Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

Ti-am zis acum ceva luni de zile ca poti lua de pe ebay si le aveai aucm fara bai.

da wa, dar nu credeam ca is asa de neglijenti cu clientii. daca e vorba de asta, sau sters la Chur de un client. dela am facut comanda pe Ebay, si astept sa vina. diferenta e ca pe Ebay e cu vreo 30euro mai mult. da macar stiu ca imi vin sigur la timp.

 

 

pacat, de ei ca un brand atat de mare, se misca asa de greu.

 

lumeeeee, am o intrebare. am scapat motoru pe mana la un asa zis mecanic, sa imi faca ambreiaju. sa il schimbe.toate bune si frumoase, pana azi cand vin acasa, si vad ca motoru meu nu o mai ia la automat. si totdeauna daca o opresc, tre sa rog pe cineva sa ma impinga. bateria a fost data jos de el sa se uite la curele, sami dea seriile de pe ele. iar eu am puso azi inapoi, dar a incercat si el sa o porneasca si aceeasi chestie. acum nu inteleg ce are si ce a facut tampitul. cert e ca la releul de incarcare parca mai are un fir alb care se spanzura si nu stiu de unde, dar nu cred ca e asta. acuma aveam maine probramare la RAR si nu ma pot duce sa o inmatriculez pe mine.

 

si apropo. are cineva ideie cum sa fac 2 bucati DB Killer. ca am tobe race.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

S-a mai spus pe aici: Desmo + Curele = NU o mai porni impinsa!

 

Cand ti-am zis sa o duci la Andu & Cristi , nu ti-am zis aiurea. In mainile cui trebuie, treaba e simpla, in maini gresite ,ajungi de n-o mai scoti la lumina.

 

Daca ai vrut sunet, imagine, exclusivism, se pare ca a venit momentul in care isi cer si ele un mic tribut. Bafta. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai spus pe aici: Desmo + Curele = NU o mai porni impinsa!

 

Cand ti-am zis sa o duci la Andu & Cristi , nu ti-am zis aiurea. In mainile cui trebuie, treaba e simpla, in maini gresite ,ajungi de n-o mai scoti la lumina.

 

Daca ai vrut sunet, imagine, exclusivism, se pare ca a venit momentul in care isi cer si ele un mic tribut. Bafta. :cheers:

da broblem uaz rezolvid.

 

au pornito si au tinut mana pe contact mai mult. azi am desfacuto, si am verificat intrun tarziu, contactele de pornire de la releu. apoi, boton, power, go.

 

astept curelele zilele astea, vad ca ale mele arata bine, dar sper sa nu am probleme pana vin alea.

 

azi am gasit un distribuitor Motul si am alimentato cu motul 300v 15w50. pretul a fost de 190lei 4L din ce tin minte. un ulei zuper, zuper zuper. cutia e mult mai precisa, se incalzeste mai greu, motoru se comporta super misto in ture mari, doar filtru nu am gasit. si astept sa ii pun si filtru. curelele sper sami vina sa le schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

lumeeeee, am o intrebare. am scapat motoru pe mana la un asa zis mecanic, sa imi faca ambreiaju. sa il schimbe.toate bune si frumoase, pana azi cand vin acasa, si vad ca motoru meu nu o mai ia la automat. si totdeauna daca o opresc, tre sa rog pe cineva sa ma impinga. bateria a fost data jos de el sa se uite la curele, sami dea seriile de pe ele. iar eu am puso azi inapoi, dar a incercat si el sa o porneasca si aceeasi chestie. acum nu inteleg ce are si ce a facut tampitul. cert e ca la releul de incarcare parca mai are un fir alb care se spanzura si nu stiu de unde, dar nu cred ca e asta.

 

Cand am desfacut-o sa mi curete injectoarele am avut acelasi simtom. Nu pornea la automat nici sa-i dai savarina, am desfacut toate contactele si le-am curatat cu spray special, surpriza a pornit si o face in continuare fara probleme.

 

Am mai spus si pe topicul Monster Lounge, ati cumparat un Ducati cu curele nu o dacie 1310 pe care s-o pornesti impinsa. Daca nu asculti ce spune producatorul sau persoanele de incredere cu experienta, nu vei avea parte de ea.

Motoreta ta o cunosc, chiar daca costa mai mult incerca sa vb cu CristiMoto si sa ti-o puna la punct, nu te mai uita la 20E pentru ca ulterior vei plati mai mult.

 

deocamdata circuit nu papa, dar cred ca va urma.

 

O aduci de unde a plecat inaintea fostului posesor ?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus si pe topicul Monster Lounge, ati cumparat un Ducati cu curele nu o dacie 1310 pe care s-o pornesti impinsa. Daca nu asculti ce spune producatorul sau persoanele de incredere cu experienta, nu vei avea parte de ea.

Motoreta ta o cunosc, chiar daca costa mai mult incerca sa vb cu CristiMoto si sa ti-o puna la punct, nu te mai uita la 20E pentru ca ulterior vei plati mai mult.

 

O aduci de unde a plecat inaintea fostului posesor ?!?!

Nu am stiut atunci, iar joi ii pun alte curele noi.

pt asa ceva, va trebui sa ajung la bucuresti. si sa pierd 2 zile, si nu am ca trebuie sa plec inapoi, dar la anu se rezolva.

 

de ce nu, am auzit mai tarziu de ce unde a fost inainte, dar nui problema. e o motoreta special conceputa pt asa ceva.

 

astazi in sfarsit am schimbat curelele. in mare parte e o joaca, doar la intins e ceva mai complicat. dar cu un sarci pe gugal sa rezolvat tot tutorialul de schimbat. in schimb nu stiu daca a fost schimbata pompa de ambreiaj ca am luat manere, si nu se potriveste.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in schimb nu stiu daca a fost schimbata pompa de ambreiaj ca am luat manere, si nu se potriveste.

 

cilindrul de ambreiaj este pe motor in stg lui si este universal pe toate motoretele Ducati. Te referi cumva la sistemul de ambreiaj si frana de pe semighidoane?!?! pentru ca ala ultima il tin minte ca fiind unu racing.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cilindrul de ambreiaj este pe motor in stg lui si este universal pe toate motoretele Ducati. Te referi cumva la sistemul de ambreiaj si frana de pe semighidoane?!?! pentru ca ala ultima il tin minte ca fiind unu racing.

da, de ala vorbesc, nu de cilindru. de pompa de ambreiaj, care e pe semighidoane. e unu race, dar ma incurca acuma la combinatie :D

 

Cine e mecanicul ala? Cum il cheama?

nu e un mecanic, ci a trebuit sa faca ceva minuscul la mootor, si cand la pornit probabil mia bulit releul de pornire, iar acum imi face iar figuri. am sa caut un alt releu, dar acum o saptamana sper sa mai reziste asta. ca la primavara vreau sa ii fac upgrade, sau sami fac mie un upgrade cu un 999 sau 848

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posted 11 August 2011 - 03:46 PM

 

DEZMEMBREZ DUCATI MONSTER 900, AN 97, SS AN 2004, DUCATI 998 AN 2002, DUCATI 848 1098 AN 2010 (INCLUSIV CADRELE CU ACTE)

MONSTER AN 97 AM UN MOTOR COMPLET PE CARE IL VAND PIESE, AM SI UN MONOPOST= 140 LEI

SS 2004, CADRU CU ACTE + MULTE ALTE PIESE

UN DUCATI 998 COMPLET CU TOT CU ACTE

PIESE PT 848 1098

PLUS MULTE ALTE PIESE TEL 0764872999 ALEX

post-66504-0-64555400-1313326226_thumb.jpg

post-66504-0-05185800-1313326235_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva produse interesante pentru Ducati-ul vostru.

 

 

Discuri de frana ceramice

http://www.ufixmoto.com/search/index.html?q=&filters=^categories|Braking+Power^cat|Ceramic+Disk+Brake^

 

Scarite, manete, ghidoane, etc.

http://www.ufixmoto.com/search/index.html?q=gilles&filters=^data_source_name|After-Market^brand|ducati^&page=1

 

Radiatoare marite

http://www.ufixmoto.com/search/index.html?q=&filters=^categories|Performance^cat|Oversize+Radiators^

 

Si multe alte produse pe site.

 

Daca aveti nevoie de orice produs aftermaket pentru Ducati, nu ezitati sa ma contactati.

 

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baaaaaa are cineva ideie de ce sau forfecat curelele? pe cilindru orizontal. ma duceam la Botosani, iar in suceava am auzit cum a inceput sa mearga intrun cilindru si se auzea in trancanit cum ar fi dacia care merge in 2 bujii. initial am zis ca e CDI-ul dar am vazut fibra de la curele scoasa afara. acasa am desfacut si am vazut cureaua de la orizontal forfecat. curelele au fost schimbate, acu 2 saptamani si au papat cam 2500Km. din ce am vazut ca mam uitat la supape, alea de evacuare sunt ok, dar alea de admisie posibil sa fie strambe. in schimb axul cu came de pe evacuare, in restul cursei cand nu antreneaza supapele se invarte foarte greu. in iarna am sa vad sal trimit la andu poate sau la Ducati. asta daca nul dezmembrez si imi iau 999 sau 848

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baaaaaa are cineva ideie de ce sau forfecat curelele? (...)

 

Cel mai probabil role intinzatoare prost calibrate => curele intinse prost. E mecanica fina cu curelele astea.

 

Bine ca nu ti s-au rupt, ca te pastea bloc motor nou ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ce e posibil. :unsure: acum oi vedea in iarna ce se intampla cu ea. am sa o trimit la andu probabil.

 

uite poze cu curelele

post-59565-0-45847000-1313666810_thumb.jpg

post-59565-0-01007800-1313666822_thumb.jpg

post-59565-0-25642200-1313666855_thumb.jpg

post-59565-0-35503400-1313666870_thumb.jpg

post-59565-0-50874100-1313666917_thumb.jpg

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evacuare 848/1098/1198 RESOUND TITANIUM

 

Greutatea redusa(numai 2.8kg) si design-ul care urmeaza liniile motorului face din aceasta evacuare un upgrade important pentru orice Ducati.

Poate fi montata fara modificari si fara sa necesite schimbarea centralinei, filtrului de aer sau de oxigen.

 

RESOUND Racetech

http://www.ufixmoto.com/4223/RACETECH_exhaust_for_DUCATI_848_1098_1198_by_RESOUND.html

racetech-exhaust-for-ducati-848-1098-1198-by-resound--4-1313699060.jpg

 

RESOUND Hitech

http://www.ufixmoto.com/4224/HITECH_exhaust_for_DUCATI_848_1098_1198_bu_RESOUND.html

hitech-exhaust-for-ducati-848-1098-1198-bu-resound--4-1313700718.jpg

 

Alex

Editat de PingyXP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wonderful... :hurt: si uite asa mai dispare un unicat :disappointed:

lasa wa ca se repara. bani este, piese se gaseste. motoreta tre sa porneste. pt mine sezonu e terminat. am vreo 8000km cu ea. anu asta. mai multi nu am avut cum. totusi am sa raman in ceata ce a putut duce la asta. cat curelele au fost inca noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au fost puse bine pe role. Mai mult ca sigur ca au fost intinse si prea tare. Ar fi o posibilitate mai ales ca lucrezi unde lucrezi sa trimiti motorul (agregatul) la Ducati KAEMNA in germania (da cu gugalu) si ti-l fac aia ca nou.

Editat de doctorucuducati
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dc zici de Ducati KAEMNA.

 

la faza ca nu au fost puse bine pe role mam gandit si eu, dar prin rotatie orice curea se aliniaza cu rolele/pinioane. acum numai stiu dar tin minte ca la schimbare am vazut ca se misca mai greu axul de pe evacuare la cilindru orizontal dar asta numai retin bine si normal ar fi trebuit sa fie o problema si inainte . acum na fapta e consumata dar ma bucur ca ca mia scos vreun piston pe afara cum se intampla de obicei (sa mil arunce in cap). de pornit ea porneste, doar ca trancane urat si nu are compresie pe cilindru orizontal. nu se aude niciun scartait sau alte sunete ca de rupt inauntru. (sper sa nu am rupt) eu n prima vaza am zis ca e vreo supapa de la admisie. nu sunt acasa ca mil desfaceam eu sa il vad ce are cilindru. pana la axu cu came am ajuns sa vad supapele de evacuare dar la alea de pe admisie nu am reusit ca ma si grabeam sa plec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este adio, oricat ai incerca sa-l refaci..in mintile lui nu va mai fi vreodata, iar investitia nu merita.

 

Cauta sa cumperi un motor de ST2/4 si vei retransforma mobra intr-un 916.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ST 2/4 au lucrat cu acelasi motor? ma mai bate gandu sa o desfac sa o dau la bucati dar dureaza pana o dau toata, mai ales la noi. am sa vad eu ce am sa fac, dar si la ideia asta mam gandit sa cumpar un alt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pistonul din cilidrul orizontal e intreg, poti sa incerci sa cauti doar capul de chiulasa. Daca il gasesti, iesi ieftin la piese, dar te va costa destul de mult manopera, ca e treaba de finete.

 

In schimb, daca e dus tot cilindrul (chiulasa, piston, biela), gandeste-te la alt motor: mobra aia are arbore si pistoane after-market, iar daca te apuci sa le inlocuiesti pe alea si sa pui la fel, deja nu mai renteaza.

 

Cauta sa cumperi un motor de ST2/4 si vei retransforma mobra intr-un 916.

 

Bre Zaire, cu motor de ST2 il face in cel mai bun caz Monster S2R ^_^ Dar nici atata, ca S2R 1000 are motor de 992, nu de 944 ca ST2.

 

Nici cu motor de ST4 nu prea merge treaba: desi e tot Desmoquattro de 916cc, cutia, admisia, evacuarea si puterea/compresia/cuplul sunt altele. In mobra aia merge pus doar motor de SBK, adica 916 sau 748. Poate merge si motor de 996 - ar fi chiar un upgrade, dar parca e cadrul (si deci prinderile) putin altfel pe el. Plus ca 996 sunt mult mai rare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

am sa vb cu andu, am gasit pe net motor de 996 din 2001, dar sa vad cu banii si daca o fi a mea licitatia. ar fi ceva frumos sa ii fac upgrade la 996, daca nu sper sa nu fie asa grav. el porneste, doar ca se aude un tancanit si nu are compresie. sper sa nu fie biela, piston sau arbore ca e de jale. in cel mai rau caz am sa ii caut un alt motor.

 

bai ce stiti se potriveste motorul de ST4 pe cadru de 748/916? am cautat pe net si cica singura modificare este la axul cu came care a fost mutat vreo 10mm pt spatiu. la putere e aceiasi cu 916

 

am mai gasit motor de ST4 modelul de 996cc (care ma tenteaza cel mai mult) rapoartele la cutie se pot echilibra din pinion si foaie. tot ce stiu e ca pe ST se puneau alte pinioane echilibrand greutatea ridicata a motoretei si reducandui agresivitatea.

 

daca e cineva cu ST4 il rog sami dea ceva detalii despre motor. ca e cam pustiu pe aici si nu vad prea multa lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor de 996 are doar ST4s, care e un model rar. Deci vezi sa fie sigur motor de 996.

 

In rest nu cred ca ar fi probleme de compatibilitate. Dar sunt cateva lucruri de stiut despre ST4s:

 

- in ultimii doi ani de productie (dintr-un total de 4), i-au pus ambreiaj in baie de ulei

- capetele de chiulasa sunt un pic diferite (mai inguste) fata de cele 996 SBK, din cauza cadrului; s-au folosit capete de chiulasa de 748

- trompetele si gurile de admisie sunt de un diametru ceva mai mic fata de 996

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca pt ST4 au modificat chiuloasele cu 10mm mai exact parca axele cu came.

 

am intrebat si pe un forum strain dar zicea cineva ca nu se potriveste din cauza basculei, ceea ce nu cred.

 

oricum motoru de 996 care lam gasit e de pe un 996 din 99, doar ca nu mai retin daca electronica e aceiasi. parca din 2000 sau trecut la ECU cu Chip P8

 

acum am sa vad poate il iau asta de 996 ca sa scap de griji facandu-i si un Upgrade la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...