Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

cam da, toate se vor termina in materie de motoare. e ca sexu. dupa aia nu te mai saturi

Du-te ba si nu o mai arde atat aiurea,ai dat si tu de un ducati de 3-6 luni si te caci pe tine in toate posturile,ho gata ai ducati bv tie da nu o mai ridica atat de parca nu ar mai fi motoare in lumea asta

ps scz ca m-am bagat in topicu vostru(oricum sunt fost posesor de 999)dar deja ma plictiseste asta cu ridicatu lui in slavi de parca n-au mai fost motoare pana la ducati

Editat de dNb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du-te ba si nu o mai arde atat aiurea,ai dat si tu de un ducati de 3-6 luni si te caci pe tine in toate posturile,ho gata ai ducati bv tie da nu o mai ridica atat de parca nu ar mai fi motoare in lumea asta

ps scz ca m-am bagat in topicu vostru(oricum sunt fost posesor de 999)dar deja ma plictiseste asta cu ridicatu lui in slavi de parca n-au mai fost motoare pana la ducati

papusa da ce teai udat asa? ce te-ai iritat frumoaso, vezi ca o sa faci riduri.

de ducati am dat de cativa ani, nu de 3-6luni cum visezi tu sau te referi la actuala?

 

sa stii ca la femei nu prea tine Ducati. clantane, vibreza, e mai naspa. asta e motivul pt care ai renuntat banuesc. un esec, si e si mai costisitor.

ce am spus acolo era o parere personala, nu generala sau una in care sa te includa si pe tine. iti recomand sa citesti topicu de la inceput si sa vezi cati au renuntat la Ducati dupa ce sau dat. poti sa citesti si la monster louge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da asa este sunt la fel dar nu stiu daca si setarile din cdi sunt la fel probabil ca nu...(andu ma sfatuit sai pun de st4 si sunt de acord cu asta)cu dafway nu am apucat sa vb sunt plecat din tara iar e bay intradevar este o solutie dar am zis sa pun si aici o intrebaere ca nu stii de unde sare iepurele:)...ms bafta

 

 

da pai daca nici pe topicu destinat ducati nu putem sal laudam sau sal vb de rau atunci unde...si daca ai avut 999 creca nu ti dai seama ce motor ai pierdut ...si nu e vb ca nu mai sunt moto sunt si sunt un infinit dar ducati se stie ca are ceva special fata de multe moto...sper sa nu inceapa iar o discutie gen ducati e buna sau rea am spus parerea mea si atata tot...bafta

pai CDI nu are treaba cu setarile. alea e Chip-ul care calculeaza. eu am avut motoru in service la cristi, si nu pot sa ma plang de el, ai cu cine sa vorbesti sa ceri informatii si cine sa te ajute.

daca eram in tara te ajutam eu cu CDI-ul sa faci proba daca merge. iar daca e de pe Ebay, cauta pe germania, italia sau UK. in state dureaza mai mult si poti avea probleme cu vama. la valoare.

app ce ai patit de iti trebuie CDI-ul?

 

cat de agitatul de mai sus, eu zic ca s-o fi speriat de ambreiaj cand a vazut ca ii clantane. si a vanduto crezand ca e stricata. :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma nu e risc pe Ebay, eu am luat motoru pt a mea si a fost ok. nu ma plang. acum depinde de cum ai noroc dar 2 luni eram calare zi de zi la cautari. cat de configuratie nu cred ca e alta. daca e acelasi motor CDI-ul e acelasi, dar nu bag mana in foc pt asta. totusi cauta la cineva care sa iti dea CHIP-ul sau sa faceti un schimb de CHIP. Sinner a patit la 749 aceiasi buba.

 

eu cu cristi cand am vorbit mia zis ca ST4 este acelasi motor cu 916, pe net iarasi la detalii e aceiasi treaba. da-le un mail celor de la ducati romania ca ei intreaba in italia daca e sau nu.

 

la ce sa mai umblat in CDI?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da de acord cu tine motorul este acelasi de pe 916 cu st4 dar difera unele chestii ...nici eu nu stiu sa iti zic exact ce dar cred ca de ex cutia e alta si etc...o sa vad din ianuarie ce si cum ca am mai multe variante...nu stiu la ce sa mai umblat in CDI stiu ca sa umblat si si andu mia zis ca a vazut niste sigilii care nu lea mai vazut pana acum oricum asta mai putinn conteaza acum ...bafta

motorul din ce stiu pe ST4 i-au modificat supapele si chiuloasa cu 10mm mai scurta pt ca u aveau spatiu pt radiator. citisem pe net. in schimb cutia nu cred ca are modificari ci tot din pinionu spate si foaie se dadea cuplu, dar si greutatea motorului o face mai docila.

 

vezi ca 996SPS si 998 are alt CDI e (P8)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

initial cand am bulit motoru, multi mi-au zis ca sa pun motru de pe ST4. dar vorbisem cu cineva si imi ziceau ca nu se potriveste, apoi cristi mia zis ca e acelasi motor si pe ST4. am cautat pe net si singura diferenta era cei 10mm la un ax cu came. sursa http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_ST_series

tot ce cred e ca din CHIP e toata diferenta intre ST4 si 916. desi nu cred. 916 avand un amestec mai bogat si o aprindere mai agresiva. pe cand ST4 avand un amestec mai docil, si mai calm pt ca e un motor turing si e normal asta. 916 venea cu raportul pinion/foaie 15/38 sau 14/36 iar ST4 cu 15/-42 iar curelele de distributie la 916 au 95 dinti, iar la ST4 au 93 datorita celor 10mm decupati din capul chiuloasei.

uite ce zice un meserias pe un forum strain:

Please be even more aware that these belts are 2 teeth shorter than the belts for the 916 etc. superbike, as the heads on the ST motors are shallower to allow the motor to fit into the modified 851/888 frame - ie dont buy the 916/996 belts that bevellheaven suggest, as you will have problems tensioning them up.

 

Just as a sidenote, for the very same reason, a standard 916/996 motor will not fit into an 851/888 frame, and this explains why some 'hot' 851/888's are retrofitted with ST motors.

 

 

The difference between the ST2 and the ST4 was primarily their engines, with the ST2 having a 944 cc Desmodue two-valve motor, and the ST4 using the four-valve Desmoquattro motor derived from the previous series 916 superbike. Other differences were in the construction of the frame and electrical systems, and also the choice of suspension component manufacturers. sursa http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_ST_series

 

si tot ce am vorbit mai sus uite.. sursa: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_st4.htm

 

Ducati had launched its first sports touring machine, the ST2, in 1996, and although it was a success in many markets, it was also criticized for its lack of top-end power. So for 1998, Ducati expanded its sports touring range with a new ST4, while keeping the ST2 in production as a cheaper option.

 

The ST4 was basically an ST2 chassis and bodywork with a 916cc eight-valve desmodromic engine fitted. That engine installation was straightforward, although the front cylinder head was modified from the standard 916 Biposto design in order to fit the motor into the ST2 frame. The exhaust camshaft was moved down in the head by 10mm (0.3in), allowing the larger engine to fit.

The same steel-tube trellis frame, Showa upside-down front forks and Showa rear shock as the ST2 give the ST4 firm handling, although the more powerful engine places heavier stresses upon it.

 

On the road, the ST4 makes a capable sports tourer, although it is not as effective as Honda's VFR800. The engine is very strong, allowing all-day high-speed cruising,

 

and the 21-litre (4.6 gal) fuel tank gives a decent 320km (200 mile) range. Sporty handling makes short work of twisty back roads, while the strong Brembo brakes and sharp steering are even useful on the track.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru tot ...zair din cate am inteles el este plecat din tara asa ca ...nu e un capat de tara am mai multe variante o sa vad eu cum ii dau de cap...bafta

intradevar eu nu sunt in tara. dar nu cred ca daca ai ajunge la capitala, si ai sta de vorba cu cativa baieti, sau daca ai vb pe aici, eu cred ca ar fi cineva sa te ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decamdata nici eu nu sunt in tara si in ultima vreme nu am putut sa ma ocup de moto bineteles ca are cine sa mna ajute deja au si facut o augustin cu st 4 mi la pus la dispozitie defapt lui andu sa probez cdi meu pe moto a lui bafta...putina distractie:http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-auspuffanlagen/motorradstunt-ducati-diavel-mi-17594.htm

http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-auspuffanlagen/motorradstunt-ducati-diavel-mi-17594.htm

ps:din ce an este 916 le tau?si daca ai chef sa imi zici o pareredespre el ms...bafta

a mea e din 99. la baza e un 748 cu inima de 916.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahaaaa deci la tine a ajuns 7416 le mia povestit cristi ceva acum imi amintesc...bafta

 

da da da, ala e doar ca acum e schimbata.

 

iam pus motor de 916 ca nu am gasit 996 iar 998 cerea modificari ca sa il bagi in cadru. e alt cadru, airbox, aprndere.... prea mare investitia

 

si o parere, ce sa zic, is motoare luate de pe circuit si aruncate pe strada. adica cu ea stock te poti baga si pe pista, eu unu nu am de ce sa ma plang de ea, este destul de agresiva dar nu imprevizibila ca o japoneza, ciclistica sta foarte bine pe curbe(tipic lor) franele is super, altceva nush ce sa zic. eu unu imi place. tot ce pot sa zic e ca nu a fost facuta pt oras, sau terasa. adica daca o vrei pt terasa, e ok. o pornesti pleci la terasa si asa o lasi acolo.(oprita) in oras se incalzeste si iti da caldura la pulpa piciorului (nam facut poze, ca de vedeai ce basici aveam la picioareeee doar cat am traversat suceava si o plimbare prin botosani).

 

mai multe nam ideie, doar daca ma intrebi, dar puncte rele nu prea are, sau ba da, o sa iti zica toti ca e stricata. ca bate ceva in ea (la mine si cu cei de la rutiera am avut ce le explica fenomenu ala de clantane si cu greu mau crezut) pozitia este cea mai sportiva din ce mi-au zis toti care au avut motoare mai multe ca mine. dar pt mine nu e o problema pt ca am coloana cu necazuri si pozitia mie ok(nu pot sta in sezut pe motor)

 

daca ma intrebi mai multe, iti zic. asa numi dau seama. is putine in romania.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De oras este doar Monsterul de 400 :D, pentru dumuri lungi Multistrada iar pe viraje stau SSurile si SBKurile.

Normal ca in oras orice SS/SBK va fierbe la semafor daca nu pupa 60km/h.

Revenind la 900SS(motoreta este de vanzare pe ebay).

 

Faina a fost sigur munca :D

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am inteles ms mai aveam un amic cu 998 am iesit cu elk de vreo cateva ori si imi place motoru rau dasta vroiam o parare si de la tine...da cu ambreiaju uscat creca toti care avem ,avem si o poveste/povesti despre el eu in ploiesti miam luat porecla moto cu sarpele cu clopotei:)))...cat despre oras da nici nu se pune problema...asta am observat si la 900ss meu poate ca o sa ziceti cas nebun dar nici asta nu e de oras clar pe drum virajat si circuit...si cu incinsu la fel dar e valabil la mai multe ducati...bafta

998 e cu totu alta jucarie, adica e aceiasi jucarie la baza da cu inima mai puternica si de generatie noua.

 

cat de numele datorita ambreiajului...... pffff unii imi zic ca nu a venit anu nou ca sa ies cu clopotelu, mi sa zis ca am se sarpele cu clopotei, si sacosa de piulite, cutia cu linguri si furculite. cea mai tare a fost cand m-a sunat cineva si imi zice: wa da o inceput astia lucrarile la asfalt? ca aud un picamer aici. drruuuuuu la deal druuuu la vale. acuma unii ma stiu de "baiatu cu picameru ducati"

 

eu pt oras doar monster mi-as lua. in rest nimic altceva. o alta varianta ar fi fost ca sa cumpar inca un ventilator care sa il am cu buton pus sau cu termostat ce sa pormeasca dupa 90grade de ex. dar nu stiu cat e de posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

De vanzare Ducati Hypermotard 1100 cmc, an 2009, jenti Marchesini, frane Brembo, multe extrase Rizoma, Ducati Performance, Carbon, sistem de evacuare complet Termignoni (galerii, tobe finale carbon, ECU racing, filtru aer K&N) etc, doar extrasele in valoare de peste 6.500 euro. Carte service la zi. 28.300 km. Persoana fizica. Detalii la telefon 0765.009.049

Pret 7600 Euro.

 

Extrase:

 

1.Ducati Performance

-Amortizor ghidon

-Capac ambreiaj uscat

 

2.Rizoma

-Scarite

-Mansoane

-Manete frana/ambreiaj

-Semnalizari fata/spate

-Sport numar cu iluminare numar

-Oglinzi

-Capeti de ghidon Pro Guard

-Placa presiune ambreiaj uscat

 

3.Carbon

-Masca rezervor

-Protectii furca

-Aparator lant si bascula

-Aripa noroi fata si spate

-Capace distributie

-Aripi protectoare caldura tobe

-Masca butuc contact

post-56319-0-83723300-1326053561_thumb.jpg

post-56319-0-72701900-1326053569_thumb.jpg

post-56319-0-43887500-1326053620_thumb.jpg

post-56319-0-45855300-1326053666_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vanzare un ducati SuperSport dupa 2003 in mintile lui? 749-999

pai tu vrei SuperSport sau 749/999

 

oricum cam greu vei gasi, dar nu e exclus sa primesti o oferta

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ce vroiai sa trec?sport-touring daca eu caut SS?:)) multumesc

uite 749/999 e SuperBike(SBK) ducati_749_2003_7_lgw.jpg

 

 

SuperSport cum ai scris tu, e modelul asta ducati_ss_750_supersport_2002_1_lgw.jpg

 

 

daca vrei 749-999 are Sinner pe a lui ca el vrea sa treaca la ceva mai maricel.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am vb cu el,multumesc mult astept pozele si oferta de pret + datele despre motocicleta... mersi mult de tot ,nu stiam ca pt ducati ss e modelul acela iar sbk este 749/999 ,scz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am vb cu el,multumesc mult astept pozele si oferta de pret + datele despre motocicleta... mersi mult de tot ,nu stiam ca pt ducati ss e modelul acela iar sbk este 749/999 ,scz

nui nicio problema tati. cat traim invatam. multi confunda SuperSport-ul cu vitezanele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...