot servi cu un set original infestoff.Te voi invata cum se regleaza un carburator si cum se face corect un ambielaj de simson.Sunt sigur ca,la randu-mi,voi invata si eu de la tine.Cu respect,Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 (editat) ce frumos scris, jos palaria! Nu trebuie sa te joci la cuplele de materiale, nu e neaparat ca rusii au materiale proaste, e doar ca au calculat anumite materiale pentru aplicatii diferite, nu merge sa adaptezi asa lejer. Asa sunt cateva treburi care se uzeaza la un BMW de exemplu si la un Nipru nu se uzeaza. Editat Iulie 13, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 sal! va stresez iarasi cu o intrebare legata de simson... de fiecare data cand schimb uleiul pun 1 l si apoi tot cate putin, astept sa se scurga si verific cu joja... asa de fiecare data nu reusesc sa imi dau seama care este cantitatea exacta care intra in simson. deci va rog sa-mi ziceti cat mai exact de cat ulei are nevoie motorul de simson la un schimb si la ce nivel trebuie sa fie pe joja?max sau mediu? in cutie si grup se pune pana la buson nu?oricum, va rog sa-mi ziceti si aici cantitatile! va multumesc anticicpat!! sal! va stresez iarasi cu o intrebare legata de simson... de fiecare data cand schimb uleiul pun 1 l si apoi tot cate putin, astept sa se scurga si verific cu joja... asa de fiecare data nu reusesc sa imi dau seama care este cantitatea exacta care intra in simson. deci va rog sa-mi ziceti cat mai exact de cat ulei are nevoie motorul de simson la un schimb si la ce nivel trebuie sa fie pe joja?max sau mediu? in cutie si grup se pune pana la buson nu?oricum, va rog sa-mi ziceti si aici cantitatile! va multumesc anticicpat!! aveam o carte de simson dar mi-a fost smanglita din garaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 17, 2008 Autor Share Postat Iulie 17, 2008 sal! va stresez iarasi cu o intrebare legata de simson... de fiecare data cand schimb uleiul pun 1 l si apoi tot cate putin, astept sa se scurga si verific cu joja... asa de fiecare data nu reusesc sa imi dau seama care este cantitatea exacta care intra in simson. deci va rog sa-mi ziceti cat mai exact de cat ulei are nevoie motorul de simson la un schimb si la ce nivel trebuie sa fie pe joja?max sau mediu? in cutie si grup se pune pana la buson nu?oricum, va rog sa-mi ziceti si aici cantitatile! va multumesc anticicpat!! aveam o carte de simson dar mi-a fost smanglita din garaj... Daca bine-mi amintesc 1,4 litri dar ma uit si spun exact. pe jojo sunt doua zgarieturi min si max. dar daca te uiti mai bine este intre zgarieturi in parte de sus o portiune polizata in portiune polizata trebe sa fie nivelul uleiului. Insa daca ai cioperit si motorul este inclinat fata de original atunci cantitatea de ulei nu mai potriveste si te uiti la joja. Daca intra ulei mai putin schimba mai des. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) Daca bine-mi amintesc 1,4 litri dar ma uit si spun exact. pe jojo sunt doua zgarieturi min si max. dar daca te uiti mai bine este intre zgarieturi in parte de sus o portiune polizata in portiune polizata trebe sa fie nivelul uleiului. Insa daca ai cioperit si motorul este inclinat fata de original atunci cantitatea de ulei nu mai potriveste si te uiti la joja. Daca intra ulei mai putin schimba mai des.Numai bine. mda e modificata motocicleta si chiar sa stii k e cadrul putin pe spate dar am adus motorul in pozitia de "drept" este perfect drept! am urmarit atent chestia asta asa k te rog sa-mi zici exact cand te uiti multumesc pe ce mi-ai scris pana akum! am cautat o poza in care sa se observe cat de cat k este drept... Editat Iulie 17, 2008 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 mda e modificata motocicleta si chiar sa stii k e cadrul putin pe spate dar am adus motorul in pozitia de "drept" este perfect drept! am urmarit atent chestia asta asa k te rog sa-mi zici exact cand te uiti multumesc pe ce mi-ai scris pana akum! Da-i un searh aici si gasesti manualul de Simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 17, 2008 Autor Share Postat Iulie 17, 2008 mda e modificata motocicleta si chiar sa stii k e cadrul putin pe spate dar am adus motorul in pozitia de "drept" este perfect drept! am urmarit atent chestia asta asa k te rog sa-mi zici exact cand te uiti multumesc pe ce mi-ai scris pana akum! am cautat o poza in care sa se observe cat de cat k este drept... M-am uitat la Photo pe spate nu ai suspensie de loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 M-am uitat la Photo pe spate nu ai suspensie de loc? nope! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 18, 2008 Autor Share Postat Iulie 18, 2008 nope! Ai grija la coloana stai cu spatele drept toate socurile se transmit perfect la vertebre care-s f sensibile, picioarele in fata nu poti amortiza cu ele. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebymesteru Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Arcuri de la supape am ne putem intelege.Numai bine Salut,arcurile de supape la mine au fost inlocuite de tatal meu pe vremuri cu arcuri de supapa de tractor u650,binenteles taiate si adaptatata o farfurie care sa le tzina pe coada la suapapa.Asa k nik nu-i imposibil;) Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 31, 2008 Autor Share Postat Iulie 31, 2008 Salut,arcurile de supape la mine au fost inlocuite de tatal meu pe vremuri cu arcuri de supapa de tractor u650,binenteles taiate si adaptatata o farfurie care sa le tzina pe coada la suapapa.Asa k nik nu-i imposibil;)Numa bine! Pe vremuri nu stiu de ce s-a chinuit ca se gaseau piese in pravalie , s-au ai un tatic cam tinerel. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 (editat) Am mai citit in ceva topic despre teste de consum si parerile erau impartite. deoarece de mult nu s-a mai vorbit de simson am facut un teste consum in conditiile. motor dupa un rodaj de 1000 Km. piston bombat, aprindere gotronic, cu ataj, grup de ataj, singur pe motocicleta, Fara bagaje.Am golit complet rezervorul si am pus 1 l de benzina ( masurat cu cilindru gradat) plecat de la borna kilometrica. Am parcurs 12 Km mixt in oras si exterior fara circulatie intensa si semafoare, si 14km pe serpentine cu viteza a III a si a II a.sincer am condus cel mai economic posibil si a rezultat un consum de 3,8litri/100 Km. Dar daca calculez ca la vale vin mereu fara motor pornit(stiu ca nu-i voie si-i periculos si ...etc)rezulta un consum de 2,6 litri/100 Km. conditiile de urcare au fost dificile din cauza caldurii. Deci Simsonul este o motocicleta foarte economica.si fiabila de 1400 km am reglat o data supapele am completat ulei si am schimbat un cauciuc. deci corect este atas, mirciu(pu)lica Scuza-mi indrazneala! Caut disperat segmenti de Simson, dar nu gasesc!Ma poti ajuta cumva? Ai cumva asa ceva? Contra cost, desigur! 0740229545 Madalin mai cauta! . Fara cilindru nu se poate si in majoritatea cazurilor trebe schimbata camasa.cu bine daca pute a stranspiratie, e normal sa o schimbi, sa te speli inainte si sa dai cu un deodorant. parerea mea. cu carburator original de simson ai scos acest consum? aku am si eu o intrebare pe langa subiect si scriu aici fiindca tu ma poti lamurii cu siguranta am pus garnituri noi la simson,jos sub cilindru de 8 mm si sus la chiulasa de 1,2 cum da cartea... problema e, vor lovii supapele in piston?am suprafata la chiulasa rectificata dar si scaunele la fel... am facut testul cu caramelele in cap la piston si asi zice k ramne o distanta de 2-3 mm intre supape si piston(cred)..ar fii suficient pt a nu lovii la turatie? garnituri de 8 mm grosime nu am vazut nici la masina de spalat. o fi posibil sa existe pe la ceva tancuri petroliere, dar nu am lucrat pe asa ceva. vezi poate nu mai faci exces e i-uri, e doar un sfat gramatical. Am un carburator K 68. La chiulasa am garnitura de 1 mm si la carter de 1,5 mm depinde si cat ti-au luat cand au indreptat si ce piston ai original s-au Skoda. 2, 3 mm este mult intre piston si supape eu am 1 mm.Numai bine. tu ai multe prin cap, inclusiv traiul cu robotii. zi-mi si mie cum ai reusit sa masori distanta dintre piston si supape. te rog, nu-i mai aburi pe fraierii astia asa, aiurea, ca ei chiar te cred si isi fac si motorul praf si isi strica si viata amoroasa pentru ca petrec prea mult timp in garaj, langa simson. garnitura de jos nu va putea avea in veci 1,5mm. du-te si joaca-te cu plastilina, guru de simson stricat ce esti. Am un carburator K 68. La chiulasa am garnitura de 1 mm si la carter de 1,5 mm depinde si cat ti-au luat cand au indreptat si ce piston ai original s-au Skoda. 2, 3 mm este mult intre piston si supape eu am 1 mm.Numai bine. cu carburator de k68 sa te duci sa pulverizezi benzina pe buda. in primul rand, camera de nivel constant sta inclinata, pt ca in original, corpul carburatorului este inclinat 15 grade iar camerea se poate ajusta in asa fel incat sa fie verticala. incearca principiul vorbitului in punga sau scrisul in plic. iti promit solemn ca te ascult mai tarziu. nu-ti mai bate joc de astia cu sfaturi de rahat. Am un carburator K 68. La chiulasa am garnitura de 1 mm si la carter de 1,5 mm depinde si cat ti-au luat cand au indreptat si ce piston ai original s-au Skoda. 2, 3 mm este mult intre piston si supape eu am 1 mm.Numai bine. piston de skoda e o mare teapa, guru al vorbelor aiurea. una la mana pentru ca are cu 20 de grame mai mult decat cel original si a doua pentru ca trebuie sa-l frezezi sa-i faci loc pentru supape, ceea ce-i va slabi in rezistenta in cap. mai du-te o tura pe la baie inainte sa dai sfaturi. cola te trimite de foarte multe ori la pipi. incearca berea data viitoare. am piston original akum...cu cel de skoda aveam garnituri de 1,5 mm jos si 2 mm sus nici eu nu am consum f mare la simson....am un k 65 sau k 68 imprumutat de la Mikulaish nici nush exact modelul... dar merge multumitor si cu consum mic spune-mi si mie, sa nu mor prost, in afara de aidiul tau de messenger: nicu_usa18, un naidi foarte reusit de cocalar devotat, pe de alta parte, ce fel de papagal e ala care face din simson un chopper??????? sa inteleg si eu....daca vreau chopper, imi iau chopper, orice ar fi, nu stau sa modific. carburatoare de rusesti???? de ce? pentru ca habar nu aveti sa faceti niste mici reglaje? si de ce postati, ma, aici, sa va bateti joc de altii? du-te in bucuresti la fabrica la timpuri noi, cu cilindru si pistonu, si spune-le ca vrei segmenti din fonta, pe marimea aia...sunt ok, si daca e sa fie ieftini, iti iei si tu mai multi, sa ai....fac si pt dacie, si pt multe alte chestii, si sunt cat de cat ok mane, chiar asa de greu au ajuns sa se gaseasca astea pt simson? mereu mi-am dorit un simson 425, si acum ca vad ca sunt din ce in ce mai rare piesele, parca imi vine sa imi iau gandu oreleule, astia sunt pafaristi desavarsiti, tu te bagi in card cu ei? ei nici macar niste duze de aragaz nu stiu sa desfunde...... aveam pretentii de la tine. nu merita sfaturi. Arcurile se fac la vans din sarma de otel, evident. In general trebuie 2 bucati din sarma de 0.4. Insa depinde de ce sarma e si altele. Sunt mituri cum ca din arc de pix iese bine. Iti recomand sa legi magnetoul de un motor care ajunge pana la 3000rpm si asigura-te ca la 3000 se deschide complet. Daca la 2000 e deschis complet si asa e bine. Astea corespund la dublu RPM la motor, magnetoul fiind pe axa cu came. Perfecte nu vei reusi sa le faci. Chiuloasa daca nu are contact cu sticla peste tot, e deformata si trebuie rectificata. Merge usor cu smirghel lipit pe sticla. Nicicum nu poate fi vorba de milimetrii. Acurile supapelor pot fi inlocuite cu multe specimene de arcuri, insa cele originale sunt f tari si ca sa nu atinga pistonul supapele la turatii mari, e bine sa le pastrezi cele originale. Si performanta e mai mare fata de arcuri spirala standard. in sfarsit un sfat bun. totusi, as prefera sa nu se inlocuiasca arcurile de la avansul centrifugal decat daca sunt rupte. nu cred ca se lasa chiar atat de mult in timp. avansul centrifugal nu mi-a creat niciodata probleme, simsonul era din '60. Editat August 1, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nestimabila Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Si bunicul meu a avut simson, imi placea cand ma plimba cu el iar eu eram mica. Spor la treaba, baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Arcuri de la supape am ne putem intelege.Numai bine cum sa nu, sa iei tu bani pe facaturile tale. lasa oamenii in pace, pafaristule! Ai dreptate este otel de calitate dar prb este in ce gama va rula?Cu bine va rula in gama taci dracului din gura, pafaristule! mai faci si mistouri acum. du-te si ara cu simsonul tau. oricum ti-ai batut joc de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Tienere , ai mancat ceva si te simti inteligent? Sau sunt doar complexele de superioritate de mitic ...Poate esti la ciclu si nu stii, incearca un control... Si abtine-te sa bati campii si sa bascalesti pe toata lumea, unele dintre personajele cere te amuza nespus pe tine, inteligentul, au o varsta si o experintza pe care tu poate nu o vei avea...(geniile si amuzantii mor repede...) Si daca vrei sa te exciti batand campii , exista alte topicuri dedicate.... Daca intradevar ai ceva de spus care sa foloseasca celorlati spune-o simplu si la obiect , ca de lături si de spirituali e plina lumea asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 nu ai golit si carburatorul. Cu ce ai in carburator o motocicleta probabil parcurge cel putin 1,5 km. Iar ultimele sute de metri nu se pun ca aia nu e functionare normala. )Daca la vale vii fara motor pornit inseamna ca ai facut economie de benzina, deci cu motor pornit consuma mai mult. ce sa consume, ma, daca sertarul e inchis? de ce vorbesti ca sa nu taci? in afara de debitul de ralanti, ce sa consume? florile din vaza? crezi ca o poza cu un atas plin de zapada iti confera cine stie ce stralucire? pochemonii fac astfel de poze. ah pai daca se potrivesc de Dacie atunci merita luate in calcul cele de Dnepr, mult mai elastice decat cele de Dacie. ce inseamna, in viziunea ta, un arc mult mai elastic?????????????? multumesc mult pentru solicitudine. am fost sigur ca chiloasa e deformata, dar m-am inselat. am montat in cutia bateriei si bobina de inductie de la dacie si bateria a fiert in timpul mersului iar acidul a curs foarte putin, dar suficient, pe bobina de inductie care a facut scurt intre + si - si asa am ramas in drum fara scanteie la bujie. cred ca voi cauta schema unui limitator de tensiune cu dioda Zenner pentruca alternatorul de IJ montat de mine in locul dinamului da o tensiuen prea mare si fierbe bateria in timpul mersului. am fost sigur ca releul de incarcare de dacie, puntea de diode de la dacie, bobina de inductie, condensatorul, platina( numai pastilele) si bujoa de dacie vor merge bine impreuna cu acest alternator de IJ, dar cred ca trebuie sa mai studiez.Am pus pe strung axul cu avansul centrifugal si la 1500 de ture ( rotatii) cat are strungul maxim nu s-au deschis si am scos un arc. la 1300 erau complet deschise ambele contragreutati si nu am stiut ce sa fac. le-am lasat pe ambele arcuri si incerc sa vad in mers cum se comporta si sa trag o concluzie. Sorin multumesc de propunere dar am doua chiloase: una cu arcuri originale si una pe care am montat arcuri de dacie si apoi de oltcit dupa care le-am tensionat cu saibe special facute pe strung dupa profilul arcurilor pentru a fi mai tari. am intrebat numai sa aflu daca nu a incercat cineva altfel de arcuri care sa dea rezultate mai bune decat arcurile originale "obosite". acum am si arcuri si de la un afla romeo diessel si sunt foarte tari. daca dau rezultate bune dupa ce le montez va anunt. Sorin ce anume sa faci cu o dioda zenner la un alternator care are excitatie electromagnetica? nu inteleg de ce nu poate merge un releu de incarcare de dacie? principiul d efnctionare e simplu. in momentul in care citeste tensiune peste tensiunea de prag, decupleaza plusul de pe excitatie. ce este asa de greu? chiar nu pot intelege de ce nu merge. Tienere , ai mancat ceva si te simti inteligent? Sau sunt doar complexele de superioritate de mitic ...Poate esti la ciclu si nu stii, incearca un control...Si abtine-te sa bati campii si sa bascalesti pe toata lumea, unele dintre personajele cere te amuza nespus pe tine, inteligentul, au o varsta si o experintza pe care tu poate nu o vei avea...(geniile si amuzantii mor repede...) Si daca vrei sa te exciti batand campii , exista alte topicuri dedicate.... Daca intradevar ai ceva de spus care sa foloseasca celorlati spune-o simplu si la obiect , ca de lături si de spirituali e plina lumea asta... nu batrane, poate ca io stiu ce inseamna simson. e simplu. azi am strans motorul la loc si am facut un test ( de functionare ). Daca aveam sistem turbo pe Simson sau carburator dublucorp nu mai intrebam nimic dar cum nu am nu stiu ce sa mai inteleg: am reglat avansul la semnul fabricantului neamt, surubul de amestec la turatia cea mai mare, relantiul cel mai scazut si rotund, joc de 0,1 la ambii tacheti ai supapelor, folosesc un carb Jicov mic ( am si varianta Jivoc mare ) cu care l-am schimbat pe K 65 rusesc ( cred ca pe nedrept ) si a plecat la a doua pedala de fiecare data. S-a turat fara probleme pe cric dar cand am plecat a crescut foarte greu in ture, in fiecare viteza, pana a reusit sa creasca ca la un moment dat sa tasneasca efectiv de sub mine( DAR REPET NUMAI IN ULTIMA TREIME A ZONEI DE TURATIE). ceva nu este bine si nu stiu ce. maine mai fac probe. Sorin le folosesc pe cele originale. cu celelalte fac numai teste cand nu mai stiu ce sa incerc. pentru performantele cat mai bune ale motorului renunt cu draga inima la confortul zgomotului scazut. Multumesc mult Sorin pune carburatorul original. e simplu. BA, TERMINATI DRACULUI CU MODIFICARILE TAMPITE. IN PRIMUL RAND ESTE VORBA DESPRE CAMERA DE NIVEL CONSTANT. Carburatorul trebe reglat cu grija nu la turatia maxima pt. ca probabil primeste prea multa benzina. Trebe sa fie o corelatie intre Jiglor principal, pozitia acului de dozare si surubul de amestecsi mai ramane cel da ralanti. Ai reglat avansul cum zice neamtul cu bec?Succes. Carburatorul trebe reglat cu grija nu la turatia maxima pt. ca probabil primeste prea multa benzina. Trebe sa fie o corelatie intre Jiglor principal, pozitia acului de dozare si surubul de amestecsi mai ramane cel da ralanti. Ai reglat avansul cum zice neamtul cu bec? Succes. eu cred ca r fi bine s-ti stergi userul sau sa nu mai postezi despre probleme si sfaturi tehnice la simson. ai fi de mare folos asa. Semenle de pe magnetou si bloc nu mai au prea multa relevanta. Piesa de pe capatul axei cu came care angreneaza magnetoul, original e din plastic. Fac pariu ca la tine e din alama. La fel si piesa de pe magnetou din spate de pe rotor e probabil facuta. Crucea de cauciuc putin probabil sa fie perfect facuta, ca originala nu e. Canalele de pana nu se nimeresc exact la fabricarea acestor piese. Eu avasn reglez dupa cum merge motorul. Carb Jikov merge excelent pe Simson. Si k65-ul e ok, dar eu prefer Jikov. Jiglerul de relanti sa fie de 50, cel principal de 88. merge si 92, daca nu ai 88. Daca pui mai mari, se afuma bujia. Cuiul de dozaj trebuie sa fie in a doua sau a treia crestatura de sus in jos. Depinde si de filtrul de aer folosit. Gaura de admisie la carb sa fie de 25. Eu folosesc model din asta. Nu e usor sa gasesti varianta optima de carburatie/aprindere, dar cu rabdare se poate. Arcuri de dacie merg cu modificarea tijei supapelor. Asta evident in cazul unor alte supape decat cele originale. tot nu reusesc sa inteleg. CE ARE CARBURATORUL ORIGINAL????????????????????????????????????????????????? piesa de plastic negru e din plastic negru nu de alama la ambele motoare. eu am refacut axul magnetoului dintr-un fier pe strung si am avut grija la sudarea platoului cu avansul centrifugal de noul ax sa pastrez decalajul de 90 grade cu pozitia penei din piesa despre care tu zici ca e probabil facuta. am reglat cu becul si a pornit. daca la semnul de pe volanta se stinge becul nu are importanta nimic din ce am facut eu sau de uzuri daca se respecta regula pe care tot de la tine am citit-o " totul trebuie sa fie strans bine si fara joc ". pot regla relantiul sa mearga rotund si fara mare turatie. problemele mele apar la turatiile mijloci si mari cand pierde puterea cu carb k65 si rateaza 2 din trei scantei la turatia maxima sau se tureaza greu si necontrolat cu carb Jikov. Sorin cum imi place sa tin cont de parerea lui Moshulik si daca tot s-a facut seara plec sa caut o coarda si mai vad eu maine. PUNE CARBURATORUL ORIGINAL. E SIMPLU. Fara avans centrifugal pierzi putin la putere eu am spus ca am mers f. economic adica turatia la care se simte cel mai bine motorul si vitezele le-am schimbat fara a trece de 2000 de ture.Numai bine ce faci, ma, fara avans centrifugal????? ai ramas blocat pe drujba de padurar in 2 timpi? sau ce? da are delcou de dacie da unde credeai ca intra la lungimea aia????????asa ca am taiat din el,eu ama pus delcou de dacie ca nu gaseam platini pe vrema aia si nici nu vroiam altceva adica sa modific platina sau alte cacao.uri asa ca aveam pe acasa un delcou de dacie si l.am chopperit ca asta face romanul cand se plictiseste ma parerea mea ca cu sau fara avans ele merg si merg bine pana la viteza de 85km/h sau poate chiar 90 da e pacat sa dai mai tare ca se rupe ceva sau plangi mai tarziu brm brm poc poc cea mai proasta alegere, sa modifici platoul de avans centrifugal. ba, voi va ganditi mult inainte? pe bune acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.