Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

baaaaaa are cineva ideie de ce sau forfecat curelele? (...)

 

Cel mai probabil role intinzatoare prost calibrate => curele intinse prost. E mecanica fina cu curelele astea.

 

Bine ca nu ti s-au rupt, ca te pastea bloc motor nou ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tot ce e posibil. :unsure: acum oi vedea in iarna ce se intampla cu ea. am sa o trimit la andu probabil.

 

uite poze cu curelele

post-59565-0-45847000-1313666810_thumb.jpg

post-59565-0-01007800-1313666822_thumb.jpg

post-59565-0-25642200-1313666855_thumb.jpg

post-59565-0-35503400-1313666870_thumb.jpg

post-59565-0-50874100-1313666917_thumb.jpg

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evacuare 848/1098/1198 RESOUND TITANIUM

 

Greutatea redusa(numai 2.8kg) si design-ul care urmeaza liniile motorului face din aceasta evacuare un upgrade important pentru orice Ducati.

Poate fi montata fara modificari si fara sa necesite schimbarea centralinei, filtrului de aer sau de oxigen.

 

RESOUND Racetech

http://www.ufixmoto.com/4223/RACETECH_exhaust_for_DUCATI_848_1098_1198_by_RESOUND.html

racetech-exhaust-for-ducati-848-1098-1198-by-resound--4-1313699060.jpg

 

RESOUND Hitech

http://www.ufixmoto.com/4224/HITECH_exhaust_for_DUCATI_848_1098_1198_bu_RESOUND.html

hitech-exhaust-for-ducati-848-1098-1198-bu-resound--4-1313700718.jpg

 

Alex

Editat de PingyXP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wonderful... :hurt: si uite asa mai dispare un unicat :disappointed:

lasa wa ca se repara. bani este, piese se gaseste. motoreta tre sa porneste. pt mine sezonu e terminat. am vreo 8000km cu ea. anu asta. mai multi nu am avut cum. totusi am sa raman in ceata ce a putut duce la asta. cat curelele au fost inca noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au fost puse bine pe role. Mai mult ca sigur ca au fost intinse si prea tare. Ar fi o posibilitate mai ales ca lucrezi unde lucrezi sa trimiti motorul (agregatul) la Ducati KAEMNA in germania (da cu gugalu) si ti-l fac aia ca nou.

Editat de doctorucuducati
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dc zici de Ducati KAEMNA.

 

la faza ca nu au fost puse bine pe role mam gandit si eu, dar prin rotatie orice curea se aliniaza cu rolele/pinioane. acum numai stiu dar tin minte ca la schimbare am vazut ca se misca mai greu axul de pe evacuare la cilindru orizontal dar asta numai retin bine si normal ar fi trebuit sa fie o problema si inainte . acum na fapta e consumata dar ma bucur ca ca mia scos vreun piston pe afara cum se intampla de obicei (sa mil arunce in cap). de pornit ea porneste, doar ca trancane urat si nu are compresie pe cilindru orizontal. nu se aude niciun scartait sau alte sunete ca de rupt inauntru. (sper sa nu am rupt) eu n prima vaza am zis ca e vreo supapa de la admisie. nu sunt acasa ca mil desfaceam eu sa il vad ce are cilindru. pana la axu cu came am ajuns sa vad supapele de evacuare dar la alea de pe admisie nu am reusit ca ma si grabeam sa plec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este adio, oricat ai incerca sa-l refaci..in mintile lui nu va mai fi vreodata, iar investitia nu merita.

 

Cauta sa cumperi un motor de ST2/4 si vei retransforma mobra intr-un 916.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ST 2/4 au lucrat cu acelasi motor? ma mai bate gandu sa o desfac sa o dau la bucati dar dureaza pana o dau toata, mai ales la noi. am sa vad eu ce am sa fac, dar si la ideia asta mam gandit sa cumpar un alt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pistonul din cilidrul orizontal e intreg, poti sa incerci sa cauti doar capul de chiulasa. Daca il gasesti, iesi ieftin la piese, dar te va costa destul de mult manopera, ca e treaba de finete.

 

In schimb, daca e dus tot cilindrul (chiulasa, piston, biela), gandeste-te la alt motor: mobra aia are arbore si pistoane after-market, iar daca te apuci sa le inlocuiesti pe alea si sa pui la fel, deja nu mai renteaza.

 

Cauta sa cumperi un motor de ST2/4 si vei retransforma mobra intr-un 916.

 

Bre Zaire, cu motor de ST2 il face in cel mai bun caz Monster S2R ^_^ Dar nici atata, ca S2R 1000 are motor de 992, nu de 944 ca ST2.

 

Nici cu motor de ST4 nu prea merge treaba: desi e tot Desmoquattro de 916cc, cutia, admisia, evacuarea si puterea/compresia/cuplul sunt altele. In mobra aia merge pus doar motor de SBK, adica 916 sau 748. Poate merge si motor de 996 - ar fi chiar un upgrade, dar parca e cadrul (si deci prinderile) putin altfel pe el. Plus ca 996 sunt mult mai rare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

am sa vb cu andu, am gasit pe net motor de 996 din 2001, dar sa vad cu banii si daca o fi a mea licitatia. ar fi ceva frumos sa ii fac upgrade la 996, daca nu sper sa nu fie asa grav. el porneste, doar ca se aude un tancanit si nu are compresie. sper sa nu fie biela, piston sau arbore ca e de jale. in cel mai rau caz am sa ii caut un alt motor.

 

bai ce stiti se potriveste motorul de ST4 pe cadru de 748/916? am cautat pe net si cica singura modificare este la axul cu came care a fost mutat vreo 10mm pt spatiu. la putere e aceiasi cu 916

 

am mai gasit motor de ST4 modelul de 996cc (care ma tenteaza cel mai mult) rapoartele la cutie se pot echilibra din pinion si foaie. tot ce stiu e ca pe ST se puneau alte pinioane echilibrand greutatea ridicata a motoretei si reducandui agresivitatea.

 

daca e cineva cu ST4 il rog sami dea ceva detalii despre motor. ca e cam pustiu pe aici si nu vad prea multa lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor de 996 are doar ST4s, care e un model rar. Deci vezi sa fie sigur motor de 996.

 

In rest nu cred ca ar fi probleme de compatibilitate. Dar sunt cateva lucruri de stiut despre ST4s:

 

- in ultimii doi ani de productie (dintr-un total de 4), i-au pus ambreiaj in baie de ulei

- capetele de chiulasa sunt un pic diferite (mai inguste) fata de cele 996 SBK, din cauza cadrului; s-au folosit capete de chiulasa de 748

- trompetele si gurile de admisie sunt de un diametru ceva mai mic fata de 996

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca pt ST4 au modificat chiuloasele cu 10mm mai exact parca axele cu came.

 

am intrebat si pe un forum strain dar zicea cineva ca nu se potriveste din cauza basculei, ceea ce nu cred.

 

oricum motoru de 996 care lam gasit e de pe un 996 din 99, doar ca nu mai retin daca electronica e aceiasi. parca din 2000 sau trecut la ECU cu Chip P8

 

acum am sa vad poate il iau asta de 996 ca sa scap de griji facandu-i si un Upgrade la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva unde gasesc carena fata si laterala stanga pt un 848?multumesc

vezi ca e posibil sa aiba Florin (dafway) stiu ca dezmembra un 848 daca nu pe Ebay.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata s-a rezolvat..a fost doar in trecere pe la mine :cheers:

aha, teai dat cu el? daca da cum ti sa parut.

eu is curios si vreau sa testez un 848 sau un 999 ca ma bate gandu :-L pe la anu de ceva, dar is in dubii. :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, teai dat cu el? daca da cum ti sa parut.

eu is curios si vreau sa testez un 848 sau un 999 ca ma bate gandu :-L pe la anu de ceva, dar is in dubii. :smoke:

 

am bagat o tura de cativa km...nu circuit,nu forja stradala...mers cat de cat in limitele legale insa nu exista termen de comparatie intre 848 si mobra de circuit adik k5, mult sub ce poate un k5.Daca ar fi sa il compar cu ceva din ce am avut as face-o cu triumph 675r..de asemenea nu am fost pe circuit cu 675r dar mi-a lasat o parere foarte buna despre inginerii britanici :crack: super usoara,ohlins fata spate,brembo,quickshifter...adica toate astea din fabrica,pe cand ducati 848 brembo si showa fata..pe spate nnush ce au pus. Ca plus fata de o japoneza la ducati ar fi designul si calitatea lucrarii..chiar mi-ar place unul de duminica :rolleyes: Ca minus ar fi pretul exorbitant la tot ce inseamna ducati.Per total i-as da un 8 si da este ceva deosebit sa ai un ducati :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand piese 748, 916-996-998

 

aparataore lant 15 EUR

aripa fata 100 EUR

bascula 100 EUR

cablu acceleratie 30 EUR

cadru 1000 EUR

cal amortizor 30 EUR

codita 100 EUR

cric 50 EUR

discuri frana 60 EUR spate 100 EUR fata

etriere fata brembo 75 EUR

evacuare carbon 100 EUR

vas expansiune 50 EUR

foaie 70 EUR

furtune apa 25 EUR

instalatie electrica 50 EUR

monopoat 100 EUR

rezervor 200 EUR

MOTOR (11000km compresie 12 pe fiecare cilindru) 1300 EUR

Si multe altele! Pentru contact office@dafway.ro Tel 0769723380

 

 

 

post-66504-0-45407600-1317488394_thumb.jpg

post-66504-0-95277100-1317488411_thumb.jpg

post-66504-0-61894000-1317488420_thumb.jpg

post-66504-0-20116900-1317488441_thumb.jpg

post-66504-0-09142000-1317488461_thumb.jpg

post-66504-0-06277200-1317488476_thumb.jpg

post-66504-0-69912300-1317488488_thumb.jpg

post-66504-0-58769400-1317488499_thumb.jpg

post-66504-0-86714400-1317488516_thumb.jpg

post-66504-0-18120600-1317488553_thumb.jpg

post-66504-0-34985500-1317488596_thumb.jpg

post-66504-0-10932400-1317488620_thumb.jpg

post-66504-0-07655900-1317488636_thumb.jpg

post-66504-0-95445200-1317488649_thumb.jpg

post-66504-0-02423400-1317488699_thumb.jpg

post-66504-0-98760600-1317488726_thumb.jpg

post-66504-0-93027800-1317488755_thumb.jpg

post-66504-0-65806400-1317488782_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat o tura de cativa km...nu circuit,nu forja stradala...mers cat de cat in limitele legale insa nu exista termen de comparatie intre 848 si mobra de circuit adik k5, mult sub ce poate un k5.Daca ar fi sa il compar cu ceva din ce am avut as face-o cu triumph 675r..de asemenea nu am fost pe circuit cu 675r dar mi-a lasat o parere foarte buna despre inginerii britanici :crack: super usoara,ohlins fata spate,brembo,quickshifter...adica toate astea din fabrica,pe cand ducati 848 brembo si showa fata..pe spate nnush ce au pus. Ca plus fata de o japoneza la ducati ar fi designul si calitatea lucrarii..chiar mi-ar place unul de duminica :rolleyes: Ca minus ar fi pretul exorbitant la tot ce inseamna ducati.Per total i-as da un 8 si da este ceva deosebit sa ai un ducati :cheers:

 

848 are Showa si pe fata si pe spate. Doar modelele "S" si "R" de la Ducati au Ăhlins. 848 nu are varianta "S" sau "R".

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...